W artykule:
Publikujemy artykuły na naszym blogu każdego dnia w roku, więc łatwo jest zgubić zakres tematów, które poruszamy z tygodnia na tydzień.
Samo nasze archiwum postów zawiera ponad 4500 artykułów z roku 2008. To dużo pisania do odkrycia!
W ciągu ostatnich 12 miesięcy zebraliśmy silny zespół utalentowanych pisarzy, którzy przychodzą na WordPress z różnych perspektyw, każdy z własną niszą i zakresem umiejętności, od rozwoju i wielu witryn po dostosowywanie motywów, wtyczki i marketing.
Mając to na uwadze, własnoręcznie wybraliśmy kolekcję naszych największych przebojów w tym roku. Przeglądaj, odwiedzaj ponownie, a nawet odkrywaj posty, które mogły cię ominąć. Smacznego!
Zakładanie firmy
Po 10 latach jako przedsiębiorca WordPress, nasz CEO James Farmer podzielił się swoimi doświadczeniami w tej pięcioczęściowej serii, badając wszystko, od znalezienia odpowiedniego pomysłu na biznes, po marketing, bez umiejętności tworzenia stron internetowych, zdalnego zarządzania zespołem i niepowodzeń.
1. Wystarczająco Ekspert? Wystarczająco Niszowe? Wystarczająco Nowy?
James przygląda się zaskakująco udanemu pomysłowi niszowemu jednego faceta i bada własne doświadczenia związane z tworzeniem projektów WordPress, które wykorzystywały jego mocne strony.
2. Marketing, Marketing I Marketing
James praktycznie przygląda się marketingowi dla WordPressa, strategiom, których użył do zbudowania WPMU DEV i dlaczego nigdy, przenigdy nie powinieneś przegapić dobrej okazji.
3. Nie jesteś deweloperem? Sztuka zdalnego zatrudniania
James praktycznie przygląda się zatrudnianiu, metodom, które opracował, aby zbudować WPMU DEV dla 60-osobnego personelu [*aktualizacja 2020 * = 200+], które mamy dzisiaj, i dlaczego właściwa osoba do tego zadania jest często tuż przed tobą.
4. Zdalne Zarządzanie Zespołem #101
Jak motywować, zachęcać i dobrze pracować ze zdalnym zespołem pracowników, którzy mieszkają na całym świecie? James ujawnia, co dla niego działało – wszystkie wnioski wyciągnięte z 10 lat zarządzania rozproszonym zespołem.
5. Lekcje na błędach (i dlaczego warto spróbować)
Jak radzić sobie z porażką? Jak radzić sobie ze zmianami, próbami i ryzykiem? James opowiada o swoich niepowodzeniach i dlaczego ostatecznie pomogły mu stać się lepszym w biznesie.
Znalezienie odpowiedniego motywu
6. 20 + Przyciągające Wzrok Motywy Biznesowe WordPress Dla Wybrednych Klientów
Dostępne są niezliczone motywy, które są sprzedawane jako motywy biznesowe, dzięki czemu łatwo jest pobrać pierwszy, który wygląda dobrze. Ale to najszybszy sposób na marnowanie czasu i pieniędzy. Oto kilka przydatnych wskazówek, które pomogą Ci znaleźć się na właściwej drodze.
7. 40 imponujących (i za darmo!) Motywy WordPress dla freelancerów
Prezentowanie swojej pracy pięknie i skutecznie jest istotną częścią bycia freelancerem. Tematy te są idealnie dopasowane do kreacji, niezależnie od tego, czy jesteś pisarzem, fotografem, czy artystą. A co najlepsze, są za darmo!
8. 50 + Szybka Konfiguracja Portfolio WordPress Themes
Budowanie portfolio dla Twojej firmy może być przytłaczające-zwłaszcza jeśli jesteś perfekcjonistą – ale nie musi tak być. Oto fantastyczne motywy 50+, które pomogą Ci zacząć.
Zarządzanie Stronami Klienta
Twoja praca nie kończy się, gdy strona Twojego klienta zostanie uruchomiona. Wielu klientów uważa, że po prostu posiadanie witryny, najlepiej zbudowanej na WordPressie i używającej świetnego motywu i niektórych wtyczek, aby była jeszcze lepsza, pomoże im dotrzeć do ogromnej publiczności online i połączyć się z większą liczbą osób lub zwiększyć sprzedaż.
