W artykule:
- Spis treści
- Wprowadzenie
- Czym jest SEO?
- Dlaczego SEO jest ważne
- Podstawy SEO WordPress
- Sprawdź ustawienia widoczności witryny
- Korzystanie ze struktur Url SEO Friendly w WordPress
- WWW vs non-WWW
- Najlepsza wtyczka SEO WordPress
- Wybór najlepszej wtyczki SEO WordPress
- Dodaj mapy witryn XML w WordPress
- Dodaj swoją stronę do Google Search Console
- Optymalizacja postów na blogu pod kątem SEO
- Robi badania słów kluczowych na swojej stronie internetowej
- Najlepsze praktyki SEO WordPress
- Prawidłowe korzystanie z kategorii i tagów w WordPress
- Spraw, aby wewnętrzne łączenie stało się nawykiem
- Optymalizacja Komentarzy WordPress
- Linki zewnętrzne NoFollow w WordPress
- Pełne posty vs streszczenia lub fragmenty
- Szybkość i bezpieczeństwo dla WordPress SEO
- Zoptymalizuj szybkość i wydajność witryny
- Optymalizacja obrazów w WordPress dla SEO
- Bezpieczeństwo i bezpieczeństwo Twojej witryny WordPress
- Zacznij używać SSL / HTTPS
- Więcej narzędzi i zasobów SEO
Poprawa SEO WordPress ma kluczowe znaczenie dla zwiększenia ruchu na twojej stronie. Niestety większość przewodników SEO WordPress jest zbyt techniczna, aby nowi użytkownicy mogli zacząć.
Jeśli poważnie myślisz o zwiększeniu ruchu w witrynie, musisz zwrócić uwagę na najlepsze praktyki SEO WordPress.
W tym przewodniku udostępnimy najlepsze wskazówki SEO WordPress, które pomogą Ci poprawić SEO WordPress i uzyskać więcej ruchu organicznego.
Być może słyszałeś ekspertów mówiących, że WordPress jest przyjazny SEO. To właśnie dlatego wiele osób wybiera WordPress, aby założyć bloga lub stronę internetową.
Podczas gdy WordPress upewnia się, że kod, który generuje, jest zgodny z najlepszymi praktykami SEO, jest o wiele więcej, co musisz zrobić, jeśli chcesz zmaksymalizować swoje wysiłki SEO.
Mamy wiele możliwych do podjęcia kroków, które musisz podjąć, aby prawidłowo zoptymalizować SEO WordPress.
Aby to ułatwić, stworzyliśmy spis treści, który pomoże Ci łatwo poruszać się po naszym najlepszym przewodniku SEO WordPress.
Spis treści
Wprowadzenie
- Czym jest SEO?
- Dlaczego SEO jest ważne
Podstawy SEO WordPress
- Sprawdź ustawienia widoczności witryny
- Korzystanie SEO friendly URL struktury w WordPress
- WWW vs Nie-WWW w adresach URL
Najlepsza Wtyczka SEO WordPress
- Wybór najlepszej wtyczki SEO WordPress
- Dodaj mapy witryn XML w WordPress
- Dodaj swoją stronę do Google Search Console
- Optymalizacja postów na blogu pod kątem SEO
- Robi badania słów kluczowych na swojej stronie internetowej
Najlepsze praktyki SEO WordPress
- Prawidłowe korzystanie z kategorii i tagów w WordPress
- Spraw, aby wewnętrzne łączenie stało się nawykiem
- Optymalizacja komentarzy WordPress
- Linki zewnętrzne NoFollow w WordPress
- Pełne posty vs streszczenia (fragmenty)
Szybkość i bezpieczeństwo dla WordPress SEO
- Zoptymalizuj szybkość i wydajność witryny
- Optymalizacja obrazów w WordPress dla SEO
- Bezpieczeństwo i bezpieczeństwo Twojej witryny WordPress
- Zacznij używać SSL / HTTPS
Na koniec zobacz więcej narzędzi i zasobów SEO aby twój WordPress SEO jeszcze dalej.
