Jeśli Twoja firma lub strona internetowa jest zupełnie nowa, może być trudno dowiedzieć się, czego Twoi odbiorcy chcą lub oczekują od ciebie—głównie dlatego, że jeszcze nie istnieją.

Dopóki nie pojawi się duży ruch na twojej stronie, który możesz przeanalizować lub ogromna baza subskrybentów e-maili lub obserwatorów społecznościowych, którzy chcą się z Tobą skontaktować, Jak dowiedzieć się, czego chcą twoi odbiorcy?

Badania rynku są absolutnie niezbędne dla każdego, kto chce stworzyć rentowny biznes, który może konkurować na rynku. To powiedziawszy, prowadzenie badań rynkowych może być dość kosztowne i czasochłonne. Chociaż możesz zatrudnić kogoś do zarządzania tym za Ciebie lub możesz zainwestować w drogi zestaw narzędzi do agregowania danych, dlaczego nie zaczniesz od narzędzia, do którego wszyscy mamy łatwy i bezpłatny dostęp?

Google.

Autouzupełnianie może czasami przynieść całkiem szalone wyniki.

Jak wpiszesz ” zjadłem…”

I ate a baby Google autocomplete
Autouzupełnianie w pracy.

Lub gdy chcesz wiedzieć ” gdzie jest…” (Nie wiem, dlaczego Bill Cosby jest jedną z najlepszych sugestii!)

Google autocomplete
Gdzie…

Lub gdy Google jest kilka lat za Harry Potter pociąg, gdy próbuje odpowiedzieć ” dlaczego nie…”

Google autocomplete
Dlaczego nie…

Jednak w większości przypadków narzędzie autouzupełniania Google jest w rzeczywistości świetnym zasobem, zwłaszcza jeśli chcesz lepiej poznać swoich odbiorców. Jest to również dobry sposób, aby dowiedzieć się, jakiego rodzaju terminy wyszukiwania o długim ogonie są używane, ponieważ odnoszą się do Twojej firmy, usług, produktów, nisz, a nawet projektowania stron internetowych.

Więc, proszę dołącz do mnie, jak patrzę na różne sposoby, w których można użyć autouzupełniania jako taktyka badania rynku dla swojej witryny WordPress. Przejrzę również kilka wtyczek WordPress, które mogą dodać funkcję autouzupełniania do twojej witryny,na wypadek, gdybyś chciał, aby działał własny spersonalizowany zestaw autouzupełniania.

Trochę tła o Autouzupełnianiu

Google zostało oficjalnie uruchomione w 1998 roku, więc ma około dwóch dekad, aby zebrać dane na temat interakcji ludzi z Internetem. Obserwując, jak ludzie używają wyszukiwania tak długo, ma sens, że tak potężna funkcja, taka jak autouzupełnianie, w końcu z niej wyewoluuje.

Kevin Gibbs, były pracownik Google, wpadł na pomysł i pomógł uruchomić funkcję autouzupełniania w 2004 roku. Jednak dopiero w 2008 r.stała się podstawą w Google, a nie tylko opcjonalną funkcją, którą użytkownicy mogli wybrać.

Pomimo dużego wkładu Gibbsa w wyszukiwanie i wspieranie czynnika wygody wyszukiwarki Google, uważa, że ktoś w końcu wymyśli technologię autouzupełniania. „Nie czuję, kiedy patrzę na pole wyszukiwania, że to coś, co zrobiłem. Wydaje mi się, że tak właśnie powinien działać świat.”

Oto jak Google definiuje autouzupełnianie dzisiaj:

„Gdy rozpoczynasz wyszukiwanie w Google, możesz szybciej znaleźć szukane informacje za pomocą prognoz wyszukiwania. Przewidywania wyszukiwania to możliwe terminy wyszukiwania, których możesz użyć, które są związane z wpisywanymi terminami i tym, czego szukają inni ludzie.”

Istnieją również dwa inne czynniki, które mogą wejść w grę z autouzupełniania:

  • Lokalizacja: Tak długo, jak jesteś zalogowany w Google podczas wyszukiwania, możesz otrzymywać sugestie autouzupełniania w oparciu o to, czego szukali ludzie w Twoim regionie geograficznym.
  • Historia: Jeśli zaczniesz wpisywać coś przypominającego częste lub ostatnie wyszukiwanie, zostanie ono automatycznie wypełnione poprzednim wyszukiwanym terminem.

