W artykule:
Strony docelowe są skutecznym narzędziem, aby naprawdę w pełni wykorzystać swoją witrynę.
Tworząc strony docelowe, będziesz miał więcej możliwości konwertowania nowych użytkowników na subskrybentów, a także dodasz trochę różnorodności do swojej witryny, ponieważ będziesz miał więcej ofert dla nowych użytkowników.
Mówiąc prościej, jeśli nie korzystasz ze stron docelowych, musisz zacząć, aw dawnych czasach prawdopodobnie użyłbyś wtyczki.
Ale nigdy więcej! Chociaż istnieje cały zestaw wtyczek, które umożliwiają tworzenie pięknych stron docelowych, które konwertują, możesz to zrobić znacznie, znacznie łatwiej i za darmo, z ramą motywu.
-
Optymalizacja Prasy
Optimize Press jest liderem w dziedzinie tworzenia landing page. Poza stronami docelowymi ta wtyczka może pomóc w budowaniu witryn członkowskich i innych niestandardowych stron.
Dobrze integruje się z wieloma systemami autoresponderów, w tym Aweber, Infusionsoft, Office Autopilot, Mailchimp, iContact i 1shopping Cart. Może to być bardzo przydatne, gdy budujesz stronę docelową, aby zdobyć subskrybentów.
Przykład Strony Docelowej: Opcja Alpha
Ta strona docelowa jest stroną zasobów skierowaną do nowych użytkowników witryny.
Ten styl strony jest przydatny, ponieważ pomaga nowemu użytkownikowi poczuć witrynę bez przytłoczenia.
Pomyśl o tym tak: opcja Alpha trzyma rękę użytkownika i wskazuje wszystkie przydatne obszary witryny i gdzie mogą chcieć wskoczyć i rozejrzeć się.
The Good:
Option Alpha wykonuje dobrą robotę, wykorzystując tę wtyczkę do dostosowania struktury do wielu obszarów, które zawiera ich strona. Ich akapit otwierający jest silny, jasny i rozwiązuje potrzebę przeciążenia informacjami, które pojawia się w większości innych platform. Mają prosty przycisk wezwania do działania, który powinien prowadzić do bardzo małego oporu użytkownika, ponieważ jest to darmowe konto.
The Bad:
Ta strona może zawierać wszystkie informacje, których szukasz, ale wydaje się, że nie robi wiele więcej. Jeśli szukasz informacji, ta strona Cię obejmuje, ale początkowy nagłówek mówi o kwestii informacji przytłaczającej i wydaje się, że ta strona może tylko dodać do tego uczucia, jeśli nadal przewijasz do dołu.
Istnieje siedem różnych sekcji treści z 10 + lekcji w każdej sekcji. Jako strona początkowa może to być zbyt wiele informacji i całkowicie wyłączyć odwiedzającego. Wreszcie, ta strona może skorzystać z innego wezwania do działania na dole strony. Jeśli użytkownik dotarł tak daleko, jest duża szansa, że się zarejestruje.
Przykład Strony Docelowej: Expert Voice Book
Expert Voice Book wykorzystuje wtyczkę OptimizePress do tworzenia strony docelowej opt-in.
Celem tej strony jest zebranie adresów e-mail, które prawdopodobnie trafią do pewnego rodzaju autorespondera.
Ta strona jest skierowana do kogoś, kto może nie być ekspertem, ale chce nauczyć się tworzyć i rzeźbić swój wizerunek, aby stać się bardziej ekspertem.
The Good:
Strona wygląda dobrze. Nagłówek jest jasny i do rzeczy. Integracja wideo jest miłym akcentem i sprawia, że strona wydaje się bardzo profesjonalna. Ogólnie rzecz biorąc, strona jest bardzo autorytatywna; zwłaszcza z umieszczeniem logo firmy medialnej. Jeśli chodzi o elementy strony docelowej, ta strona zaznacza wszystkie pola.
The Bad:
Włączenie książki Amazon na dole strony jest nieco mylące. Zwykle, aby strony docelowe były konwertowane wyżej, starałbyś się zoptymalizować tylko dla jednej akcji.