Wprowadzenie
Wiemy, że pomysł optymalizacji dla WordPress SEO może być zastraszający dla początkujących, zwłaszcza jeśli nie jesteś geekiem technologicznym.
Ale nie martw się — to nie musi być skomplikowane. Zacznij tutaj, aby nauczyć się podstaw, a następnie możesz zacząć stosować je na własnej stronie internetowej.
Czym jest SEO?
SEO to skrót od Search Engine Optimization. Jest to strategia stosowana przez właścicieli witryn, aby uzyskać większy ruch, plasując się wyżej w wyszukiwarkach.
Search engine optimization nie polega na oszukiwaniu Google lub grach w system. Chodzi po prostu o stworzenie strony internetowej, która ma zoptymalizowany kod i formatowanie, które ułatwia wyszukiwarkom znalezienie Twojej witryny.
Gdy ludzie przeszukują internet w poszukiwaniu tematów, o których piszesz, twoja zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek zawartość pojawi się wyżej w wynikach wyszukiwania, a więcej osób kliknie na Twoją witrynę.
[Powrót do góry ↑]Dlaczego SEO jest ważne
Wyszukiwarki są często największym źródłem ruchu dla większości stron internetowych.
Google i inne wyszukiwarki używają zaawansowanych algorytmów, aby zrozumieć i odpowiednio pozycjonować strony w wynikach wyszukiwania. Jednak te algorytmy nie są idealne — nadal potrzebują twojej pomocy, aby zrozumieć, o czym są Twoje treści.
Jeśli Twoja treść nie jest zoptymalizowana, Wyszukiwarki nie będą wiedzieć, jak ją uszeregować. Gdy ludzie szukają tematów, o których piszesz, Twoja witryna nie pojawi się w wynikach wyszukiwania i przegapisz cały ten ruch.
Bardzo ważne jest, aby wszyscy właściciele firm uczynili swoją stronę przyjazną wyszukiwarkom, aby mogli zmaksymalizować ruch w wyszukiwarce.
[Powrót do góry ↑]Podstawy SEO WordPress
SEO może być techniczne, ale nie musi być. Wystarczy nauczyć się kilku podstawowych wskazówek SEO, aby zoptymalizować swoją witrynę, co może dać zauważalny wzrost ruchu w witrynie.
Nie musisz być geniuszem technologicznym, aby korzystać z poniższych technik. Jeśli już korzystasz z WordPressa, to masz to, czego potrzeba!
Zacznijmy optymalizować swoją stronę.
Sprawdź ustawienia widoczności witryny
WordPress ma wbudowaną opcję ukrycia witryny przed wyszukiwarkami. Celem tej opcji jest zapewnienie czasu na pracę nad witryną, zanim będzie ona gotowa do upublicznienia.
Jednak czasami ta opcja może zostać przypadkowo sprawdzona i sprawia, że Twoja strona jest niedostępna dla wyszukiwarek.
Jeśli Twoja strona nie pojawia się w wynikach wyszukiwania, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to upewnić się, że ta opcja jest odznaczona.
Po prostu zaloguj się do obszaru administracyjnego swojej witryny WordPress i odwiedź Ustawienia ” Czytanie strona.
Musisz przewinąć w dół do sekcji “widoczność w wyszukiwarkach” i upewnić się, że pole obok “zniechęcaj Wyszukiwarki do indeksowania tej witryny” jest niezaznaczone.
Nie zapomnij kliknąć przycisku “Zapisz zmiany”, aby zapisać zmiany.
[Powrót do góry ↑]Korzystanie ze struktur Url SEO Friendly w WordPress
Adresy URL przyjazne SEO zawierają słowa, które jasno wyjaśniają zawartość strony i są łatwe do odczytania zarówno przez ludzi, jak i wyszukiwarki.
