Dokument Word, który będziemy kopiować do WordPress

Czy szukasz najlepszego WooCommerce CRM dla swojego sklepu internetowego?

WooCommerce CRM może pomóc Ci zarządzać klientami, poprawić decyzje biznesowe i stworzyć lepsze doświadczenia dla klientów ogólnie.

W tym artykule podzielimy się najlepszymi WooCommerce CRM na rynku dzisiaj.

Best WooCommerce CRM compared

Dlaczego warto używać WooCommerce CRM?

Korzystanie z narzędzia WooCommerce Customer Relationship Management (CRM) pomoże Ci zarządzać danymi klientów, wysyłać spersonalizowane wiadomości marketingowe i podejmować lepsze ogólne decyzje dotyczące Twojej firmy.

Większość sklepów eCommerce potrzebuje sposobu na zarządzanie nowymi kontaktami i klientami. W początkowym okresie działalności sklepu internetowego, możesz używać jedynie arkusza kalkulacyjnego do analizowania informacji o klientach, statusu zamówień i danych dotyczących zamówień.

Ale wraz z rozwojem sklepu internetowego łatwo jest, aby zamówienia prześlizgnęły się przez pęknięcia, a klienci byli źle zarządzani.

Oprogramowanie WooCommerce CRM pomaga rozwiązać problem zarządzania relacjami z klientami, gdy Twoja firma eCommerce skaluje.

Będziesz mógł łatwo zarządzać, przechowywać i analizować swoje dane dotyczące klientów i zakupów. Dane te mogą być wykorzystywane przez Twoje zespoły sprzedaży, marketingu i wsparcia do automatyzacji marketingu i personalizacji.

Ogólnie rzecz biorąc, systemy CRM WooCommerce mogą pomóc Twojemu sklepowi internetowemu zwiększyć sprzedaż, zbudować relacje z klientami i zapewnić lepsze doświadczenie na całej planszy.

Mogą one również poprawić utrzymanie klientów, ponieważ klienci będą szczęśliwsi i pozostaną z Tobą dłużej.

To powiedziawszy, spójrzmy na najlepsze rozwiązania WooCommerce CRM, które możesz wykorzystać wraz ze swoją witryną WordPress.

1. Drip

Drip WooCommerce CRM

Drip to potężna platforma eCommerce CRM, która ma świetną integrację WooCommerce CRM. Celem tego CRM jest pomoc w zwiększeniu sprzedaży WooCommerce z automatyzacją marketingu.

Mimo że jest niesamowicie bogaty w funkcje, nadal jest łatwy w użyciu. Drip posiada inteligentne narzędzia kampanii marketingowych i zaawansowane funkcje segmentacji wiadomości e-mail. Istnieją nawet zautomatyzowane przepływy pracy wstępnie zbudowane dla właścicieli sklepów WooCommerce.

Otrzymasz funkcje zarządzania kontaktami, śledzenie użytkowników eCommerce, raporty i wsparcie dla rozmów jeden na jeden z Twoimi klientami.

Istnieją różne opcje wsparcia klienta dostępne za pośrednictwem czatu na żywo, webinarów, dokumentacji przyjaznej dla początkujących i dogłębnych kursów online.

Wreszcie, możesz rozwijać swój sklep dzięki dołączonym przepływom pracy w mediach społecznościowych, które pomogą Ci generować leady z Facebooka i Instagrama.

Ceny: Dla tych, którzy dopiero zaczynają, jest 14-dniowa darmowa wersja próbna. Po zakończeniu okresu próbnego, płatne plany Drip zaczynają się od 19 dolarów miesięcznie dla maksymalnie 500 subskrybentów, 39 dolarów miesięcznie dla maksymalnie 2500 subskrybentów i więcej.

2. HubSpot dla WooCommerce

HubSpot WooCommerce CRM

HubSpot dla WooCommerce pozwala łatwo podłączyć potężny CRM Hubspot do sklepu WooCommerce.

Dzięki wtyczce WooCommerce możesz automatycznie synchronizować swoich użytkowników, produkty i zamówienia z Hubspot w czasie rzeczywistym.

Niektóre przydatne funkcje CRM obejmują śledzenie klientów, segmentację kontaktów, wiadomości e-mail o porzuceniu koszyka, szablony wiadomości e-mail i dogłębne dane analityczne sklepu.

Istnieją również wbudowane narzędzia do zarządzania reklamami na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i Google, które możesz wykorzystać do rozwoju swojego sklepu WooCommerce.

Znajdziesz tu również 7 różnych raportów eCommerce, które dostarczą Ci szczegółowych danych na temat profili klientów, trendów rynkowych, ruchu, zachowań w witrynie i nie tylko.

Ceny: Możesz uzyskać dostęp do HubSpot CRM i wtyczki HubSpot WooCommerce za darmo.

Jeśli potrzebujesz dostępu do większej liczby funkcji, możesz uaktualnić do indywidualnych planów usług lub uaktualnić pakiet Growth Suite, który zaczyna się od 50 USD miesięcznie.

3. Constant Contact

Constant Contact WooCommerce CRM

Constant Contact to popularny dostawca usług email marketingu i CRM. Umożliwia przechowywanie kontaktów, zarządzanie danymi klientów i śledzenie aktywności klientów, a wszystko to za pomocą jednego pulpitu nawigacyjnego.

Po podłączeniu Constant Contact do WooCommerce, Twoje kontakty zostaną automatycznie zsynchronizowane.

Istnieje mnóstwo unikalnych funkcji zbudowanych specjalnie po to, aby poprawić swój sklep WooCommerce i zwiększyć sprzedaż.

Na przykład możesz przeciągnąć i upuścić swoje produkty z katalogu bezpośrednio do swoich e-maili, segmentować swoje kontakty i wysyłać ukierunkowane oferty, wysyłać kupony i kody promocyjne z możliwością śledzenia i wiele więcej.

Możesz tworzyć różne zautomatyzowane kampanie e-mailowe, takie jak sekwencje powitalne, e-maile follow up i e-maile z porzuconym koszykiem.

Istnieją nawet narzędzia marketingowe i reklamowe w mediach społecznościowych, których możesz użyć, aby dotrzeć do nowych klientów.

Istnieje mnóstwo integracji dostępnych z aplikacjami innych firm. Oznacza to, że możesz po prostu zintegrować Constant Contact z narzędziami, których już używasz, takimi jak WPForms.

Ceny: Ceny Constant Contact są oparte na liczbie kontaktów, zaczynając od 20 USD miesięcznie. Jeśli chcesz dodać członków zespołu do swojego konta, wtedy będziesz potrzebował planu Plus, który zaczyna się od 45 USD miesięcznie.

Czytelnicy WPBeginner mogą skorzystać z naszej darmowej 60-dniowej wersji próbnej i 20% zniżki na swój plan za pomocą naszego kodu kuponu Constant Contact.

4. Sendinblue

Sendinblue WooCommerce CRM

Sendinblue jest jednym z najlepszych programów do e-mail marketingu w branży. Poza zaawansowanymi narzędziami e-mail, jest tam darmowa wtyczka WooCommerce CRM, która automatycznie zsynchronizuje Twój sklep WooCommerce z Sendinblue.

Dzięki Sendinblue będziesz mógł natychmiast zsynchronizować wszystkie swoje dane klientów WooCommerce i zarządzać wszystkimi kontaktami za pomocą jednego narzędzia.

Możesz segmentować swoich klientów na podstawie zachowań zakupowych, używać kolekcji szablonów e-maili do wysyłania biuletynów e-mailowych i nie tylko.

To narzędzie pozwala na tworzenie niestandardowych automatycznych sekwencji e-maili, które mogą być uruchamiane automatycznie. Na przykład, możesz wysłać automatyczną wiadomość e-mail, gdy klient doda przedmiot do koszyka, ale nie dokończy zakupu.

Jedną z wyróżniających się funkcji jest możliwość wysyłania marketingowych i transakcyjnych wiadomości tekstowych (SMS) prosto z pulpitu nawigacyjnego WooCommerce.

Wtyczka WooCommerce integruje się również z innymi funkcjami marketingowymi, które SendInBlue oferuje, takimi jak niestandardowe formularze zapisu, reklamy na Facebooku, funkcje retargetowania i inne.

Możesz także użyć Sendinblue jako usługi SMTP, aby wysyłać swoje transakcyjne wiadomości e-mail, takie jak pokwitowania zamówień, wiadomości resetowania hasła i inne z wysokim wskaźnikiem dostarczalności wiadomości e-mail. Musisz tylko użyć wtyczki WP Mail SMTP, aby połączyć Sendinblue z WordPress.

Ceny: Sendinblue ma darmowe konto do wysyłania do 300 e-maili dziennie.

Jeśli potrzebujesz wysyłać nieograniczoną liczbę e-maili dziennie, to plan Lite zaczyna się od 25 dolarów miesięcznie, podczas gdy plan Premium dodaje zaawansowane funkcje automatyzacji marketingu, zaczynając od 65 dolarów miesięcznie.

5. Agile CRM

Agile CRM for WooCommerce

Agile CRM to wszystko-w-jednym WooCommerce CRM, który został zbudowany dla małych i średnich firm.

Ten WooCommerce CRM ma narzędzia do zarządzania klientami, tworzenia inteligentnych przepływów pracy, poprawy zaangażowania sklepu, śledzenia aktywności sklepu odwiedzającego i wiele więcej.

Narzędzie daje Ci 360-stopniowy widok na Twoich klientów. Zawiera wszystko, czego potrzebują działy sprzedaży, marketingu i pomocy technicznej w jednym pulpicie nawigacyjnym.

Znajdziesz tu również unikalne funkcje marketingowe, które pozwolą Ci generować i przechwytywać leady, wysyłać e-maile, tworzyć strony docelowe i wiele więcej.

Jeśli jesteś na jednym z płatnych planów, to otrzymasz również dostęp do monitorowania mediów społecznościowych i narzędzi, które pozwalają tworzyć zautomatyzowane przepływy pracy marketingowej.

Ceny: Istnieje bezpłatna wersja dla maksymalnie 10 użytkowników, więc jeśli Twoja firma ma 10 członków zespołu lub mniej, możesz korzystać z bezpłatnego planu na zawsze.

Płatne plany Agile CRM zaczynają się od 9,99 dolarów za użytkownika miesięcznie przy rozliczeniu rocznym lub 8,99 dolarów za użytkownika przy rozliczeniu za 2 lata.

6. Pipedrive

PipeDrive WooCommerce CRM

Pipedrive to CRM przeznaczony do sprzedaży, który pomoże Ci zarządzać leadami i transakcjami oraz śledzić komunikację z Twoimi klientami. Ten CRM pomoże usprawnić proces sprzedaży i marketingu.

Możesz użyć narzędzia takiego jak Zapier lub Automate.io, aby zintegrować Pipedrive ze swoim sklepem WooCommerce.

Po skonfigurowaniu integracji WooCommerce, wszystkie dane dotyczące leadów i zamówień będą automatycznie wysyłane do Pipedrive.

Ponieważ Pipedrive został zaprojektowany z myślą o zespołach sprzedażowych, znajdziesz w nim wszystkie rodzaje zaawansowanych funkcji, takich jak raportowanie sprzedaży, prognozowanie, konfigurowalne pipeliny, szczegółowy dziennik aktywności i integracje e-mail.

Wbudowane narzędzia do raportowania pomogą Ci poprawić współczynnik konwersji i zobaczyć, jak Twój sklep radzi sobie na tle innych.

Istnieje również rosnąca biblioteka integracji i dodatków, dzięki czemu możesz połączyć swój CRM z innymi narzędziami marketingowymi, których już używasz.

Ceny: Pipedrive zaczyna się od 12,50$ za miesiąc przy rozliczeniu rocznym. Zaawansowany plan zaczyna się od 24,90 dolarów miesięcznie dla użytkowników, którzy potrzebują zaawansowanych funkcji automatyzacji marketingu.

Przyjrzeliśmy się wielu innym narzędziom CRM WooCommerce, takim jak Metrilo, Salesforce, WP ERP, Zero BS CRM, Ninjodo, Woosync, Magento i inne. Ale, zdecydowaliśmy się nie wymieniać ich tutaj, aby Twoja decyzja była tak łatwa, jak to tylko możliwe.

Bonus: Narzędzia konwersji dla WordPress

Narzędzia menedżera relacji z klientami WooCommerce powyżej pomogą Ci usprawnić relacje z klientami, sprzedaż i wysiłki marketingowe.

Istnieją jednak dodatkowe narzędzia, których możesz użyć, aby poprawić konwersje, uzyskać więcej leadów, dodać popupy do swojej witryny i wiele więcej.

7. OptinMonster

OptinMonster

OptinMonster jest najlepszym narzędziem do przechwytywania wiadomości e-mail dla WordPress używanym przez ponad 1,2 miliona stron internetowych. Pomaga konwertować odwiedzających witrynę na subskrybentów i klientów.

Dzięki integracji z WooCommerce, istnieją wszelkiego rodzaju funkcje, które pomogą Ci dodać przewody do Twojego WooCommerce CRM wyboru.

Na przykład możesz użyć wysokowydajnych szablonów do zbierania leadów, wysyłania spersonalizowanych wiadomości, przeprowadzania split-testów i wielu innych.

8. WPForms

WPForms

WPForms to najlepsza wtyczka formularza kontaktowego dla WordPressa używana przez ponad 4 miliony witryn WordPress. Pozwala tworzyć przeciągnij i upuść optin i formularze kontaktowe po prostu.

Możesz użyć wszystkich rodzajów niestandardowych opcji pól, aby zebrać dokładne informacje o kliencie, których potrzebujesz.

Możesz użyć WPForms do zbierania leadów, aby wysłać je bezpośrednio do wybranego CRM WooCommerce.

Możesz użyć WPForms jako łącznika, aby połączyć swoje leady z dostawcami CRM, takimi jak Drip, SendinBlue, Constant Contact, Mailchimp i inne.

Możesz też użyć integracji Zapier, aby połączyć swoje formularze i optiny z Agile CRM i PipeDrive.

9. MonsterInsights

MonsterInsights

MonsterInsights to najlepsze rozwiązanie analityczne dla WordPressa używane przez ponad 3 miliony witryn. Pozwala po prostu zainstalować Google Analytics w WordPress i pokazuje statystyki analityczne bezpośrednio w pulpicie nawigacyjnym WordPress.

Jest również wyposażony w dodatek analityczny eCommerce, dzięki czemu możesz śledzić aktywność klientów, aby zobaczyć, co działa dla nowych i istniejących klientów.

Po skonfigurowaniu śledzenia użytkowników WooCommerce w WordPressie, będziesz mógł zobaczyć swój współczynnik konwersacji, przychody, transakcje, średnią wartość zamówienia i inne.

Możesz użyć tych danych, aby poprawić swój sklep internetowy i przekonwertować więcej odwiedzających na klientów.

Mieliśmy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć najlepszy WooCommerce CRM dla WordPress. Możesz także chcieć zobaczyć naszą listę wtyczek must have WordPress dla stron biznesowych i najlepszych usług telefonii biznes owej dla właścicieli małych firm.

Jeśli podobał Ci się ten artykuł, to proszę zasubskrybować nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Można również znaleźć nas na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

14 Najlepsze wtyczki WordPress SEO i narzędzia, których powinieneś używać

W artykule: Rzeczy, które musisz wiedzieć o wtyczkach i narzędziach WordPress SEO1.…

Jak sprawdzić ruch w witrynie dla dowolnej witryny (Najlepsze Narzędzia 7)

W artykule: Dlaczego Warto Sprawdzić Ruch W Witrynie?Dlaczego warto sprawdzić ruch na…

Jak łatwo znaleźć i usunąć skradzione treści w WordPress (5 Sposobów)

W artykule: Jak i dlaczego skradziono zawartość witryny?1. Skonfiguruj Automatyczne Powiadomienia O…

Jak dodać nagłówki bezpieczeństwa HTTP w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Czym są nagłówki bezpieczeństwa HTTP?Dodawanie nagłówków bezpieczeństwa HTTP w WordPress1.…