W przypadku tej strony docelowej jej celem jest, aby Nowy użytkownik wprowadził swój adres e-mail i kupił książkę. Bardziej efektywna byłaby Optymalizacja dla jednego lub drugiego.
-
LeadPages
LeadPages oferuje jeden z najprostszych kreatorów stron docelowych w branży. W ciągu kilku minut możesz mieć stronę docelową o wysokiej konwersji na żywo i gotową do pozyskania nowych subskrybentów lub klientów.
LeadPages oferuje duży, konfigurowalny wybór strony docelowej do wyboru – wszystko, co musisz zrobić, to wprowadzić swoje informacje do jednego z wielu pięknych gotowych szablonów.
Wyróżniona Strona Docelowa: Mike Filsaime
Celem tej strony docelowej jest wygenerowanie nowych subskrybentów przed przejściem do reszty witryny. Zakłada to wcześniejszą wiedzę i interakcję z Mike ’ em, ponieważ nie ujawnia wielu nowych informacji.
Wyskakujące okienko LeadPages jest miłym akcentem i zachęca użytkownika do podjęcia działań, ponieważ już wyraził zainteresowanie, naciskając przycisk „Pobierz”.
The Good:
Ta strona docelowa jest prosta i do rzeczy. Masz dwie możliwości: Pobierz bezpłatny raport lub przejdź do bloga. Jeśli już wiesz, kim jest Mike Filsaime, prawdopodobnie z przyjemnością skorzystasz z bezpłatnego raportu.
The Bad:
Jeśli odwiedzasz tę stronę po raz pierwszy, ta strona docelowa może nie być dla ciebie bardzo przekonująca. Oferuje referencje dla dowodów społecznych w celu budowania zaufania, ale nie wiele więcej.
Są szanse, że możesz po prostu przejść do rzeczywistej strony internetowej.
Wyróżniona strona docelowa: Wydawnictwo TCK
Ta strona docelowa zawiera unikalny zestaw książek o zdrowiu, zdrowiu i sukcesach. Jest to bardzo prosta strona, która jest nastawiona na przesuwanie ruchu do innych lokalizacji, w których książka jest sprzedawana online.
Uwaga: sprzedaż wymieniona na tej stronie docelowej nie jest już aktywna.
The Good:
Podobnie jak większość stron docelowych LeadPages, ta strona jest bardzo prosta. Ma jeden cel w umyśle edukowanie użytkownika o książce przed zakupem od jednego z wymienionych dostawców.
Wezwanie do działania na dole strony jest bezpośrednie i przygotowuje użytkownika do następnego kroku-zakupu książki. Ogólnie rzecz biorąc, ta strona jest bardziej pouczająca niż przekonująca.
The Bad:
Większość stron docelowych o wysokiej konwersji ma jedno wezwanie do działania. Powyżej krotnie istnieje ponad pięć różnych działań, które można podjąć, które mogą być przytłaczające. Jednak na dole strony wezwanie do działania jest uproszczone do pojedynczej akcji.
Oferta również nie jest zbyt atrakcyjna. Wydaje się być bardziej stroną opisową niż Stroną docelową próbującą przekonać użytkownika do podjęcia działań.
-
Rozwijaj Strony Docelowe
Thrive Landing Pages to wyspecjalizowana wtyczka, która wyróżnia się w tworzeniu zestawów stron docelowych – sekwencji stron docelowych, które dobrze ze sobą współpracują-i długich stron sprzedaży.
Istnieje ponad 30 szablonów do wyboru. Każdy z szablonów jest przeciągany i upuszczany w celu łatwego i szybkiego dostosowywania.
Ta wtyczka zawiera kilka edytowalnych opcji, w tym pola treści, responsywne kolumny, przyciski wezwania do działania, referencje, polecane siatki produktów i minutnik.
Wyróżniona Strona Docelowa: Cowabunga Life
Ten długofalowy list sprzedaży ma klasyczny format listu sprzedaży i unowocześnia go o nowoczesne elementy. Jest to bardziej animowana strona docelowa, która pomaga przyciągnąć oczy użytkownika do dolnej części ekranu.