Niektóre przykłady adresów URL SEO friendly to:
https://www.wpbeginner.com/how-to-install-wordpress/
https://www.wpbeginner.com/common-wordpress-errors-and-how-to-fix-them/
Zauważ, że te adresy URL są czytelne, a użytkownik może odgadnąć, co zobaczy na stronie po prostu patrząc na tekst adresu URL.
Jak więc wygląda adres URL nie przyjazny SEO?
https://www.wpbeginner.com/?p=10467
http://example.com/archives/123
Zauważ, że te adresy URL używają numerów niezwiązanych z treścią, a użytkownik nie może zgadnąć, co znajdzie na stronie, patrząc na adres URL.
Korzystanie ze struktury permalink SEO friendly zwiększa szanse na uzyskanie lepszych pozycji w wynikach wyszukiwania.
Oto jak możesz sprawdzić i zaktualizować strukturę permalink w witrynie WordPress.
Musisz odwiedzić Ustawienia ” Permalinks strona. Wybierz opcję Nazwa postu, a następnie kliknij przycisk “Zapisz zmiany”, aby zapisać ustawienia.
Aby uzyskać bardziej szczegółowe instrukcje, zapoznaj się z naszym przewodnikiem na temat przyjaznej dla SEO struktury URL w WordPress.
Uwaga: Jeśli Twoja witryna działa dłużej niż 6 miesięcy, nie zmieniaj struktury linku permalink, chyba że używasz opcji numbers. Jeśli używasz dnia i Imienia lub miesiąca i Imienia, kontynuuj używanie tego.
Zmieniając strukturę linku permalink na ustalonej stronie, stracisz całą swoją liczbę udziałów w mediach społecznościowych i ryzykujesz utratę istniejącego rankingu SEO.
Jeśli musisz zmienić strukturę permalink, a następnie zatrudnić profesjonalistę, aby mogli ustawić odpowiednie przekierowania. Nadal stracisz swój udział społecznościowy na stronach.
[Powrót do góry ↑]WWW vs non-WWW
Jeśli dopiero zaczynasz swoją stronę internetową, musisz wybrać, czy chcesz korzystać z www (http://www.example.com) lub bez www (http://example.com) w adresie URL witryny.
Wyszukiwarki uważają, że są to dwie różne strony internetowe, więc oznacza to, że musisz wybrać jedną i trzymać się jej.
Możesz ustawić swoje preferencje, odwiedzając Ustawienia ” Ogólne strona. Dodaj swój preferowany adres URL w polach “Adres WordPress” i “adres witryny”.
Pomimo tego, co ktoś inny może powiedzieć, z punktu widzenia SEO nie ma korzyści z korzystania z jednego lub drugiego.
Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje na ten temat, spójrz na nasz przewodnik na www vs non-www – co jest lepsze dla WordPress SEO.
[Powrót do góry ↑]Najlepsza wtyczka SEO WordPress
Jedną z najlepszych części WordPress jest to, że istnieje wtyczka do wszystkiego, a SEO nie jest wyjątkiem. Istnieją tysiące wtyczek SEO WordPress, które utrudniają początkującym wybór najlepszej wtyczki SEO WordPress.
Zamiast instalować oddzielne wtyczki do poszczególnych zadań SEO, pomożemy Ci wybrać najlepszą wtyczkę SEO WordPress, która zrobi to wszystko i jest w 100% darmowa.
Wybór najlepszej wtyczki SEO WordPress
Jeśli chodzi o wybór najlepszej wtyczki SEO WordPress, najprawdopodobniej zawęzisz swoje wybory do dwóch najpopularniejszych rozwiązań: All in One SEO (AIOSEO) lub Yoast SEO.
AIOSEO to oryginalna wtyczka SEO WordPress, która jest używana na ponad milionach witryn 2. W tym samouczku będziemy używać AIOSEO do zrzutów ekranu i przykładów.
Aby uzyskać więcej informacji, możesz zobaczyć nasz kompletny przewodnik, Jak skonfigurować wszystko w jednym SEO dla WordPress.
[Powrót do góry ↑]Dodaj mapy witryn XML w WordPress
Mapa witryny XML to specjalnie sformatowany plik, który zawiera listę każdej strony w Twojej witrynie. Ułatwia to wyszukiwarkom znalezienie wszystkich treści.
Chociaż dodawanie mapy witryny XML nie zwiększa rankingów wyszukiwania witryny, pomaga wyszukiwarkom szybko znaleźć strony i rozpocząć ich ranking.
Jeśli używasz wtyczki AIOSEO, automatycznie utworzy dla ciebie mapę witryny XML. Aby znaleźć mapę witryny, po prostu przejdź do tego adresu URL (nie zapomnij zastąpić example.com z własną nazwą domeny):
http://example.com/sitemap_index.xml
W następnym kroku pokażemy Ci, jak przesłać mapę witryny XML do Google.
[Powrót do góry ↑]Dodaj swoją stronę do Google Search Console
Google Search Console, znany również jako narzędzia dla webmasterów, to zestaw narzędzi oferowanych przez Google, aby dać właścicielom witryn spojrzenie na to, jak ich treść jest postrzegana przez wyszukiwarkę.
Dostarcza raporty i dane, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Twoje strony pojawiają się w wynikach wyszukiwania. Możesz także zobaczyć rzeczywiste terminy wyszukiwania, których ludzie używają, aby znaleźć Twoją witrynę, jak każda strona pojawia się w wynikach wyszukiwania i jak często klikane są Twoje strony.
Wszystkie te informacje pomagają zrozumieć, co działa w Twojej witrynie, a co nie. Następnie możesz odpowiednio zaplanować strategię treści.
Google Search Console ostrzega również, gdy coś jest nie tak z Twoją witryną, na przykład gdy roboty indeksujące nie są w stanie uzyskać do niej dostępu, znaleźć zduplikowanej zawartości lub ograniczonych zasobów.
Mamy przewodnik krok po kroku, jak dodać swoją witrynę WordPress do Google Search Console.
Jeśli używasz AIOSEO, możesz postępować zgodnie z tym przewodnikiem, jak dodać Google Search Console.
Jeśli nie korzystasz z AIOSEO, możesz obejrzeć nasz film pokazujący alternatywny sposób:
Po dodaniu witryny do Google Search Console kliknij mapę witryny z lewego menu,a następnie wklej ostatnią część adresu URL mapy witryny.
Kliknij przycisk Wyślij, aby zapisać zmiany.
Google Search Console sprawdzi teraz mapę witryny i użyje jej, aby poprawić indeksowanie witryny.
Po pomyślnym dodaniu mapy witryny pojawi się ona jako oczekująca. Indeksowanie Twojej witryny zajmuje Google trochę czasu. Po kilku godzinach będziesz mógł zobaczyć statystyki dotyczące mapy witryny. Pokaże ci liczbę linków znalezionych w mapie witryny, ile z nich zostało zaindeksowanych, stosunek obrazów i stron internetowych itp.
Zalecamy sprawdzanie konsoli wyszukiwania co najmniej raz w miesiącu w celu gromadzenia informacji i sprawdzania postępów w pozycjonowaniu witryny.
[Powrót do góry ↑]Optymalizacja postów na blogu pod kątem SEO
Często początkujący popełniają błąd, myśląc, że instalacja i aktywacja wtyczki WordPress SEO to wszystko, czego potrzebujesz. SEO to ciągły proces, za którym musisz nadążyć, jeśli chcesz zobaczyć maksymalne wyniki.
Wszystkie wtyczki top SEO umożliwiają dodanie tytułu, opisu i słowa kluczowego focus do każdego wpisu na blogu i strony. Pokazuje również podgląd tego, co użytkownicy zobaczą, gdy Google witryny.
Zalecamy optymalizację tytułu i opisu, aby uzyskać maksymalną liczbę kliknięć.
Pisząc post na blogu, po prostu przewiń w dół do sekcji SEO i w pełni z niej skorzystaj.
