Porównanie najlepszego oprogramowania CRM dla małych firm

Porównujesz najlepsze oprogramowanie CRM dla małych firm? Oprogramowanie CRM pomaga zarządzać relacjami z klientami, zwiększyć sprzedaż, zarządzać potencjalnymi klientami i rozwijać swoją firmę.

Ze względu na kluczową rolę zarządzania relacjami z Klientami (CRM) Oprogramowanie odgrywa w sukces firmy, to niezwykle ważne, że prawidłowo badania branży i porównać najlepszych dostawców CRM przed podjęciem decyzji.

W tym artykule, pokażemy Ci nasz ekspert wybrać najlepsze oprogramowanie CRM dla małych firm. Będziemy porównywać popularne oprogramowanie CRM pod względem funkcji i dzielić się zaletami i wadami, aby pomóc Ci wybrać najlepszą platformę.

Comparing the best CRM software for small businesses

Co To jest oprogramowanie CRM?

Oprogramowanie CRM lub oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami to narzędzie, które pomaga zarządzać danymi klientów i oferować usprawnione usługi dla klientów w całej firmie.

Większość firm potrzebuje menedżera kontaktów do obsługi danych kontaktowych swoich klientów i potencjalnych klientów. We wczesnych stadiach większości firm odbywa się to zazwyczaj ręcznie za pomocą arkuszy kalkulacyjnych lub prostych narzędzi do zarządzania kontaktami.

Jednak procesy te stają się nieefektywne w miarę rozwoju firmy, a jeśli nie rozwiążesz problemu wystarczająco szybko, może to prowadzić do znacznej utraty możliwości / sprzedaży.

Oprogramowanie CRM pomaga rozwiązać problem, przechowując wszystkie aspekty relacji z klientem w bazie danych i czyniąc go łatwo dostępnym. Pozwala zespołom marketingu, sprzedaży i obsługi klienta mieć wszystkie dane na wyciągnięcie ręki w razie potrzeby.

Oprogramowanie CRM są niezwykle przydatne w zwiększaniu sprzedaży, budowanie relacji z klientami, i zapewniając niesamowite usługi dla klientów. Twoi klienci otrzymują bardziej spersonalizowaną, bardziej uważną i wysoce wydajną obsługę.

Czego szukać w oprogramowaniu CRM?

Ponieważ istnieje tak wiele różnych firm oprogramowania CRM tam, staje się dość przytłaczające dla małych firm, aby zdecydować, który z nich jest najlepszy CRM dla ich potrzeb.

Oto kilka szybkich wskazówek na temat wyboru najlepszego oprogramowania CRM dla Twojej firmy:

1. Łatwość użycia – Niedawne badanie wykazało, że 67% firm umieścić łatwość obsługi jako najważniejszą cechą ich oprogramowania CRM. Ty i twój zespół będziecie go używać przez kilka godzin każdego dnia. Jeśli CRM nie jest łatwy w użyciu, to nie pomoże osiągnąć swoje cele biznesowe.

2. Chmura i Mobile – W 2008 r.mniej niż 12% oprogramowania CRM działało w chmurze. Dzisiaj, 87% CRM są oparte na chmurze oprogramowania. Jest bezpieczniejszy, szybszy i łatwiejszy w integracji z innymi aplikacjami i usługami.

Inne badanie przeprowadzone przez Nucleus Research wykazało, że 65% firm korzystających z mobilnego CRM, przekroczyło swoje cele sprzedażowe. Oznacza to, że chcesz szukać oprogramowania CRM, który jest przyjazny dla urządzeń mobilnych.

To sprawia, że Twoje zespoły mogą łatwo osiągnąć swoje cele. Twoi klienci uzyskują szybsze odpowiedzi i nie muszą czekać godzinami, aby uzyskać szybkie odpowiedzi.

3. Utwórz listę funkcji – Trzeba zrobić listę funkcji, które trzeba w oprogramowaniu CRM. Nie martw się, jeśli nie możesz od razu pomyśleć o wszystkich funkcjach. To ćwiczenie da ci wyobrażenie o tym, co byłoby dobre dla Twojej firmy.

Oprogramowanie CRM to nie tylko Książka Adresowa danych kontaktowych klientów. Są użyteczne, ponieważ integrują się z marketingiem, sprzedażą i generowaniem leadów.

Pomagają zarządzać każdym aspektem podróży klienta z firmą z dużą szczegółowością. Trzeba by zobaczyć, jak można zintegrować konkretne oprogramowanie CRM z istniejącego procesu biznesowego i działań sprzedażowych.

4. Integracje – Wiele nowoczesnych programów CRM zawiera mnóstwo funkcji. Jednak nadal musisz zmusić je do pracy z innymi aplikacjami, takimi jak witryna WordPress, oprogramowanie do generowania leadów, usługa e-mail marketingu, biznesowa usługa e-mail, platformy mediów społecznościowych i inne. Upewnij się, że oprogramowanie CRM obsługuje te integracje.

Na przykład, jeśli prowadzisz witrynę członkowską lub sklep internetowy, potrzebujesz CRM do integracji z wtyczką członkowską lub platformą eCommerce.

Są to tylko niektóre bardzo podstawowe wymagania, które chcesz sprawdzić. Możesz również rozważyć ceny, możliwość dodawania użytkowników i działów, bezpieczeństwo, zgodność z RODO i inne.

Powiedział, że jest, rzućmy okiem na najlepsze oprogramowanie CRM na rynku i jak stos się na tych kryteriach.

1. HubSpot

HubSpot

HubSpot to najlepsze oprogramowanie CRM dla małych firm poszukujących opłacalnego rozwiązania, aby rozpocząć. Oferuje bezpłatne plany dla swoich centrów CRM, marketingu, sprzedaży i usług.

Darmowy HubSpot CRM ma nieograniczoną liczbę użytkowników i nieograniczoną liczbę kontaktów. Jest również bezpłatny na zawsze.

Jednak wiele funkcji jest ograniczonych lub niedostępnych w planie darmowym. Aby uzyskać dostęp do zaawansowanych funkcji, musisz uaktualnić do jednego z płatnych planów w ramach pakietu Growth Suite.

HubSpot jest dość łatwy w użyciu, i można połączyć marketing, Sprzedaż, i centra usług do oprogramowania CRM. Zapewnia to szeroką gamę narzędzi do efektywnego zarządzania podróżą klienta.

Dzięki łatwemu interfejsowi użytkownika uzyskasz widok z lotu ptaka na cały rurociąg sprzedaży na pulpicie nawigacyjnym. Możesz przeglądać szczegółowe raporty, wszystkie działania związane z kontaktem, działaniami sprzedażowymi i wydajnością użytkownika/zespołu.

HubSpot oferuje kompleksowy zestaw funkcji, w tym aplikację mobilną na iPhone ’ a i Androida, menedżera kontaktów, szablony wiadomości e-mail, Powiadomienia w czasie rzeczywistym, połączenia telefoniczne, śledzenie poczty e-mail, planowanie i wiele innych.

Integracje są kluczowe dla oprogramowania CRM. HubSpot integruje się z ponad 300 aplikacjami i usługami, w tym WordPress, najlepszymi firmami e-mail marketingowymi, oprogramowaniem do generowania leadów, takim jak OptinMonster i wieloma innymi.

Cennik: HubSpot oferuje podstawową platformę CRM za darmo. Aby uzyskać więcej funkcji, możesz uaktualnić do płatnych planów marketingu, sprzedaży i centrów usług lub uaktualnić do Growth Suite, który zaczyna się od $113 / miesiąc i obejmuje 1 użytkownika ($38 miesięcznie za każdego dodatkowego użytkownika).

2. Salesflare

Salesflare

Salesflare to potężne i łatwe w użyciu oprogramowanie CRM dla małych firm.

Platforma opiera się na czterech podstawowych funkcjach: organizowaniu, integrowaniu, komunikowaniu i automatyzacji.

SALESFLARE CRM daje Ci kontrolę, pokazując wszystko w jednym miejscu w formacie Visual pipeline. Możesz współpracować z członkami zespołu, dodawać zadania, konfigurować pola niestandardowe, wyświetlać powiadomienia na żywo i uzyskiwać wgląd.

To, co jest naprawdę fajne w ich platformie, to w pełni zautomatyzowane automatyczne wypełnianie informacji kontaktowych i firmowych. Zamiast przeszukiwania profilu LinkedIn i innych kanałów, Salesflare automatycznie wypełnia książkę adresową.

Integrują się z ponad popularnymi platformami 1000+, w tym usługami e-mail marketingu i innymi narzędziami biznesowymi.

Salesflare inteligentne narzędzia do śledzenia sprawiają, że jesteś zawsze na szczycie i nigdy nie przegap okazji do śledzenia. Mają inteligentną automatyzację, która pozwala śledzić na podstawie interakcji Klienta i wyzwalaczy.

Cennik: Salesflare oferuje bezpłatny okres próbny. Ich plan zaczyna się od $29 miesięcznie na użytkownika.

3. PipeDrive

PipeDrive

PipeDrive to oprogramowanie CRM oparte na sprzedaży dla firm. Oferuje kompletne zarządzanie lejkiem sprzedaży z intuicyjnym interfejsem użytkownika, który zapewnia szybki dostęp do wszystkich potrzebnych informacji.

Zaprojektowany dla zespołów sprzedażowych, zawiera funkcje takie jak raportowanie sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, szczegółowy dziennik aktywności, zaawansowane dane kontaktowe, integracje z pocztą e-mail i konfigurowalne potoki.

Ma rosnący wybór aplikacji integracyjnych pozwalających na podłączenie systemu CRM do innych usług, z których już korzystasz. Posiada również aplikacje mobilne na iOS i Androida, dzięki czemu możesz pozostać w kontakcie i załatwiać sprawy.

Cennik: Ich plany zaczynają się od $12.50 za użytkownika miesięcznie rozliczane rocznie.

4. Freshsales

Freshsales

Freshsales to kolejne popularne oprogramowanie CRM odpowiednie dla firm każdej wielkości. Oferuje podejście zorientowane na sprzedaż z narzędziami, aby zmaksymalizować konwersje.

Oferują one kompleksowy pulpit nawigacyjny, który zapewnia natychmiastowy dostęp do raportów, działań, połączeń telefonicznych, wiadomości e-mail, użytkowników i zarządzania kontaktami. Posiada intuicyjny interfejs internetowy i potężne aplikacje mobilne, które pomagają zespołom w sprzedaży w podróży.

Freshsales używa AI-powered lead scoring, który pomaga priorytetyzować potencjalnych klientów bardziej prawdopodobne do konwersji. Inne godne uwagi funkcje to wizualne rurociągi sprzedaży, wgląd w rozmowy, śledzenie zdarzeń, niestandardowe przepływy pracy i wiele innych.

Ma natywne integracje dostępne dla niektórych z najpopularniejszych usług stron trzecich. Kilka innych integracji jest dostępnych jako aplikacje innych firm. Jednak liczba integracji jest nieco ograniczona w tej chwili.

Cennik: Plany zaczynają się od $12 miesięcznie za użytkownika rozliczanego rocznie.

5. Drip (Ecommerce)

Drip

Drip jest kolejnym popularnym oprogramowaniem CRM eCommerce zaprojektowanym w celu zwiększenia sprzedaży. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika jest niezwykle łatwy w użyciu, a jednocześnie niezwykle wydajny.

Jest wyposażony w funkcje, takie jak automatyzacja marketingu, zaawansowane zarządzanie kontaktami, raporty z możliwością działania, kampanie e-mailowe, rozmowy jeden na jeden, śledzenie użytkowników e-commerce i wiele innych.

Drip jest dostarczany z natywnymi integracjami dla wszystkich najlepszych usług innych firm. Obejmuje to usługi e-mail, oprogramowanie do generowania leadów, usługi SMS, WooCommerce, Shopify i wiele innych. Instagram Facebook oferuje przepływy pracy do generowania potencjalnych klientów z Facebooka i Instagrama, co pomaga uzyskać dostęp do ich ogromnej bazy użytkowników.

Cennik: Plany Drip zaczynają się od $49 / miesiąc dla maksymalnie 2500 kontaktów.

6. Streak CRM dla Gmaila

StreakCRM

Streak to oprogramowanie CRM dla Gmaila i współpracuje zarówno z darmowymi kontami Gmail, jak i G Suite. Umożliwia śledzenie wiadomości e-mail klientów w Gmailu, zarządzanie kontaktami, śledzenie potencjalnych klientów i zarządzanie potokami sprzedaży.

Automatycznie przechwytuje potencjalnych klientów z Twoich kontaktów, umożliwia dodawanie zadań i przypomnień, dodawanie tagów i notatek, tworzenie niestandardowych potoków, planowanie wiadomości e-mail i wiele więcej.

Jest to dodatek do przeglądarki, a także aplikacja mobilna na Androida i iOS. Obsługuje integracje firm trzecich za pośrednictwem Gmaila i zapiera, co daje dostęp do udostępniania danych w wielu narzędziach i usługach.

Cennik: Oferują ograniczony bezpłatny plan do użytku osobistego. Ich płatne plany zaczynają się od $49 za użytkownika miesięcznie rozliczane rocznie.

7. AgileCRM

AgileCRM

AgileCRM to potężne oprogramowanie CRM all-in-one. Zawiera Zarządzanie kontaktami, sprzedażą, marketingiem i obsługą klienta w jednym wygodnym pulpicie nawigacyjnym.

Oferuje narzędzia sprzedaży z widokiem kontaktów 360 stopni, szczegółowe raporty, oś czasu, kalendarz, wydarzenia, zarządzanie projektami, oferty i grywalizacja dla zespołu sprzedaży. Uzyskujesz dostęp do szybkich raportów, które możesz szczegółowo przeanalizować, aby śledzić wszystko, co dzieje się w Twojej firmie.

AgileCRM zawiera narzędzia marketingowe do generowania i przechwytywania potencjalnych klientów, wysyłania wiadomości e-mail, biuletynów, stron docelowych, formularzy i narzędzi marketingowych w mediach społecznościowych.

Cennik: AgileCRM oferuje ograniczony darmowy plan. Ich płatne plany zaczynają się od $9.99 za użytkownika miesięcznie rozliczane rocznie lub $8.99 za użytkownika rozliczane przez 2-lata.

Bonus: Stały Kontakt

Constant Contact

Constant Contact to popularne oprogramowanie do e-mail marketingu i CRM. Umożliwia łatwe przechowywanie kontaktów, zarządzanie informacjami o klientach, wysyłanie wiadomości e-mail i śledzenie aktywności klientów z Pulpitu nawigacyjnego.

Jest niezwykle łatwy w użyciu dzięki prostym raportom, szczegółowym dziennikom aktywności dla każdego kontaktu i potężnym narzędziom przeciągania i upuszczania do wysyłania wiadomości e-mail. Możesz planować wiadomości e-mail, tworzyć lejki sprzedaży i mieć łatwą automatyzację marketingu dla początkujących.

Constant Contact ma ogromny rynek integracji dostępnych dla aplikacji innych firm. Wiele popularnych usług i narzędzi, z których już korzystasz, takich jak WPForms, można natychmiast połączyć ze stałym kontaktem.

W przypadku sklepów eCommerce Constant Contact oferuje integrację ze wszystkimi najlepszymi platformami eCommerce. Zawiera narzędzia e-commerce, które pomagają przechwytywać, angażować i konwertować potencjalnych klientów na płacących klientów.

Cennik: Ich cena zależy od liczby kontaktów i zaczyna się od $20 miesięcznie. Jeśli jednak chcesz dodać członków zespołu, będziesz potrzebował ich planu Plus, który zaczyna się od $ 45 miesięcznie.

Użytkownicy WPBeginner otrzymują bezpłatny okres próbny 60, a także możesz uzyskać 20% zniżki, jeśli użyjesz naszego stałego kodu kuponu kontaktowego.

Kliknij tutaj, aby rozpocząć z Constant Contact „

Jakie jest najlepsze oprogramowanie CRM dla małych firm?

W naszej opinii ekspertów wierzymy, że Hubspot, Salesflare i Drip są najlepszym oprogramowaniem CRM dla małych firm.

Jeśli szukasz całkowicie skoncentrowanego na sprzedaży CRM, zalecamy użycie Salesflare lub Hubspot, ponieważ oba są CRM napędzanym sprzedażą i pomogą Ci poprawić procesy sprzedaży.

Jeśli jesteś marką eCommerce i potrzebujesz CRM, który jest dostarczany z automatyzacją marketingu skoncentrowaną na eCommerce, nie szukaj dalej niż Drip. Jest niezwykle potężny i wart każdego grosza, ponieważ na pewno pomoże Ci zwiększyć ogólną sprzedaż.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć najlepsze oprogramowanie CRM dla Twojej firmy. Możesz również zobaczyć naszą listę musi mieć wtyczki WordPress dla stron internetowych biznesowych, najlepsze usługi telefoniczne dla firm i najlepsze oprogramowanie do czatu na żywo dla małych firm.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

Szalunki przy budowie domów – co warto wiedzieć?

W artykule: Czym są szalunki budowlane?Z czego wykonywane są szalunki? Budowa domu…

21 najlepsze motywy WordPress dla Organizacji Non-Profit

W artykule: Wykonanie strony internetowej dla Organizacji Non-Profit1. Astra2. OceanWP3. Outreach Pro4.…

26 najlepszych przyjaznych dla Gutenberga motywów WordPress

W artykule: Jak znaleźć najlepsze tematy przyjazne Gutenbergowi?1. Astra2. Hestia Pro3. Divi4.…

Newsy-Elegancki Temat Wiadomości, Który Pozwala Zarabiać Pieniądze

W artykule: Pełna lista funkcji11 Opcji Układu Strony4 Układy Pojedynczych Postów /…