Życie Cowabunga wykorzystuje moc osobistej historii, aby wzbudzić zainteresowanie użytkowników, a następnie nadal uderza w akordy emocjonalne, aż w końcu przedstawia ostateczne rozwiązanie zakupu produktu.
The Good:
Strona wygląda profesjonalnie, a drobne szczegóły pomagają budować zaufanie w oczach widza. Interaktywne elementy ożywiają stronę, a konfigurowalny szablon zapewnia profesjonalny wygląd projektu.
The Bad:
Ta strona docelowa ma bardzo niewiele, co może poprawić, zwłaszcza z punktu widzenia projektu i układu.
Wyróżniona strona docelowa: im Impact
Jest to bardzo prosta strona powitalna. Celem tej strony docelowej jest zebranie adresu e-mail użytkownika w zamian za bezpłatny raport.
The Good:
Nagłówek jest mocny, strona jest bardzo przejrzysta, a kopia jest przekonująca. Nie ma zgadywania o czym jest ta strona.
Wygląda bardzo profesjonalnie, a nawet zawiera obraz, który pomoże wzbudzić emocje u użytkownika.
The Bad:
Ta strona docelowa robi wszystko dobrze. To proste, do rzeczy, a wezwanie do działania inspiruje do działania.
-
Landing Pages Builder
Landing Pages Builder to kolejna wtyczka strony docelowej, która opiera się na niestandardowych szablonach do tworzenia wysokiej jakości stron docelowych. Istnieje ponad 40 różnych szablonów do wyboru i są podzielone na kategorie według różnych branż.
Jeśli używasz strony docelowej do generowania subskrybentów wiadomości e-mail, integruje się ona z Mailchimp, AWeber i VerticalResponse.
Wszystkie szablony są w 100% przyjazne dla urządzeń mobilnych, Zoptymalizowane pod kątem SEO i mają bardzo dużą prędkość ładowania. Jako miły bonus jest wbudowany tester A / B, który pozwoli Ci jeszcze bardziej zoptymalizować stronę docelową pod kątem konwersji w dalszej kolejności.
Wyróżniona strona docelowa: UC Baby
Ta strona docelowa służy do zbierania adresów e-mail w zamian za zgłoszenie do konkursu. Konkurs jest oczywiście zamknięty, ale daje wyobrażenie o tym, jak proste mogą być Twoje strony docelowe, a jednocześnie umożliwia konwersję.
Wszystko, co zawiera ta strona, To formularz opt-in, przejrzysty nagłówek i kilka punktów o ich firmie.
The Good:
Możesz automatycznie zobaczyć z pola wyboru, że konkurs zakończył się sukcesem w zebraniu ponad 500 adresów e-mail. Nawet przy gromadzeniu tak wielu adresów e-mail istnieje pewne wyraźne pole do poprawy.
The Bad:
Ta strona docelowa nie jest zbyt estetyczna. Na przykład zauważysz, że nagłówek jest pisany wielkimi literami, co może być nieco „głośne”. Kopia konkursu jest również bardzo rzadka i nie wchodzi w szczegóły dotyczące rzeczywistej nagrody.
Strona docelowa konkursu mogła zostać ulepszona poprzez usunięcie paska nawigacji i zawartości stopki,co znacznie zmniejszyłoby zakłócenia.
Wyróżniona Strona Docelowa: Clamcleat
Ta strona docelowa jest na konkurs, aby wygrać Topper Daz Dinghy, styl małej żaglówki. Styl tej strony jest bardziej zorganizowany jak post na blogu niż typowa strona docelowa lub formularz konkursowy.
Formularz zgody jest umieszczony wzdłuż prawego paska bocznego, dzięki czemu można uzyskać dostęp do formularza podczas czytania treści. Ogólnie rzecz biorąc, strona wygląda dobrze, ale może wymagać od użytkownika zbyt wiele, co zmniejsza współczynniki konwersji.