Jeśli zastanawiasz się, jak wybrać słowo kluczowe focus lub frazę focus, jaki jest dobry tytuł lub jaki jest dobry opis meta, omówiliśmy to szczegółowo w naszym Przewodniku dla początkujących, aby zoptymalizować posty na blogu pod kątem SEO.
Zdecydowanie zalecamy przeczytanie go, ponieważ SEO na stronie ma kluczowe znaczenie dla Twojego sukcesu.
Robi badania słów kluczowych na swojej stronie internetowej
Wielu początkujących korzysta z najlepszych domysłów, aby dowiedzieć się, jakie tematy ludzie szukają i co powinni dodać do swoich blogów i strony internetowej.
To jak strzelanie z strzały w ciemności. Nie musisz tego robić, gdy możesz użyć prawdziwych danych, aby dowiedzieć się, czego ludzie szukają.
Keyword research to technika badawcza stosowana przez twórców treści i ekspertów SEO. Pomaga odkryć słowa, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarkach, aby znaleźć treści, produkty i usługi w Twojej branży.
Następnie możesz użyć tych słów i fraz w swojej witrynie, aby uzyskać większy ruch w wyszukiwarce.
Istnieje mnóstwo narzędzi do badania słów kluczowych (zarówno bezpłatnych, jak i płatnych), z których możesz korzystać. Zalecamy korzystanie z SEMRush, pomaga odkryć słowa kluczowe, a nawet znaleźć słowa kluczowe, w których znajdują się Twoi konkurenci.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik dla początkujących, jak zrobić badanie słów kluczowych dla witryny WordPress.
[Powrót do góry ↑]Najlepsze praktyki SEO WordPress
Jeśli zastosujesz się do podstaw SEO WordPress i użyjesz najlepszej wtyczki SEO WordPress, będziesz już wyprzedzał większość stron internetowych.
Jeśli jednak chcesz jeszcze lepszych wyników, musisz postępować zgodnie z najlepszymi praktykami SEO WordPress poniżej.
Nie są one zbyt techniczne i większość z nich nie wymaga nawet dotykania żadnego kodu. Ale będą one duże znaczenie, jeśli za nimi.
Prawidłowe korzystanie z kategorii i tagów w WordPress
WordPress pozwala sortować posty na blogu w kategoriach i tagach. Ułatwia to zarządzanie treściami według tematów, a użytkownikom wyszukiwanie treści, których szukają.
Kategorie i tagi pomagają również wyszukiwarkom zrozumieć strukturę i treść Twojej witryny.
Często początkujący mylą się z tym, jak najlepiej używać kategorii i tagów. Po wyjaśnieniu tego tysiącom czytelników, Oto jak podchodzimy do kategorii i tagów.
Kategorie służą do szerokiego grupowania Twoich postów. Jeśli twój blog był książką, kategorie będą tabelą treści.
Na przykład na osobistym blogu możesz mieć kategorie, takie jak muzyka, jedzenie, podróże itp. Kategorie są hierarchiczne, więc można do nich dodawać kategorie podrzędne.
Z drugiej strony, tagi są bardziej konkretnymi słowami kluczowymi, które opisują zawartość pojedynczego postu. Na przykład post na blogu złożony w kategorii Żywność może mieć tagi takie jak sałatka, śniadanie, naleśniki itp. Pomyśl o tym jak o sekcji indeksów w podręczniku.
Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, zobacz nasz przewodnik na temat kategorii vs tagi i najlepszych praktyk SEO do sortowania treści.
Używając poprawnie kategorii i tagów, ułatwiasz użytkownikom przeglądanie Twojej witryny. Ponieważ jest to łatwe dla użytkowników, ułatwia również wyszukiwarkom przeglądanie Twojej witryny.
[Powrót do góry ↑]Spraw, aby wewnętrzne łączenie stało się nawykiem
Wyszukiwarki przypisują każdej stronie w witrynie wynik (Organ strony). Przepis na ten wynik jest utrzymywany w tajemnicy, aby ludzie nie mogli grać w wyniki. Jednak najczęstszymi sygnałami władzy są linki.
