Chcesz rozwijać swój biznes online bez dużych pieniędzy? Jeśli dopiero zaczynasz działalność gospodarczą, nie możesz sobie pozwolić na marnowanie pieniędzy. W tym artykule podzielimy się praktycznymi wskazówkami, jak rozwijać swoją firmę przy małym budżecie. Naszym celem jest pomóc Ci konkurować z dużymi facetami, nie wydając fortuny.

How to grow your business on a shoestring budget

1. Wybierz odpowiednią platformę dla swojej witryny

Największym błędem, jaki możesz popełnić jako mała firma, jest wybór niewłaściwej platformy do budowy witryny. Niewłaściwa platforma nie tylko będzie kosztować więcej pieniędzy, ale także ograniczy potencjał rozwoju Twojej firmy.

Zalecamy korzystanie z WordPress. Jest to najpopularniejszy Kreator stron internetowych na rynku i zasila ponad 31% wszystkich stron internetowych (w tym zarówno małe, jak i duże firmy).

Kiedy mówimy WordPress, mówimy o WordPress.org i nie WordPress.com. są to dwie różne platformy, zobacz nasz artykuł na temat różnicy między WordPress.com vs WordPress.org po więcej szczegółów.

Aby uruchomić samodzielnie hostowaną witrynę WordPress, potrzebujesz nazwy domeny i konta hostingowego. Tak, są inne. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zobacz nasze Wyjaśnienie: jaka jest różnica między nazwą domeny a hostingiem.

Różne firmy hostingowe oferują różne plany odpowiednie dla małych i dużych stron internetowych. To ostatecznie wpływa na koszt witryny.

Jeśli dopiero zaczynasz, zalecamy korzystanie z Bluehost. Są jedną z największych firm hostingowych na świecie i oficjalnie rekomendowanym dostawcą usług hostingowych WordPress.

Na szczęście oferują użytkownikom WPBeginner bezpłatną nazwę domeny i zniżkę na hosting. Zasadniczo będziesz mógł zacząć za $ 2.75 miesięcznie.

→ Kliknij tutaj, aby skorzystać z tej ekskluzywnej oferty Bluehost ←

Wraz z rozwojem firmy prawdopodobnie będziesz potrzebować więcej zasobów hostingowych. Mam nadzieję, że do tego czasu będziesz zarabiać wystarczająco dużo pieniędzy, aby uzasadnić ulepszenie.

Gdy masz trochę więcej pieniędzy do wydania, możesz wybrać zarządzanego dostawcę hostingu WordPress, takiego jak WP Engine lub SiteGround.

2. Wybierz funkcjonalną stronę internetową o prostym designie

Website design

Wielu początkujących uważa, że ich klienci nie potraktują poważnie swojej firmy, jeśli nie mają profesjonalnie zaprojektowanej strony internetowej.

Uzyskanie profesjonalisty do niestandardowego projektowania witryny jest drogie i nie jest potrzebne, gdy dopiero zaczynasz.

Możesz łatwo zacząć od gotowego darmowego lub premium motywu WordPress za ułamek ceny.

Zobacz Wybór najlepszych motywów WordPress naszego eksperta, aby uzyskać inspirację.

  • Najlepsze motywy biznesowe WordPress
  • Najlepsze motywy WooCommerce WordPress
  • Najlepsze darmowe motywy WordPress

Jeśli żaden z powyższych motywów nie odpowiada twoim potrzebom, możesz również użyć tych kreatorów stron przeciągnij i upuść WordPress, aby tworzyć całkowicie niestandardowe projekty bez pisania kodu.

3. Ułatw użytkownikom kontakt z Tobą

Make it easier to contact

Jeśli chcesz, aby Twoja witryna przyniosła ci więcej klientów, musisz dodać łatwy sposób, w jaki odwiedzający mogą się z Tobą skontaktować.

Najprostszym sposobem jest skorzystanie z formularza kontaktowego na swojej stronie internetowej.

Domyślnie WordPress nie zawiera formularza kontaktowego. Na szczęście istnieją wtyczki formularza kontaktowego WordPress, które mogą pomóc w łatwym dodaniu formularza kontaktowego do witryny.

Zalecamy korzystanie z WPForms Lite. Jest to darmowa wersja popularnej wtyczki WPForms, której zaufało ponad milion witryn 1.

Gdy Twoja firma się rozwinie, możesz przejść na WPForms Pro, aby tworzyć bardziej zaawansowane formularze, takie jak ankiety, ankiety, formy płatności itp.

4. Zacznij budować listę e – mailową od dnia 1

Lead generation

Większość osób, które opuszczą Twoją stronę, już nigdy nie wróci. Oznacza to, że jeśli nie otrzymasz ich adresu e-mail, nie będziesz miał możliwości komunikowania się z nimi w przyszłości.

Najbardziej opłacalnym sposobem na to jest budowanie listy e-mail.

E-mail marketing to najbardziej niezawodny sposób komunikacji z odwiedzającymi witrynę.

Możesz zacząć od Constant Contact, są najlepiej ocenianym dostawcą usług e-mail marketingu na naszej liście.

Użytkownicy WPBeginner otrzymują bezpłatny okres próbny dla tych, którzy dopiero zaczynają i 20% zniżki, jeśli uaktualnisz do ich płatnego planu.

Aby uzyskać więcej wskazówek, zobacz nasz przewodnik dla początkujących, jak zrobić generowanie leadów w WordPress jak profesjonalista.

5. Uzyskaj Więcej Ruchu Organicznego Z Wyszukiwarek

SEO

Wyszukiwarki takie jak Google są głównym źródłem ruchu dla większości stron internetowych w Internecie. Istnieje wiele rzeczy, które możesz zrobić, aby zoptymalizować swoją stronę pod kątem wyszukiwarek, ucząc się podstawowego SEO.

SEO lub search engine optimization to zestaw wytycznych i technik, które sprawiają, że Twoja strona jest bardziej przyjazna dla wyszukiwarek. Nie jest to zbyt techniczne i będziesz w stanie to zrobić na własną rękę.

Opublikowaliśmy kompletny przewodnik SEO WordPress krok po kroku dla początkujących. Przeprowadzimy Cię przez cały proces, aby Twoja strona była jak najbardziej przyjazna SEO.

Aby uzyskać ruch z wyszukiwarek, potrzebujesz treści, co prowadzi nas do następnego kroku w tym przewodniku.

6. Zaplanuj strategię Content marketingową

Content strategy

Content marketing to strategia tworzenia użytecznych i odpowiednich treści, aby przyciągnąć i zbudować publiczność. Pozwala to uzyskać bardziej ukierunkowany ruch z wyszukiwarek bez wydawania fortuny.

Najprostszym sposobem na dodanie przydatnych treści do swojej witryny jest dodanie bloga. WordPress pozwala dodać osobną stronę bloga do swojej witryny i sortować treści na kategorie i tagi.

Musisz zaplanować strategię treści, znajdując słowa kluczowe, których mogą szukać użytkownicy. Zobacz nasz przewodnik, jak zrobić badanie słów kluczowych na swoim blogu.

Potrzebujesz pomysłów na wykorzystanie tych słów kluczowych w strategii treści? Oto ogromna lista pomysłów na blogu, które możesz wykorzystać na swoim blogu.

Content marketing to bardzo skuteczna i sprawdzona strategia na rynku firmy przy niewielkim budżecie. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, zapoznaj się z tym przewodnikiem, jak stworzyć skuteczną strategię content marketingową dla swojej firmy.

7. Podejmuj decyzje oparte na danych dzięki Google Analytics

Analytics

Wielu początkujących wykorzystuje swoje najlepsze domysły, aby zaplanować swoją strategię rozwoju. Nie musisz tego robić, gdy możesz użyć rzeczywistych danych do podjęcia tych decyzji.

W tym miejscu pojawia się Google Analytics. Pozwala zobaczyć, ilu odwiedzających odwiedza Twoją witrynę, skąd pochodzą i co robią tam.

Zobacz nasz przewodnik, Jak zainstalować Google Analytics w WordPress, aby uzyskać instrukcje krok po kroku.

Google Analytics zawiera wiele informacji. Mimo że jest starannie zorganizowany i pięknie przedstawiony, nadal może być nieco przytłaczający dla nowych użytkowników.

Aby w pełni z niego skorzystać, zainstaluj i aktywuj wtyczkę MonsterInsights. Jest to najlepsza wtyczka Google Analytics dla WordPress i pozwala łatwo przeglądać najważniejsze raporty o ruchu wewnątrz Pulpitu nawigacyjnego WordPress. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, MonsterInsights może również pomóc ci śledzić klientów WooCommerce za pomocą Google Analytics.

Możesz również pobrać bezpłatną wersję MonsterInsights. Działa świetnie, ale nie masz dostępu do niektórych z jego najbardziej zaawansowanych funkcji.

8. Wykorzystaj Media społecznościowe, aby zwiększyć ruch

Leverage social media to grow your business

Platformy mediów społecznościowych mają bardzo zaangażowanych odbiorców. Sam Facebook ma 1,47 miliarda aktywnych użytkowników dziennie, co stanowi około 18% wszystkich ludzi na świecie. Twitter, YouTube, LinkedIn i inne platformy społecznościowe również mają bardzo zaangażowanych użytkowników.

