W artykule:
Kolejny rok dobiega końca, czas zacząć myśleć o celach biznesowych na 2017 rok. Czy wiesz, co nadchodzący rok szykuje dla Twojej firmy WordPress? Lepszym pytaniem może być: Czy masz plan, aby zapewnić, że Twoja firma WordPress rozwija się i rozwija w Nowym Roku?
Dla programistów sprzedających motywy lub wtyczki WordPress (lub dla tych z Was, którzy obecnie rozważają tę możliwość biznesową), teraz jest świetny czas, aby skonfigurować swoje produkty na sukces. Praca z klientem powoli zwalnia, gdy wkraczamy w okres świąteczny oraz ponieważ firmy zamrażają wydatki podczas przeglądania budżetu na nadchodzący rok.
Jeśli wiesz, że masz produkt wysokiej jakości, który sprawia, że korzystanie z WordPress i budowanie strony internetowej jest lepsze, spędzanie czasu na budowaniu demonstracji produktów wysokiej jakości może pomóc podnieść świadomość jakości i funkcjonalności Twojego produktu lub usługi.
Dlaczego więc nie skorzystać z tego przestoju, aby pracować nad strategią sprzedaży i marketingową i zrobić to, co jest dla Ciebie najbardziej naturalne: opracować wersję demonstracyjną swojego motywu lub wtyczki.
Czy dema produktów są odpowiednie dla Twój Biznes WordPress?
Biznes WordPress Theme i sprzedaży wtyczek wydaje się dość prosto, prawda? Opracowujesz niesamowity produkt. Wystawiłeś go na sprzedaż. Użytkownicy WordPress go znaleźć, kupić, używać go, i kocham go.
Jak wiesz, znalezienie produktu to tylko połowa sukcesu. Wciąż musisz sprzedawać ludzi.
Jeśli jesteś programistą motywów lub wtyczek WordPress, musisz być również gotowy, aby przyjąć rolę marketera i sprzedawcy. Nie oznacza to, że musisz dzwonić do potencjalnych klientów lub umieszczać płatne reklamy online. Zamiast tego powinieneś wykorzystać swoje mocne strony.
Dlatego dema wtyczek i motywów są często logicznym wyborem dla programistów.
Dema produktów to pasywne sposób na sprzedaż wartości Twojego produktu. Innymi słowy, budujesz je, a następnie pozwalasz, aby test produktu mówił sam za siebie. Jeśli zrobisz to dobrze, są to skuteczny i skuteczny sposób na reklamę Twojego produktu i marki. A ponieważ są one wbudowane bezpośrednio w Twoją witrynę (tak jak WPMU DEV robi to z ich motywem i wstępnymi demami), proces sprzedaży może być całkowicie samodzielnie prowadzony przez twoich przyszłych klientów.
Oto kilka innych powodów, dla których dema produktów są świetne w konwersji większej liczby odwiedzających do płacących klientów:
- Mniejsze Ciśnienie: Perspektywy nie muszą zobowiązywać się do płacenia za mało znaną wtyczkę lub motyw, który brzmi obiecująco, ale nadal może być ryzykowną inwestycją. Poza tym ludzie uwielbiają dostawać darmowe rzeczy.
- Zaszczepić Zaufanie: Trudno byłoby znaleźć markowego programistę WordPress, który nie oferuje demonstracji produktów na żywo na swoich stronach internetowych. Wiesz dlaczego? Ponieważ daje klientom więcej powodów do kojarzenia swojej marki z niezawodnością i jakością wykonania.
- Dokładne Odwzorowanie: Możesz nie mieć “doskonałych” słów, aby sprzedać swój produkt. Ale jeśli możesz dać potencjalnym klientom możliwość przetestowania swojego narzędzia zarówno w interfejsie strony internetowej, jak i w zapleczu WordPress, może to być wszystko, czego potrzebują, aby zobaczyć, że jest to opłacalna inwestycja.
- Obawy O Łatwość: Co, jeśli ktoś zostawił recenzję poprzedniej iteracji wtyczki, która jest wadliwa, ale została naprawiona? Darmowe demo pozwala perspektywy umieścić te obawy na odpoczynek, wypróbowując go sami.
Chociaż istnieje potencjał, aby zwiększyć sprzedaż z demonstracji produktów, istnieje również możliwość, że mają one odwrotny skutek. Jeśli twój motyw lub wtyczka jest rzucony za drzwi lub nie jest jeszcze w pełni zweryfikowane, błędy i inne problemy UX mogą zniechęcić potencjalnych klientów do dokonania zakupu. Istnieje również przypadek affiliate WP, który z nieznanych powodów stwierdził, że dema produktów doprowadziły do mniejszej sprzedaży.
Nie ma tu dobrej ani złej decyzji. Co to sprowadza się do jest znalezienie marketingu i sprzedaży taktyka, która działa dla Ciebie i Twoich perspektyw.
Najlepsze praktyki budowania dema produktów WordPress
Dla tych z Was, którzy zdecydują się zbudować dema dla swoich produktów WordPress, należy pamiętać, że powinno to dokładnie odzwierciedlać doświadczenie korzystania z niego. Powinno to również dać perspektywom poczucie satysfakcji, na przykład ” Hej, nie wiedziałem, że przeciąganie i upuszczanie jest możliwe tutaj!”lub” Woah, to zaoszczędzi mi godzin na zbieraniu tropów!”WordPress jest synonimem łatwości użycia i tak też powinno być Twoje rozwiązanie WordPress.
Aby pomóc Ci zacząć, zebrałem następujące 10 najlepszych praktyk w budowaniu demo.
#1. Tworzenie Odpowiednich Promocji W Całej Witrynie
Wezwania do działania (CTA) mogą być trudne. Wiesz, że ich potrzebujesz, ale czasami rozmieszczenie i częstotliwość, które uważasz za akceptowalne, po prostu nie działają. Promując dema motywów lub wtyczek w swojej witrynie, upewnij się, że nie tylko mają sens (czy umieściłbyś je na stronie zespołu?), ale też nie są przytłaczające. Zachowaj je proste, proste i łatwe do znalezienia.
#2. Dołącz stronę rejestracji
Twój motyw lub demonstracja wtyczek może zostać rozdana bez żadnych kosztów, ale to nie znaczy, że jest “darmowa.”Chociaż w tej chwili możesz nie potrzebować danych karty kredytowej testerów, powinieneś poprosić o ich adres e-mail, jeśli chcą uzyskać dostęp do wersji demo. Możesz o to poprosić za pośrednictwem strony rejestracji lub wyskakującego okienka.
#3. Wyślij Pre-Demo e-mail
Za każdym razem, gdy ktoś poprosi o dostęp do wersji demonstracyjnej, powinien zostać uruchomiony automatyczny e-mail. Może to być szybkie “dziękuję za wypróbowanie naszego produktu” lub może być prostym powtórzeniem tego, czego doświadczą. Ostatecznie chcesz, aby ta krótka wiadomość zademonstrowała Twój profesjonalizm, a także upewniła się, że testerzy zapamiętują Cię jako pomocnego i kompetentnego programistę.
#4. Użyj narzędzia Demo Builder
Twoja wtyczka lub motyw WordPress został już utworzony, ale czy wiesz, jak przekształcić go w żywą, edytowalną demonstrację? Dzięki narzędziom Demo builder, takim jak Moto Press, nie musisz tego robić. Dodatkową zaletą korzystania z narzędzia Demo builder jest to, że wiele najlepszych praktyk zawartych na tej liście jest automatycznie integrowanych z rozwiązaniem.
#5. Ustaw Limity
Sposób, w jaki demo zazwyczaj działa, polega na tym, że oddzielna piaskownica (tj. strona testowa) jest tworzona dla każdego użytkownika. Pozwala im to na demo produktu według własnego uznania-usuwanie elementów z motywu, stosowanie nowych ustawień do wtyczki itp.- bez obaw o zmianę ustawień przez innych użytkowników. Jednak wraz z tworzeniem każdej nowej piaskownicy do serwera dodawana jest większa waga.
Dlatego będziesz chciał ustanowić automatyczne czyszczenie. Będą one usuwać stare konta użytkowników demo i piaskownice. Pomoże to również ustawić limit czasu, przez jaki każda osoba musi korzystać z wersji demo (ponieważ nie powinna mieć nieograniczonego dostępu).
#6. Skieruj testerów do kolejnych kroków
Gdy użytkownicy zaspokoją swoją ciekawość, dając demo wtyczki lub motywu testowego, spraw, aby następny krok był łatwy. Dołącz duże, jasne CTA w kreatorze demo, aby potencjalni klienci wiedzieli, gdzie się udać, aby zarejestrować się i kupić produkt. Należy również dołączyć przyciski, które pomagają im powrócić do witryny, jeśli tego chcą.
#7. Podłącz swój CRM
Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to poświęcić czas na ręczne przechwytywanie danych kontaktowych lub płatniczych każdej osoby. Jeśli jesteś zaangażowany w sprzedaż WordPress, potrzebujesz narzędzia do zarządzania relacjami z klientami (CRM), niezależnie od tego, co sprzedajesz lub jak go sprzedajesz. CRMs pomóc zaoszczędzić czas, stworzyć spójność w zobowiązaniach klientów, a także poprawić swoją zdolność do konwersji przypadkowych osób postronnych do płacących klientów.
Gdy masz CRM działa dla Ciebie, upewnij się, że jest podłączony do wszystkich rejestracji demo i formularzy zakupu. W ten sposób możesz zbierać informacje o odwiedzających, śledzić, aby zobaczyć, jak poszło demo, odpowiadać na dalsze pytania i przechowywać je na liście mailingowej na przyszłe premiery produktów.
#8. Dodaj pasek narzędzi promocyjnych
Paski powitania i inne paski powiadomień są szczególnie pomocnym, a jednocześnie nie natrętnym sposobem promowania treści, usług i produktów na stronie internetowej. W przypadku produktów demonstracyjnych można je wykorzystać na jeden z dwóch sposobów:
- Na stronie internetowej, aby promować Darmowe demo nowej wtyczki lub motywu.
- W ramach demo produktu do promowania powiązanych treści lub produktów z powrotem na swojej stronie internetowej.
Nigdy nie chcesz, aby Twoje działania marketingowe koncentrowały się na prowadzeniu pojedynczej sprzedaży. Powinny być cykliczne: “och, podoba Ci się ten motyw demo? Czy próbowałeś tej wtyczki, która zwiększa funkcję suwaka na nim?”Pozostaw odwiedzających, aby zarządzali własnymi wycieczkami z przewodnikiem po twoich wtyczkach lub motywach. Następnie bądź gotowy, aby delikatnie nakłonić ich do tego, co powinni zrobić dalej za pomocą promocyjnego paska narzędzi.
#9. Studiuj statystyki
Statystyki są kluczowym elementem zrozumienia, co dzieje się z Twoją witryną i konwersjami. Jeśli jeszcze nie korzystasz z Google Analytics, upewnij się, że masz go na miejscu przed uruchomieniem wersji demonstracyjnej. Pomoże Ci zidentyfikować:
- Czy przed uruchomieniem demo pojawiły się wypadki w korkach?
- Kiedy to się stało? Przy rejestracji? Wcześniej?
- Czy Demo CTA jest trudne do znalezienia?
Będziesz także chciał skorzystać z wbudowanej analizy narzędzia demo builder, aby dowiedzieć się:
- Ile czasu spędzają w nim testerzy?
- Które z Twoich produktów są testowane najczęściej?
- Jaki procent testerów nie konwertuje?
Analizując zachowanie użytkowników, będziesz miał lepszy pomysł, co należy zrobić, aby poprawić konwersje w witrynie, a także w wersji demonstracyjnej.
#10. Test A/B!
Affiliate WP to tylko jeden z przykładów firmy, która odkryła, że dema produktów na żywo nie działają dla nich. Zamiast pisać tę taktykę sprzedaży i marketingu całkowicie dla własnych produktów WordPress, powinieneś uruchomić test A/B na swojej stronie. To przynajmniej da ci wyobrażenie o tym, jak skuteczne jest demo w konwersji potencjalnych klientów.
Ważne jest również, aby zwracać uwagę na wyniki posprzedażowe. Załóżmy, że prowadzisz test A / B, który oferuje demo połowie odwiedzających, a drugiej połowie nie. Okazuje się, że mniej testerów demonstracyjnych konwertuje niż testerów nie-demonstracyjnych. Ale co, jeśli przekonwertowani goście nie-demo zarejestrują się na Twój motyw lub wtyczkę, ale i tak anulują?
Innymi słowy, demo produktu może być rzeczywiście skutecznym sposobem, aby pozwolić odwiedzającym określić, czy twój produkt naprawdę jest dla nich odpowiedni. Bez wersji demonstracyjnej możesz skończyć z mniej zaangażowanymi klientami i mieć do czynienia z całą biurokracją, aby uzyskać ich zwrot lub anulowanie. Następnie będziesz musiał zacząć wszystko od nowa w nadziei generowania dochodów zastępczych od innych klientów.
Jeden motyw WordPress lub wtyczka może działać dla niektórych, ale może nie być odpowiedni dla innych. Dema może rzeczywiście zaoszczędzić od wielu niepotrzebnej pracy i pomóc zdobyć więcej zadowolonych klientów w dłuższej perspektywie.
Wrapping Up
Istnieje wiele sposobów na konwersję potencjalnych klientów, ale jeśli masz wtyczkę lub motyw, który próbujesz sprzedać, może być korzystne dla Ciebie (i dla nich) zaoferowanie “jazdy próbnej”. Potencjalni klienci muszą zrozumieć prawdziwą wartość produktu, który oferujesz, a praktyczne doświadczenie z nim może być najlepszym sposobem, aby naprawdę im to pokazać.
Tagi: