W artykule:
- 15 sposoby generowania ruchu w witrynie WordPress z Instagramem
- #1. Integracja Z Instagramem
- #2. Give Your Bio Some Love
- #3. Bądź kreatywny ze zdjęciami
- #4. Be a Tease
- #5. Użyj Wideo
- #6. Opowiedz historię
- #7. Znak Wodny Twoich Zdjęć
- #8. Dodaj CTA
- #9. Zrób to ekskluzywnie
- #10. Mądrze Używaj Hashtagów
- #11. Zachęcaj Do Interakcji
- #12. Zachęcaj UGC
- #13. Partner Up
- #14. Traktuj To Jak Inne Konta Społecznościowe
- #15. Uwaga na liczby
- Wrapping Up
Dlaczego Instagram jest taki niesamowity? Pozwól mi policzyć sposoby:
- Każdego dnia na Instagramie jest ponad 400 milionów użytkowników.
- Brak ograniczeń charakteru!
- Chodzi o treści wizualne.
- Twoje posty nie zostaną zakopane jak na Facebooku lub Twitterze.
- Firmy na Instagramie otrzymują najwyższy wskaźnik zaangażowania obserwujących (2.3%) ze wszystkich platform społecznościowych.
- Jest w 100% mobilny.
- To świetna okazja, aby pokazać swoją osobowość.
- Jest to fantastyczne rozwiązanie dla firm z ofertami produktów e-commerce, portfolio kreatywnych lub tych, którzy mają silną kulturę korporacyjną, którą chcą pochwalić się zdjęciami.
- Ponad połowa wszystkich użytkowników Instagramu śledzi firmy, dzięki czemu jest to najbardziej przyjazna dla marki platforma społecznościowa.
- 44% osób korzysta z Instagramu do badania marek i ich produktów lub usług.
To, czy zamierzasz zrobić coś z Instagramem, czy nie, zależy od Ciebie. Dla firm, które nie mają namacalnego produktu lub usługi, które można udokumentować za pomocą zdjęć, może to być trudna platforma do zabawy. Ale jak wspomniałem powyżej, zawsze możesz użyć tego, aby podkreślić ludzką stronę Twojego biznesu.
Jeśli jesteś podekscytowany perspektywą korzystania z Instagramu do generowania większego ruchu w witrynie WordPress, zabierzmy się do pracy.
15 sposoby generowania ruchu w witrynie WordPress z Instagramem
Zacznę od tego, że Instagram jest nieco trudną platformą do pracy.

Zobacz, jak Link Daniela Mathera nie jest klikalny w powyższym przykładzie?

A co z tym, jak Wydawnictwo St. Martin 's Press musiało zawrzeć tę notatkę” link in the bio ” w swoim przesłaniu?
Dzieje się tak dlatego, że hiperłącza nie są dozwolone w postach na Instagramie. Z tego powodu musisz być kreatywny w tym, co publikujesz, kiedy i jak motywujesz ludzi do zaangażowania się w Twoją markę i ostatecznie odwiedzenia Twojej witryny—ponieważ wymaga to dodatkowej pracy z ich strony.
Biorąc to pod uwagę, Instagram jest zabawną platformą do zaangażowania się. Jeśli zrobisz to dobrze, możesz nigdy nie chcieć przestać. Oto 15 z moich ulubionych sposobów, aby zapewnić Twojej firmie i witrynie WordPress dobrą obecność na Instagramie i zmotywować użytkowników do podjęcia tych kilku dodatkowych kroków, aby dostać się do twojej witryny.
#1. Integracja Z Instagramem
Zanim damy się ponieść temu, co możesz zrobić on Instagram Instagram konto, nie zapomnij wpleść obecność Instagram w swojej witrynie WordPress. Jeśli planujesz zrobić duże wrażenie na Instagramie, nie zostawiaj tych zdjęć, aby tam siedzieć. Możesz użyć dowolnej liczby wtyczek WordPress, aby szybko uzyskać kanał na Instagramie w swojej witrynie.
#2. Give Your Bio Some Love

Zwracając uwagę na swoją stronę na Instagramie, spójrz najpierw na swój życiorys. Powinieneś zastosować podobne podejście do tego, jak skonfigurowałeś inny bios mediów społecznościowych. Oto kilka wskazówek:
- Dołącz wysokiej jakości zdjęcie profilowe. Jeśli ta strona jest dla Twojej marki, użyj swojego logo. Jeśli nie, użyj headshota lub czegoś innego, co przyciąga wzrok, co pasuje do stylu Twojej firmy.
- Napisz zwięzły i ciekawy biogram.
- Rozważ włączenie hashtagów i emoji do swojego bio. Hashtagi pomogą ludziom znaleźć Twój profil w wyszukiwarce, a emotikony nadadzą mu dodatkowej osobowości.
- To jedyne miejsce na Instagramie, w którym linki stają się klikalne, więc spraw, aby się liczyło. Możesz użyć głównego adresu URL swojej firmy, aby rozpocząć lub, jeśli jesteś projektantem, dołączyć stronę portfolio. Gdy masz coś konkretnego, co chcesz promować – jak strona docelowa rejestracji, wprowadzony nowy produkt itp.- Zaktualizuj swój biogram nowym linkiem.
#3. Bądź kreatywny ze zdjęciami

