Jak wysłać kupon po recenzji produktu WooCommerce

Czy chcesz wysłać swoim klientom kod kuponu za każdym razem, gdy zostawią recenzję produktu w sklepie WooCommerce? Nagradzanie klientów, którzy zostawiają opinie w Twoim sklepie internetowym, buduje lojalność i prowadzi do większej sprzedaży. W tym artykule pokażemy, jak wysłać kupon po recenzji produktu WooCommerce.

How to Send a Coupon After a WooCommerce Product Review

Po co wysyłać kupon po tym, jak klient opuści recenzję?

Zazwyczaj, gdy robisz zakupy online, przed dokonaniem zakupu będziesz chciał przeczytać opinie innych klientów. Pozytywne recenzje pomagają budować zaufanie i zaufanie do Twojej firmy i produktów, a klienci wydają więcej, gdy firma ma dobre recenzje.

Jednak wielu klientów nie zostawia recenzji, nawet jeśli są zadowoleni z Twojej firmy.

Inteligentnym sposobem na zachęcenie klientów do pozostawienia opinii jest wysłanie kodu kuponu jako prostego podziękowania.

Kupony to świetny sposób na promocję sklepu internetowego i zwiększenie sprzedaży. WooCommerce zawiera prostą funkcjonalność kuponów po wyjęciu z pudełka i możesz uzyskać więcej funkcji, wybierając odpowiednią Wtyczkę kodu kuponu WordPress.

Ręczne wysłanie wiadomości do każdego klienta, który pozostawi recenzję, może stać się dużym wyzwaniem, więc pokażemy Ci, jak zautomatyzować ten proces.

Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się, jak łatwo wysłać kod kuponu, gdy klient opuści recenzję produktu w sklepie WooCommerce.

Wysyłanie kuponu po recenzji produktu WooCommerce

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować niesamowitą wtyczkę Automatora. Uncanny Automator to najlepsza wtyczka do automatyzacji WordPress.

Wersja Pro ma ścisłą integrację z WooCommerce, która pozwala tworzyć wszelkiego rodzaju zautomatyzowane przepływy pracy dla Twojego sklepu internetowego.

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.

Po aktywacji zostaniesz również poproszony o zainstalowanie bezpłatnej wersji Uncanny Automator. Ta lekka wersja wtyczki ma ograniczone funkcje, ale jest używana jako podstawa dla wersji Pro.

Następnie musisz przejść do Automator ” Aktywacja Licencji strona, aby wprowadzić klucz licencyjny. Możesz znaleźć te informacje pod swoim kontem na stronie Uncanny Automator.

Uncanny Automator License Key

Teraz jesteśmy gotowi stworzyć zautomatyzowany przepływ pracy, aby wysłać kody kuponów. Niezwykły Automator nazywa te przepisy. Po prostu przejdź do Automator ” Dodaj nowy strona do stworzenia pierwszego przepisu.

Zostaniesz poproszony o wybranie, czy chcesz utworzyć przepis zalogowany, czy przepis dla wszystkich. Wybierz “zalogowani użytkownicy”, a następnie kliknij przycisk Potwierdź.

Select 'Logged-in users' and Then Click the Confirm Button

Następnie musisz podać tytuł przepisu.

Twoi klienci tego nie zobaczą, to dla Twojego własnego odniesienia. Nazwiemy przepis “Wyślij kupon po recenzji produktu WooCommerce”.

Add a Recipe Title in Uncanny Automator

Konfigurowanie niesamowitego wyzwalacza Automatora

Następnie musisz wybrać warunek, który uruchomi akcję. Zacznij od kliknięcia ikony WooCommerce pod “wybierz integrację”.

Zobaczysz teraz listę wyzwalaczy WordPress. Musisz wyszukać “recenzję” i wybrać WYZWALACZ o nazwie “użytkownik Recenzje produktu”.

WooCommerce Automation Trigger - A User Reviews a Product

Jeśli wolisz zatwierdzić recenzję użytkownika przed wysłaniem kodu kuponu, wybierz WYZWALACZ o nazwie “recenzja użytkownika dotycząca produktu została zatwierdzona”.

Następnie musisz wybrać, czy niezwykły przepływ pracy Automatora zostanie uruchomiony, gdy użytkownik oceni dowolny produkt, czy tylko niektóre produkty. W tym samouczku pozostaniemy przy domyślnym ustawieniu “dowolny produkt”.

Add WooCommerce Coupon to Any Product or Only Certain Products

Po kliknięciu przycisku Zapisz pomyślnie skonfigurowano wyzwalacz dla tego przepisu.

Konfigurowanie niesamowitej akcji Automatora

Teraz nadszedł czas, aby skonfigurować akcję. To będzie trochę więcej pracy, ponieważ istnieje wiele sposobów, aby skonfigurować kupon. Powinieneś zacząć od kliknięcia przycisku “Dodaj akcję”.

Add WooCommerce Coupon Action

Gdy użytkownik opuści recenzję produktu, działaniem będzie wysłanie kodu kuponu WooCommerce. Musisz więc wybrać WooCommerce z listy integracji.

Select WooCommerce from the List of Integrations

Dostępna jest tylko jedna akcja WooCommerce, “Wygeneruj i wyślij e-mailem kod kuponu do użytkownika”. To jest właśnie to, co chcemy zrobić, więc powinieneś wybrać tę opcję teraz.

Generate and Email a WooCommerce Coupon Code to the User

Teraz musisz zdecydować, który kupon chcesz wysłać do klienta. Jeśli już utworzyłeś kupon, wprowadź jego kod w polu “Kod kuponu”.

W przeciwnym razie możesz zostawić automatycznie wygenerowany kod w polu, aby utworzyć nowy kupon. To właśnie zrobimy w tym samouczku.

Type in a WooCommerce Coupon Description

Następnie musisz wpisać opis kuponu. Nazwiemy to ” dzięki za pozostawienie recenzji.’

Następne pole pozwala wybrać rodzaj rabatu, który chcesz zaoferować. Opcje to rabat procentowy, stały rabat na koszyk, stały rabat na produkt i wartość niestandardowa.

Choose the Type of WooCommerce Discount You Wish to Offer

W tym samouczku wybierzemy “procentowy rabat”. Następnie musisz wpisać procentową kwotę rabatu, którą chcesz zaoferować. Wpisujemy 30, Aby dać klientowi 30% zniżki na ich zakup.

WooCommerce - Type in the Percentage Amount

Możesz również zaoferować bezpłatną wysyłkę. Zostawimy skrzynkę niezaznaczoną.

Następne pole pozwala ustawić datę ważności kuponu. Jeśli nie chcesz, aby kupon wygasł, po prostu pozostaw pole puste.

W przeciwnym razie możesz wpisać liczbę dni, po których kupon wygaśnie lub bezpośrednio wpisać datę wygaśnięcia. Jeśli wpiszesz datę, upewnij się, że używasz formatu YYY-MM-DD.

Set an Expiry Date for the WooCommerce Coupon

Wpisujemy liczbę 14. Oznacza to, że kupon straci ważność po dwóch tygodniach od wysłania go do recenzenta.

Możesz również ustawić minimalną i maksymalną kwotę wydatków na kupon. Pozostawimy te pola puste, więc kupon dotyczy każdego zakupu.

Istnieje wiele innych ograniczeń, które możemy zastosować do kuponu. Pierwszy z nich jest “tylko do użytku indywidualnego”. Zaznaczamy to pole, aby kupon nie mógł być łączony z innymi kuponami przy tym samym zakupie.

WooCommerce Coupon For Individual Use Only

Możesz również upewnić się, że kupon nie może być używany z przedmiotami, które są już w sprzedaży w Twoim sklepie internetowym. Sprawdzimy to pole.

Istnieje wiele innych ustawień, które możesz zastosować do swojego kuponu, takich jak możliwość, aby miał zastosowanie tylko do niektórych produktów. Pozostaw te ustawienia bez zmian i przewiń w dół do kodu “limit użycia na kupon”.

Chcemy dać recenzentowi produktu tylko jedną zniżkę, więc w polu “Limit użycia na kupon” wpisujemy liczbę 1.

WooCommerce Usage Limit Per Coupon in Uncanny Automator

Możesz również ograniczyć liczbę przedmiotów, które użytkownik może kupić w tej transakcji. W tym samouczku zostawimy puste pole, aby mogli kupić tyle przedmiotów, ile chcą.

Przewijamy kilka dodatkowych ustawień, aż przejdziemy do sekcji e-mail na dole strony.

Musisz wpisać temat wiadomości e-mail w polu “Temat”. Upewnij się, że jest przejrzysty i opisowy, więc Twoi klienci będą bardziej skłonni do otwarcia wiadomości e-mail.

Fill in the Email Details for WooCommerce Coupon in Uncanny Automator

Możesz również dostosować treść wiadomości e-mail. Możesz podziękować klientowi za pozostawienie recenzji produktu i dać mu znać trochę o kodzie kuponu, który im wysyłasz.

Kliknij przycisk Zapisz, aby zapisać ustawienia akcji.

Aktywacja niesamowitej receptury Automatora

Teraz twój przepis jest kompletny, ale nieaktywny. Musisz przełączyć przycisk przełączania receptury po prawej stronie z wersji roboczej na aktywną.

Switch the Toggle Button from Draft to Live in Uncanny Automator

To jest to! Teraz, gdy twój przepis jest na żywo, następnym razem, gdy ktoś pozostawi recenzję produktu, otrzyma kod kuponu w swojej skrzynce odbiorczej jako podziękowanie.

Aby to przetestować, zostawiliśmy recenzję produktu w naszym testowym sklepie WooCommerce, a wkrótce potem otrzymaliśmy tę wiadomość e-mail.

Coupon Code Email Preview

Mamy nadzieję, że ten samouczek pomógł Ci dowiedzieć się, jak wysłać kupon po recenzji produktu WooCommerce.

Możesz również dowiedzieć się, jak stworzyć biuletyn e-mailowy we właściwy sposób lub sprawdzić naszą listę najlepszych wtyczek WooCommerce dla Twojego sklepu.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like

Jak budować lojalność klientów w WordPress z Gamification?

W artykule: Dlaczego budować lojalność klientów z Gamification w WordPress?Metoda 1. Dodaj…

7 Najlepsze Wtyczki Do Kompresji Obrazu WordPress W Porównaniu (2021)

W artykule: 1. EWWW Image Optimizer2. Optimol3. ShortPixel Image Optimizer4. reSmush.it5. Kompresuj…

Jak i dlaczego należy ograniczyć próby logowania w WordPress?

W artykule: Dlaczego warto ograniczyć próby logowania w WordPress?Jak ograniczyć próby logowania…

Jak umożliwić użytkownikom wybór metody płatności w formularzach WordPress?

W artykule: Dlaczego oferować wiele metod płatności w WordPress?Jak skonfigurować formularz płatności…