Założenie bloga w dzisiejszych czasach stało się łatwe dzięki platformom takim jak WordPress. Jednak po uruchomieniu następnym dużym wyzwaniem jest zwiększenie ruchu na swoim blogu lub stronie internetowej.

Nie martw się, nie musisz być guru marketingu, aby promować swój blog. Możesz łatwo zwiększyć ruch na blogu, aby przyciągnąć więcej odwiedzających, korzystając ze sprawdzonych najlepszych praktyk.

W tym artykule podzielimy się jednymi z najłatwiejszych i przetestowanych wskazówek, aby zwiększyć ruch na blogu, jak ekspert od marketingu.

Easy tips to increase your blog traffic

W przeciwieństwie do innych artykułów na temat rosnącego ruchu na blogu, będziemy dzielić się tylko wskazówkami, które osobiście wykorzystaliśmy, aby zwiększyć ruch na naszej stronie do milionów odsłon każdego miesiąca.

Dołożyliśmy również wszelkich starań, aby był to najbardziej wszechstronny przewodnik po ruchu w witrynie, dzięki czemu możesz mieć holistyczną strategię ruchu na blogu dla swojej firmy.

Gotowy? Zaczynajmy.

Zanim zaczniesz – Skonfiguruj powiadomienia Push dla swojej witryny

Powiadomienie push witryny pomaga pozostać w kontakcie z odwiedzającymi po opuszczeniu witryny, dzięki czemu można je przywrócić. Jest to najlepsze źródło ruchu 5 na WPBeginner.

Używamy narzędzia o nazwie PushEngage. Jest to oprogramowanie freemium, które gorąco polecamy wszystkim blogerom, właścicielom witryn i witrynom e-commerce.

Umożliwia wysyłanie powiadomień do urządzeń mobilnych lub stacjonarnych odwiedzających, które trudno przegapić, dzięki czemu uzyskujesz znacznie wyższy wskaźnik zaangażowania niż media społecznościowe lub e-mail.

Najlepsze jest to, że możesz komunikować się z odwiedzającymi po opuszczeniu Twojej witryny.

Używamy go na wszystkich naszych stronach internetowych i jest to zdecydowanie najlepszy kanał ruchu dla nas.

Niewielu właścicieli witryn wie o tej taktyce, ponieważ w przeszłości trudno było ją skonfigurować. PushEngage to ułatwiło. Oto jak dodać powiadomienia web push w WordPress.

Gdy to zrobisz, każda z poniższych wskazówek będzie napędzać wzrost ruchu compounding!

1. Twórz profile odbiorców, aby zrozumieć swoich użytkowników

Audience profiles

Zanim zaczniesz tworzyć treści na swoim blogu, ważne jest, aby poświęcić trochę czasu na zrozumienie grupy docelowej i tego, czego szukają.

Możesz szybko zbudować strukturę odbiorców, odpowiadając na następujące pytania:

  • Kto jest twoją grupą docelową?
  • Jakie problemy napotykają, że możesz pomóc rozwiązać?
  • Jakiego rodzaju treści szukają?
  • Jak najlepiej spróbowaliby znaleźć odpowiedzi na swoje pytania?

Odpowiedź na te pytania pomoże ci uzyskać jaśniejszy obraz grupy docelowej.

Możesz również rozwinąć ten temat, dodając kolejne spersonalizowane pytania, takie jak:

  • Ile mają lat?
  • Jakie są ich zawody?
  • Jaki jest ich poziom wykształcenia?
  • Jaki jest ich poziom wiedzy w temacie Twojego bloga?

Te profile odbiorców są również znane jako osoby kupujące w branży e-commerce. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, zdecydowanie zalecamy zapoznanie się z tym szczegółowym przewodnikiem na temat tworzenia osoby kupującego z przykładami i szablonami.

2. Zrób badanie słów kluczowych, aby zaplanować strategię treści

Keyword research

Badanie słów kluczowych to technika stosowana przez twórców treści i ekspertów SEO. Pomaga odkryć konkretne słowa i zdania, które użytkownicy wpisują w Google i innych wyszukiwarkach, aby znaleźć treści, których szukają.

Zwykle początkujący po prostu polegają na swoich najlepszych domysłach podczas tworzenia treści. Jak można sobie wyobrazić, ta strategia jest hit lub miss.

Jeśli używasz strategii “zgaduj”, istnieje duża szansa, że Twoje artykuły prawdopodobnie nie będą wysoko w wyszukiwarkach.

Po prostu dlatego, że nikt nie szuka używanych słów kluczowych lub po prostu jest zbyt duża konkurencja dla tych słów kluczowych.

Wykonując odpowiednie badanie słów kluczowych, odblokujesz następujące korzyści:

  • Odkryj rzeczywiste wyszukiwane hasła, których szukają ludzie
  • Znajdź unikalne pomysły na treści dla popularnych wyszukiwanych terminów
  • Ucz się od konkurencji i pokonaj ich lepszą treścią
  • Utwórz serię artykułów filarowych, aby zwiększyć stały ruch na swoim blogu

Teraz pytanie brzmi, jak właściwie zrobić badania słów kluczowych? Na szczęście nie jest to tak trudne, jak mogłoby się wydawać.

Istnieje wiele bezpłatnych i płatnych narzędzi do badania słów kluczowych, które mogą pomóc. Używamy SEMRush dla naszej strategii treści.

Wszystko, co musisz zrobić, to wprowadzić słowo kluczowe, adres URL bloga / witryny konkurencji lub własny adres URL, aby dowiedzieć się więcej pomysłów na słowa kluczowe.

Stworzyliśmy szczegółowy przewodnik, jak zrobić badanie słów kluczowych dla Twojego bloga WordPress z instrukcjami krok po kroku.

3. Zrób kalendarz redakcyjny

Editorial calendar

Po przeprowadzeniu badania słów kluczowych prawdopodobnie wymyślisz mnóstwo pomysłów na blogu.

Czasami duża lista słów kluczowych może przytłoczyć początkujących do punktu, w którym po prostu się poddają.

Aby upewnić się, że tak się nie stanie, zalecamy utworzenie kalendarza redakcyjnego (planu gry). Pamiętaj, żaden duży blog nie został zbudowany w jeden dzień.

Stworzenie udanego bloga wymaga czasu i konsekwentnego wysiłku.

Tworzenie kalendarza redakcyjnego pomoże Ci stworzyć i trzymać się planu.

Istnieje wiele przydatnych narzędzi, których możesz użyć, takich jak Asana i Trello, aby wymienić tylko kilka.

Te narzędzia są wyposażone w potężny zestaw funkcji, które pomogą Ci pozostać na szczycie gry.

Celem jest zorganizowanie, stworzenie widoku strategii z lotu ptaka i zwiększenie produktywności.

Oto kilka wskazówek dotyczących bardziej efektywnego zarządzania przepływem pracy redakcyjnej.

  • Nie bądź dla siebie zbyt surowy. Zacznij od dwóch artykułów tygodniowo i stopniowo zwiększaj swoje tempo, kiedy możesz.
  • Bądź zgodny z harmonogramem publikacji. Pamiętaj, aby śledzić swój kalendarz i publikować regularne treści zgodnie z planem.
  • Dodaj notatki, pomysły na słowa kluczowe i kontury do kalendarza. Pomoże Ci to stworzyć lepszą jakość treści, gdy usiądziesz do pisania.
  • Użyj kolorów, znaczników, kategorii i innych funkcji w aplikacji kalendarza, aby uczynić go bardziej wizualnym i uporządkowanym.

Oto kilka wskazówek dotyczących zarządzania kalendarzem redakcyjnym na swoim blogu.

4. Twórz wszechstronne i użyteczne treści

Create comprehensive content

Najważniejszą rzeczą, której szukają użytkownicy i wyszukiwarki, jest dobra jakość treści.

W przypadku bloga wysokiej jakości treść jest zwykle wyczerpującym artykułem na określony temat, który obejmuje wszystkie szczegóły. To sprawia, że jest niezwykle pomocny dla użytkowników.

Te obszerne artykuły są znane jako”artykuły filarowe”. Inni eksperci mogą odnosić się do nich jako do flagowych treści lub podstawowych artykułów.

Zasadniczo są to twoje najważniejsze artykuły. Musisz wybrać najbardziej obiecujące słowo kluczowe,a następnie dostarczyć jak najwięcej informacji w jednym długim artykule.

Powinieneś utworzyć jak najwięcej artykułów filarowych, aby pokryć wszystkie ważne słowa kluczowe w Twojej branży.

Oto kilka wskazówek, o których należy pamiętać podczas tworzenia treści filaru:

  • Treść filaru może być dowolnym rodzajem artykułu. Na przykład poradnik, samouczek, artykuł porównawczy, artykuł opinii, list itd.
  • Różnica między treścią filaru a innymi artykułami polega na tym, że artykuły filaru są bardziej wszechstronne i dostarczają szczegółowych informacji na ten temat.
  • Twoje artykuły filarowe nie są zależne od czasu. Są wiecznie zielone i zawsze użyteczne. Chociaż zalecamy aktualizowanie ich o nowe informacje, aby być na bieżąco z wynikami wyszukiwania.

Omówimy więcej wskazówek w dalszej części tego artykułu, które pomogą Ci stworzyć wysokiej jakości artykuły filarowe, aby uzyskać większy ruch z wyszukiwarek.

5. Spraw, Aby Treść Była Czytelna

Make your content more readable

Jak już wspomnieliśmy wcześniej, wyszukiwarki i użytkownicy uwielbiają dłuższe i wyczerpujące artykuły, które dostarczają wszystkich potrzebnych informacji.

Problem polega na tym, że ludzie mają krótki czas uwagi.

Niewielka trudność w czytaniu lub zrozumieniu zniechęci użytkowników i odejdą bez patrzenia na wszystkie przydatne informacje, które zaoferowałeś.

Aby rozwiązać ten problem, zanim to nastąpi, musisz sprawić, aby wszystkie treści były łatwe do odczytania.

Dobrym miejscem na rozpoczęcie byłoby zaprezentowanie artykułu w zdaniach o kęsach przy użyciu przyjaznego tonu i dużej ilości wizualizacji.

Poniżej znajdują się tylko kilka podstawowych wskazówek, aby Twoje treści były bardziej czytelne i przyjazne dla użytkownika.

  • Używaj mniejszych zdań i akapitów. Pozostawia to dużo białej przestrzeni wokół tekstu, co ułatwia przeglądanie i czytanie.
  • Spróbuj poprawić typografię, używając bardziej czytelnych czcionek, dużych rozmiarów czcionek i dużej ilości odstępów między wierszami.
  • Sprawdź wynik czytelności treści. Yoast SEO ma wbudowane narzędzie do tego, możesz również znaleźć mnóstwo innych internetowych kontrolerów czytelności
  • Użyj sprawdzania gramatyki. Zalecamy używanie Grammarly, nie tylko sprawdza gramatykę, ale pomaga lepiej pisać.
  • Korzystaj z obrazów, zrzutów ekranu, filmów, infografik i innych elementów wizualnych. Te elementy multimedialne sprawiają, że Twój artykuł jest bardzo wciągający i łatwiejszy do odczytania.

6. Naucz się i zastosuj podstawy SEO do swojej witryny

Learn basic SEO

SEO to zestaw najlepszych praktyk, które pomogą Ci uczynić Twoją stronę bardziej przyjazną dla wyszukiwarek. Nie musisz być “Guru SEO”, aby ulepszyć swoją stronę.

Wbrew powszechnemu przekonaniu, każdy może zrobić SEO dla własnych stron internetowych bez zatrudniania eksperta. Istnieje wiele narzędzi i wtyczek SEO, bezpłatnych porad i samouczków krok po kroku, z których możesz korzystać.

Zalecamy korzystanie z wtyczki all in One SEO dla wszystkich stron internetowych WordPress. Jest to najbardziej wszechstronne narzędzie do optymalizacji SEO i strony internetowej. Darmowa wersja zawiera wszystkie funkcje SEO, których potrzebujesz na swojej stronie.

Możesz dowiedzieć się wszystkiego, co musisz wiedzieć o SEO, w naszym kompletnym WordPress SEO guide dla początkujących. Zawiera instrukcje krok po kroku i jest to dokładnie ta sama konfiguracja SEO, której używamy na naszych własnych stronach internetowych.

7. Naucz się pisać świetne nagłówki

Learn to write effective headlines

Gdy użytkownicy znajdą Twoje treści w wynikach wyszukiwania lub kanałach RSS, pierwszą rzeczą, którą zobaczą, jest nagłówek Twojego artykułu.

Chwytliwy tytuł posta na blogu wyróżnia się i uzyskuje więcej kliknięć. Podczas gdy zwykły i nudny nagłówek zostaje zignorowany,a użytkownicy prawdopodobnie przewijają go.

To sprawia, że nagłówki są bardzo ważne.

Musisz nauczyć się pisać lepsze tytuły postów na blogu, które przyciągają uwagę użytkowników i uzyskują więcej kliknięć.

Na szczęście eksperci od blogów od bardzo dawna badają nagłówki gazet i możesz skorzystać z ich ustaleń.

Są to podstawowe elementy składowe skutecznego nagłówka:

  • Dobry nagłówek wyzwala emocjonalną reakcję (radość, zaskoczenie, szok, ciekawość, strach, podniecenie, chciwość i tak dalej).
  • Oferuje użytkownikom nagrodę i wartość
  • Promuje treść poprzez włączenie docelowych słów kluczowych

Copywriterzy używają słów mocy, aby wywołać reakcje emocjonalne. Mówią użytkownikom, dlaczego artykuł jest cenny lub co otrzymają od kliknięcia nagłówka.

Wreszcie, dobry nagłówek zawiera wezwanie do działania dla użytkowników, które jest często subtelne, a czasami sugerowane.

Aby dowiedzieć się więcej, zalecamy zapoznanie się z nagłówkami, które stały się wirusowe i czego możesz się od nich nauczyć.