Jeśli używasz Instagramu do promowania obecności swojej marki, istnieje wiele sposobów, w jaki możesz to zrobić za pomocą zdjęć. Możesz:
- Zamieść zdjęcia swoich produktów. Najlepiej byłoby, gdyby były to zdjęcia produktów, których nie można znaleźć na twojej stronie.
- Publikuj zdjęcia swoich usług w akcji, z prawdziwymi ludźmi, którzy je robią lub używają.
- Zamieść zdjęcia z wnętrza swojej firmy, aby pokazać ludzką twarz za nią.
- Publikuj zdjęcia z Twojej okolicy. Może poszedłeś na spacer w porze lunchu i odkryłeś nowe stanowisko żyroskopowe. Jeśli próbujesz rozkręcić lokalny biznes, te osobiste chwile mogą sprawić, że będziesz bardziej relativalny.
Jeśli chodzi o same zdjęcia, Istnieje szereg zasad, których należy przestrzegać. Na początek nigdy nie publikuj zdjęć, z których nie jesteś dumny. Powinny być wysokiej rozdzielczości i odzwierciedlać wartości firmy, pracę i osobowość. Nie szalej też z filtrami, chyba że poprawią Twoje zdjęcia i utrzymają je w zgodzie z ogólnym stylem marki.
#4. Be a Tease
To, że Instagram sprawia, że promowanie treści znalezionych w Twojej witrynie jest trudne, nie oznacza, że musisz go całkowicie unikać. Nadal możesz publikować zwiastuny z nadchodzącego artykułu, który napisałeś o trendach w projektowaniu stron internetowych wpływających na branżę hotelarską. Możesz też pochwalić się super śliskim zdjęciem nowego produktu, który jeszcze nie został ogłoszony, ale chciał dać obserwatorom na Instagramie posmak. To jest Twoja przestrzeń, aby zwiększyć zainteresowanie jakkolwiek uważasz za stosowne.
#5. Użyj Wideo

Twoja witryna WordPress nie jest już jedynym miejscem do umieszczania filmów. Instagram pozwala na filmy-a także wideo na żywo-więc skorzystaj z tego.
#6. Opowiedz historię

Instagram Instagram jest jednym z najbardziej popularnych filmów na świecie, które można znaleźć na Instagramie. Osoby i firmy, które obserwujesz (a czasami płatne miejsca docelowe reklam) będą tam wyświetlane, gdy będą robić zdjęcia i nagrywać filmy przez cały dzień. Pomyśl o nich jak o krótkich filmach na żywo na Facebooku, bez aspektu „na żywo”.
Jeśli zdecydujesz się ich użyć i umieścisz zawartość na pierwszym planie, pamiętaj, aby dodać do niej atrakcyjną wiadomość lub wezwanie do działania!
#7. Znak Wodny Twoich Zdjęć
Pisałem już wcześniej o tym,jak zabezpieczyć swoje zdjęcia przed kradzieżą, i chciałbym tutaj przedstawić ten sam argument. Jeśli zdjęcia, które umieszczasz na Instagramie, pochodzą z twojego profesjonalnego portfolio lub w inny sposób należą do Twojej firmy, rozważ dodanie do nich znaku wodnego marki. W ten sposób, jeśli ludzie „kradną” twoje zdjęcia lub jeśli inni po prostu chcą je udostępnić, ponieważ wyglądają tak fajnie, każdy, kto je zobaczy, będzie dokładnie wiedział, skąd pochodzą.
#8. Dodaj CTA

W przypadku niektórych postów na Instagramie nie będziesz mógł w naturalny sposób dodać wezwania do działania i to jest w porządku. Posiadanie profilu na Instagramie samo w sobie jest Twoim sposobem na promowanie swojej marki. Jeśli jednak możesz wywołać wezwanie do działania lub przekierować obserwujących na adres URL w swoim biuletynie, zrób to. A jeśli możesz umieścić ten CTA na swoich zdjęciach lub filmach, to jeszcze lepiej.
#9. Zrób to ekskluzywnie

Jeśli masz ekskluzywne treści, które warto udostępnić, opublikuj je na Instagramie, aby użytkownicy musieli tam iść po Oferty specjalne, filmy za kulisami, nadchodzące ogłoszenia i inne.
#10. Mądrze Używaj Hashtagów

Hashtagi, choć opcjonalne na Instagramie, naprawdę nie powinny być. To świetny sposób, aby nowi ludzie zauważyli Twoje zdjęcia, nawet jeśli nigdy wcześniej o tobie nie słyszeli. Oto kilka sposobów na wykorzystanie hashtagów na swoją korzyść:
- Kiedy możesz, użyj słów kluczowych z ostrości ze swojej witryny na Instagramie, aby dać użytkownikom i wyszukiwarkom spójny obraz tego, kim jesteś.
- Używaj markowych hashtagów i hashtagów społecznościowych. Markowe hashtagi są specjalnie dla Twojej firmy (np. nazwa Twojej firmy, nazwy produktów, motto firmy). Hashtagi społecznościowe to te, z których naprawdę każdy może korzystać.
- Używaj modnych hashtagów lub tych, które są niezwykle popularne.
- Oznaczaj inne osoby na swoich zdjęciach, zwłaszcza jeśli pracowałeś z fotografami, pisarzami lub klientami nad zawartością w nich.
- Oznacz swoją lokalizację, gdy jest to istotne.
- Nie bój się przesadzić z hashtagami. Do 30 jest ogólnie dopuszczalne.
#11. Zachęcaj Do Interakcji
Ponieważ duża przynęta na Instagramie jest bardziej na twoich zdjęciach, a nie na tym, co jest napisane pod nimi/wokół nich, musisz być kreatywny w zachęcaniu użytkowników do zaangażowania się w ciebie. Możesz zorganizować konkurs fotograficzny i zachęcić obserwujących do polubienia postu, oznaczyć znajomego, zarejestrować się w e-mailach lub powiedzieć, jaki jest ich ulubiony blog w zamian za Bezpłatny produkt lub obniżoną usługę. Getty Images zrobił to kilka lat temu i było całkiem fajnie.
#12. Zachęcaj UGC

Jeśli masz produkt lub usługę, której klienci mogą robić zdjęcia podczas korzystania z niej, powinieneś zachęcać do treści generowanych przez użytkowników (UGC) na Instagramie. Jednym z najlepszych sposobów na rozpoczęcie tego jest polowanie na UGC na Instagramie, udostępnianie go na swojej stronie i oznaczanie tego użytkownika w swoim poście. To pokaże innym obserwującym, że zwracasz uwagę.
Następnie możesz odwrócić się i udostępnić tę UGC na swojej stronie internetowej, aby dalej promować swoją markę i dać klientom dowód społeczny, który chcą zobaczyć.
#13. Partner Up

Sukces marketingu w mediach społecznościowych zależy od tego, jak dobrze możesz usunąć „ja” z równania i sprawić, że będzie to bardziej „ty” lub „my.”Jeśli są firmy, z którymi współpracujesz, pamiętaj, aby oznaczyć je i uwzględnić własne produkty na swoich zdjęciach. W ten sposób, będziesz w stanie wykorzystać moc ich sieci, jak również.
Instagram Instagram może również współpracować z blogerami lub innymi influencerami, aby pomóc promować swoją stronę na Instagramie. Musisz dowiedzieć się, co wymienić w zamian za pomoc, ale może to być warte darmowych lub obniżonych usług lub produktów, które im dajesz, zwłaszcza jeśli ich sieć jest ogromna.
#14. Traktuj To Jak Inne Konta Społecznościowe
Gdy już zaczniesz robić rzeczy na Instagramie, będziesz chciał włączyć to do harmonogramu promocji treści, a także reszty planu zarządzania mediami społecznościowymi. Obejmuje to:
- Tworzenie harmonogramu tego, jak często chcesz publikować i co chcesz publikować na Instagramie.
- Podążanie za markami, z którymi chcesz być związany, ludzie, którzy Cię śledzą, ludzie, których chcesz aby śledzić Ciebie i osoby, które regularnie angażują się w Twoje posty.
- Promowanie Twojej strony na Instagramie i ekskluzywnych treści na innych platformach społecznościowych, a także Twojego bloga.
- Monitorowanie zobowiązań. Odpowiadaj ludziom na tyle uprzejmym, aby komentować, lubić ich posty i dzielić się miłością!
#15. Uwaga na liczby
Pamiętaj: Instagram jest jak każde inne narzędzie w twoim arsenale marketingowym, co oznacza, że nigdy nie powinien być niezaznaczony. Po skonfigurowaniu strony upewnij się, że jest ona skonfigurowana jako strona firmowa i połącz ją z kontem na Facebooku, aby móc monitorować zaangażowanie w aplikacji. Będziesz także chciał zwrócić uwagę na polecenia na Instagramie w Google Analytics, aby dowiedzieć się, które posty przyciągają największą uwagę. Te dane pomogą ci zaplanować przyszłe posty na Instagramie.
Wrapping Up
Zainspirowany? Jeśli nie, sugeruję, abyś poświęcił trochę czasu na samodzielne przeglądanie Instagramu i szukanie interesujących firm ty. Każdy ma inną historię wizualną do opowiedzenia i zawsze warto zobaczyć, co robią inne marki i firmy WordPress, zanim podejmiesz krok i stworzysz własną.
Tagi: