Szukasz sposobów na zdobycie większej liczby polubień na swojej stronie na Facebooku? Facebook Likes dodaj dowód społeczny dla swojej firmy online, który przyciąga więcej użytkowników i pomaga zwiększyć zasięg społecznościowy. W tym artykule pokażemy Ci kilka prostych i szybkich sposobów na zdobycie większej liczby polubień na Facebooku.

Easy ways to get more Facebook likes

Dlaczego warto uzyskać więcej polubień na Facebooku?

Facebook to najlepsza strona społecznościowa na świecie z ponad 2 miliardami aktywnych użytkowników. Dla marketerów daje to mnóstwo możliwości wykorzystania ogromnego zasięgu Facebooka do rozwijania swoich stron internetowych i firm.

Polubienia na Facebooku są widoczne dla użytkowników i ich znajomych, pomagając zwiększyć zasięg i znaleźć nowych odbiorców na swojej stronie. Polubienia dodają również dowód społeczny dla nowych użytkowników, pomagając zdobyć zaufanie i zaangażować więcej użytkowników w Twoje treści na Facebooku.

Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się niektórym szybkim sposobom na zdobycie większej liczby polubień na Facebooku.

1. Dodaj wtyczkę Strony Facebook do swojego bloga

Wtyczka strony Facebook to łatwy sposób na zdobycie większej liczby polubień na stronie firmowej. Zobacz nasz przewodnik Jak dodać wtyczkę Strony Facebook do swojej witryny WordPress.

Zwykle dodajesz wtyczkę strony do paska bocznego bloga. Jednak to sprawia, że jest mniej zauważalny i może nie dostać tyle polubień, ile chcesz.

Tu wkracza OptinMonster. Jest to oprogramowanie do generowania leadów numer jeden na rynku i pomaga konwertować odwiedzających witrynę na subskrybentów i obserwujących.

OptinMonster zawiera piękne wyskakujące okienka WordPress, które możesz wyzwalać, gdy użytkownicy opuszczają Twoją witrynę, przewijają w dół lub przeglądają określone strony. Opcje te obejmują wyskakujące okienka typu exit-intent,przesuwane pudełka, banery po wpisie i inne.

Facebook like box popup

Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz nasz przewodnik, Jak stworzyć piękne okno popup Facebook Like box w WordPress.

2. Dodaj przyciski Facebook lubię i Udostępnij

Facebook social share button

Przyciski Facebook like I share pozwalają użytkownikom polubić i udostępnić Indywidualne posty na blogu bez opuszczania witryny. Jest to łatwiejsze i wygodniejsze dla użytkowników, a jeśli używasz go z liczbą akcji, to dodaje również dowód społeczny do postów na blogu.

Dostępnych jest mnóstwo wtyczek mediów społecznościowych dla WordPress. Wszystkie z nich mogą pomóc w łatwym dodaniu przycisków udostępniania i Polubienia do witryny. Jednak wtyczki udostępniania społecznościowego mogą wpływać na szybkość i wydajność WordPressa, ładując zbyt wiele zewnętrznych skryptów.

Teraz wielu naszych użytkowników pyta nas, czego używamy do wyświetlania przycisków udostępniania społecznościowego w artykułach WPBeginner? W rzeczywistości używamy niestandardowego rozwiązania kodu napisanego specjalnie dla naszych stron internetowych.

Jeśli szukasz czegoś podobnego, zalecamy wtyczkę Shared Counts. Jest niezwykle prosty w użyciu i niewiarygodnie szybki.

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik na temat dodawania przycisków udostępniania społecznościowego w WordPress.

3. Udostępniaj Swoje Treści Na Facebooku

Musisz Facebook upewnić się, że strona jest aktywna i najprostszym sposobem, aby to zrobić jest regularne udostępnianie treści na swojej stronie na Facebooku. Możesz automatycznie publikować na Facebooku z WordPress i nie musisz ręcznie udostępniać swoich artykułów.