Możesz także użyć następujących bezpłatnych narzędzi do analizy nagłówków, aby pomóc w tworzeniu lepszych nagłówków:

  • OptinMonster Headline Analyzer
  • MonsterInsights Headline Analyzer
  • EMV Headline Analyzer

Nasz zespół regularnie korzysta z tych trzech narzędzi, aby tworzyć lepsze tytuły postów na blogu i nagłówki.

8. Spraw, aby wewnętrzne łączenie było rutynowym zadaniem

Make internal linking a habit

Teraz, gdy zacząłeś tworzyć dobre treści, ważne jest, aby linkować do swoich artykułów z istniejących postów na blogu. Nazywa się to linkowaniem wewnętrznym i odgrywa ogromną rolę w SEO.

Oto dlaczego wewnętrzne linkowanie jest tak ważne:

  • Linki wewnętrzne pomagają Google zrozumieć kontekst i relacje między różnymi artykułami w Twojej witrynie. Następnie wykorzystuje te informacje jako sygnały rankingowe.
  • Linki wewnętrzne, umieszczone strategicznie i w kontekście, mogą pomóc zwiększyć liczbę wyświetleń strony i zmniejszyć współczynnik odrzuceń.
  • Trudniej jest poprosić strony internetowe osób trzecich o link do artykułów. O wiele łatwiej jest tworzyć linki na własnej stronie.

Zalecamy przyzwyczajenie się do linkowania do starszych artykułów z nowych artykułów.

Ponieważ linki wewnętrzne odgrywają tak ważną rolę w SEO, zrobiliśmy nawet część naszej listy kontrolnej pre-publish dla naszych pisarzy.

9. Zacznij Generować Więcej Linków Zwrotnych

Backlinks

Link zwrotny to link przychodzący do treści z zewnętrznej strony internetowej. Linki zwrotne są jednym z najbardziej wpływowych sygnałów w rankingach Google.

Uzyskiwanie linków zwrotnych z renomowanych stron internetowych i blogów jest bardzo trudne. Nie tylko dla początkujących, nawet doświadczeni blogerzy borykają się z tym.

Oto kilka wskazówek, aby uzyskać wysokiej jakości linki zwrotne do swojej witryny:

  • Skontaktuj się z wpływowymi i renomowanymi blogami w Twojej branży, a następnie powiedz im o określonych treściach w Twojej witrynie, które mogą chcieć połączyć.
  • Pisz posty gości na innych blogach i stronach internetowych.
  • Wywiad z influencerami i blogerami na swoim blogu. Prawdopodobnie będą chcieli poinformować swoich użytkowników, aby przyszli do kasy na rozmowę kwalifikacyjną, a otrzymasz link zwrotny.
  • Najprostszym sposobem na uzyskanie linku zwrotnego jest dodanie linku do swojej witryny na wszystkich profilach w mediach społecznościowych.

10. Dodawaj obrazy, wykresy, Infografie, aby tworzyć atrakcyjne wizualnie treści

Use images

W kroku 5 wspomnieliśmy, że dodawanie obrazów i wykresów do artykułów sprawia, że są one bardziej czytelne.

Ponieważ elementy wizualne są tak ważne, uważamy, że zasłużyły na swoje miejsce na tej liście.

Jako istoty ludzkie, nasz mózg preferuje elementy wizualne. Kochamy kolory i przedmioty, ponieważ estetyka wywołuje reakcje emocjonalne w naszych mózgach. To sprawia, że jesteśmy bardziej zaangażowani i zanurzeni w naszym otoczeniu.

Ludzie uwielbiają patrzeć na infografiki, ponieważ sprawiają, że informacje są wciągające i łatwe do wykorzystania.

Obrazy w postach na blogu przyciągają uwagę użytkowników i pomagają im skupić się nie tylko na elemencie wizualnym, ale także na tekście wokół niego.

Jeśli dopiero zaczynasz, ważne jest, aby wiedzieć, że nie możesz po prostu użyć dowolnego obrazu, który widzisz w Internecie. Obrazy są chronione prawem autorskim, a kradzież materiałów chronionych prawem autorskim może mieć poważne konsekwencje.

Idealnie chcesz używać własnych obrazów, grafik i zdjęć, ale nie wszyscy blogerzy są grafikami lub fotografami.

Na szczęście istnieje tak wiele wspaniałych zasobów, aby znaleźć Darmowe obrazy, a nawet narzędzia, za pomocą których można łatwo tworzyć własną grafikę. Oto kilka przydatnych zasobów:

  • 16 najlepsze miejsca, aby znaleźć Darmowe obrazy domeny publicznej
  • 16 najlepsze narzędzia do tworzenia lepszych obrazów dla postów na blogu
  • Przewodnik, jak zoptymalizować obrazy do postów na blogu

11. Dodaj filmy do swoich artykułów

Add videos to your blog posts

Filmy są najbardziej udaną formą treści w Internecie. Użytkownicy spędzają więcej czasu na blogach zawierających Filmy niż tylko tekst i obrazy.

Dodawanie filmów do artykułów w WordPress jest bardzo proste. Jednak nigdy nie należy przesyłać filmów do WordPress, ponieważ nie jest zoptymalizowany do przesyłania strumieniowego filmów.

Wideo hostowane na serwerze hostingowym WordPress zajmie zbyt wiele zasobów, a wrażenia użytkownika będą straszne.

Najlepszym sposobem dodawania filmów do witryny WordPress jest przesłanie ich do YouTube, a następnie osadzenie ich w postach na blogu.

Daje to jeszcze większą ekspozycję, ponieważ YouTube jest drugą co do wielkości wyszukiwarką na świecie i popularną platformą społecznościową.

Istnieje wiele sposobów na łatwe tworzenie treści wideo dla Twojej witryny. Oto kilka, od których możesz zacząć:

  • Możesz tworzyć pokazy slajdów z samouczkami z instrukcjami głosowymi
  • Możesz tworzyć screencasty
  • Nagrywaj wywiady z innymi blogerami i influencerami w Twojej branży
  • Zostań vlogerem, dodając własne filmy nakręcone w trybie selfie

W przypadku edycji wideo, jeśli używasz komputera Mac, iMovie jest doskonale zdolny do wykonywania podstawowych edycji wideo. Użytkownicy systemu Windows mogą korzystać z bezpłatnego oprogramowania do edycji wideo, takiego jak Lightworks lub Shotcut do podstawowej edycji.

12. Wykorzystaj Treści Generowane Przez Użytkowników

Add user-generated content in WordPress

Treści generowane przez użytkowników to w zasadzie wszelkie treści generowane na twojej stronie internetowej w wyniku aktywności użytkownika. Obejmuje to Komentarze, referencje, posty gości, opinie użytkowników i wiele innych.

Treści generowane przez użytkowników pomagają zwiększyć ruch w witrynie, ponieważ dają użytkownikom wiele możliwości uczestnictwa i zaangażowania.

Użytkownicy częściej wracają, udostępniają, a nawet kupują z twojej witryny, gdy spędzają na niej więcej czasu.

Istnieje wiele różnych rodzajów treści generowanych przez użytkowników, które można dodać. Musisz wybrać, co działa najlepiej na swoim blogu i zacząć od tego.

Aby uzyskać więcej pomysłów, zobacz nasz przewodnik na temat korzystania z Treści Generowanych przez użytkowników w WordPress, aby rozwijać swoją witrynę.

13. Zadbaj o czystość i porządek w swoim designie

Clean design

Na rynku dostępnych jest wiele świetnych motywów WordPress. Problem polega na tym, że wielu początkujących chce używać motywu ze wszystkimi dzwonkami i gwizdkami. Te motywy nie zawsze są idealnym projektem dla Twojej witryny.

Zły design strony powstrzymuje użytkowników od spędzania więcej czasu na blogu, co zmniejsza wyświetlanie stron.

Podczas gdy dobry projekt pomaga im odkrywać więcej treści, eksplorować różne sekcje i spędzać więcej czasu.

Często jesteśmy pytani przez użytkowników, jak wybrać najlepszy motyw? Naszą odpowiedzią jest zawsze dążenie do prostoty.

Prosty, czysty i funkcjonalny motyw robi dobre pierwsze wrażenie i oferuje najlepsze wrażenia użytkownika.

Jeśli szukasz rekomendacji tematycznych, sprawdź nasze gabloty expert-pick:

  • Najlepsze motywy WordPress dla pisarzy
  • Najlepsze darmowe WordPress Blog themes
  • Najlepsze proste motywy WordPress

14. Zoptymalizuj Szybkość witryny, aby szybciej ładować strony

Improve your website speed

W erze natychmiastowej satysfakcji nikt nie chce czekać na załadowanie strony internetowej. Jeśli Twoja witryna jest powolna, użytkownicy po prostu opuszczą Twoją witrynę, zanim jeszcze się załaduje.

Wyszukiwarki takie jak Google również uważają Szybkość witryny i czas ładowania strony za jeden z ważnych czynników rankingowych.

Aby upewnić się, że Twoja strona ładuje się szybko, musisz zoptymalizować wydajność WordPress. Oznacza to, że musisz użyć buforowania, uniknąć niepotrzebnego wzdęcia i zoptymalizować obrazy.

Przygotowaliśmy przewodnik optymalizacji wydajności WordPress krok po kroku, który pomoże Ci przyspieszyć działanie witryny bez zatrudniania programisty.

15. Rozpocznij Swoją Listę E-Mailową Od Razu

Start building your email list

Większość początkujących spędza zbyt dużo czasu, wprowadzając nowych użytkowników na swoją stronę. Jednak ponad 70% użytkowników opuszczających Twoją witrynę nigdy nie powróci.