Przy tak wielu użytkownikach platformy mediów społecznościowych przynoszą ogromne możliwości dla biznesu. Możesz zacząć od utworzenia profili społecznościowych swojej firmy i automatycznego udostępniania postów na blogu.

Następnie chcesz ułatwić użytkownikom udostępnianie treści w mediach społecznościowych. Do tego potrzebujesz wtyczki mediów społecznościowych dla WordPress. Te wtyczki dodają przyciski udostępniania społecznościowego do witryny WordPress.

Istnieje mnóstwo innych rzeczy, które możesz zrobić, aby zaangażować odbiorców w mediach społecznościowych. Kluczem jest utrzymanie aktywnych profili, zwiększenie liczby obserwowanych i przywrócenie ruchu w witrynie.

  • Stwórz grupę na Facebooku dla swoich klientów lub branży
  • Utwórz grupę LinkedIn dla swojej branży
  • Dowiedz się, jak ponownie wyświetlać użytkownikom na Facebooku reklamy
  • Skoncentruj się na sieciach społecznościowych ważnych dla Twojej branży. Na przykład, jeśli prowadzisz blog modowy lub restaurację, Instagram może okazać się bardziej pomocny niż LinkedIn.
  • Nie tylko Przyciągaj ruch do swojej witryny, korzystaj z mediów społecznościowych, aby zbudować listę e-mailową

9. Bądź aktywnym uczestnikiem społeczności internetowych

Online communities and forums

Społeczności internetowe obejmują fora i strony z pytaniami i odpowiedziami. Są to miejsca, w których ludzie publikują swoje pytania, nawiązują kontakty towarzyskie, znajdują treści i eksplorują. Najlepsze społeczności w Internecie to Reddit, Stack Exchange, Quora, TripAdvisor i więcej.

Społeczności te zapewniają dostęp do osób zainteresowanych tematami związanymi z Twoją branżą. Możesz do nich dołączyć za darmo i zainwestować swój czas w budowanie autorytetu.

Po pierwsze, musisz dowiedzieć się, które społeczności są bardziej odpowiednie dla Twojej firmy i gdzie potencjalni klienci mogą szukać odpowiedzi lub treści. Na przykład, jeśli prowadzisz stronę internetową poświęconą podróżom, Serwis TripAdvisor może okazać się bardziej pomocny niż inne społeczności.

Nie spamuj tych forów z linkami do twojej witryny w każdym poście. Buduj autorytet, autentycznie uczestnicząc w pomocnych treściach i wspominając swoją firmę lub witrynę, gdy jest to właściwe.

10. Konwertuj porzucanie odwiedzających witrynę na klientów

Conversion optimization

Czy wiesz, że ponad 70% osób, które odwiedzą Twoją stronę, już nigdy jej nie znajdzie? To nie twoja wina, po prostu internet jest tak ogromny i jest tak wiele stron internetowych.

Każdy odwiedzający, który opuszcza Twoją witrynę, jest potencjalnym klientem, którego tracisz. Aby rozwijać swoją firmę, musisz skupić się na przekształcaniu tych odwiedzających w płacących klientów.

Tu wkracza OptinMonster. Jest to najlepsze oprogramowanie do optymalizacji konwersji na rynku, które pozwala konwertować zwykłych odwiedzających witrynę na lojalnych klientów.

Jak to się robi?

Jest wyposażony w Kreator kampanii typu “przeciągnij i upuść”, w którym możesz tworzyć różne typy kampanii, aby zbierać wiadomości e-mail użytkowników, wyświetlać oferty specjalne, wyświetlać wyskakujące okienka, odliczanie czasu, inteligentne okienka, przesuwane Optiny i inne.

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz ten przewodnik dla początkujących na temat optymalizacji współczynnika konwersji.

11. Rozpocznij program partnerski

Affiliate marketing

Marketing afiliacyjny to umowa rekomendacji, w której sprzedawca internetowy (reklamodawca) płaci prowizję polecającemu, gdy użytkownicy kupują produkt za pomocą linku polecającego.

Jeśli sprzedajesz produkty online, możesz użyć marketingu afiliacyjnego, aby współpracować z wykwalifikowanymi marketerami afiliacyjnymi. Zapłacisz prowizję od sprzedaży tym marketerom za promowanie swoich produktów i przynoszenie sprzedaży.

Będziesz potrzebował systemu zarządzania partnerstwem, aby śledzić aktywność skierowania i wypłacać wypłaty swoim partnerom afiliacyjnym. Oto nasza lista najlepszych programów do zarządzania partnerstwem i śledzenia, z których możesz korzystać.