Share content on Facebook

Teraz Zwykle użytkownicy po prostu udostępniają post i czekają na Polubienia. Jeśli Twoja strona jest nowa, jest szansa, że bardzo niewiele osób zobaczyłoby post, a jeszcze mniej kliknęłoby przycisk Lubię to.

Algorytmy Facebooka pokazują Użytkownikom treści, które lubią oni i ich przyjaciele. Oznacza to, że jeśli Od początku uzyskasz wystarczającą liczbę polubień dla swoich postów, Facebook zacznie częściej wyświetlać Twoje treści obserwatorom.

Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci się toczyć.

  • Poproś znajomych, aby polubili i udostępnili posty z twojej strony
  • Udostępniaj swoje posty na swoim osobistym profilu
  • Udostępnij post w grupach lub wydarzeniach na Facebooku, gdzie jest odpowiedni i przydatny

4. Prowadź Konkursy / Prezenty

Starbucks Facebook contest

Jednym z najprostszych i najszybszych sposobów na zdobycie większej liczby polubień na swojej stronie na Facebooku jest prowadzenie konkursów i prezentów. Możesz zaoferować przydatne i atrakcyjne prezenty, które są odpowiednie dla Twoich użytkowników. W zamian polubią Twoją stronę na Facebooku i bardziej się zaangażują.

Prezenty nie muszą być bardzo drogie. Możesz wybrać coś, co Twoi użytkownicy mogą potrzebować i opublikować go na swojej stronie na Facebooku. Im więcej prezentów oferujesz, tym więcej polubień znajdziesz na swojej stronie na Facebooku.

Nie potrzebujesz nawet aplikacji innych firm, aby uruchomić te konkursy. Możesz ogłosić je na swoim blogu lub poście na Facebooku i pozwolić użytkownikom wejść, polubić post, zostawiając komentarz lub przesyłając zdjęcie.

Jednak właściwa wtyczka do rozdawania WordPress, taka jak RafflePress, może znacznie zwiększyć twoje szanse na udane rozdawanie, wprowadzając różne wirusowe elementy udostępniania, a także dając Ci łatwy sposób zarządzania / uruchamiania prezentów.

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik na temat tworzenia prezentów w WordPress.

5. Zaplanuj Aktualizacje Statusu

Aby uzyskać więcej polubień na swojej stronie na Facebooku, musisz angażować użytkowników, aktywnie publikując nowe aktualizacje. Zajęłoby ci to dużo czasu, gdybyś zaczął robić to ręcznie.

Na szczęście nie musisz. Istnieją aplikacje, takie jak bufor, aby zaplanować aktualizacje statusu w mediach społecznościowych.

Buffer

Możesz także użyć wtyczek, takich jak Revive Old Posts, aby automatycznie udostępniać stare posty na Facebooku.

Planowanie aktualizacji statusu działa ramię w ramię z automatycznym udostępnianiem nowych postów na blogu WordPress. Upewnij się, że obie aktualizacje pojawią się w różnych porach, aby uzyskać maksymalny zasięg.

6. Odpowiadanie na komentarze

Komentarze ożywiają wszelkie platformy społecznościowe, w tym Facebook. Są najprostszym sposobem na zaangażowanie użytkowników i zbudowanie dobrze prosperującej społeczności wokół twojej witryny i marki.

Facebook zaczyna częściej wyświetlać Twoje posty, gdy użytkownicy zostawiają komentarz na twojej stronie na Facebooku. Aby zwiększyć ten efekt, możesz zachęcić użytkowników do pozostawienia większej ilości komentarzy, po prostu odpowiadając na ich komentarze na swojej stronie na Facebooku.

Build user engagement by answering comments on your Facebook page

7. Retarget odwiedzających stronę na Facebooku

Czy kiedykolwiek odwiedziłeś stronę internetową, a następnie zaczął widzieć swoje reklamy w kanale Facebook? Są to reklamy remarketingowe lub retargetingowe.