Niestety, to nie takie proste. Po utworzeniu i uruchomieniu witryny możesz odetchnąć przed rozpoczęciem bieżącego zadania zarządzania witryną.
9. Najlepsze praktyki zarządzania witryną WordPress: najlepszy przewodnik
Zarządzanie witryną WordPress nie jest tak proste, jak uruchomienie jej, a następnie siedzenie i czekanie na odwiedzających, aby zaczęli się pojawiać. To dopiero początek bieżącego zadania polegającego na utrzymywaniu witryny i utrzymywaniu jej Aktualności, Aktualności i bezpieczeństwa.
10. 25 niezbędnych (i za darmo!) Wtyczki dla każdego freelancera WordPress i biznesu
Pierwszą przeszkodą w rozwoju firmy w Internecie jest budowa strony internetowej. Nie tylko musisz znaleźć motyw lub zatrudnić kogoś, kto dostosuje go dla ciebie, ale musisz upewnić się, że masz odpowiednie narzędzia w backendzie. Oto spojrzenie na niektóre z naszych ulubionych wtyczek must-have.
11. Najlepszy przewodnik po WordPress Multisite
Nie jesteś pewien, czy wziąć skok i zacząć korzystać z WordPress Multisite? W tym obszernym przewodniku omówimy wszystko, od tego, co to jest i jak go skonfigurować, po to, jak stworzyć własną sieć udanych witryn.
12. Jak używać jednego certyfikatu SSL dla całej sieci Multisite
Zabezpieczenie witryny certyfikatem SSL powinno być ważną częścią twojego arsenału zabezpieczeń, aby pomóc chronić Twoje dane i użytkowników. Na szczęście nasza wtyczka do mapowania domen bardzo ułatwiła zabezpieczenie całej sieci Multisite za pomocą HTTPS.
13. Historia exploitów bezpieczeństwa WordPress i ich znaczenia dla Twojej witryny
WordPress padł ofiarą wielu poważnych wyczynów bezpieczeństwa na przestrzeni lat, ale również zyskał ciężko wywalczoną reputację w zakresie szybkiego i zdecydowanego reagowania na ataki. Badamy największe exploity i jak można zwiększyć bezpieczeństwo na własnej stronie.
14. Wtyczki do tworzenia kopii zapasowych nie służą do tworzenia kopii zapasowych, ale do przywracania
Tworzenie kopii zapasowej witryny jest niezbędne, ale możliwość łatwego jej przywrócenia jest jeszcze ważniejsza. Każdy, kto kiedykolwiek musiał przywrócić swoją witrynę po problemach z serwerem lub naruszeniu bezpieczeństwa, teraz, gdy w tych ważnych momentach (lub jeśli masz pecha, godziny), po prostu nie myślisz trzeźwo.
15. Stwórz własny CMS dla klientów z wtyczkami WordPress i WPMU DEV
Po co zadowalać się domyślną instalacją WordPress, skoro może być o wiele więcej? Rachel McCollin przegląda wtyczki WPMU DEV, które regularnie instaluje na stronach klientów, które nie tylko zwiększają moc WordPressa, ale oferują możliwości brandingu i uproszczenia zaplecza.
16. The Ultimate Mega Guide to Speeding Up WordPress
Masz dość typowych postów” X Tips for Speeding Up WordPress”? W tym ostatecznym przewodniku programista Daniel Pataki przechodzi przez ogólne i związane z rozwojem ulepszenia 22, które zastosował do przebudowy strony internetowej, która skróciła czas ładowania z 26 sekund do zaledwie 800ms.
17. 25 + zasoby do budowania dowolnej niszowej witryny biznesowej z WordPress
Budowanie witryny WordPress dla niszowego biznesu to świetny sposób, aby zacząć działać, zwiększając sprzedaż i reputację online.
Zarządzanie Klientami
Bycie programistą oznacza tworzenie witryn dla wielu różnych klientów, w tym tych, którzy nie znają WordPressa z programu Microsoft Word i najprawdopodobniej złamie ich witrynę w momencie jej przekazania. Może to przełożyć się na coś tak przyziemnego, jak źle sformatowany post na blogu. Lub, ich manipulowanie może spowodować, że strona, która pęknie – całkowicie.
Bez względu na poziom umiejętności klienta, istnieją sposoby, aby zapewnić produktywne i zdrowe relacje robocze.
18. Wskazówki dotyczące uproszczenia WordPressa, aby był przyjazny dla Klienta
Zaplecze WordPress jest świetne, jeśli jesteś do tego przyzwyczajony, ale jeśli jesteś nowy, zdecydowanie ma krzywą uczenia się. Na szczęście istnieje wiele sposobów, aby WordPress był przyjazny dla klienta.
19. Wskazówki 14 dotyczące tworzenia WordPress Admin Client-Proof
Czasami oznaką dobrego dewelopera jest zdolność do ochrony klientów przed sobą. Oto nasze ulubione wskazówki, dzięki którym administrator WordPress jest bezpieczny i stabilny.
20. Zarządzanie dostępem do wtyczek (aby klienci nie łamali swojej strony!)
Budując witryny WordPress dla klientów często polegamy na wtyczkach, aby zapewnić podstawową funkcjonalność naszego produktu. Problem polega na tym, że jeśli klient przypadkowo dezaktywuje wtyczkę, może to uszkodzić witrynę lub co najmniej poważnie pogorszyć jej funkcjonalność.
21. Nawaliłeś i masz wściekłego klienta WordPress. Co Teraz?
Zdarza się najlepszym z nas. Popełniamy błąd, pozwalamy, aby coś wpadło przez szczeliny lub nie zwracamy na to uwagi, a to wpływa na projekt lub stronę internetową klienta. Oto jak posprzątać ten bałagan.
Dodawanie funkcji do Twojej witryny
WordPress jest bardzo rozszerzalny dzięki wtyczkom i jest jeden na prawie wszystko, co możesz wymyślić. W WordPress.org w samym katalogu jest 41763 darmowych wtyczek. Następnie są kolejne opcje premium 4,019 w CodeCanyon i oczywiście mamy własną kolekcję wtyczek premium tutaj w WPMU DEV.
Cokolwiek potrzebujesz, jest wtyczka do pracy.
22. Tworzenie kursów online, które sprzedają się za pomocą darmowej wtyczki COURSEPRESS LMS dla WordPress
Czy wiesz, że średnio firmy wydają 59% więcej niż oczekują na utworzenie kursów online? Dzięki naszej bezpłatnej wtyczce CoursePress-dostępnej do pobrania z katalogu wtyczek WordPress-skonfigurowanie wysokiej jakości kursów w Twojej witrynie zajmuje tylko kilka minut-i nie musisz wydawać ani centa.
23. Zbuduj społeczność Online z WordPress i Członkostwa 2 Pro
Jeśli jeszcze nie sprawdziłeś naszej błyszczącej, nowej wtyczki Membership 2, Teraz masz szansę. Przeprowadzimy Cię przez jak go skonfigurować, wraz z przykładami i mnóstwem zrzutów ekranu z zaplecza wtyczki. TL; DR: członkostwo 2 to najbardziej przyjazna dla użytkownika wtyczka członkostwa dla WordPress.
24. Zapewnij swoim klientom najwyższej klasy obsługę dzięki systemowi wsparcia
Jeśli prowadzisz witrynę lub sieć z wieloma użytkownikami, są szanse, że od czasu do czasu będą mieli pytania. Nasza wtyczka systemu wsparcia zapewnia sposób na pomoc użytkownikom, odpowiadanie na Często zadawane pytania, obsługę zgłoszeń i zarządzanie wsparciem.
25. Jak całkowicie dostosować stronę logowania WordPress
Strona logowania WordPress zapewnia uniwersalne, uniwersalne rozwiązanie do logowania do WordPress. Jedynym problemem jest dostosowanie go może stać się trochę niezręczne. W tym obszernym samouczku pokażemy, jak zmodyfikować ekran logowania, aby wyglądał dokładnie tak, jak chcesz.
26. Tworzenie automatycznych e-maili powitalnych Killer z Automessage i Członkostwa 2 dla WordPress
Powitalne e-maile to Twoja szansa na zrobienie zabójczego pierwszego wrażenia. Często nowi użytkownicy potrzebują trochę pomocy w rozpoczęciu pracy z Twoją witryną, więc skonfigurowanie pojedynczego e-maila lub serii e-maili może pokazać im wszystko, co masz do zaoferowania i przedstawić je swojej marce.
Marketing i Social Media
WordPress oferuje niezliczone możliwości marketingu firmy, których inne platformy nie mogą dotknąć. Jest bogaty w funkcje i pozwala łączyć odbiorców z treściami i mediami społecznościowymi. Obsługuje generowanie leadów i syndykację treści. A przede wszystkim, WordPress można dostosować do potrzeb marketingowych każdej firmy, w każdej branży.
Nie zapominając o mediach społecznościowych, które są wszędzie. Prawie wyczerpująco. Wygląda na to, że wszystko ma hashtag i wszystko można udostępnić. Ale nawet jeśli czujesz opór wobec marketingu społecznościowego, to jest tutaj, aby pozostać, co oznacza, że teraz jest czas, aby zebrać się do kupy.
27. 17 proste porady i narzędzia marketingowe, aby zwiększyć swój biznes WordPress
Marketing firmy to ciężka praca, nie wspominając o czasochłonności. Ale możesz zaoszczędzić trochę czasu, pieniędzy i wysiłku na marketingu – wystarczy mieć odpowiednie narzędzia pod ręką.
28. Prosta Psychologia, która zwiększy konwersję witryny WordPress o 110%
Wiele witryn oferuje jednorazowe bezpłatne prezenty, takie jak e-booki i rabaty w zamian za dołączenie do listy mailingowej. To jest tak powszechne teraz, że użytkownicy doszli do tego oczekiwać. Ale dzięki” warstwowym ” darmowym prezentom możesz wprowadzić do swojej witryny prostą psychologię behawioralną i wykorzystać moc nawyków.
29. 20 ekspertów SEO, których powinieneś obserwować, aby pozostać na szczycie
Jeśli chcesz poważnie zwiększyć swoją grę SEO, nie możesz ufać każdemu źródłu, które znajdziesz w internecie, które oferuje porady SEO.
30. Tworzenie ograniczonej oferty czasowej na swojej stronie z marketingiem społecznościowym i zaplanowanymi treściami
Oferowanie rabatów i bezpłatnych produktów lub usług potencjalnym klientom to potężny sposób na zwiększenie zainteresowania tobą i Twoją firmą. Oto jak wykorzystać nasz marketing społecznościowy i zaplanować wybrane wtyczki treści, aby stworzyć niezastąpioną ofertę ograniczoną czasowo, która wykorzystuje naszą biologię.
31. Dlaczego WordPress referencje mogą generować większą siłę sprzedaży niż najlepsza kopia Sprzedaży
W dzisiejszych czasach konsumenci są bardziej doświadczeni niż kiedykolwiek, więc samo twierdzenie, że jesteś „najlepszy”, nie wystarczy. Dzięki referencjom nie musisz ciężko pracować, aby przekonać odbiorców, że jesteś niesamowity – ponieważ inni ludzie mogą to zrobić za ciebie. Oto spojrzenie na psychologię stojącą za referencjami i kilka świetnych wtyczek do publikowania ich w Twojej witrynie.
32. 16 sposobów na dodanie LinkedIn do witryny WordPress i zdobycie nowych klientów
LinkedIn jest równie ważny (jeśli nie bardziej) niż inne popularne sieci społecznościowe, więc najwyższy czas, abyś prawidłowo zintegrował swoją witrynę WordPress. Oto nasz obszerny przewodnik, który Ci pomoże.
33. Korzystanie z map ciepła, aby zobaczyć dokładnie, gdzie odwiedzający klikają Twoją witrynę WordPress
Mapy ciepła: najbliższa rzecz do zaglądania przez ramię odwiedzającego podczas przeglądania witryny, nie wspominając o jedynym sposobie, aby dokładnie zobaczyć, gdzie użytkownicy klikają, oczywiście bez stania przez ramię. Mamy najlepsze narzędzia (zarówno bezpłatne, jak i premium), które pomogą Ci zoptymalizować witrynę za pomocą map ciepła.
34. Porady i wskazówki dotyczące zarządzania kampaniami WordPress w mediach społecznościowych jak profesjonalista
Wydaje się, że wszystko ma hashtag i jest udostępniane w tych dniach, prawda? Czy ci się to podoba, czy nie, nie możesz uniknąć mediów społecznościowych. Jeśli nie chcesz być towarzyski, czas wziąć się w garść. Oto, co robią teraz eksperci.
Nadążanie Za WordPressem
Opanowanie WordPressa to ciężka praca, ale nie musi cię kosztować ani centa. Stworzyliśmy mnóstwo bezpłatnych zasobów, które pomogą Ci podnieść swoje umiejętności, niezależnie od tego, czy jesteś nowy w WordPress, czy po prostu chcesz odświeżyć swoje umiejętności programistyczne.
Naucz się.
35. Dlaczego WordPress jest najlepszą platformą dla samozatrudnionych
Osoby samozatrudnione mają wiele na talerzach. Na szczęście projekt strony internetowej i utrzymanie część równania można znacznie uprościć za pomocą WordPress. Tutaj patrzymy na sposoby WordPress jest idealny dla ludzi, którzy pracują dla siebie.
36. Jak zostać profesjonalistą WordPress – i wskazówki oparte na doświadczeniu
Jak zostać profesjonalistą WordPress? Jak rozpoznać i jak najlepiej wykorzystać możliwości? Jak ustanowić siebie jako WordPress pro? Staramy się odpowiedzieć na te pytania i dać kilka przydatnych wskazówek opartych na doświadczeniu.
37. REST API (i jak to może zmienić WordPress na zawsze)
Integracja WP REST API z core ma potencjał, aby przekształcić platformę na zawsze. Dokładnie przyglądamy się, co to oznacza dla przyszłości WordPressa i jego użytkowników.
38. Ile Wtyczek WordPress To Zbyt Wiele Wtyczek…?
Jesteś uzależniony od wtyczek? Szalejesz instalując wtyczki z WordPress.org jak dziecko w sklepie ze słodyczami? Czy jest w ogóle możliwe zainstalowanie zbyt wielu wtyczek? A jeśli tak, to ile to za dużo?
39. Jak używam WordPress Multisite do hostowania witryn klientów
Przez ostatnie dwa lata programistka Rachel McCollin prowadziła prawie wszystkie witryny swoich klientów w jednej sieci Multisite i nie oglądała się za siebie. Aktualizowanie witryn zajmuje ułamek czasu, ma tylko jeden harmonogram tworzenia kopii zapasowych do zarządzania, a jeśli kiedykolwiek będzie musiała przenieść swoje witryny, wie, że będzie to stosunkowo łatwe zadanie. Więc jak ona to robi? Oto jak.
40. 4 błędy freelancingu, które kosztują Cię gotówką (i jak ich uniknąć)
Pełnoetatowy freelancer WordPress to przerażające rzeczy, ale także super ekscytujące. Prawda jest jednak taka, że istnieje wiele nudnych rzeczy biznesowych, które musisz również przemyśleć i uzyskać prawo, jeśli chcesz zarabiać na życie i pozostać przy zdrowych zmysłach. Rachel McCollin dzieli się błędami, które kosztowały ją na początku kariery freelancera.
41. UX vs UI: jaka jest różnica? (I jak odnoszą się do WordPress)
UI i UX to dwie zupełnie różne rzeczy, jednak terminy te są często używane zamiennie. Oto, co musisz wiedzieć o tym, jak mają one zastosowanie do Ciebie i Twojej witryny WordPress.
42. Mega Przewodnik do nauki i odwoływania się do CSS dla WordPress: zasoby 150 +
Po co przenosić każdy szczegół o CSS do pamięci, skoro możesz łatwo wyszukać wszystko, co musisz wiedzieć w ciągu kilku sekund? Oto nasz mega przewodnik po najlepszych stronach internetowych do nauki i odwoływania się do CSS i powiązanych języków oraz preprocesorów, takich jak Bootstrap, SASS i LESS.
43. Jak zawsze zarabiać, a nie grać, jako Freelancer WordPress
Praca jako freelancer ma wiele zalet, ale próba śledzenia opóźnień w płatnościach od powolnych lub nie reagujących klientów nie jest jedną z nich.
44. Jak prawdziwe firmy zarabiają bardzo prawdziwe pieniądze za pomocą WordPress – i liczby, aby to udowodnić
WordPress może być darmowy do pobrania i używania, ale to nie powstrzymało platformy jako całości pochłaniającej globalny udział w rynku, ponieważ firmy oparte na WordPress generują coraz większe i imponujące przychody. Oto rzut oka za kurtynę na to, ile pieniędzy zarabiają niektóre firmy.
45. 30 + Free Pro Resources for Building Killer WordPress Websites in Way Less Time
Istnieją pewne sztuczki twórców stron internetowych po spędzeniu kilku lat w branży, zaczynając od posiadania odpowiednich narzędzi pod ręką. Ta duża lista zasobów pomoże Ci uzbroić się we wszystko, czego potrzebujesz przed rozpoczęciem następnego projektu WordPress.
46. Quiz: Czy jesteś programistą lub Wdrożeniowcem WordPress?
Czy znasz ThemeForest z get_current_theme? Rozwiąż nasz quiz i przekonaj się.
Tagi: