Szukasz sprawdzonych sposobów na zwiększenie liczby subskrybentów listy e-mail?

Często początkujący po prostu instalują formularz optin na pasku bocznym na swojej stronie internetowej i czekają, aż użytkownicy subskrybują. Powoduje to powolny wzrost Abonenta.

Aby przyspieszyć wzrost, musisz jasno komunikować wartość i oferować użytkownikom wiele możliwości dołączenia do biuletynu e-mailowego przed opuszczeniem witryny.

W tym artykule podzielimy się naszymi sprawdzonymi i sprawdzonymi sposobami na rozwijanie listy e-mail, które są łatwe do wdrożenia i szybko generują ogromne wyniki.

Ways to quickly grow your email list

Pierwsze Kroki

Po pierwsze, musisz upewnić się, że korzystasz z profesjonalnej usługi e-mail marketingu.

Korzystanie z najlepszej firmy e-mail marketingu zapewnia, że twoje e-maile nie trafiają do folderu spamu. Zapewnia również odpowiedni zestaw narzędzi do tworzenia i rozwijania listy e-mail.

Zalecamy korzystanie ze stałego kontaktu. Jest to jeden z największych i najpopularniejszych dostawców usług e-mail marketingu na świecie.

Aby uzyskać pełne instrukcje krok po kroku, zobacz nasz przewodnik, jak rozpocząć biuletyn e-mail we właściwy sposób.

Następnie będziesz potrzebował OptinMonster. Jest to najlepsze oprogramowanie do generowania leadów na świecie. Pomaga konwertować porzucających odwiedzających witrynę na subskrybentów poczty e-mail.

Teraz, gdy masz najlepsze narzędzia, rzućmy okiem na niektóre z najskuteczniejszych sposobów rozwijania listy e-mail.

1. Użyj wielu formularzy rejestracji

Use multiple optins

Jak wspomnieliśmy wcześniej, wielu początkujących zaczyna od prostego formularza rejestracji do newslettera na pasku bocznym.

Jeśli chcesz uzyskać więcej subskrybentów wiadomości e-mail, potrzebujesz wielu formularzy rejestracji. Daje to użytkownikom więcej możliwości dołączenia do listy e-mailowej.

Zalecamy połączenie formularza rejestracji na pasku bocznym z lepkim paskiem pływającym lub wyskakującym okienkiem lightbox. Te wysoce skuteczne typy kampanii sprawiają, że formularze rejestracji są bardziej zauważalne.

Korzystając z reguł wyświetlania OptinMonster, możesz ustawić wyzwalacze oparte na czasie i akcji, aby użytkownicy nie widzieli wszystkich opcji naraz.

Na przykład, można ustawić regułę wyświetlania, aby wyświetlać pływający pasek stopki optin tylko wtedy, gdy użytkownik przewija obok paska bocznego optin, i wyświetlać wyskakujące okienko lightbox tylko wtedy, gdy ma zamiar wyjść.

2. Użyj wyskakującego okienka exit-Intent

Using an Exit-Intent popup

Exit-Intent® to zaawansowana technologia opracowana przez OptinMonster, która śledzi zachowanie użytkownika myszy i wyświetla mu ukierunkowany formularz rejestracji e-mail w momencie, gdy ma opuścić Twoją witrynę.

Potraktuj to jako Retargeting na miejscu.

Możesz użyć tej technologii w połączeniu z pełnoekranowymi bramkami powitalnymi, wyskakującymi okienkami lightbox lub innymi typami optin, aby przekonwertować porzucających odwiedzających na subskrybentów.

Używamy wyskakującego okienka exit-intent na WPBeginner i pomogło to zwiększyć naszych subskrybentów o 600%.

Michael Stelzner z Social Media Examiner wykorzystał go do dodania ponad 250 000 nowych subskrybentów e-maili.

3. Oferuj Ulepszenia Treści

Offering content upgrades

Aktualizacja zawartości to technika marketingowa, w której oferujesz użytkownikom możliwość uzyskania ekskluzywnej zawartości bonusowej, rejestrując się na liście e-mail.

Na przykład:

  • Jeśli uruchomisz podcast, możesz zaoferować Pokaż notatki + transkrypcję jako aktualizację zawartości.
  • Jeśli masz długi post na blogu, możesz zaoferować wersję do pobrania w formacie PDF jako aktualizację treści
  • Możesz zmienić swoje posty na blogu w listę kontrolną lub ściągawkę i zaoferować ją jako aktualizację treści

Oto 30 innych pomysłów na ulepszenie zawartości, których możesz użyć.

Psychologia człowieka odgrywa ważną rolę w skuteczności ulepszania treści. Zasada psychologii znana jako Efekt Zeigarnika stwierdza, że ludzie najprawdopodobniej wykonają zadanie, jeśli sami je zainicjują.

Ponieważ gdy użytkownik inicjuje (Kliknij, aby pobrać aktualizację zawartości), jest bardziej prawdopodobne, że ukończy zadanie (Subskrybuj listę).

Zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak dodawać aktualizacje treści w WordPress, aby powiększyć listę e-mail.

4. Dodaj pełną lub częściowo ogrodzoną zawartość w WordPress

Gated content to boost email sign ups

Gated Content to treści w Twojej witrynie, do których nie można uzyskać dostępu, dopóki odwiedzający nie wprowadzi swojego adresu e-mail. Możesz użyć wtyczek, aby ukryć niektóre treści lub ukryć cały post na blogu, dopóki użytkownik nie wprowadzi swojego adresu e-mail.

W dawnych czasach miało to negatywny wpływ na twoje rankingi SEO. Jednak z nowoczesną technologią opartą na JavaScript, nie ma to wpływu na twoje rankingi SEO.

Oto przewodnik krok po kroku, jak dodać blokowanie treści w WordPress.

5. Prowadź konkursy i Konkursy

Run giveaway and contests

Łatwym sposobem na szybkie zdobycie wielu nowych obserwujących i subskrybentów jest uruchomienie viral giveaway lub konkursu. Nie potrzebujesz drogiej nagrody, aby rozpocząć udaną kampanię rozdawniczą.

Użytkownicy mogą dołączyć do konkursu, podając swój adres e-mail, udostępnianie społecznościowe lub obserwując cię w mediach społecznościowych. Tworzy to efekt kuli śnieżnej i pomaga dotrzeć do wielu nowych użytkowników.

Zalecamy korzystanie z RafflePress, która jest najlepszą wtyczką do prezentów WordPress na rynku. Jest wyposażony w Kreator prezentów typu “przeciągnij i upuść” z mnóstwem akcji społecznościowych, aby Twoja kampania odniosła sukces.

Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz nasz przewodnik, jak uruchomić udany konkurs / konkurs w WordPress.

6. Twórz Wiele Stron Z Magnesem Wiodącym

Lead Magnet

Lead magnet (znany również jako opt-in łapówka) jest zachętą, którą oferujesz potencjalnym nabywcom w zamian za ich dane kontaktowe, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu itp.

Twoje posty na blogu z zablokowaną zawartością,aktualizacjami treści i treściami premium należą do kategorii lead magnet.

Magnesy ołowiane muszą oferować dodatkową wartość dla użytkowników. Może to być ebook, biuletyn zasobów, listy kontrolne, skoroszyty itp. Zobacz te 69 wysoce skutecznych pomysłów na magnesy ołowiowe dla inspiracji.

7. Korzystaj z rabatów i ofert

Discounts and deals

Czasami kupon rabatowy lub ekskluzywny jest tym, co zachęca klienta do podjęcia decyzji. Dlaczego jednak nie skorzystać z tej okazji, aby zachęcić ich do dołączenia do listy e-mailowej?

Jeśli używasz WooCommerce, możesz po prostu przejść do WooCommerce ” Kupony strona do utworzenia kuponu. Następnie możesz użyć widoku “sukces” OptinMonster, aby ujawnić kod po wprowadzeniu przez użytkowników adresu e-mail.

Success view to reveal discount code

8. Użyj formularza kontaktowego, aby powiększyć swoją listę e-mailową

Contact form optin

Formularze kontaktowe to kolejna świetna okazja, aby poprosić o adres e-mail użytkownika. Użytkownicy już wprowadzają swój adres e-mail, a małe pole wyboru może pozwolić im na subskrypcję bez ponownego wprowadzania go.

Zalecamy korzystanie z WPForms, który jest najlepszym kreatorem formularzy WordPress na rynku. Pozwala łączyć formularze z najlepszymi usługami e-mail marketingu i pomaga łatwo tworzyć formularze za pomocą prostego narzędzia przeciągnij i upuść.

Aby uzyskać szczegółowe instrukcje, zobacz nasz artykuł na temat korzystania z formularza kontaktowego, aby powiększyć swoją listę e-mail w WordPress.

9. Add Zarejestruj się wezwanie do działania na swojej stronie na Facebooku

Facebook wprowadził przyciski call to action dla stron biznesowych. Przyciski te są wyświetlane w widocznym miejscu na okładce i są widoczne bez przewijania.

Call to action button on a Facebook business page

Oto jak dodać przycisk rejestracji jako wezwanie do działania na swojej stronie na Facebooku.

Musisz odwiedzić swoją stronę na Facebooku, a zauważysz niebieski przycisk “Dodaj przycisk”.

Add a button

Spowoduje to wyświetlenie wyskakującego okienka z wieloma opcjami. Musisz kliknąć zakładkę “skontaktuj się z nami”, a następnie wybrać “Zarejestruj się”.

Następnie musisz podać link do swojej witryny, do której użytkownicy zostaną zabrani po kliknięciu opcji Zarejestruj się.

Nie zapomnij kliknąć przycisku Dodaj, aby zapisać zmiany.

10. Użyj Kart Generowania Leadów Na Twitterze

Twitter Ads

Twitter Ads oferuje inną platformę społecznościową, której możesz użyć, aby zwiększyć wysiłki związane z generowaniem leadów.

W rzeczywistości Twitter pozwala nawet uruchomić generowanie leadów bezpośrednio z Twittera. W ten sposób użytkownicy mogą zapisać się na listę e-mailową bez opuszczania Twittera.

Możesz także przyciągnąć ruch do swojej witryny i użyć formularzy rejestracji e-mail jako konwersji. Możesz tworzyć oferty specjalne dla użytkowników Twittera i tweetować linki do swoich obserwujących.

11. Użyj kart Call To Action z YouTube

YouTube action cards

YouTube jest jedną z największych platform społecznościowych i drugą najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Jeśli używasz filmów z YouTube w ramach strategii marketingowej, możesz wykorzystać swój kanał YouTube, aby powiększyć listę e-mail.

Karty akcji YouTube umożliwiają dodawanie interaktywnych kart informacyjnych do filmów. Możesz ich użyć, aby dodać wywołanie do działań i połączyć je z magnesami prowadzącymi na swojej stronie internetowej.

Oto jak dodać karty akcji YouTube do swoich filmów.

YouTube daje wiele możliwości promowania swojej listy e-mail. Aby uzyskać więcej pomysłów, zapoznaj się z tym przewodnikiem na temat tworzenia listy e-mail za pomocą filmów z YouTube.

Bonus: Sprawdź kanał WPBeginner na YouTube, aby zobaczyć, jak używamy kart.

12. Stosuj po formularzach Post I In-Line Optin

Po wysłaniu formularze optin pojawiają się, gdy użytkownik przewija już cały artykuł w dół. Oznacza to, że są już zainteresowani Twoimi treściami i są znacznie bardziej skłonni do rejestracji.

After post and inline optin forms

Możesz również użyć formularzy optin in-line w swoich postach na blogu. Środek długiego czytania jest punktem, w którym użytkownicy są najbardziej zaangażowani w treść. Przypominanie im o zapisaniu się w tym momencie, działa jak urok.

13. Dodaj uprzejme formularze Slide-In Scroll Box

Jak wspomnieliśmy wcześniej, użytkownicy po prostu ignorują większość statycznych formularzy rejestracji. Celem jest zwrócenie uwagi użytkownika na Twoją ofertę i formularz rejestracyjny.

Slide in forms

Slide – in formularze przewijania zrobić to pięknie. Nie wchodzą w drogę, dzięki czemu użytkownicy mogą patrzeć na treść, jednocześnie zwracając uwagę użytkownika na Formularz rejestracyjny z animacją slajdów.

14. Widoczne nagłówki z wezwaniem do działania

Prominent call-to-action in header

Obszar nagłówka Twojej witryny jest najbardziej widoczny dla odwiedzających po raz pierwszy. To sprawia, że jest to najskuteczniejsze miejsce do umieszczenia wezwania do działania.

Będziesz potrzebował motywu WordPress z dużym lub pełnoekranowym nagłówkiem. Możesz także użyć wtyczki do tworzenia stron, takiej jak Beaver Builder, aby tworzyć niestandardowe strony z własnym układem.

15. Użyj dowodu społecznego, aby zachęcić do większej liczby rejestracji

Add social proof to get more subscribers

Dowód społeczny jest efektem psychologicznym używanym do opisania zachowań społecznych, w których ludzie czują się bardziej komfortowo za innymi ludźmi. Marketerzy wykorzystują dowód społeczny jako taktykę ułatwiającą umysły zmartwionych klientów i zwiększającą konwersje.

Istnieje wiele sposobów na wykorzystanie dowodu społecznego, aby uzyskać więcej subskrybentów. Możesz używać referencji na swoich stronach docelowych, dodawać recenzje, pokazywać liczbę zarejestrowanych użytkowników itp.

Możesz także użyć powiadomień bąbelkowych, takich jak TrustPulse, aby zwiększyć liczbę zapisów do Newslettera i konwersje e-commerce.

TrustPulse Social Proof Bubble

16. Użyj Gamifikowanych Kampanii

Gamified Spin a Wheel Campaign

Eksperci są zgodni, że gamifikacja pomaga zwiększyć zaangażowanie użytkowników. Czy wiesz, że możesz używać kampanii gamifikowanych, aby zwiększyć konwersję newslettera?

Używamy Spin a Wheel gamified campaign na naszym blogu MonsterInsights, aby powiększyć naszą listę e-mailową, a także zwiększyć konwersje e-commerce.

Aby stworzyć podobną kampanię, po prostu postępuj zgodnie z przewodnikiem coupon wheel na stronie OptinMonster.

17. A / B Testowanie Formularzy Optin

Run A/B tests to find best performing optin forms

Wielu początkujących nadal polega na zgadywaniu, aby zrozumieć, co działa na ich stronie internetowej. Musisz zrozumieć, jak Twoi odbiorcy reagują na różne wezwania do działań, ustawienia optin, kolory, projekt i kopiowanie.

Dzięki testom A / B możesz dowiedzieć się, które Optiny działają lepiej na twojej stronie. Możesz użyć tych wskazówek do testowania A/B, aby stale testować i ulepszać swoje optins.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć najlepsze sposoby na rozwój listy e-mail. Możesz również zobaczyć naszą listę najlepszych narzędzi i wtyczek SEO, a także sprawdzone wskazówki, jak zwiększyć ruch w witrynie.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

14 Najlepsze wtyczki WordPress SEO i narzędzia, których powinieneś używać

W artykule: Rzeczy, które musisz wiedzieć o wtyczkach i narzędziach WordPress SEO1.…

Jak sprawdzić ruch w witrynie dla dowolnej witryny (Najlepsze Narzędzia 7)

W artykule: Dlaczego Warto Sprawdzić Ruch W Witrynie?Dlaczego warto sprawdzić ruch na…

Jak łatwo znaleźć i usunąć skradzione treści w WordPress (5 Sposobów)

W artykule: Jak i dlaczego skradziono zawartość witryny?1. Skonfiguruj Automatyczne Powiadomienia O…

Jak dodać nagłówki bezpieczeństwa HTTP w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Czym są nagłówki bezpieczeństwa HTTP?Dodawanie nagłówków bezpieczeństwa HTTP w WordPress1.…