Zmiany w zatwierdzaniu

Technologia nadal kształtuje branżę obsługi klienta w nowy i atrakcyjny sposób. Czat na żywo może być przydatnym (i niezbędnym) narzędziem dla Twojej witryny WordPress w dzisiejszych czasach natychmiastowej satysfakcji.

W tym artykule omówiono sposoby wdrożenia czatu na żywo w Twojej witrynie.

Będziemy omawiać, dlaczego używać wtyczki czatu, niektóre dostępne wtyczki do implementacji czatu na żywo, a także spojrzenie na to, jak korzystać z własnego czatu oznaczonego białą etykietą z Klientem Hub.

Ale najpierw cofnijmy się trochę i zobaczmy…

Jak powstał czat na żywo

Przebyliśmy długą drogę od sygnałów dymnych, obrotowych telefonów i pagerów.

Klienci z zapytaniami lub skargami musieli odwiedzać sklep bezpośrednio, ale po wynalezieniu telefonu klienci mogli dzwonić do firm. Chociaż w pewnym momencie była to innowacja, ludzie szybko znudziły się problemami, które również wymyśliły w związku z otrzymywaniem obsługi klienta.

Następnie przyszedł internet. E-maile i media społecznościowe sprawiły, że agenci mogli rozwiązać więcej problemów za jednym razem, dzięki czemu czasy reakcji są szybsze, ale nie wystarczająco szybkie.

Zarówno e-mail, jak i media społecznościowe mają swoje wady, jeśli chodzi o rozwiązywanie problemów z obsługą klienta.

Najnowszą próbą szybkiego rozwiązywania pytań i problemów klientów jest czat na żywo, który łączy w sobie to, co najlepsze zarówno w świecie telefonicznym, jak i internetowym.

Czat na żywo istnieje od końca lat 80-tych, kiedy Quantum Link stworzył Wiadomości on-Line (OLM)dla Commodore 64, torując drogę do komunikatorów. Q-Link później stał się znany jako AOL-Nazwa firmy, którą prawdopodobnie lepiej znasz.

Wielu uważa czat na żywo za kolejny sposób na dotarcie do sprzedawcy. Mimo to, ponieważ inne media są dostępne do zapewnienia wsparcia obsługi klienta, nie zastanawiali się zbytnio nad jego wdrożeniem. Rzeczywiście, jest to błąd, ponieważ czat na żywo pomaga zwiększyć zadowolenie Klientów, zwiększając sprzedaż.

Dlaczego czat na żywo na WordPress?

Wielu postrzega czat na żywo jako kolejną technologię do opanowania i wdrożenia oraz dodatkową troskę o budżetowanie / personel. Ci, którzy myślą w ten sposób, ignorują wiele zalet konfigurowania czatu na żywo w WordPress.

Po pierwsze, czat na żywo jest wygodny dla klientów. Nie muszą opuszczać strony internetowej, aby tworzyć zapytania, a jeśli mają pytania, pomoc jest tylko jednym kliknięciem.

Agenci pomocy technicznej na czacie na żywo mogą również wykonywać wiele zadań, co pozwala firmie obniżyć koszty, nie zatrudniając tylu agentów, ilu potrzebowaliby podczas obsługi call center.

Ponadto czat na żywo poprawia jakość obsługi klienta, oferując szybkie odpowiedzi. Badanie wykazało, że 93% firm nie stosuje się do “reguły 5 minut”-tylko 7% firm odpowiada na zapytania złożone w 5 minut lub mniej!

Jest to godne uwagi, ponieważ zaledwie 5-minutowe opóźnienie w odpowiedzi skutkuje 400% spadkiem kursów, aby zakwalifikować tę osobę jako lidera. W tym samym badaniu jedyną wspólną cechą 7% firm, które szybko reagują na zapytania, jest to, że korzystają z czatu na żywo.

Dobra Obsługa klienta prowadzi do sprzedaży, a 38% klientów twierdzi, że dokonali zakupu w wyniku sesji czatu na żywo.

Co najważniejsze, klienci online wolą tę metodę obsługi klienta. 92% klientów czuje się najbardziej zadowolonych podczas korzystania z czatu na żywo niż inne komunikaty obsługi klientaMedia ation, w tym głos, e-mail, formularze internetowe lub media społecznościowe.

Wszystko ma swoje wady. To prawda dla czatu na żywo. Jednak pozytywy wydają się przeważać nad negatywami, gdy są prawidłowo wdrażane. Sprawdź to bliższe spojrzenie na plusy i minusy korzystania z czatu na żywo, a będziesz sędzią.

Jeśli uważasz, że korzystanie z czatu na żywo jest doskonałą opcją dla Ciebie, przejdźmy do sedna implementacji ich za pomocą-zgadłeś — wtyczek. Sprawdzimy jedne z najlepszych.

Wtyczki do czatu na żywo w WordPress

Podsumowując: korzystanie z czatu na żywo w WordPress nie jest trudne ani kosztowne. Biorąc to pod uwagę, podobnie jak większość rzeczy w świecie WordPress, istnieją wtyczki, które mogą pomóc.

Oto siedem najwyższej klasy wtyczek do skonfigurowania czatu na żywo w WordPress:

1. LiveChat

2. Olark

3. Tawk.To

4. WP Live Chat Support

5. Tidio Live Chat

6. chatroom

7. Prosty Czat Ajax

Przyjrzyjmy się każdemu z osobna…

LiveChat

live chat on wordpressLiveChat to opcja, której używamy jako rozwiązania innych firm dla okna czatu Hub chat.

LiveChat, tak prosty jak jego nazwa, ma bezsensowne podejście do biznesu. Jest liderem w branży oprogramowania do obsługi czatu na żywo. Oferuje bezpłatną wtyczkę, która umożliwia właścicielom witryn komunikację z odwiedzającymi witrynę nawet w podróży, ponieważ nie musisz być zalogowany do pulpitu WordPress, aby korzystać z narzędzia. Aplikacja LiveChat umożliwia Tobie lub twoim operatorom czatu dostęp do LiveChat z laptopów, tabletów lub telefonów komórkowych.

LiveChat jest wyposażony w funkcję, która umożliwia agentom czatu wysyłanie zaproszeń do czatu do użytkowników, w oparciu o określone kryteria, takie jak liczba odwiedzonych stron lub czas spędzony na stronie. Inne funkcje obejmują monitorowanie w czasie rzeczywistym, Udostępnianie plików i wbudowany system biletowy, który zapewnia klientom wsparcie 24/7. Ta ostatnia funkcja sprawia, że nawet jeśli jesteś offline, odwiedzający Twoją witrynę mogą nadal kontaktować się z Tobą w celu uzyskania wsparcia.

Ta wtyczka bezproblemowo integruje się również z rozwiązaniami oprogramowania innych firm, takimi jak nasz własny Hub (i zobaczysz wkrótce), Zendesk, Google Analytics, popularne CRM Hubspot, Salesforce i serwisy społecznościowe, takie jak Facebook i Twitter.

Wtyczka może być darmowa, ale korzystanie z LiveChat nie jest. podstawowe plany zaczynają się od $16 / miesiąc / agent, gdy są rozliczane rocznie.

Olark

live chat on wordpressJak opisuje nagłówek, chcesz, aby Twoja firma była bardziej ludzka — i ta wtyczka czatu może pomóc.

Olark jest jednym z najlepszych rozwiązań do czatu na żywo na rynku i możesz go skonfigurować w swojej witrynie WordPress w ciągu zaledwie kilku sekund.

Obejmują one konfigurację integracji dla WordPress, która przeprowadzi Cię przez to, jak to wszystko się łączy. Ponadto mają własny czat na żywo w celu uzyskania dodatkowego wsparcia.

Niektóre funkcje Olarka obejmują:

  • Raporty czatu
  • Integracja CRM i help desk z wieloma popularnymi rozwiązaniami programowymi, w tym Salesforce, Zendesk i Groove
  • Możliwość sortowania operatorów w zespoły według funkcji (jak sprzedaż lub wsparcie)
  • Możliwość wyszukiwania historii czatu-każde okno rozmowy czatu otrzymuje szczegółowy podział witryny aktywność klienta. Po zakończeniu rozmowy klienci mogą pozostawić oceny
  • Funkcja białej etykiety
  • Możliwość sprawdzenia, co znajduje się w Koszyku klienta

Ceny olarka są dość proste, zaczynając od $29 miesięcznie. Możesz również wypróbować je za pomocą bezpłatnego okresu próbnego.

Tawk.To

tawk.to headerTawk.To jest niesamowitą darmową opcją do sprawdzenia.

Tawk.To stwierdza, że są one używane przez “ponad 3,800,000 + użytkowników biznesowych” – co jest dość znaczną liczbą! Jest to najczęściej używana aplikacja czatu # 1. Plus, to całkowicie za darmo.

Z Tawk.To możesz monitorować odwiedzających witrynę w czasie rzeczywistym, pozostawać w kontakcie na komputerze lub telefonie komórkowym i oferować wsparcie 24/7.

Po dodaniu wsparcia, bezpłatnych cen i znakomitych recenzji, Tawk.To jest to opcja warta realizacji na czacie na żywo.

3CX Live Chat

3cx chat imageKolejna darmowa opcja, którą warto przyjrzeć się potrzebom czatu.

3CX Live Chat jest skierowany do firm poszukujących opłacalnego rozwiązania dla czatu na żywo na WordPress. Jest całkowicie darmowy i zawiera wiele dzwonków i gwizdków niezbędnych do dobrego czatu.

Może przeciągać i upuszczać czat w dowolnym miejscu na stronie, możliwość nieograniczonej jednoczesnej rozmowy, przechowywanie wiadomości offline, integracja z Google Analytics, Brak reklam lub linków oraz możliwość zakazania odwiedzającym czatu z Tobą na podstawie ich adresu IP.

Wtyczka jest technicznie darmowa, ale możesz uaktualnić ją do kompletnego systemu aplikacji mobilnych, wideokonferencji, integracji z Facebookiem i innych. Jest bezpłatny przez pierwszy rok, a następnie zaczyna się od $145 rocznie.

Tidio Live Chat

live chat on wordpressDzięki tej łatwej w użyciu opcji szybko zaczniesz działać.

Wtyczka Tidio Live Chat to najprostsza wtyczka do skonfigurowania czatu na żywo-po prostu ją Aktywuj i jesteś gotowy do pracy! Występuje w 3 różnych wzorach i możesz dostosować kolorystykę do marki Twojej firmy.

Tidio oferuje dedykowaną aplikację dla urządzeń mobilnych i stacjonarnych, w której możesz zarządzać czatem na żywo, a także zintegrowany widget obsługujący czat na żywo w ponad 140 językach.

Jeśli nie jesteś dostępny online, odwiedzający będą mogli wysyłać Ci pytania za pośrednictwem poczty e-mail, a Ty będziesz mógł się z nimi skontaktować za pośrednictwem poczty e-mail. Co więcej, Tidio Live Chat integruje się z Zendesk, GetResponse, SalesForce i MailChimp.

Tidio oferuje bezpłatny plan, który obsługuje jednego agenta i jeden otwarty czat. Plan premium zaczyna się od $39 / miesiąc.

chatroom

The chatroom plugin.Wtyczka czatu może wiele zrobić, ale wiąże się z kosztami.

czat to wtyczka czatu premium, która działa na dowolnym forum WordPress, blogu lub Społeczności. Możesz użyć tej wtyczki z BuddyPress na czacie grupowym, aby komunikować się na czacie i czatować z prywatnymi wiadomościami.

Ponieważ jest to wtyczka premium, istnieje wiele funkcji, których nie można znaleźć w wielu darmowych wtyczkach. Dla example, można utworzyć BuddyPress czaty grupowe, aktywować trójdrożny system powiadomień i zawierać opcję wyszukiwania członków. Dodatkowo, w razie potrzeby istnieje wsparcie.

Jest to świetna wtyczka do angażowania użytkowników i oferowania kilku opcji komunikacji w witrynie WordPress.

Obecnie cena wynosi 39 USD za zwykłą licencję. Cena obejmuje również sześć miesięcy wsparcia.

Prosty Czat Ajax

Simple Ajax Chat pluginSimple Ajax chat plugin to wysoko oceniana opcja.

Dla innego prostego rozwiązania (stąd nazwa), prosty Ajax chat plugin może pasować do rachunku. Ta pięciogwiazdkowa wtyczka ma wiele konfigurowalnych funkcji i ułatwia odwiedzającym czatowanie ze sobą w Twojej witrynie WordPress.

Prosty czat Ajax działa na wszystkich urządzeniach mobilnych. Ponadto ładuje nowe czaty bez odświeżania strony, więc żadne rozmowy nie są tracone. Możesz skonfigurować powiadomienia przeglądarki, wyeksportować wszystkie wiadomości czatu, dodać alerty dźwiękowe i zabezpieczyć je przed spamem.

Jeśli chodzi o dostosowywanie, możesz ustawić limit liczby i długości wiadomości czatu, opcję wymagającą logowania, Dostosuj wygląd i wiele więcej.

Jest całkowicie darmowy i jest regularnie aktualizowany.

Czat Na Żywo Za Pośrednictwem Klienta Hub

Jeśli jesteś członkiem WPMU DEV, mamy widżet czatu na żywo, który możesz zaimplementować do własnego czatu na żywo z białą etykietą dla klientów i użytkowników z naszą własną wtyczką klienta Hub.

image of chat iconsJeśli jesteś członkiem, masz już dostęp do wtyczki klienta Hub i możesz natychmiast wdrożyć czat na żywo!

Działa w połączeniu z aplikacjami innych firm HubSpot, LiveChat i Tawk.to.

Po prostu zacznij od dodania pływającego przycisku pomocy, który zostanie dodany do Twojego białego koncentratora.

image of the floating help buttonPomoże to użytkownikom natychmiast połączyć się.

Wszystko to odbywa się z obszaru ustawień klienta Hub w pulpicie nawigacyjnym WordPress.

Where you add a help buttonWystarczy kliknąć “Dodaj”, aby rozpocząć.

Następnie dodajesz adres URL do swojej strony centrum. Po wdrożeniu kliknij przycisk Dodaj dla widżetu czat na żywo.

Where you implement the live chat widgetWystarczy jedno kliknięcie!

Wybierz zewnętrznego dostawcę czatu z listy rozwijanej…

the live chat dropdownTo twój wybór, jaką firmę chcesz pomóc wdrożyć czat na żywo.

Następnie wprowadź kod śledzenia, Identyfikator licencji lub adres URL src — w zależności od tego, z którym dostawcą korzystasz.

Po tym, jesteś gotowy na wsparcie oznaczone białą etykietą!

example of a chat boxTo idealny sposób na natychmiastowe nawiązanie kontaktu z użytkownikami.

Oczywiście, jeśli masz więcej pytań, yozawsze możesz skontaktować się z naszą Obsługą czatu na żywo 24/7. Aby uzyskać więcej informacji, korzystając z funkcji czatu na żywo z rozliczeniami klientów, zapoznaj się z naszą dokumentacją.

Dzięki Temu Powinieneś Korzystać Z Czatu Na Żywo!

Czat na żywo jest koniecznością dla wielu witryn WordPress dzisiaj-zwłaszcza witryn eCommerce, gdzie ludzie często mają pytania przed zakończeniem zakupów. Czat na żywo na WordPress poprawia jakość obsługi klienta, oferując terminowe odpowiedzi, które mogą pozytywnie wpłynąć na biznes: zwiększenie lojalności wobec marki i sprzedaży.

Korzystanie z wtyczek jest łatwe do skonfigurowania. Jedyną inną rzeczą, o którą musisz się martwić, jest upewnienie się, że czat na żywo jest obsługiwany przez agentów obsługi klienta przeszkolonych do obsługi zapytań o obsługę klienta!

Ponadto, jak widać, możesz zaimplementować czat na żywo za pomocą naszej funkcji klienta Hub.

Niezależnie od tego, jak najbardziej Ci odpowiada, czat na żywo okaże się hitem, ponieważ niecierpliwość na czekanie staje się coraz bardziej powszechna w tym natychmiastowym świecie satysfakcji.

I dlatego korzystasz z czatu na żywo!

Ten post został zaktualizowany pod kątem dokładności i trafności.
[Pierwotnie Opublikowany: Grudzień 2017 / Zmieniony: Listopad 2021]

Tagi:

You May Also Like

21 najlepsze motywy WordPress dla Organizacji Non-Profit

W artykule: Wykonanie strony internetowej dla Organizacji Non-Profit1. Astra2. OceanWP3. Outreach Pro4.…

26 najlepszych przyjaznych dla Gutenberga motywów WordPress

W artykule: Jak znaleźć najlepsze tematy przyjazne Gutenbergowi?1. Astra2. Hestia Pro3. Divi4.…

Szalunki przy budowie domów – co warto wiedzieć?

W artykule: Czym są szalunki budowlane?Z czego wykonywane są szalunki? Budowa domu…

Co nowego w WordPress 4.5

W artykule: Obsługa Logo MotywuLepsze podglądy dla ikon witrynyResponsywne podglądy w CustomizerzeZoptymalizowana…