Sztuką zwiększania ruchu na blogu jest nie tylko pozyskiwanie nowych odwiedzających,ale także utrzymywanie powracających odwiedzających.

Jak upewnić się, że użytkownicy wracają na Twoją stronę?

Robisz to, prosząc ich o subskrypcję bloga.

Użytkownicy mogą subskrybować profile w mediach społecznościowych Twojej witryny. Jednak większość sieci społecznościowych ogranicza twój zasięg, a użytkownicy mogą zobaczyć tylko część Twoich treści.

Dlatego musisz zacząć budować swoją listę e-mail.

Najlepszą rzeczą na twojej liście e-mail jest to, że ją posiadasz. Nikt nie może ograniczyć twojego zasięgu, a Ty uzyskujesz bezpośredni dostęp do skrzynek odbiorczych użytkownika.

E-mail marketing jest najbardziej opłacalnym i wysoce skutecznym narzędziem marketingowym do twojej dyspozycji.

Tracisz potencjalnych subskrybentów każdego dnia bez listy e-mail.

Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, przeczytaj nasz artykuł o tym, dlaczego budowanie listy e-mailowej jest tak ważne.

Gdy masz listę e-mail, możesz wysyłać regularne biuletyny e-mailowe, aby przyciągnąć więcej odwiedzających do swojego bloga.

Zalecamy korzystanie z Constant Contact, SendinBlue lub ConvertKit.

Oto nasz przewodnik krok po kroku, jak utworzyć biuletyn e-mail.

16. Automatycznie Udostępniaj Swoje Posty Na Blogu

Share your content

Kiedy podkreślamy, że powinieneś zbudować listę e-mailową, nie mamy na myśli tego, że powinieneś przestać budować następujące media społecznościowe.

Wręcz przeciwnie, chcemy, abyś kontynuował budowanie mediów społecznościowych na wszystkich ważnych platformach społecznościowych, a nawet znalazł nowe niszowe platformy, które możesz eksplorować.

Problem z witrynami społecznościowymi polega na tym, że musisz regularnie publikować treści, aby utrzymać aktywne profile i przyciągać ruch do swojego bloga.

Jeśli zrobisz to ręcznie, wkrótce będziesz spędzać sporo czasu na udostępnianiu treści.

Tu wkracza niezwykły Automator. Jest to wtyczka, która pozwala tworzyć zautomatyzowane przepływy pracy w WordPress. Instrukcje krok po kroku znajdziesz w naszych przewodnikach, jak automatycznie publikować wiadomości z WordPress na Twitterze lub Facebooku.

17. Regularnie Udostępniaj swoje stare artykuły w mediach społecznościowych

Share old posts

Jeśli jesteś jak większość blogów, prawdopodobnie publikujesz tylko jeden artykuł dziennie, co oznacza, że do końca dnia nie ma od ciebie aktualizacji w mediach społecznościowych.

Na platformach takich jak Twitter Twój Tweet wkrótce zniknie, a twoi użytkownicy prawdopodobnie nawet go nie zobaczą.

Czy nie byłoby miło, gdybyś mógł automatycznie udostępniać swoje stare treści w regularnych odstępach czasu przez cały dzień?

Pomoże Ci to uzyskać większy ruch z mediów społecznościowych, zwiększając widoczność i zwiększając aktywność profili.

Na szczęście możesz go zautomatyzować za pomocą narzędzi takich jak bufor i ożywić stare posty.

W przypadku bufora będziesz musiał ręcznie przesłać aktualizacje zbiorczo. Z drugiej strony, Revive Old Posts pozwoli Ci automatycznie udostępniać własne stare artykuły.

18. Poznaj Inne Sieci Społecznościowe

Explore more social networks

Istnieje tak wiele stron internetowych mediów społecznościowych, ale większość z nas spędza cały nasz czas na kilku najlepszych platformach, takich jak Facebook i Twitter.

Oczywiście chcesz skupić się na nich, aby zwiększyć ruch na swoim blogu.

Jednak w zależności od tematów bloga możesz odnieść większy sukces na innych platformach społecznościowych, które są mniej zatłoczone.

Na przykład, jeśli twój blog dotyczy budowania firm, możesz znaleźć bardziej zaangażowanych użytkowników na LinkedIn.

Jeśli prowadzisz blog o stylu życia lub modzie, Instagram może być platformą, na której powinieneś się skupić.

Zawsze możesz poświęcić czas na Quora, aby odpowiedzieć na pytania użytkowników, które budują linki zwrotne i pomagają zwiększyć ruch na blogu.

Zalecamy, aby spróbować spędzać więcej czasu w sieciach społecznościowych innych niż duże dwa. Możesz znaleźć bardziej namiętną publiczność i większą publiczność.

19. Dołącz do społeczności Online

Participate in online communities

Społeczności internetowe są doskonałym źródłem ruchu głównie dlatego, że mają już zaangażowanych użytkowników, którzy są zainteresowani tematami, które omawiasz na swoich blogach.

Mniejsze społeczności możesz znaleźć na Reddit, grupach LinkedIn, grupach na Facebooku, społecznościach YouTube i innych.

Pro Tip: Nie zaczynaj publikować linków do swoich artykułów. Nazywa się to spamowaniem, a moderatorzy natychmiast Cię zablokują.

Powinieneś poświęcić trochę czasu na budowanie reputacji, odpowiadanie na pytania, dołączanie do dyskusji, a następnie udostępniać swoją witrynę tylko wtedy, gdy jest to właściwe.

20. Twórz Własne Grupy Online

Make your own online groups

Innym sposobem na zbudowanie pasjonatów na swoim blogu jest założenie własnej grupy online. Możesz korzystać z darmowych platform, takich jak Facebook lub LinkedIn i zapraszać użytkowników do przyłączenia się.

Wraz z rozwojem Twojej społeczności, Twoje wpływy również. Aktywni uczestnicy w Twojej grupie będą aktywnie pomagać w promowaniu Twojego bloga na własnych profilach w mediach społecznościowych.

Po pewnym czasie ta mała społeczność może stać się głównym źródłem ruchu na Twoim blogu.

21. Weź udział w Q & A Websites

Participate on question and answers websites

Być może zauważyłeś, że czasami odwieczne odpowiedzi ze stron takich jak Stack Exchange, Quora lub TripAdvisor nadal przewyższają bardziej znane blogi w wynikach wyszukiwania.

Strony z pytaniami i odpowiedziami są jedną z największych społeczności internetowych w Internecie.

Zaletą odpowiedzi na pytania na tych platformach jest to, że Twoja odpowiedź pozostanie aktywna przez bardzo długi czas, co oznacza, że może stać się regularnym źródłem ruchu na Twoim blogu.

Po raz kolejny, nie zalecamy, aby po prostu tam do publikowania linków. Zamiast tego powinieneś pisać rzeczywiste szczegółowe odpowiedzi z linkami do postów na blogu tylko wtedy, gdy pasują do kontekstu.

22. Znajdź i nawiąż kontakt z influencerami w mediach społecznościowych

Influencer marketing

Influencerzy mogą pomóc w promowaniu bloga i mogą znacznie zwiększyć ruch w witrynie.

Problem polega jednak na tym, że większość wpływowych osób otrzymuje już mnóstwo wiadomości. Ponieważ jesteś nowym blogerem, zakładają, że prawdopodobnie nie masz nic do zaoferowania w zamian.

Jak więc przyciągnąć uwagę influencera? Co ważniejsze, jak skłonić ich do promowania swojego bloga?

Po pierwsze, musisz rozpocząć rozmowę z nimi w mediach społecznościowych.

Następnie podziel się ich treścią z własnym komentarzem, odpowiedz na ich wątki, zostaw komentarze na swoich blogach.

Upewnij się, że każda interakcja wnosi wartość dodaną do dyskusji.

Influencerzy uwielbiają, gdy użytkownicy doceniają ich wysiłki. Zauważą cię i zapamiętają. Po nawiązaniu relacji możesz podejść do nich, aby dać ci radę.

Brzmi to jak dużo pracy, ale pomaga budować przyjaźnie na całe życie, które są wzajemnie opłacalne.

23. Użyj dowodu społecznego, aby uzyskać większy ruch

Using social proof

Ludzie są zwierzętami społecznymi. Lubimy wiedzieć o doświadczeniach innych ludzi jako dowód społeczny i używać go do podejmowania własnych decyzji.

Musisz użyć tego dowodu społecznego na swojej stronie internetowej, na profilach w mediach społecznościowych, w tweetach i e-mailach, aby promować swój blog.

Teraz możesz się zastanawiać, co jeśli dopiero zaczynam? Jak wykorzystać dowód społeczny na moim blogu?

Istnieje mnóstwo sposobów na wykorzystanie dowodu społecznego, nawet na nowym blogu.

  • Dodaj formularz opinii i poproś użytkowników, aby zostawili ci opinię, którą możesz udostępnić na swoim blogu.
  • Bezpośrednio zbliżaj się do użytkowników i zbieraj opinie
  • Poproś użytkowników o ocenę Twoich artykułów
  • Poproś użytkowników o napisanie recenzji
  • Liczby to mózgowe cukierki. Udostępnij swoje liczby mediów społecznościowych, liczbę subskrybentów listy e-mail i inne liczby jako dowód społeczny.

Nie martw się, jeśli twoje liczby nie są tak duże jak inne udane blogi, nadal są potężnym dowodem społecznym.

24. Monitoruj Media Społecznościowe

Monitor social media

Ludzie cały czas zadają pytania na portalach społecznościowych, takich jak Twitter. Skonfiguruj alerty, aby monitorować słowa kluczowe w mediach społecznościowych, a następnie wskakuj do rozmów, aby odpowiedzieć na ich pytania, podając link do odpowiedniego artykułu w witrynie.

Możesz także monitorować witryny mediów społecznościowych pod kątem nazwy marki, linków, rozmów i innych.

Istnieje wiele narzędzi, które można wykorzystać do tego. Oto niektóre z najlepszych narzędzi do monitorowania mediów społecznościowych, które mogą ci to ułatwić.

25. Śledź ranking słów kluczowych swojej witryny

Track your keyword rankings

Po rozpoczęciu tworzenia treści i promowania jej, musisz śledzić, jak dobrze działa każda zawartość elementu. Ponadto, na jakie słowa kluczowe jest ranking.

Możesz to zrobić za pomocą narzędzia o nazwie Google Search Console. Jest to bezpłatne narzędzie dostarczane przez Google, które pomaga zobaczyć, jak twoja witryna radzi sobie w wyszukiwarce Google. Mamy kompletny przewodnik Google Search Console, który nauczy Cię, jak korzystać z tego niezwykle potężnego narzędzia, jak profesjonalista.

Następnie chcesz monitorować strony internetowe konkurencji. Google Search Console nie powie Ci, kto jest wyżej w rankingu niż ty i dlaczego.

Do tego potrzebujesz narzędzia SEMRush. Zapewni to również szczegółowy wgląd w konkurencję, jej najlepsze słowa kluczowe i to, co musisz zrobić, aby ich przewyższyć.

26. Śledź Ruch w witrynie i zaangażowanie użytkowników

Track user analytics

Teraz, gdy zacząłeś generować ruch, musisz wiedzieć, skąd pochodzą Twoi użytkownicy i co robią, gdy są w Twojej witrynie. Bez tych danych nie możesz ocenić swojej strategii ani zaplanować kolejnych ruchów.

W tym miejscu pojawia się Google Analytics.

Śledzi odwiedzających Twoją witrynę i pomaga wyświetlać raporty o ruchu, zaangażowaniu i innej aktywności użytkownika w witrynie. Aby uzyskać instrukcje, zobacz nasz samouczek krok po kroku, jak zainstalować Google Analytics w WordPress.

Największą zaletą korzystania z Google Analytics jest to, że możesz zobaczyć, co robią Twoi użytkownicy, gdy odwiedzają Twoją witrynę. Zobacz nasz artykuł o tym, jak korzystać z Google Analytics do śledzenia zaangażowania użytkowników w swojej witrynie.

Znajomość tych danych pomaga podwoić to, co działa i przestać robić to, co nie.

27. Kontynuuj naukę marketingu internetowego i SEO

Te wskazówki pomogą Ci zwiększyć ruch na blogu i nadal zdobywać więcej subskrybentów.

Jednak wraz z rozwojem Twojego bloga musisz dowiedzieć się więcej sposobów na rozwój firmy.

WPBeginner to największa witryna z zasobami WordPress. Regularnie publikujemy tutoriale dotyczące marketingu internetowego i SEO. Mamy również Kanał YouTube, gdzie możesz dowiedzieć się więcej o WordPress, rozwijaniu bloga i SEO.

Blog OptinMonster to kolejny świetny zasób, który chcesz śledzić. OptinMonster to najlepsze oprogramowanie do optymalizacji konwersji na rynku. Ich blog jest miejscem, w którym regularnie publikują artykuły o tym, jak uzyskać większy ruch, subskrybentów i sprzedaż.

Mamy nadzieję, że te wskazówki pomogły Ci zwiększyć ruch na blogu. Możesz również zobaczyć naszą listę najbardziej przydatnych narzędzi, które pomogą Ci dalej rozwijać swój blog.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

14 Najlepsze wtyczki WordPress SEO i narzędzia, których powinieneś używać

W artykule: Rzeczy, które musisz wiedzieć o wtyczkach i narzędziach WordPress SEO1.…

Jak sprawdzić ruch w witrynie dla dowolnej witryny (Najlepsze Narzędzia 7)

W artykule: Dlaczego Warto Sprawdzić Ruch W Witrynie?Dlaczego warto sprawdzić ruch na…

Jak łatwo znaleźć i usunąć skradzione treści w WordPress (5 Sposobów)

W artykule: Jak i dlaczego skradziono zawartość witryny?1. Skonfiguruj Automatyczne Powiadomienia O…

Jak dodać nagłówki bezpieczeństwa HTTP w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Czym są nagłówki bezpieczeństwa HTTP?Dodawanie nagłówków bezpieczeństwa HTTP w WordPress1.…