The Good:
Ta strona docelowa świetnie się spisuje, mając atrakcyjny nagłówek i zachętę, która naprawdę zachęca ludzi do rejestracji. Użycie białej przestrzeni na tej stronie konkursu jest miłe i wydaje się bardziej przyjazne niż większość stron docelowych zaprojektowanych do konwersji za wszelką cenę.
The Bad:
Ta strona docelowa ma wiele dużych ścian tekstu, które mogą potencjalnie wyłączyć czytnik. Nawet podział zawartości z podziałem akapitów może uczynić ją bardziej czytelną.
Formularz opt-in wymaga od czytelnika odpowiedzi na serię pytań, podania numeru telefonu, adresu e-mail, imienia i nazwiska oraz innych informacji. Jeśli celem tej strony docelowej jest zbieranie adresów e-mail, te zakłócenia mogą zmniejszać liczbę osób, które się rejestrują.
-
SeedProd
SeedProd jest jedną z najlepszych wtyczek (jeśli nie na najlepsza wtyczka) do budowania listy przed uruchomieniem witryny i czasów, gdy witryna może być w trakcie konserwacji. Posiada unikalny minutnik, pełnoekranowe tła i kilka łatwych do dostosowania szablonów.
Przed uruchomieniem strony internetowej będziesz chciał zebrać jak najwięcej adresów e-mail. SeedProd ułatwia integrację z następującymi usługami e-mail marketingu: MailChimp, Mad Mimi, AWeber, Constant Contact, Campaign Monitor, GetResponse, MailPoet i Gravity Forms.
Udostępnianie społecznościowe jest również osadzone na stronach docelowych SeedProd, więc łatwo jest zbudować buzz przed premierą.
Wyróżniona Strona Docelowa: Dom Okazji
Celem tej strony docelowej już wkrótce jest zebranie adresów e-mail przed ich wielkim uruchomieniem. W zamian za adres e-mail, ta strona oferuje zachętę do darmowego niestandardowego kubka.
Ta strona już wkrótce ma ładny przebiegły wygląd i prawdopodobnie jest zgodna z ogólnym projektem strony internetowej. Wybór czcionki sprawia, że nawet feel ręcznie robione.
The Good:
Ta strona docelowa ma bardzo wysoki estetyczny wygląd. Jeśli jesteś osobą zajmującą się rzemiosłem domowym, ta strona przypadnie Ci do gustu. To miła przerwa od ogólnych, foremkowych stron wkrótce.
Minutnik jest miłym akcentem i pomaga stworzyć poczucie pilności.
The Bad:
Chociaż tak # patrz dobrze, ta strona docelowa jest zatłoczona. Pogrubiona czcionka i duży akapit tekstu sprawiają, że trudno go czytać i zmywa wezwanie do działania.
Wyraźniejsze określenie wezwania do działania również bardzo by pomogło.
Wyróżniona Strona Docelowa: Backpacker Travel
Ta strona już wkrótce jest prosta: poruszające tło i nie więcej niż kilka zdań to wszystko, czego potrzeba, aby stworzyć atrakcyjną ofertę. Czasem mniej znaczy więcej.
The Good:
Podróż Backpacker wie, że publiczność. Dzięki temu byli w stanie stworzyć jedną z najprostszych stron docelowych na tej liście. Ruchome tło świetnie komponuje się z marką i atmosferą backpackera.
The Bad:
Nie ma wiele, które można by poprawić z tej strony docelowej. Jednak w celu zwiększenia rejestracji, mogą zaoferować jakąś zachętę, poza tym, że są powiadamiani po uruchomieniu.
Finalna Runda Plugin
Możesz utworzyć oszałamiającą liczbę stron docelowych z wtyczek wymienionych powyżej. Mam nadzieję, że ta prezentacja strony docelowej pomoże Ci stworzyć stronę docelową, która dobrze wygląda, przemawia do Twojego rynku i (co najważniejsze!) konwertuje z dużą szybkością.
Mając to na uwadze, zostawimy Cię z podsumowaniem wtyczki, zanim przejdziemy do naszej ostatecznej decyzji o najlepszej wtyczce strony docelowej WordPress:
Optymalizacja Prasy: Optimize Press to elastyczna wtyczka strony docelowej, która wykorzystuje gotowe szablony. Poza tym, że jest używany jako narzędzie do tworzenia stron docelowych, może być również używany do witryn członkowskich i stron niestandardowych.
LeadPages: LeadPages jest jednym z najszybszych twórców stron docelowych. W ciągu kilku minut od zainstalowania wtyczki możesz mieć wysokiej jakości stronę docelową gotową do wprowadzenia potencjalnych klientów. Jest to świetne rozwiązanie dla prostych stron docelowych, które oferują bezpłatne pobieranie w zamian za adres e-mail.
Rozwijaj Strony Docelowe: Thrive Landing Pages wyróżnia się na długich stronach docelowych. Jest to świetne narzędzie do sprzedaży produktów informacyjnych lub jakiegokolwiek innego rodzaju produktu cyfrowego. Thrive jest również bardzo elastyczny i świetnie nadaje się do sekwencji opt-in.
Landing Pages Builder: Kreator stron docelowych pozwala tworzyć bardzo proste strony docelowe, które świetnie nadają się do konkursów i prezentów. Wybieraj spośród ponad 40 + szablonów zoptymalizowanych pod kątem urządzeń mobilnych.
SeedProd: SeedProd to najlepsza wtyczka do tworzenia stron docelowych w trybie coming soon I maintenance. Każda strona docelowa doskonale integruje się z kontami w mediach społecznościowych i dostawcą marketingu e-mail.
Inne Wtyczki
Niestety, nie udało mi się pozyskać przykładów stron docelowych dla następujących wtyczek, ale mimo to wspominają o nich:
WP Lead Plus: WP Lead Plus świetnie nadaje się do budowania małych i prostych ściskanych stron. Działa ze wszystkimi autoresponderami wiadomości e-mail, a nawet może tworzyć wyskakujące okienka. Szablony są łatwe do dostosowania i możesz przesyłać własne obrazy lub filmy na tło strony wyciskania.
Paralaksa Grawitacji: Paralaksa grawitacji pozwala tworzyć piękne, animowane strony docelowe. Ta wtyczka najlepiej nadaje się do długich listów sprzedażowych lub stron sprzedaży produktów dla produktów cyfrowych.
Ultimate Landing Page: Strona docelowa Ultimate wykorzystuje gotowe szablony, dzięki czemu możesz mieć prostą stronę docelową w ciągu kilku minut. Funkcje tej wtyczki są rzadkie, ale czas ładowania jest szybki, a dostosowanie jest łatwe.
Strony Docelowe WordPress: Strony docelowe WordPress są wyposażone w edytor wizualny i zintegrowane testy podziału, dzięki czemu można utworzyć stronę docelową o najwyższej konwersji. Dodatki innych firm rozszerzają funkcjonalność tej wtyczki.
A Zwycięzcą Jest..?
Trudno jest wybrać najlepszą wtyczkę strony docelowej dla każdej okoliczności i strony internetowej.
Jednak pod względem elegancji strony docelowej, łatwości użycia, funkcji premium i możliwości tworzenia różnych stylów stron docelowych udało nam się wybrać zwycięzcę.
To był bliski wyścig, ale Thrive Landing Pages Builder lekko popchnął konkurencję.
Bez względu na to, jaki styl strony docelowej chcesz utworzyć, ta wtyczka pomoże Ci to zrobić w najbardziej intuicyjny sposób.
Ale poważnie-to tylko moja subiektywna opinia i oczekuję, że się z nią nie zgadzasz. Faktem jest, że każda z powyższych wtyczek może wykonać świetną robotę; Twoim zadaniem jest wybrać, który z nich jest odpowiedni ty. Mam nadzieję, że powyższe może pomóc ci to zrobić.
Jakie wtyczki preferujesz do tworzenia stron docelowych? Jakie są Twoje ulubione strony docelowe WordPress? Podziel się komentarzami poniżej.
Tagi: