W artykule:
Jednym z pytań, które często zadają nam czytelnicy, jest: jak uzyskać dodatkowe linki, które pojawią się pod wynikami wyszukiwania mojej witryny w Google?
Czasami, gdy wyszukujesz nazwę firmy w Google (np. „wpbeginner”), możesz zauważyć, że lista wyszukiwania jest większa niż inne, ponieważ zawiera linki do innych ważnych stron z witryny.
Te linki do stron w Google pomagają Twojej marce wyróżnić się i uzyskać większą ekspozycję. W tym artykule podzielimy się tym, jak możesz uzyskać linki do Stron Google dla swojej witryny WordPress.
Ponieważ jest to kompleksowy przewodnik po dodawaniu linków do Witryn Google, stworzyliśmy tabelę treści do łatwego przeglądania:
- Czym są linki do Stron Google?
- Dlaczego linki do Stron Google są ważne?
- Jak zdobyć linki do Stron Google dla swojej witryny WordPress
- Jak dodać pole wyszukiwania Google Sitelinks
Czym są linki do Stron Google?
Linki do stron Google to dodatkowe podstrony, które pojawiają się pod pierwszą witryną w wynikach rankingu wyszukiwarek (SERP). Często są to wewnętrzne linki do najpopularniejszych stron tego serwisu. Linki do stron Google są często wyświetlane podczas wyszukiwania określonego słowa kluczowego marki, ponieważ pomagają użytkownikowi łatwo poruszać się po witrynie.
Dokładna liczba linków do Stron Google może się różnić w zależności od witryny. Typowe wyszukiwanie nazwy marki w Google może zawierać dwa, cztery lub sześć linków do stron wyświetlanych pod nazwą witryny.
Oto przykład tego, jak wygląda Google sitelink:
Linki do stron Google są wybierane przez ich algorytm, aby zapewnić najlepsze wrażenia użytkownika, ponieważ pozwala użytkownikom przejść bezpośrednio do najlepszych stron bez dodatkowych kliknięć.
Jeśli Twoja witryna jest zupełnie nowa lub nie ma dużego ruchu, Google może nie wyświetlać żadnych linków do stron dla Twojego słowa kluczowego.
Nie martw się, podzielimy się kilkoma wskazówkami, jak wpłynąć na linki do Stron Google dla Twojej witryny. Ale zanim to zrobimy, porozmawiajmy o tym, dlaczego linki do Stron Google są ważne.
Dlaczego linki do Stron Google są ważne?
Linki do stron Google są pożądane przez właścicieli firm i specjalistów SEO, ponieważ pomagają wyróżnić Twoją markę. Oto 5 najważniejszych powodów, dla których linki do Stron Google są ważne.
1. Linki do stron Google poprawiają współczynnik klikalności (Ctr)
Badania pokazują, że 3 najlepsze miejsca w Google uzyskują najwięcej kliknięć. Gdy linki do stron są wyświetlane dla konkretnej marki, zajmuje tyle samo miejsca, co trzy zwykłe oferty wyszukiwania.
To znacznie zwiększa ogólny wskaźnik klikalności. Mówiąc najprościej, więcej odwiedzających odwiedzi Twoją stronę od słowa kluczowego.
2. Linki do stron Google pomagają budować zaufanie i wiarygodność
Jak wspomnieliśmy wcześniej, linki do Stron Google nie są wyświetlane dla wszystkich stron internetowych. Gdy Google wyświetla linki do witryn dla marki, oznacza to, że witryna jest popularna, dobrze zoptymalizowana i/lub że Google uważa, że wyniki są przydatne dla odwiedzającego.
Google sitelinks zajmują dużo miejsca na ekranie (a.k. cyfrowy nieruchomości). To mówi użytkownikowi, że Google uważa, że wynik # 1 jest o wiele bardziej odpowiedni niż inne na stronie.
Na urządzeniach mobilnych te same linki do stron zajmują jeszcze więcej miejsca na ekranie, dodatkowo podkreślając wiarygodność marek.
3. Google Sitelinks Może Zwiększyć Świadomość Produktu
Linki do stron Google wyróżniają Najważniejsze strony w witrynie. Jest to oparte na tym, co algorytm Google uważa za najbardziej odpowiednie dla intencji wyszukiwania użytkownika.
Dla firmy takiej jak OptinMonster działa to świetnie, ponieważ pozwala nowym użytkownikom szybko poznać ich produkt, funkcje, ceny, a nawet zawartość bloga.
Nowy użytkownik może nie wiedzieć, że blog OptinMonster ma najlepsze wskazówki dotyczące optymalizacji konwersji, ale ze względu na linki do stron Google są bardziej skłonni to sprawdzić.
W przypadku witryny e-commerce lub sklepu internetowego linki do Stron Google mogą nawet wyświetlać bardziej spersonalizowane wyniki, aby pomóc użytkownikom szybko odkrywać i kupować dostępne produkty.
Na przykład, gdy wyszukujemy Apple, linki do stron Google są spersonalizowane, aby wyświetlać nie tylko najlepsze produkty Apple, ale także najbliższe fizyczne sklepy Apple.
Pozwala nam to łatwo odkrywać najlepsze produkty Apple, a nawet mieć dostęp do sklepów, godzin i wskazówek jednym kliknięciem. Jest to niezwykle pomocne i sprawia, że znacznie bardziej prawdopodobne jest, że użytkownik dokona zakupu.
4. Linki do stron Google umożliwiają użytkownikom odkrywanie najlepszych stron
Linki do stron Google mogą również działać jako świetny punkt „Start Here” dla stron internetowych z dużą ilością treści. Ułatwia to użytkownikom odkrywanie najlepszych stron w Twojej witrynie.
Na przykład, jeśli Nowy użytkownik wyszukuje WPBeginner, zobaczy najpierw naszą najpopularniejszą (i najbardziej pomocną) zawartość, taką jak nasza strona Start Here, nasz przewodnik po tym, jak założyć bloga, Jak stworzyć stronę internetową, naszą kategorię samouczków 200+ WordPress, kategorię przewodnika dla początkujących WordPress i oczywiście nasz popularny blog WordPress.
5. Google Sitelinks Search Pozwala Użytkownikom Przeglądać Głębsze Strony
W przypadku niektórych witryn witrynom Google może towarzyszyć specjalne pole wyszukiwania. To pole wyszukiwania Google sitelinks umożliwia użytkownikom wyszukiwanie w określonej witrynie bezpośrednio z Google.
Jest to niezwykle potężna funkcja, więc Google dodaje ją tylko dla stron internetowych z dużą ilością treści, ponieważ wierzą, że włączenie pola wyszukiwania będzie najbardziej przydatne dla użytkownika.
Pole wyszukiwania Google Sitelink pojawia się tylko z witrynami, które zawierają wiele treści, takich jak WPBeginner, YouTube, Wikipedia itp.
Teraz, gdy wiesz, jak ważne są linki do Stron Google, przyjrzyjmy się, jak możesz dodać linki do Stron Google do swojej witryny.
Jak zdobyć linki do Stron Google dla swojej witryny WordPress
Nie ma gwarantowanego sposobu na uzyskanie linków do Witryn Google dla Twojej witryny. W przeciwieństwie do innych funkcji SEO, nie ma przycisku, który można kliknąć w Google Search Console, aby włączyć linki do witryn WordPress.
Linki do stron Google są zautomatyzowane i są wyświetlane w całości w oparciu o algorytm Google. Możesz jednak przestrzegać pewnych najlepszych praktyk SEO, aby znacznie zwiększyć swoje szanse na uzyskanie linków do Witryny Google dla Twojej witryny.
Rzućmy okiem na najlepsze praktyki 8, aby uzyskać łącza do witryny.
1. Nazwa Twojej strony musi być unikalna
Linki do stron Google są wyświetlane przede wszystkim w zapytaniach dotyczących konkretnej marki i są dodawane tylko dla witryny, która zajmuje pierwsze miejsce w tych wynikach wyszukiwania.
Jeśli masz ogólną nazwę marki, taką jak” Global HR Expert Consulting”, prawdopodobnie będziesz miał problemy z pozycją na szczycie. Nawet jeśli dojdziesz do pozycji #1, Google nadal ma trudności z podjęciem decyzji, czy użytkownik naprawdę szuka twojej firmy lub ogólnego tematu.
To dlatego generyczne nazwy marek nie mają linków do stron:
Chyba że Twoja marka stanie się nazwą domową, taką jak Apple, w takim przypadku Google wie, że intencją wyszukiwania są osoby zainteresowane firmą technologiczną, Apple, a nie owocami.
Ponieważ większość firm nie będzie miała budżetu marketingowego, takiego jak Apple, aby stać się marką na całym świecie, lepiej wybrać bardziej unikalną nazwę dla Twojej firmy, taką jak WPBeginner, OptinMonster itp.
Teraz, jeśli masz już ugruntowaną markę, zdecydowanie nie zalecamy zmiany jej tylko po to, aby uzyskać linki do stron, ponieważ jest to bardzo skomplikowane zadanie i wiąże się z własnym ryzykiem. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik na temat: Jak przenieść witrynę do nowej domeny.
2. Pozycja na pozycji # 1 dla Twojej marki
Jak wspomnieliśmy wcześniej, linki do Stron Google są przypisane tylko do pierwszego wyniku wyszukiwania, więc musisz popracować nad rankingiem #1 dla terminu Twojej marki.
Może to zająć trochę czasu dla nowej firmy, ale z wystarczającą promocją można się tam dostać.
Na przykład nasza nowa strona internetowa, WP Mail SMTP, nie zajmuje pozycji #1 dla słowa kluczowego, więc nie mamy jeszcze linków do Stron Google.
Podczas gdy nasza inna nowa strona internetowa, RafflePress plasuje się na 1 miejscu, więc ma linki do Stron Google.
Aby poprawić ranking witryny, musisz postępować zgodnie z naszym przewodnikiem SEO WordPress i wdrożyć najlepsze praktyki. Musisz również wykonać badanie słów kluczowych i pisać wysokiej jakości posty na blogu, które są zoptymalizowane pod kątem SEO. Następnie musisz uzyskać linki zwrotne do swojej witryny.
3. Użyj odpowiednich danych strukturalnych dla SEO
Wyszukiwarki używają zautomatyzowanych botów do indeksowania i indeksowania Twojej witryny. Te boty Wyszukiwarek szukają uporządkowanych danych,aby lepiej zrozumieć, co to jest strona internetowa, a konkretna strona jest o.
Ustrukturyzowane dane mogą pomóc zwiększyć szanse na uzyskanie Google sitelink, wyróżniony fragment, a nawet pojawiają się w polu odpowiedzi.
Możesz to skonfigurować za pomocą wtyczki SEO WordPress, takiej jak AIOSEO, lub innej podobnej wtyczki, która pozwala dodawać metadane i inne elementy schematu.
Podobnie jak w przypadku czegokolwiek innego, znaczniki schematu lub dane strukturalne nie gwarantują, że Google doda linki do stron, ale zdecydowanie zwiększa Twoje szanse.
4. Przejrzysta struktura strony i nawigacja
Jako właściciel witryny, Twoim zadaniem jest upewnienie się, że Google i inne wyszukiwarki mogą łatwo znaleźć drogę wokół twojej witryny.
Możesz to zrobić, organizując swoje najlepsze strony w dobrze przemyślanych hierarchicznych rozwijanych menu WordPress.
Możesz dodać nawigację w swojej witrynie, aby ułatwić użytkownikom i wyszukiwarkom przeglądanie struktury witryny.
Musisz również upewnić się, że masz ważne strony internetowe, takie jak informacje, Ceny, Kontakt itp.utworzone i połączone z różnymi obszarami Twojej witryny.
5. Utwórz mapę witryny i dodaj swoją witrynę do Google Search Console
Google i inne wyszukiwarki polegają na mapach witryn XML, aby prawidłowo wykrywać i indeksować wszystkie strony z twojej witryny.
Musisz utworzyć mapę witryny XML, a następnie przesłać ją do Google search console.
Ułatwi to Google wykrywanie wszystkich stron w Twojej witrynie,a także może zwiększyć szanse na uzyskanie linku do Witryny Google.
6. Spraw, aby wewnętrzne łączenie stało się nawykiem
Wewnętrzne linkowanie jest jedną z najważniejszych części SEO na stronie. Musisz upewnić się, że często łączysz się z najlepszymi wewnętrznymi stronami w swojej witrynie.
Ponieważ Google używa linków zwrotnych jako sygnału rankingowego, wewnętrzne linkowanie pomaga Google zobaczyć, które strony są najważniejsze w Twojej witrynie.
Możesz zobaczyć, w jaki sposób linkowaliśmy do różnych treści naszej wewnętrznej strony internetowej z tego artykułu.
7. Popraw Tytuły stron i uczyń je odpowiednimi
Tytuły stron są prawdopodobnie najważniejszym elementem SEO na stronie. Musisz upewnić się, że tytuł strony jest odpowiedni dla słowa kluczowego, dla którego próbujesz ustawić ranking.
Google używa tytułów stron do generowania linków do stron, więc musisz upewnić się, że tytuły stron są odpowiednie.
Zespół TrustPulse wykonał świetną robotę z tytułami stron:
Możesz zdefiniować post lub tytuł strony w ustawieniach wtyczki WordPress SEO dla danej strony.
8. Zwiększ Świadomość Swojej Marki
Jak wspomnieliśmy wcześniej, linki do Stron Google są zwykle wyświetlane dla ustalonych stron internetowych.
Nie musisz być dużą marką, taką jak Apple lub WPBeginner, ale musisz podnieść świadomość na tyle, aby Google Cię zauważył.
Autorytet i obecność Twojej witryny w Internecie odgrywa ważną rolę w algorytmie Rankingu Google.
Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć świadomość marki:
- Stwórz profile w mediach społecznościowych dla swojej marki i upewnij się, że linkują do ciebie
- Uzyskaj pozytywne recenzje biznesowe na temat swojej marki na Facebooku, Yelp, Google i innych agregatorach recenzji.
- Blog gości na popularnych portalach branżowych
- Uczestniczyć w dyskusjach społeczności i / lub udzielać wywiadów
- Rób komunikaty prasowe i docieraj do mediów, aby pokryć swoją markę
Świadomość marki pomaga zwiększyć liczbę wyszukiwań marki, która jest wskaźnikiem, którego Google używa do określenia, czy linki do stron powinny zostać dodane dla tego konkretnego terminu.
Jak dodać pole wyszukiwania Google Sitelinks
Podobnie jak linki do Stron Google, pole wyszukiwania z linkami do stron jest również dodawane na podstawie uznania Google. Pole wyszukiwania Google sitelinks jest zazwyczaj dedykowane dla stron internetowych z dużą liczbą treści, takich jak WPBeginner, Wikipedia, YouTube itp.
Mając to na uwadze, możesz dodać fragmenty kodu w swojej witrynie, aby zachęcić Google do wyświetlania pola wyszukiwania witryny wraz z linkami do stron Google.
Jeśli używasz wtyczki AIOSEO, automatycznie dodaje znaczniki JSON + LD do wyszukiwania w witrynie.
Jeśli nie, możesz użyć wtyczki pola wyszukiwania Sitelinks, aby dodać odpowiednie znaczniki schematu JSON LD.
Najczęściej zadawane pytania na temat Google Sitelinks
W naszej grupie na Facebooku i kanałach wsparcia otrzymaliśmy wiele pytań związanych z linkami do Stron Google. Poniżej znajdują się te górne.
Jak usunąć linki do stron z Google?
W przeszłości Google pozwalało webmasterom „demotować” linki do stron z Google search console. Jednak ta opcja została usunięta, aby uprościć sprawy. Jedynym sposobem na usunięcie określonej strony z linków do Stron Google jest usunięcie strony lub ustawienie jej na noindex. Nie ma sposobu, aby wyłączyć linki do Stron Google po ich dodaniu, chyba że zindeksujesz całą witrynę, co nie jest zalecane.
Jak zmienić linki do stron w Google?
Nie ma sposobu, aby zmienić linki do stron w Google. Algorytm Google automatycznie wybiera odpowiednie strony w Twojej witrynie i dodaje ją do linku do witryny. Możesz dostosować tytuły stron, ale to od Google zależy, jaki tekst będą wyświetlane. Nie ma sposobu, aby edytować tekst w Witrynach Google, ponieważ jest zautomatyzowany.
Czy Mogę zapłacić, aby uzyskać linki do Stron Google?
Czasami początkujący mogą pomylić Google sitelinks z rozszerzeniem Google Adwords Sitelink. Gdy płacisz za reklamy, Google umożliwia korzystanie z rozszerzenia sitelink do dodawania dodatkowych podlinków w ramach reklamy. Nie ma to wpływu na linki do Stron Google w Twojej ofercie organicznej.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak uzyskać Google sitelinks dla swojej witryny WordPress. Możesz również zobaczyć nasz przewodnik, jak zwiększyć ruch na blogu i jak zarabiać na swoim blogu.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.