Zasadniczo instalujesz plik cookie na swojej stronie internetowej, który pomaga Facebookowi zidentyfikować tego użytkownika. Następnie kupujesz reklamy na Facebooku i wybierasz odwiedzających witrynę jako grupę docelową.

Custom audience website visitors

Wbrew powszechnemu przekonaniu, reklamy na Facebooku nie kosztują tak dużo pieniędzy i możesz kontrolować, ile pieniędzy chcesz wydać. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować Facebook retargeting pixel w WordPress.

8. Wyróżnij swoje posty dzięki Open Graph

Open Graph to metadane, które można dodać do treści i kontrolować ich wygląd, gdy są udostępniane w serwisach społecznościowych, takich jak Twitter i Facebook.

Open Graph image in Facebook feed

Zwykle Facebook może automatycznie pobrać poprawny tytuł i opis dla Twoich treści. Jeśli jednak nie powiesz wyraźnie, którego obrazu użyć, losowo wybierze dowolny obraz z twojego artykułu, który może nie wyglądać dobrze.

Najprostszym sposobem użycia metadanych Open Graph na swojej stronie jest użycie wtyczki Yoast SEO. Po zainstalowaniu wtyczki po prostu Edytuj post i przewiń w dół do Yoast SEO box. Kliknij kartę Udostępnianie społecznościowe, a następnie prześlij obraz otwartego wykresu.

Facebook Open Graph image

Obrazy działają jak urok, jeśli chodzi o zachęcanie użytkowników do klikania czegoś. To prowadzi nas do następnego napiwku.

9. Prześlij zdjęcia i obrazy, aby uzyskać więcej polubień

Badanie przeprowadzone przez HubSpot wykazało, że zdjęcia na Facebooku generują 53% więcej polubień i 104% więcej komentarzy niż przeciętny post. Dlatego widzisz najlepsze marki przesyłające mnóstwo zdjęć na swoje strony na Facebooku.

Facebook study results

Zdjęcia produktów, usług, pracowników, wakacji, a nawet losowe cytaty działają naprawdę dobrze na Facebooku. Możesz użyć darmowych narzędzi, takich jak Canva, aby tworzyć piękne infografiki, cytaty i inne obrazy do wykorzystania na swojej stronie na Facebooku.

10. Śledź swoich użytkowników Facebooka w WordPress

Teraz możesz się zastanawiać, jak Mogę śledzić, jeśli wszystkie moje wysiłki, aby uzyskać Polubienia na Facebooku się opłacają? Oczywistą odpowiedzią jest przeglądanie raportu Facebook Insights na twojej stronie.

Jednak nie informuje, ile ruchu otrzymujesz z Facebooka na swoją stronę i jak ci użytkownicy konwertują.

W tym celu musisz zainstalować Google Analytics w WordPress. Po skonfigurowaniu możesz wyświetlić ruch na Facebooku pod Akwizycja „Kanały” Social raport.

Social channels in Google Analytics

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz ten artykuł krok po kroku, jak śledzić użytkowników Facebooka w Google Analytics.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć sposoby na zdobycie większej liczby polubień na Facebooku. Możesz również zobaczyć naszą listę najlepszych wtyczek SEO WordPress, aby zwiększyć ruch w witrynie.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

6 Najlepszych bramek płatności WooCommerce dla WordPress

W artykule: Jak wybrać najlepszą bramkę płatności WooCommerceTop WooCommerce bramek płatności dla…

14 Najlepsze wtyczki WordPress SEO i narzędzia, których powinieneś używać

W artykule: Rzeczy, które musisz wiedzieć o wtyczkach i narzędziach WordPress SEO1.…

Czeka nas rozwój sportów motorowych

W artykule: Jaki jest związek między popularyzacją sportów motorowych a poprawą kultury…

Jak dodać nagłówki bezpieczeństwa HTTP w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Czym są nagłówki bezpieczeństwa HTTP?Dodawanie nagłówków bezpieczeństwa HTTP w WordPress1.…