W artykule:
Na początku tego roku mówiłem o wielu sposobach korzystania z wideo w witrynie WordPress. I wiesz co? Myślę, że jest coś więcej do powiedzenia na tym froncie, ponieważ jest jasne, że wideo nigdzie nie idzie.
Weź na przykład filmy promocyjne. Czy wiesz, że 45% firm korzysta z filmów promocyjnych na swojej stronie głównej? Ponadto, że 83% tych firm uważa, że te filmy są skuteczne dla ich marketingu?
W przeciwieństwie do innych treści wideo, których możesz używać w swojej witrynie WordPress (takich jak UGC lub tła wideo), filmy promocyjne dają szansę na Wyjaśnienie, kim jesteś i co robisz. Chciałbym więc skupić się na tym konkretnym podzbiorze marketingu wideo dla WordPress; w szczególności na rodzajach filmów promocyjnych, które można znaleźć w domu, Usługach lub stronach docelowych.
Niesamowite Korzyści z filmów promocyjnych
Możesz używać filmów promocyjnych do wielu celów w swojej witrynie WordPress. Aby promować:
- Twoja firma edukując odwiedzających na temat jej historii, koncentrując się na filantropii, silnym przywództwie lub innym znaczącym segmencie, który warto podkreślić.
- Twoje produkty (poprzez demonstracje, widoki 360 stopni itp.).
- Jak działa usługa w celu poprawy życia klientów.
- Nowy produkt, usługa lub w inny sposób duża zmiana dla firmy, która obiecuje mieć pozytywny wpływ na klientów.
To są tylko rzeczy, które możesz do z filmem promocyjnym. Ale co z korzyściami?
1. Przyćmić konkurencję
Ponieważ filmy promocyjne pozwalają na zbliżenie się do odwiedzających, dajesz im szansę zobaczenia czegoś, o czym konkurencja nie była tak przejrzysta. Kiedy przyjdzie czas na porównanie tych dwóch, nie będzie wątpliwości w ich umysłach, co jest lepsze… ponieważ widzieli Twoje w akcji.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=olFEpeMwgHk]Wiemy już, że Google jest wiodącą na świecie wyszukiwarką. Chociaż prawdopodobnie nie ma żadnego niebezpieczeństwa Bing lub Yahoo! nigdy nie przekraczając Google, film taki jak ten, który promuje, jak długo byli w grze, a także transformacje użytkownika, które przeszli, jest całkiem niesamowity.Nie wiem, czy któryś z pozostałych odważyłby się temu przeciwstawić. I nie wiem, czy któryś z użytkowników oglądałby to i myślał o zmianie.
Nie wiem, czy któryś z pozostałych odważyłby się temu przeciwstawić. I nie wiem, czy któryś z użytkowników oglądałby to i myślał o zmianie.
2. Humanizuj swoją markę
Jeśli używasz prawdziwych ludzi w swoich filmach promocyjnych, dajesz swoim odbiorcom szansę na pokazanie twarzy wszystkim tym słowom i obrazom w Twojej witrynie. Nawet jeśli zdecydujesz się nie pokazywać swojego dyrektora generalnego lub osób wykonujących pracę za kulisami, włączenie silnego elementu ludzkiego może wystarczyć, aby pomóc odwiedzającym mocniej połączyć się z Twoją marką. To nie jest coś, co jest tak łatwo osiągnąć za pomocą samej treści. Jeśli chcesz, aby zobaczyli twoją prawdziwą osobowość, filmy promocyjne są świetnym sposobem na to.
To nie jest coś, co jest tak łatwo osiągnąć za pomocą samej treści. Jeśli chcesz, aby zobaczyli twoją prawdziwą osobowość, filmy promocyjne są świetnym sposobem na to.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=laCLVzWpS0I]Airbnb to tylko jedna z tych koncepcji marki, która bardzo dobrze nadaje się do treści generowanych przez użytkowników. Myślę, że wiedzą o tym i dlatego często polegają na swoich klientach, aby opowiedzieć swoją historię.
O wiele bardziej ekscytujące jest oglądanie podróży z oczu innych ludzi, niż posiadanie organizacji próbującej sprzedać nam nowy hotel lub wynajem na wakacje. Airbnb uruchomił ten pomysł i skompilował wideo składające się z sześciosekundowych winnic od użytkowników z całego świata.
3. Utrzymuj kontakt wzrokowy
Nie zajmowałbyś się tworzeniem treści, gdybyś wiedział, że odwiedzający nie są tym zainteresowani, prawda? Powiedzmy, że odkryłeś, że tak naprawdę nie kopali infografik. Prawdopodobnie nie wydałbyś wtedy pieniędzy ani czasu na ich tworzenie.
Animoto odkryło, że cztery razy więcej konsumentów wolało oglądać filmy promocyjne produktów zamiast czytać o produktach. Tak więc, jeśli chcesz, aby patrzyli na to, co najważniejsze w Twojej witrynie, miej oczy wytrenowane na twoich stronach z wideo.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=fdwvuTrycYU]Słyszałeś powiedzenie „wszyscy robią kupę”, prawda? Fundacja Billa i Melindy Gatesów świetnie wykorzystała tę uniwersalną prawdę i stworzyła film promujący ich inicjatywę toilet revolution. Jak mogłeś od tego odwrócić wzrok?
4. Zakryj swoje bazy
W powiązanej notatce, 5% konsumentów powiedziało Animoto, że traci zainteresowanie stroną internetową, jeśli nie ma na niej wideo. Mimo że to tylko jedna czwarta odbiorców, nadal jest to wystarczająco duża część, aby zainspirować Cię do jak najszybszego wyświetlenia wideo w witrynie (oprócz wszystkich innych rodzajów treści, których użyjesz do zaangażowania wszystkich innych).
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=M7FIvfx5J10]Czy firmy samochodowe muszą w ogóle umieszczać filmy na swojej stronie internetowej? Oczywiście, klienci chcą zobaczyć, jak wygląda wygląd zewnętrzny lub wewnętrzny pojazdu, ale zazwyczaj wystarczą zdjęcia o wysokiej rozdzielczości. Jednak gdy Volvo chciało pokazać stabilność i precyzję dynamicznego kierowania, wykorzystało do tego test na żywo z Jeanem-Claude ’em Van Damme’ em… i to było epickie.
5. Mów w ich języku
Dla wielu firm opartych na usługach może być trudno wyjaśnić potencjalnym klientom, co robisz lub dlaczego mogą potrzebować twojej usługi. Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku firm technologicznych, które próbują zaspokoić potrzeby starszych odbiorców. To, co możesz zrobić, to uprościć swoją firmę i użyć języka, który rozumieją.
Jednym z bardziej powszechnych sposobów, w jaki to zrobisz, są zabawne lub zabawne animacje, które przełamują trudną koncepcję.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=B6zVzWU95Sw]Slack jest zdecydowanie wyjątkiem od tej reguły. Zdecydowali się na wykorzystanie prawdziwych ludzi, aby pokazać, jak działa ich produkt. Jeśli nie widziałeś tego wcześniej, pamiętaj, aby szybko spojrzeć, ponieważ wykonali świetną robotę, czyniąc to zabawnym zegarkiem, jednocześnie będąc bardzo pouczającymi o tym, co robi ich produkt do przesyłania wiadomości.
6. Rozpocznij rozmowę
Gdy Twoja witryna jest nowa lub niespotykana, film promocyjny może zabrać odwiedzających z poczucia, że weszli w zupełnie obcy teren, aby poczuć się jak w domu, chłodząc się na kanapie z najlepszymi przyjaciółmi. Jeśli zrobisz to dobrze, możesz użyć filmu promocyjnego jako rozrusznika rozmowy i otworzyć linie komunikacji, witając odwiedzających Twoją witrynę.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=67nd6hHjvfQ]Oto świetny przykład filmu promocyjnego „welcome” zrealizowanego przez Sello. Użyli przyjaznego przewodnika, aby wprowadzić potencjalnych klientów do swojej aplikacji, a następnie wyjaśnia, jak działa z rzeczywistymi ujęciami z jej wnętrza.
7. Udostępnij użytkownikom mobilnym więcej treści
Filmy, ogólnie rzecz biorąc, są niewiarygodnie udostępnianym typem treści. Okazało się, że są jeszcze bardziej popularne wśród użytkowników mobilnych, ponieważ 92% ludzi, którzy oglądają filmy na swoich telefonach, udostępnia je innym. Korzystając z responsywnej wtyczki galerii wideo w Twojej witrynie, w zasadzie nie będą mieli wymówki nie podziel się swoją.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=ZUG9qYTJMsI]Myślę, że wszyscy znają ten film z Dollar Shave Club. Jest to uosobienie filmu promocyjnego zrobionego dobrze. Z prawie 25 milionami odsłon, wiesz, że ten ma swój sprawiedliwy udział ludzi oglądających go i myślących: „czy to jest prawdziwe?”, dzielenie się nim z przyjaciółmi i rodziną w mediach społecznościowych lub za pośrednictwem poczty e-mail, a następnie oglądanie go ponownie.
8. Popraw swoje SEO
W 2016 Wistia przeprowadziła badanie na temat wpływu wideo na czas na stronie-coś, co wiemy, że jest bardzo pomocne w SEO. Odkryli, że gdy wideo jest obecne, użytkownicy spędzają średnio 7 minut i 21 sekund na tych stronach. Porównaj to ze stronami bez wideo, gdzie użytkownicy spędzili średnio 2 minuty i 48 sekund, a to powinno rozstrzygnąć każdą debatę w twoim umyśle, czy powinieneś używać wideo na swojej stronie, czy nie.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=eN8nDVGfdZM]Ten ilustrowany film powitalny od PadMapper może trwać krócej niż dwie minuty, ale istnieje duża szansa, że uproszczone wyjaśnienie usługi i zabawny sposób, w jaki ją demonstrują, wystarczą, aby zachęcić odwiedzających do korzystania z narzędzia, gdy tam są.
9. Zwiększ widoczność w wyszukiwaniu
Im więcej czasu odwiedzający spędzają na twojej stronie, tym szczęśliwsze wyszukiwarki będą z tobą. To fakt. Co jest również faktem jest, że użytkownicy wyszukiwarek mają tendencję do faworyzowania wyników wideo. Badanie mapowania oczu Invodo wykazało, że uwaga użytkowników skierowana jest bezpośrednio na wyniki Wideo nad wszystkimi innymi na stronie wyników wyszukiwania.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=QL26FS5daGY]Rynek aplikacji jest zdecydowanie przesycony, dlatego dobrze wykonany film promocyjny może dać Twojej aplikacji przewagę nad konkurencją. Ten z Unroll.Me mówi o bólu, jaki odczuwa większość z nas, gdy patrzymy na skrzynkę odbiorczą pełną subskrypcji, których już nie chcemy lub nawet nie pamiętamy o zapisaniu się.
10. Załaduj te wózki na zakupy
Pod koniec dnia wszystkie te zwiększone zaangażowanie są świetne, ale twoim ostatecznym celem jest uzyskanie konwersji z nich. Dlatego e-sklep StacksandStacks.com poszedł do pracy nad budową biblioteki filmów produktowych wyprodukowanych przez ich sprzedawców. Następnie badali zachowanie konsumentów, ponieważ związane z tymi filmami.
Zgadniesz, co znaleźli? Konsumenci, którzy oglądali te promocyjne filmy o produktach, byli o 144% bardziej skłonni umieścić te produkty w swoich koszykach, niż gdyby nie obejrzeli filmu.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=I7TK_8RiVj8]Nie mówię, że sprzedałbyś więcej produktów, gdybyś zniszczył replikę figurki Justina Biebera, ale ponieważ ten film promocyjny dla Blendtec ma ponad 3,5 miliona wyświetleń, może warto spróbować.
Co sprawia, że świetne filmy promocyjne?
Chociaż nie ma jednej tajnej formuły tworzenia filmów promocyjnych, istnieją pewne trendy, które możemy wskazać, że najbardziej udane i popularne filmy promocyjne mają wspólną cechę:
- Są krótkie. W ciągu 60 sekund lub mniej te filmy zwięźle i właściwie pokazują lub promują temat.
- Są zabawne i / lub pouczające.
- Znajdują się na odpowiednich stronach, takich jak Góra strony głównej, dedykowana strona docelowa lub konkretna strona produktu lub usługi.
- Niezależnie od tego, czy są wykonane w dziwacznych animowanych stylach tablicy, czy przy użyciu prawdziwych ludzi, celem jest bycie przejrzystym i uczciwym w temacie, który promują.
- Mają one na celu wywołanie jednej emocji od widza.
- Zawsze jest wezwanie do działania, nawet jeśli jest subtelne (np.”zaufaj nam”).
- Są wysokiej jakości. Nawet jeśli jest to Majsterkowanie, film promocyjny wygląda profesjonalnie, Ostro i nie ma zauważalnych błędów, błędów ortograficznych ani szorstkich cięć.
Do tego ostatniego punktu ważne jest, aby używać tylko super dopracowanych filmów. Nigdy nie wrzucisz treści na swoją stronę, która jest w połowie ukończona lub pełna błędów. Nie zostawiłbyś też uszkodzonych linków rozproszonych lub zbyt małych obrazów lub tekstu, na które odwiedzający mogą zezłościć. Film promocyjny musi równie płynnie komponować się z resztą treści w Twojej witrynie, a źle wykonana produkcja może to wszystko skompromitować.
Jeśli myślisz o stworzeniu filmu promocyjnego dla swojej witryny WordPress, istnieje wiele opcji do rozważenia:
- Możesz wydać $10, aby wziąć udział w tym kursie Udemy, a następnie zrobić film demonstracyjny „za darmo”.
- Możesz skorzystać z taniego podejścia do majsterkowania, opisanego przez Kissmetrics.
- Możesz zatrudnić kogoś na stronach takich jak Fiverr, aby stworzył go dla Ciebie.
- Możesz zarejestrować się w stałej usłudze i rozwiązaniu do tworzenia wideo, takim jak Animoto, jeśli zamierzasz zrobić więcej niż jeden film promocyjny.
Wrapping Up
Filmy promocyjne są ciekawym podzbiorem marketingu wideo. Chociaż wyraźnie chodzi o twardą sprzedaż twojego produktu, usługi lub firmy, ogólnie rzecz biorąc, są one bardziej zabawne i zabawne niż typowa taryfa wideo, którą znajdziesz w witrynie WordPress. Jeśli chcesz dać swojej firmie szansę naprawdę zabłysnąć i mieć ciekawy pomysł na film promocyjny, mówię śmiało!
Tagi: