W artykule:
- Video Tutorial
- 1. Regularnie Udostępniaj swoje stare posty w mediach społecznościowych
- 2. Pokaż powiązane posty na swoim blogu
- 3. Wyświetlaj Popularne Posty
- 4. Twórz Stronę Better 404
- 5. Lepsze Wyszukiwanie WordPress
- 6. Niestandardowe Strony Archiwalne
- 7. Interlink Stare Artykuły
- 8. Link stare artykuły w komentarzach
Chcesz zwiększyć ruch w witrynie? Jedną z najprostszych i najmądrzejszych metod, aby uzyskać więcej wyświetleń stron, jest promowanie starych, wiecznie zielonych artykułów. W tym artykule pokażemy Ci niektóre z najlepszych sposobów promowania starych postów w WordPress.
Zanim jednak zaczniemy, przyjrzyjmy się, dlaczego ważne jest promowanie starych postów.
Widzisz, że większość ludzi pisze post na blogu, udostępnia go raz lub dwa razy, a następnie zostawia go na śmierć na stronie Archiwum bloga.
Po co marnować cały swój czas, pieniądze i wysiłki? Promowanie starszych odpowiednich artykułów pozwala zmaksymalizować potencjał ruchu. Oto sprawdzone metody 8 do promowania starych postów w WordPress.
Video Tutorial
Jeśli nie podoba Ci się film lub potrzebujesz więcej instrukcji, Kontynuuj czytanie.
1. Regularnie Udostępniaj swoje stare posty w mediach społecznościowych
Większość aktualizacji w mediach społecznościowych jest postrzegana przez ułamek obserwujących. Głównie dlatego, że jest tak dużo hałasu i nie wszyscy są online w tym samym czasie.
Dlatego zaleca się Udostępnianie o różnych porach dnia. Wtyczka Revive Old Post automatycznie udostępnia Twoje stare posty w sieciach społecznościowych, takich jak Twitter, Facebook i LinkedIn. Rozkłada aktualizacje na różne czasy, co pozwala zmaksymalizować ekspozycję.
Szczegółowe instrukcje znajdziesz w naszym przewodniku, jak automatycznie udostępniać stare posty WordPress.
2. Pokaż powiązane posty na swoim blogu
Kiedy odwiedzasz popularne blogi, takie jak TechCrunch, Mashable, a nawet WPBeginner, zauważysz, że obok lub pod każdym artykułem znajduje się powiązana treść.
Jeśli użytkownik przewija w dół, aby przeczytać cały artykuł, jest zaangażowany. Korzystając z wtyczki related posts, możesz zapewnić im możliwość poznania większej części swojej witryny.
3. Wyświetlaj Popularne Posty
To prawda, że 20% zawartości Twojej witryny dostaje 80% Twojego Ruchu. Niektóre artykuły są po prostu bardziej popularne niż inne.
Dlaczego nie uzyskać więcej ruchu do nich? Możesz zacząć prezentować swoje najpopularniejsze treści za pomocą kilku prostych kliknięć. Osoby odwiedzające Twoją stronę częściej czytają to, co wielu innych użytkowników już uznało za interesujące.
Oto kilka świetnych popularnych wtyczek postów dla WordPressa, z których możesz korzystać.
4. Twórz Stronę Better 404
Większość motywów WordPress ma domyślny szablon strony 404. Strona 404 jest wyświetlana, gdy nie można znaleźć strony, której szuka użytkownik.
Możesz skorzystać z tej okazji, aby zaprezentować najważniejszą zawartość swojej witryny i utrzymać zaangażowanie tego użytkownika. Możesz również dodać formularz wyszukiwania na stronie, aby użytkownicy mogli zlokalizować poszukiwane treści.
Oto szczegółowe instrukcje, jak poprawić szablon strony 404 w WordPress.
5. Lepsze Wyszukiwanie WordPress
Domyślna funkcja wyszukiwania w WordPress jest dość ograniczona, ale możesz poprawić funkcję wyszukiwania. Istnieją dwa wspólne podejścia do tego.
Pierwszym z nich jest użycie niestandardowego formularza wyszukiwania Google, aby zastąpić wyszukiwanie WordPress. Inną metodą jest użycie wtyczki wyszukiwania, takiej jak SearchWP.
Oba te rozwiązania pomogą poprawić wyszukiwanie WordPress.
6. Niestandardowe Strony Archiwalne
Tworzenie niestandardowej strony archiwum jest jednym z najlepszych sposobów na podkreślenie starych, ale wciąż przydatnych treści.
Możesz wyświetlać najpopularniejsze artykuły, najczęściej komentowane posty, ostatnie posty i tak dalej. Możesz nawet wyświetlić wszystkie kategorie / tagi postów, dodać kompaktowe archiwa i dołączyć formularz wyszukiwania. Pomoże to ludziom nie tylko w znalezieniu treści, ale także pomoże im zrozumieć, o czym jest Twój blog. Nie zapomnij dodać formularza rejestracji e-mail na stronie.
Możesz również sprawdzić archiwa WPBeginner.
7. Interlink Stare Artykuły
Budowanie linków wewnętrznych jest jedną z najważniejszych strategii SEO. Musisz sprawić, by wewnętrzne łączenie stało się nawykiem.
Jest to pomocne dla użytkownika, gdy linkujesz do swoich starych postów, gdy jest to istotne. Ludzie przeglądają Internet, klikając jeden link do drugiego. Upewnij się, że istnieje wiele własnych linków do ich kliknięcia.
Sprawdź nasz przewodnik po WordPress SEO Porady dla początkujących trochę więcej porad SEO.
8. Link stare artykuły w komentarzach
Odpowiadając na komentarze użytkowników na własnym blogu, powinieneś spróbować użyć linków, aby wskazać im Inne artykuły na własnej stronie internetowej.
Nie jest to coś, co powinieneś wymusić, a raczej ważne jest, aby zachować to w głębi umysłu, a będziesz zaskoczony, jak wiele możliwości pojawi się.
To buduje zaufanie i zwiększa wyświetlanie stron. Ten link, który dodasz, pozostanie tam i wszyscy przyszli użytkownicy z tym samym pytaniem będą nadal klikać ten link.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci udoskonalić kilka nowych sposobów promowania starych postów w Twojej witrynie WordPress. Możesz również zobaczyć nasz przewodnik na 40 przydatnych narzędzi do zarządzania i rozwijania swojego bloga WordPress.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.