Są nawet ludzie, którzy spekulują, że wyniki autouzupełniania pobierają bezpośrednio z algorytmu wyszukiwania Google i rankingu, co oznacza, że autouzupełnianie nie jest tak naprawdę śmiechem. Jeśli Twoja witryna zajmuje dobre miejsce w wyszukiwaniu, autouzupełnianie wyników Google i wyszukiwane hasła mogą faworyzować Twoją witrynę nad konkurencją, jeśli te spekulacje są prawdziwe.

8 sposobów wykorzystania autouzupełniania w badaniach rynku

Jak wspomniałem wcześniej, istnieją dwa sposoby korzystania z autouzupełniania na swoją korzyść. Możesz go użyć w badaniach rynku, aby dowiedzieć się więcej o swoich odbiorcach. Możesz również użyć go jako ulepszonej funkcji wyszukiwania we własnej witrynie WordPress. Najpierw zajmijmy się tym pierwszym.

1. Określenie Interesu Ogólnego

Jedną z pierwszych rzeczy, które możesz zrobić, jest użycie Google do określenia, jakiego rodzaju poziomy zainteresowania ogólnego są w niszy lub grupie odbiorców, którą kierujesz. W poniższym przykładzie widać, że jednym z najczęstszych problemów i pytań zadawanych przez właścicieli małych firm jest potrzeba strony internetowej.

Google autocomplete
Czy moja mała firma potrzebuje…

2. Zarejestruj Świadomość Marki

Teraz, jeśli Twoja firma jest zupełnie nowa, nie będziesz w stanie zrobić tego jeszcze. Ale gdy Twoja strona jest już uruchomiona, możesz użyć autouzupełniania, aby dowiedzieć się, co ludzie Googlują, jeśli chodzi o nazwę Twojej firmy, konkretne usługi itp.

Jak widać, ludzie są bardzo zaniepokojeni brakiem hot dogów w McDonaldzie.

Google autocomplete
Dlaczego McDonald ’ s…

3. Rozwiń konkurencję

Jest to dobre rozwiązanie, jeśli Twoja strona jest zupełnie nowa i chcesz zrozumieć, jak już ugruntowana konkurencja radzi sobie z publicznością. Oczywiście, Burger King nie radzi sobie tak dobrze, jeśli najlepsze wyniki autouzupełniania obracają się wokół chorych klientów.

Dlaczego Burger King Nie…

 

4. Zidentyfikuj Ból Użytkownika

Jedną z rzeczy, które powinieneś robić przed utworzeniem strony internetowej dla nowego klienta, jest określenie, jaki jest wspólny ból odbiorców. Lub raczej zbieranie tych informacji od klienta, który powinien być świadomy tego, jakie rozwiązanie wnosi do stołu. Jeśli nie są pewni lub chcesz uzyskać więcej informacji, możesz zrobić wyszukiwanie Google, aby się dowiedzieć. Poniższy przykład byłby dobry dla weterynarza lub strony tresera psów.

Mój pies jest…

5. Identyfikacja Bardziej Szczegółowych Skarg

Możesz dowiedzieć się, czy są jakieś poważne skargi lub problemy, które Twoi odbiorcy mają z Twoją branżą, rodzajem usługi lub produktem. Wystarczy użyć nazwy marki, nazwy produktu itp. w połączeniu ze słowem takim jak” skargi”,” oszustwo”, a nawet”pozew”. To da ci dobry pomysł na każdą złą prasę związaną z tym, co próbujesz zrobić, więc możesz zejść z drogi, aby zająć się tym lub uniknąć tego na swojej stronie. Jeśli Twoja firma bezpośrednio wchodzi w interakcję ze społeczeństwem, jest to konieczne.

Google autocomplete
Oszustwa związane z sprzątaniem

 

6. Nowe Możliwości Słów Kluczowych

Załóżmy, że Twoja witryna działa od jakiegoś czasu, ale po prostu nie generujesz ruchu, którego oczekiwałeś tak daleko—przynajmniej dla niektórych słów kluczowych. Jeśli kierujesz się na większą lub globalną grupę odbiorców i używasz kolokwializmów, które zrozumie tylko niewielka część populacji (np. „bieg do packie”), szybko otrzymasz potwierdzenie swojego problemu poprzez autouzupełnianie.

Google autocomplete
Run to the packie…

7. Gauge Web Design Preferences

Możesz użyć autouzupełniania, aby zobaczyć, jak ludzie myślą o nowych technikach projektowania stron internetowych, o których myślisz. A może próbowałeś ich i jesteś ciekawy, dlaczego nastąpił spadek zaangażowania. Następnie możesz użyć tych spostrzeżeń, aby dostosować wygląd witryny, kopiowanie, słowa kluczowe itp. W poszukiwaniu „jak pozbyć się popu”, pierwszy wynik autouzupełniania miał ponad 1,5 miliona stron w odpowiedzi; drugi miał ponad 2 miliony.

Google autocomplete
Jak pozbyć się popu…

 

8. Znajdź Nowe Pomysły Na Treści

Na koniec możesz użyć autouzupełniania, aby wymyślić nowe pomysły na treści. Jeśli wiesz, że ludzie szukają tego samego pomysłu w kółko, najprawdopodobniej jest to temat, który warto omówić na swoim blogu. Jamie Press, dyrektor wyszukiwania White Chalk Road, omówił, w jaki sposób wyniki autouzupełniania inspirowały pomysły na treści jego klienta.

Wtyczki WordPress, aby dodać Autouzupełnianie do wyszukiwania w witrynie

Autouzupełnianie Google jest całkiem fajne, prawda? Czasami sprawia, że śmiejesz się, a innym razem jest to naprawdę pomocne dla Twojej firmy. Co powiesz na zrobienie tego o krok dalej i nadanie swojej witrynie funkcji autouzupełniania? Poprawisz jakość wyszukiwania dla odwiedzających, a jednocześnie zapewnisz sobie bardziej szczegółowy i dokładny wgląd w to, czego ludzie szukają.

Istnieją dwie wtyczki WordPress, których możesz użyć, aby dodać autouzupełnianie do funkcji wyszukiwania witryny.

  • Ajax Search Lite Plugin

    Ta wtyczka wyszukiwania zasilana Ajax zapewni odwiedzającym bardziej wydajne i szybkie wyszukiwanie za pośrednictwem witryny. Oprócz możliwości filtrowania dokładniejszych wyników wyszukiwania, Wtyczka ta zawiera również sugestie słów kluczowych, a także funkcję autouzupełniania Google, aby jeszcze bardziej poprawić wrażenia.

    Interesuje Cię Wtyczka Ajax Search Lite?

    Szczegóły
  • Szukaj wg Algolia

    Oprócz zapewnienia Twojej witrynie superszybkich wyników wyszukiwania (twierdzą, że zaludniają się w czasie krótszym niż 35 ms), możesz całkowicie dostosować wyszukiwanie. Tak więc, jeśli uważasz, że użytkownicy skorzystają na wyszukiwaniach według daty zamiast popularności, możesz odpowiednio dostosować ustawienia. I, oczywiście, możesz włączyć tę wtyczkę do funkcji autouzupełniania.

    Należy pamiętać, że ta wtyczka jest darmowa w użyciu, ale wymaga rejestracji w Algolia, aby korzystać z ich usług. Plan Społeczności jest bezpłatny i jest naprawdę wszystkim, czego potrzebujesz, jeśli Twoja strona jest nowa.

    Interesuje Cię Wyszukiwanie wg Algolia?

    Szczegóły

Wrapping Up

Często poświęcamy tyle czasu na to, czy nasze witryny WordPress pojawią się w wyszukiwarce Google lub gdzie pojawią się w poszukiwaniu, że zapominamy, że istnieją inne sposoby wykorzystania tego inteligentnego narzędzia dla naszej korzyści.

Studiując, jak ludzie szukają fraz kluczowych, które są istotne dla Twojej firmy, możesz lepiej kształtować wrażenia, które będą mieli w swojej witrynie WordPress.

Do ciebie: Czy kiedykolwiek używasz Google autocomplete jako ważnego narzędzia badawczego do celów osobistych lub zawodowych? Jeśli tak, czy masz jakieś rady, jak uzyskać jak najwięcej z niego?

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…