Dlatego ważne jest, aby linkować do własnych treści z innych postów na blogu i stron.
Powinieneś mieć zwyczaj łączenia własnych postów, gdy tylko to możliwe. Jeśli masz wielu autorów, Utwórz listę kontrolną postów na blogu, która wymaga od nich połączenia co najmniej 3 innych postów na blogu.
Pomoże to zwiększyć liczbę wyświetleń stron, wydłuży czas spędzany przez użytkowników na twojej stronie, a ostatecznie poprawi wynik SEO poszczególnych postów na blogu i stron.
[Powrót do góry ↑]Optymalizacja Komentarzy WordPress
Komentarze mogą być silnym wskaźnikiem zaangażowania użytkowników na twojej stronie internetowej. Zaangażowani użytkownicy oznaczają więcej linków do twojej witryny, większy ruch i lepsze SEO.
Musisz jednak upewnić się, że Twoje komentarze są prawdziwe, a nie spam. Spamerzy przesyłają komentarze ze złymi linkami, które mogą wpłynąć, a nawet zrujnować twoje rankingi wyszukiwania.
Dlatego zalecamy wszystkim, aby zaczęli używać Akismet. Jest to jedna z dwóch wtyczek, które są fabrycznie zainstalowane w każdej witrynie WordPress i pomaga zwalczać spam z komentarzami.
Jeśli sam Akismet nie jest w stanie obsłużyć spamu komentarza, zapoznaj się z tymi wskazówkami i narzędziami do zwalczania spamu komentarza w WordPress.
Jeśli Twoje posty na blogu przyciągają wiele autentycznych, wolnych od spamu komentarzy, powinieneś poklepać się po ramieniu za budowanie tak wciągającej strony internetowej!
Jednak zbyt wiele komentarzy do postu może spowolnić ładowanie, co również wpływa na rankingi w wyszukiwarkach. (Czytaj dalej poniżej, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak szybkość wpływa na SEO.)
Aby przygotować swoją stronę internetową, aby mogła poradzić sobie z komentarzami umieszczonymi na serwerze i szybkością, możesz podzielić komentarze na wiele stron. Zobacz nasz tutorial jak paginować komentarze w WordPress.
(Jeśli chcesz uzyskać więcej komentarzy na swojej stronie, sprawdź te sposoby 11, aby uzyskać więcej komentarzy na blogu WordPress.)
[Powrót do góry ↑]Linki zewnętrzne NoFollow w WordPress
Jak wspomniano powyżej, linki pomagają wyszukiwarkom zdecydować, które strony są ważne. Gdy łączysz się z witryną, przekazujesz część wyniku SEO swojej witryny do tego linku. Ten wynik SEO nazywa się ” link juice.”
Aby uzyskać dobre rankingi wyszukiwania, musisz upewnić się, że otrzymujesz więcej soku z linków z innych stron internetowych niż rozdajesz.
Dodanie atrybutu “nofollow” do linków zewnętrznych (linków do stron, których nie posiadasz) instruuje wyszukiwarki, aby nie podążały za tymi linkami. Pomaga to zapisać link juice.
Normalny link zewnętrzny wygląda tak w HTML:
<a href="http://example.com" > Przykładowa Strona internetowa< / A>
Link zewnętrzny z atrybutem nofollow wygląda następująco:
<a href="http://example.com" rel="nofollow">Przykładowa Strona Internetowa</a >
Domyślnie WordPress nie ma opcji tworzenia linków nofollow. Jeśli jednak korzystasz z wtyczki AIOSEO, ułatwi ci to.
Gdy dodajesz link, po prostu kliknij Dodaj “nofollow” do linku opcja.
Aby uzyskać więcej informacji i alternatywnych metod, zobacz nasz przewodnik na temat dodawania linków nofollow w WordPress.
[Powrót do góry ↑]Pełne posty vs streszczenia lub fragmenty
WordPress wyświetla i linki do Twoich postów z wielu stron, takich jak Strona główna, archiwum kategorii, archiwum tagów, archiwum daty, strony autora itp.
Domyślnie pokazuje pełną zawartość artykułu na wszystkich tych stronach. Wpływa to na SEO witryny, ponieważ wyszukiwarki mogą uznać ją za duplikat treści. Pełne artykuły powodują również, że strony archiwalne ładują się wolniej.
Wyświetlanie pełnych artykułów wszędzie wpływa również na wyświetlanie strony. Na przykład użytkownicy, którzy subskrybują Twój kanał RSS, będą mogli przeczytać cały artykuł w swoim czytniku kanałów bez odwiedzania Twojej witryny.
Najprostszym sposobem rozwiązania tego problemu jest wyświetlanie streszczeń lub fragmentów zamiast pełnych artykułów.
Możesz to zrobić, przechodząc do Ustawienia ” Czytanie i wybierz podsumowanie.
Aby uzyskać szczegółowe instrukcje, zobacz nasz przewodnik, jak dostosować fragmenty WordPress bez kodowania.
[Powrót do góry ↑]Szybkość i bezpieczeństwo dla WordPress SEO
Nawet jeśli zastosujesz się do wszystkich powyższych wskazówek i najlepszych praktyk WordPress SEO, jeśli Twoja witryna jest powolna lub zostanie usunięta przez hakera, Twoje rankingi w wyszukiwarkach odniosą duży sukces.
Oto jak zapobiec utracie ruchu w wyszukiwarkach przez witrynę z powodu niskiej wydajności lub braku bezpieczeństwa.
Zoptymalizuj szybkość i wydajność witryny
Badania pokazują, że w dobie Internetu średni czas uwagi człowieka jest krótszy niż w przypadku złotej rybki.
Eksperci web usability uważają, że użytkownicy decydują, czy chcą zostać, czy odejść w ciągu kilku sekund od odwiedzenia strony internetowej.
Oznacza to, że jako właściciel witryny masz tylko kilka sekund na zaprezentowanie swoich treści i zaangażowanie użytkowników. Nie chcesz tracić tego cennego czasu, sprawiając, że odwiedzający czeka na załadowanie witryny.
Ponieważ doświadczenie użytkownika jest tak ważne, wyszukiwarki takie jak Google priorytetyzują szybsze witryny w swoich wynikach. Innymi słowy, szybsze witryny zajmują wyższą pozycję w Google.
Aby poprawić szybkość witryny, musisz mieć szybkiego dostawcę hostingu WordPress, takiego jak SiteGround lub Bluehost.
Następnie musisz zainstalować wtyczkę buforującą i postępować zgodnie z naszym ostatecznym przewodnikiem, aby przyspieszyć WordPress (z sprawdzonymi wskazówkami 24).
[Powrót do góry ↑]Optymalizacja obrazów w WordPress dla SEO
Obrazy są bardziej angażujące niż tekst, ale ładowanie ich zajmuje więcej czasu. Jeśli nie jesteś ostrożny z rozmiarami i jakością obrazów,mogą spowolnić Twoją witrynę.
Musisz upewnić się, że używasz obrazów zoptymalizowanych do szybszego ładowania. Zobacz nasz przewodnik, jak przyspieszyć WordPress poprzez optymalizację obrazów dla sieci.
Inną sztuczką, której możesz użyć do optymalizacji obrazów pod kątem wyszukiwarek, jest użycie opisowego tytułu i znaczników alt. Znaczniki te pomagają wyszukiwarkom zrozumieć, o czym jest Twój obraz. Pomagają również użytkownikom z zaburzeniami widzenia, ponieważ ich czytniki ekranu mogą czytać im tekst alternatywny.
WordPress pozwala łatwo dodać tytuł i Tagi alt podczas przesyłania obrazu.
Jeśli jesteś fotografem lub dodajesz wiele zdjęć do swojej witryny WordPress, musisz użyć wtyczki Galeria.
Polecamy korzystanie z galerii Envira. W naszych testach prędkości okazało się, że jest to najszybsza wtyczka galerii WordPress. Jest również w pełni responsywny i przyjazny SEO od razu po wyjęciu z pudełka.
Aby uzyskać więcej wskazówek, zobacz nasz kompletny przewodnik dla początkujących do wizerunku SEO.
[Powrót do góry ↑]Bezpieczeństwo i bezpieczeństwo Twojej witryny WordPress
Co tydzień na czarnej liście Google znajduje się około 20 000 witryn złośliwego oprogramowania i około 50 000 do phishingu. Gdy witryna jest na czarnej liście, w ogóle nie pojawia się w żadnych wynikach wyszukiwania.
Oznacza to, że bezpieczeństwo Twojej witryny WordPress ma kluczowe znaczenie dla dobrych rankingów. Nie chcesz, aby cała twoja ciężka praca nad SEO poszła na marne, jeśli Twoja witryna jest zagrożona przez hakera.
Dobrą wiadomością jest to, że nie jest tak trudno zapewnić bezpieczeństwo swojej witryny WordPress — zobacz instrukcje krok po kroku w naszym ostatecznym przewodniku dotyczącym bezpieczeństwa WordPress.
W WPBeginner używamy Sucuri do ochrony naszej strony internetowej przed atakami. Aby zobaczyć, dlaczego polecamy tę usługę, sprawdź nasze studium przypadku, w jaki sposób Sucuri pomógł nam zablokować 450 000 ataków WordPress w ciągu 3 miesięcy.
[Powrót do góry ↑]Zacznij używać SSL / HTTPS
SSL (Secure Sockets Layer) to technologia, która szyfruje połączenie między przeglądarką użytkownika a serwerem, z którym się łączy. Dodaje to dodatkową warstwę bezpieczeństwa do witryny WordPress.
Strony zabezpieczone protokołem SSL są oznaczone znakiem kłódki w pasku adresu przeglądarki. To sprawia, że Twoja strona jest bardziej godna zaufania i jest to wymagane, jeśli prowadzisz sklep internetowy z WordPress i przetwarzasz poufne informacje dotyczące płatności.
Wszystkie najlepsze firmy hostingowe WordPress oferują bezpłatne certyfikaty SSL z Let ‘ s Encrypt. Zobacz nasz przewodnik, jak uzyskać bezpłatny certyfikat SSL dla swojej witryny, aby uzyskać więcej informacji.
Jeśli chcesz mieć certyfikat SSL Premium wildcard lub zwykły certyfikat z gwarancją bezpieczeństwa, zalecamy użycie Domain.com.
Ich certyfikaty SSL są objęte gwarancją bezpieczeństwa w wysokości co najmniej 10 000 USD i gwarancją bezpieczeństwa w wysokości do 1,75 miliona USD. Otrzymasz również pieczęć witryny TrustLogo do wyświetlenia na swojej stronie w celu zwiększenia wiarygodności.
[Powrót do góry ↑]Więcej narzędzi i zasobów SEO
Po zapoznaniu się z najlepszymi praktykami SEO WordPress, będziesz chciał jeszcze bardziej wykorzystać swoje umiejętności, aby wyprzedzić konkurencję.
Przygotowaliśmy listę najlepszych wtyczek i narzędzi SEO WordPress, których powinieneś użyć, aby zwiększyć swoje SEO. Jeśli jesteś gotowy, aby wypróbować bardziej zaawansowane techniki, możesz również sprawdzić nasze archiwum artykułów SEO WordPress.
[Powrót do góry ↑]Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak prawidłowo zoptymalizować witrynę WordPress pod kątem SEO. Śmiało i zaimplementuj kilka z tych wskazówek SEO WordPress, a powinieneś zobaczyć wzrost ruchu w ciągu kilku miesięcy, gdy Wyszukiwarki przetwarzają twoje zmiany.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.