Możesz także promować produkty lub usługi innych osób, aby zarabiać dodatkowe pieniądze na swoich treściach. Zobacz nasz przewodnik po marketingu afiliacyjnym, aby uzyskać wskazówki i narzędzia potrzebne do rozpoczęcia pracy.

12. Wykorzystaj Reklamę Pay-Per-Click

Pay-per-click

Wbrew powszechnemu przekonaniu możesz prowadzić kampanie reklamowe Pay-Per-Click przy niewielkim budżecie. Za pomocą programów takich jak Google AdWords i Facebook Ads możesz ustawić własne ceny, docelowe słowa kluczowe, odbiorców i wiele innych.

W rzeczywistości Google AdWords oferuje nawet bezpłatne kredyty reklamowe nowym reklamodawcom. Bluehost, zaufana firma hostingowa WordPress oferuje również bezpłatne kredyty Google AdWords z planami hostingowymi.

Możesz użyć tych kredytów, aby eksperymentować z reklamą PPC i uzyskać płatny ruch na swojej stronie za darmo.

13. Użyj dowodu społecznego, aby zdobyć klientów

Social proof numbers

Dowód społeczny jest zjawiskiem psychologicznym, w którym ludzie dostosowują się do działań innych przy założeniu, że działania te odzwierciedlają prawidłowe zachowanie.

Marketerzy wykorzystują to zjawisko, pokazując swoim klientom, że inni ludzie już ufają produktowi lub firmie. Odbywa się to poprzez dzielenie się statystykami lub liczbą subskrybentów, referencjami klientów i innymi.

Oto lista sprytnych sposobów wykorzystania dowodu społecznego w swojej witrynie, aby zwiększyć konwersje.

14. Efektywne wykorzystanie FOMO do zwiększenia sprzedaży i konwersji

Using countdown timer as FOMO technique

FOMO lub “strach przed pominięciem” to psychologiczny termin używany do opisania lęku przed pominięciem czegoś ekscytującego i modnego.

Jako firma możesz wykorzystać to ludzkie zachowanie i wykorzystać je do zwiększenia sprzedaży i konwersji. Zasadniczo musisz zbudować niepokój, dodając niedobór do swoich ofert. Oto świetny przykład z Booking.com używanie niedostatku do budowania lęku.

Using scarcity to create FOMO

Aby uzyskać szczegółowe instrukcje, zobacz nasz artykuł na temat korzystania z FOMO w witrynie WordPress.

15. Zwiększ szybkość i wydajność swojej witryny

Badania pokazują, że od 2000 do 2016 r.średni czas uwagi człowieka spadł z 12 sekund do 7 sekund.

Jako właściciel witryny oznacza to, że masz bardzo mało czasu, aby pokazać użytkownikom, co masz do zaoferowania i przekonać ich do pozostania na swojej stronie.

Inne badanie wykazało, że 1-sekundowe opóźnienie w czasie ładowania strony może prowadzić do utraty 7% konwersji, 11% mniej wyświetleń strony i 16% spadek zadowolenia klienta.

Strangeloop case study

Oznacza to, że musisz zoptymalizować swoją witrynę, aby upewnić się, że jest szybka i działa dobrze nawet przy dużym ruchu.

Postępuj zgodnie z instrukcjami w naszym przewodniku krok po kroku, aby poprawić szybkość i wydajność WordPress dla początkujących. Ten przewodnik zawiera wszystkie wskazówki, których używamy na naszych stronach internetowych o bardzo dużym natężeniu ruchu, aby zapewnić niezawodną szybkość i wydajność.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak rozwijać swoją firmę przy niewielkim budżecie. Możesz również zobaczyć, jak nasi eksperci wybierają najbardziej przydatne narzędzia do zarządzania i rozwoju Twojej witryny.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

6 Najlepszych bramek płatności WooCommerce dla WordPress

W artykule: Jak wybrać najlepszą bramkę płatności WooCommerceTop WooCommerce bramek płatności dla…

14 Najlepsze wtyczki WordPress SEO i narzędzia, których powinieneś używać

W artykule: Rzeczy, które musisz wiedzieć o wtyczkach i narzędziach WordPress SEO1.…

Czeka nas rozwój sportów motorowych

W artykule: Jaki jest związek między popularyzacją sportów motorowych a poprawą kultury…

Jak dodać nagłówki bezpieczeństwa HTTP w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Czym są nagłówki bezpieczeństwa HTTP?Dodawanie nagłówków bezpieczeństwa HTTP w WordPress1.…