Mówiłem już wcześniej o tym, jak rozpocząć zajebisty biznes WordPress. Wykonaj te osiem kroków, Uporządkuj wszystkie sprawy, a następnie uruchom. Wydaje się stosunkowo proste, prawda? A jeśli jesteś tutaj, to prawdopodobnie już przeszedłeś proces, lub jesteś w trakcie tego.

Ale co robisz po uruchomieniu firmy WordPress? Klienci wpadają do ciebie. Zaczynasz budować stały rytm, gdy zajmujesz się coraz większą liczbą projektów. Jesteś w stanie zapłacić rachunki na czas. To świetnie. Możesz włączyć autopilota?

Zdecydowanie nie.

Aby utrzymać dynamikę wzrostu i rozwój Twojej firmy WordPress, musisz skutecznie ustawić cele S. M. A. R. T. dla swojej firmy.

W poniższym przewodniku wyjaśnię, w jaki sposób powinieneś zakwalifikować swoje cele biznesowe WordPress. Później podam kilka sugestii, od jakich celów powinieneś zacząć, kontynuując swoją podróż jako profesjonalista WordPress.

Przewodnik po wyznaczaniu celów dla Twojej firmy WordPress

Prawdopodobnie słyszałeś, jak ludzie mówią, że musisz wcześniej ustawić “inteligentne” cele dla swojej firmy WordPress. Czy jednak wiesz, że S. M. A. R. T. to akronim, który pomaga zmierzyć jakość wyznaczonych celów?

S. M. A. R. T Stojaki na:

  • Specyficzne
  • Mierzalne
  • Osiągalne
  • Istotne
  • Time-bound

A czy wiesz, dlaczego Twoje cele potrzebują takich kwalifikacji? Posłużmy się przykładem przychodów.

Arnie wprowadza się na trzeci rok działalności. Jednym z celów, jakie postawił sobie w tym roku, było wygenerowanie większych przychodów niż w roku poprzednim. W zeszłym roku zarobił $ 40k; w tym roku zarobił $50k. na pierwszy rzut oka wydaje się, że Arnie trafił w bramkę. Są jednak inne rzeczy do rozważenia, takie jak:

Ilu klientów miał w zeszłym roku, a nie w tym roku? Jeśli musiałby przyjmować więcej klientów, ponieważ w tym roku pobierał mniej za projekt, czy naprawdę osiągnął swój cel?

Ile kosztowały go wydatki Arniego na drugim roku działalności? Ten nowy komputer i oprogramowanie od początku jego działalności mogły być jeszcze sprawne w zeszłym roku. Jeśli jednak musiał kupić nowe lub dokonać aktualizacji w trzecim roku, zasadniczo musiał zmniejszyć swoje zyski, aby to zrobić.

Jaki jest jego długoterminowy plan na skalowanie swojego biznesu? Jeśli zamierzał zacząć zatrudniać pracowników i automatyzować więcej procesów za pomocą oprogramowania opartego na chmurze, czy 10 tysięcy dolarów wystarczy, aby go tam w najbliższym czasie sprowadzić?

Dlatego Twoje cele muszą być S. M. A. R. T. im bardziej szczegółowo określasz oczekiwania i osiągnięcia, tym łatwiej będzie rozwijać swoją firmę, ponieważ kamienie milowe stają się łatwiejsze do śledzenia i osiągania.

Oto kilka innych korzyści związanych z ustalaniem celów dla Twojej firmy WordPress:

  • Cele dają ci skupienie, dzięki czemu możesz aktywnie napędzać swój biznes do przodu.
  • Te odległe punkty ogniskowe czynią cuda, motywując Cię do bycia lepszym, szybszym i produkowania lepszej jakości pracy.
  • Zapewniają również, że nie wpadniesz w poczucie samozadowolenia. Bez względu na to, jak komfortowo pracujesz, jeśli zaczynasz się nudzić lub czujesz się nieskrępowany, ryzykujesz, że zadomowisz się za mniej, a Twoja praca (i relacje z klientami) ucierpią w rezultacie.
  • Cele utrzymują porządek. Bez względu na to, jak ruchliwa jest praca wokół ciebie, cele utrzymują cię na dobrej drodze pomimo hałasu.
  • Pozwalają one postrzegać swoją firmę jako żywą jednostkę, która powinna być traktowana jako całość, zamiast rozglądać się za tym, skąd przyjdzie Następna wypłata.

Wraz z rozwojem Twojej firmy chcesz dać jej szansę na przetrwanie. Aby to zrobić, będziesz musiał dokładnie ocenić, co jest najważniejsze dla długowieczności, a następnie wdrożyć zestaw celów, które pomogą Ci monitorować swój sukces przed nimi.

Cele 50, Które Musisz ustawić dla swojej firmy WordPress

Zanim przejrzymy następujące cele, chciałbym przedstawić jedną szybką rekomendację.

Aby udokumentować swoje cele i śledzić swoje postępy, Użyj listy kontrolnej ustalania celów. Jeśli możesz, utwórz tę listę kontrolną w systemie zarządzania zadaniami lub projektami. W ten sposób Twoje cele biznesowe stają się częścią twojej rutyny, a nie czymś, o czym musisz sobie przypominać, aby się zameldować.

Teraz porozmawiajmy o celach S. M. A. R. T. dla programisty WordPress:

Pozyskiwanie Klientów

Znalezienie nowych klientów, gdy próbujesz zbudować firmę, to ciężka praca. Dlatego powinieneś mieć strategię utrzymania klienta, aby uwolnić część tej presji z twoich ramion.

Z tych elementów na miejscu, można następnie spojrzeć na:

Działalność Nowych Klientów

  • Jakie rodzaje działalności to pociąga za sobą?
  • Ile godzin miesięcznie możesz poświęcić na pozyskiwanie nowych klientów?
  • Ile godzin jesteś przygotowany, aby poświęcić na przygotowanie ofert potencjalnych klientów i nowych propozycji klientów i ofert?

Bieżąca Działalność Klienta

  • Jakie rodzaje działalności to pociąga za sobą?
  • Ile godzin możesz poświęcić na pracę nad strategią pozyskiwania klientów?

Po rozbiciu tych informacji zastanów się, ilu klientów mógłbyś rozsądnie pozyskać i zatrzymać w czasie, który masz na to. Wyznacz cele dla:

  1. Liczba nowych klientów pozyskanych do końca roku
  2. Liczba klientów zatrzymanych do końca roku
  3. Liczba klientów zatrzymanych po dwóch latach / pięciu latach/dziesięciu latach / itd.
  4. Wzrost całkowitej liczby klientów rok do roku

Generowanie Leadów Online

Podczas gdy powyższy punkt zajmuje się pozyskiwaniem klientów, nie mówi o tym, jak je znaleźć. W tym miejscu skupiamy się na celach marketingowych i generowaniu leadów.

Twoja witryna WordPress-a konkretnie Twoje portfolio-jest miejscem, w którym powinieneś skupić dużą część swojej uwagi. Będziesz także musiał wziąć pod uwagę takie rzeczy, jak biuletyny i media społecznościowe, jeśli planujesz rozszerzyć swój marketing poza witryną (co powinieneś).

Ponieważ jest to coś, o czym mówimy dość często, jeśli chodzi o pomoc naszym klientom w budowaniu maszyn do generowania leadów online, cele te nie powinny być dla Ciebie zbyt zaskakujące:

  1. Liczba razy aktualizujesz swoją witrynę WordPress każdego roku (tj. główne aktualizacje, a nie Drobne poprawki)
  2. Ile razy dodajesz i czyścisz swoje portfolio WordPress co miesiąc
  3. Liczba postów na blogu, które publikujesz każdego miesiąca
  4. Liczba (nowych i powracających) odwiedzających Twoją stronę co miesiąc
  5. Wzrost liczby odwiedzających (nowych i powracających) w ciągu miesiąca
  6. Liczba zgłoszeń formularzy kontaktowych co miesiąc
  7. Liczba nowych subskrybentów newslettera co miesiąc
  8. Liczba nowych obserwujących w mediach społecznościowych (dla każdej platformy, na której jesteś) każdego miesiąca
  9. Liczba nowych kont w mediach społecznościowych, które obserwujesz
  10. Wzrost ruchu odsyłającego w mediach społecznościowych do twojej witryny miesiąc-miesiąc
  11. Wzrost ruchu odsyłającego do twojej witryny miesiąc-miesiąc

Generowanie Przychodów

Oczywiście pozyskiwanie i utrzymanie klientów idzie w parze z ilością pieniędzy, które generujesz. Mimo to cele te powinny być traktowane oddzielnie, ponieważ istnieją inne czynniki, które należy wziąć pod uwagę, takie jak powtarzające się i pasywne generowanie przychodów.

Porozmawiajmy więc o liczbach:

Wiesz, jaka jest teraz twoja idealna liczba klientów. Co dokładnie oznacza to pod względem przychodów?

Nie zapomnij wziąć pod uwagę kosztów czasu, pracy i innych wydatków. Kiedy wszystko jest powiedziane i zrobione, jakiego rodzaju zysku oczekujesz od każdego klienta, z którym pracujesz w tym roku?

Czy masz jakieś źródła powtarzającego się, pasywnego dochodu? Ile musisz z nich wygenerować, aby trafnie uzupełnić swoje dochody?

Czy są jakieś zmiany, które zamierzasz wprowadzić, jeśli chodzi o przepływ gotówki? Nowi pracownicy? Ulepszone oprogramowanie? Rozszerzona przestrzeń robocza? Wraz ze wzrostem twoich wydatków, Twoje cele dochodowe muszą się odpowiednio dostosować.

Po zastanowieniu się, skąd pochodzi Twój dochód, ustal następujące cele:

  1. Stawki za godzinę i za projekt do końca roku (ponieważ zawsze powinieneś myśleć o tym, jak podnieść stawki, gdy zdobędziesz więcej doświadczenia)
  2. Liczba godzin tygodniowo, w których zamierzasz pracować
  3. Płatny urlop pozwoli Ci co roku
  4. Nowe źródła przychodów cyklicznych
  5. Całkowity przychód cykliczny, który wygenerujesz
  6. Dochody ogółem zebrane do końca roku
  7. Całkowite wydatki zapłacone do końca roku (w tym również podatki)
  8. Całkowity zysk wygenerowany do końca roku
  9. Wzrost przychodów rok do roku

Dywersyfikacja listy klientów

Nie jestem pewien, czy wielu freelancerów rozważa ten, dopóki nie będzie za późno, więc dodajmy go do listy, abyś zawsze był o tym świadomy. Oto do czego sprowadza się ten:

Powiedzmy na przykład, że masz obecnie pięciu klientów zamkniętych w różnych długoterminowych umowach z tobą. Jednak jeden z tych pięciu klientów stanowi około 70% przychodów generowanych każdego roku.

Podczas gdy to wspaniałe, że masz tak dużego wydawcę, który zaokrągla twój portfel klientów, co się stanie, jeśli nagle zdecydują się anulować umowę biznesową? To nie przez to, co zrobiłeś. Ich biznes po prostu nie idzie zbyt dobrze i chcą ograniczyć wydatki na razie.

Teraz zdajesz sobie sprawę, że tracisz większość dochodów, które zarabiasz każdego miesiąca i musisz się szamotać, aby wypełnić te luki. Oczywiście, to jest ostatnia rzecz, którą chcesz się wydarzyć, więc…

Dlatego potrzebujesz celu do dywersyfikacji listy klientów. Nie ma to nic wspólnego z typami klientów lub typami witryn WordPress, które budujesz. Zamiast tego, to jest to, co twój cel musi skupić się na:

  1. Żaden klient nie może zapewnić Ci więcej niż 20% całkowitych przychodów

Samozachowawczy

Nie każdy cel, który postawisz, będzie związany bezpośrednio z kwotą pieniędzy, którą zarobisz lub liczbą klientów, których pozyskasz. Czasami te cele są tutaj, aby upewnić się, że Twoja firma jest chroniona, nawet jeśli jesteś zbyt zajęty, aby zauważyć, że coś poszło nie tak.

W szczególności, kiedy mówimy o celach samozachowawczych, mówimy o sposobach ochrony firmy przed utratą przychodów. Oto kilka przykładów celów, które będą potrzebne do tego:

  1. Każdy klient otrzymuje kontrakt freelance i musi go podpisać przed rozpoczęciem pracy
  2. Każdy etap płatności musi zostać pobrany w całości przed rozpoczęciem prac nad kolejnym etapem projektu
  3. Każda prośba o rewizję i informacja zwrotna muszą być gromadzone w systemie zarządzania projektami i zarządzane w ramach umowy
  4. Każdy projekt musi być ukończony w całości, o ile klient nie próbował zaszkodzić twojej firmie w tym procesie

Zasadniczo każdy cel, który możesz przejrzeć pod koniec roku i powiedzieć: “tak, byłem w 100% sumienny w kwestii ochrony przez strumień przychodów”, jest tym, co należy tutaj.

Usprawnienia Biznesowe

Istnieją inne sposoby wykorzystania celów biznesowych do zarządzania operacjami i zapewnienia ich ciągłej poprawy. Pierwszą rzeczą do zrobienia jest zastanowienie się, czego potrzebuje Twoja firma, aby przetrwać. Następnie zastanów się, co musisz dać swojej firmie, aby to zrobić thrive.

Cele rozszerzenia działalności powinny pomóc ci śledzić postępy w kierunku skalowanej wersji Twojej firmy, którą sobie wyobrażasz. Tak więc, jeśli twoim celem jest przekształcenie twojego niezależnego biznesu WordPress w agencję, Twoje cele powinny pomóc ci podjąć przyrostowe kroki, aby dostać się do tego punktu. Jeśli zamiast tego chcesz zostać premierowym freelancerem WordPress, bardziej prawdopodobne jest, że spojrzysz na inwestycje w technologie, które cię tam zaprowadzą.

Poniższe cele to po prostu sugestie, ponieważ przyszły Tor Twojej firmy będzie dyktował, co należy zrobić:

  1. Ilość pieniędzy do wydania na oprogramowanie, Sprzęt i inne aktualizacje w tym roku
  2. Ilość pieniędzy na nowe lokalizacje biurowe
  3. Liczba pracowników do zatrudnienia do końca roku
  4. Jakie role zamierzasz pełnić
  5. Liczba kontrahentów, dostawców lub innych stron trzecich, z którymi chcesz współpracować w celach outsourcingu
  6. Kwota przychodów, którą możesz przeznaczyć na płacenie za pracowników, freelancerów i osoby trzecie
  7. Liczba godzin, które chcesz rozwijać witryny WordPress na początku roku
  8. Liczba godzin, które chcesz rozwijać witryny WordPress do końca roku
  9. Liczba godzin pracy nad inicjatywami rozwoju biznesu na początku roku
  10. Liczba godzin pracy nad inicjatywami rozwoju biznesu do końca roku
  11. Liczba konferencji biznesowych, w których będziesz uczestniczyć w tym roku

Personal Enhancements

Oprócz ulepszania swojej firmy WordPress, musisz pomyśleć o tym, jak chcesz się rozwijać jako programista WordPress. Miłą rzeczą w tym jest to, że niekoniecznie będzie wymagać, aby wydać pieniądze, aby osiągnąć ten cel (chyba że liczyć czas poświęcony na zdobycie nowej umiejętności).

Jeśli chodzi o ulepszenia osobiste, będzie to różniło się w zależności od roli, jaką odgrywasz w swojej firmie, gdzie chcesz iść z nią w przyszłości i jakie okoliczności muszą być na miejscu, aby tak się stało.

Rozważmy więc następujące przykładowe cele ulepszeń osobistych:

  1. Kwota zainwestowana w osobiste narzędzia produktywności (np. Time tracker, task manager, oprogramowanie księgowe itp.)
  2. Zapisy na X ilość kursów do końca roku
  3. Ukończenie X liczby kursów do końca roku
  4. Przedmiot i umiejętności nabyte na tych kursach
  5. Dowiedz się, jak kodować x nowe funkcje lub funkcjonalności od podstaw w tym roku
  6. Dowiedz się [wypełnij puste] język programowania w tym roku
  7. Liczba nowych blogów WordPress, web development lub web design
  8. Liczba lokalnych wydarzeń, w których uczestniczysz w tym roku
  9. Liczba lokalnych wydarzeń, na które jesteś wolontariuszem w tym roku
  10. Liczba godzin, które w tym roku poświęcasz na tworzenie stron internetowych pro bono lub non-profit

Wrapping Up

W sumie powyżej zaproponowano cele 50 dla tych z Was, którzy chcą lepiej zadbać o swój biznes WordPress w nadchodzących latach. Oczywiście, to do ciebie należy przyjęcie i dostosowanie do własnych celów. Możesz dodawać nowe, usuwać nieistotne i naprawdę sprawić, by ten zestaw celów działał na rzecz poprawy Twojej firmy.

Pamiętaj: wyznaczanie celów to nie tylko śledzenie postępów w osiąganiu określonych przychodów. Nie musi być więcej myśli i strategii za każdym z celów i powinny one obejmować wszystko, co jest ważne dla długoterminowego sukcesu firmy, jak również dla własnej przyszłości jako przedsiębiorca. W połączeniu, będą stopniowo pomóc osiągnąć cel końcowy firmy.

Do ciebie: czy są jakieś cele biznesowe lub osobiste, które już masz na miejscu, które naprawdę dobrze sprawdziły się w rozwoju Twojej firmy?

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…