Strony internetowe WordPress, które działają jako cyfrowy “sprzedawca” dla firmy, muszą d0 więcej niż tylko mówić o tym, jak niesamowita jest firma lub produkt. Konsumenci żądają, aby usłyszeć od prawdziwych klientów, którzy byli w ich butach. Chcą wiedzieć, co myślą o produkcie, w jaki sposób dostarczył on to, co obiecała strona internetowa i czy uważają, że jest to opłacalny zakup.

Lokalne Badanie opinii konsumentów z 2017 r. wykazało, że opinie online mają taką samą wagę, jak osobiste rekomendacje w przypadku 85% klientów.

Jeśli szukasz sposobu na zwiększenie wiarygodności swojej witryny WordPress, opinie klientów są rozwiązaniem.

W zależności od rodzaju prowadzonej działalności, może się okazać, że referencje są bardziej odpowiednią opcją. Referencje są najlepsze, jeśli masz usługę, którą oferujesz klientom. W centrum uwagi znajduje się osoba (zwykle dyrektor generalny lub menedżer firmy), która następnie dzieli się krótką “historią” o tym, jak praca z firmą zmieniła ich życie na lepsze.

Z drugiej strony produkty są skuteczniej oceniane dzięki systemom ocen i komentarzy. Ponieważ chcesz, aby produkty były kupowane na dużą skalę (w przeciwieństwie do dostawcy usług, który ma skończoną ilość czasu na poświęcenie klientom), recenzje produktów są bardziej o grze liczbowej. Uzyskanie jak największej liczby zadowolonych klientów do pozostawienia recenzji jest ważne, ponieważ zwiększa ten wynik oceny.

Ten post obejmuje znaczenie dodawania recenzji produktów do witryny WordPress, wtyczek, których możesz użyć, aby to zrobić, a następnie dam ci krótki samouczek, Jak zacząć.

Znaczenie dodawania recenzji produktów do witryny WordPress

# 7 z 13 rzeczy, których potrzebuje każda strona produktu e-commerce, aby uzyskać więcej konwersji, to Oceny i recenzje. Nie jest to zaskakujące, biorąc pod uwagę to, co ostatnie badania pokazują o znaczeniu recenzji w procesie podejmowania decyzji dla klientów.

Oczywiście zawsze istnieje obawa, że recenzje produktów mogą działać przeciwko twojej witrynie, jeśli 1) nikt nie pozostawia żadnych opinii lub 2) oceny są złe. Ale właśnie dlatego projektujesz witryny i produkty WordPress, które konsumenci nie mogą przestać kochać. A kiedy zabezpieczysz ten fandom, zapewniając najwyższej klasy wrażenia, pozytywne słowa Twoich klientów są tym, co pomaga innym, którzy wciąż są na ogrodzeniu, zdecydować się na skok.

Oto kilka powodów, dla których powinieneś dodać recenzje produktów do swojej witryny WordPress:

Budowanie Zaufania

Chcesz pokazać ludziom zastanawiającym się nad zakupem, że jest dobry powód, aby zaufać swoim instynktom i pociągnąć za spust. Korzystanie z wysokiej jakości obrazów jest jednym ze sposobów, aby to zrobić. Dostarczanie zwięzłych, a jednocześnie relatywnych opisów to inna sprawa. Ale korzystanie z recenzji produktów może również bardzo pomóc-zwłaszcza jeśli masz już dużą bazę klientów zadowolonych z twojego produktu.

Z 68% konsumentów musi przeczytać co najmniej cztery pozytywne opinie na temat firmy lub produktu, zanim będą gotowi mu zaufać, dając im informacje, aby potwierdzić, że uczucie będzie je do konwersji znacznie szybciej.

Dowód Społeczny

Dowód społeczny jest zawsze dobrą rzeczą, nawet jeśli od czasu do czasu negatywna recenzja znajdzie tam swoją drogę. A to dlatego, że daje klientom możliwość przeglądu faktów z punktu widzenia klienta. Wszelkie ich obawy, wszelkie szczególne okoliczności, które ich dotyczą, mogą podjąć bardziej świadomą decyzję, czytając, co inni mieli do powiedzenia na ten temat. Wpisuje się również w mentalność mobów: jeśli ponad 400 osób przyznało produktowi pięć gwiazdek, to musi być dobry!

Kontrola Obrazu

Jednym z problemów z umożliwieniem platformom takim jak Yelp, Facebook i Google Moja Firma obsługi przyjmowania recenzji biznesowych jest kwestia kontroli. Nawet jeśli użytkownik (lub jego klient) zgłosił się na odpowiednią stronę biznesową lub produktową w tych witrynach, jego zdolność do zbierania i monitorowania opinii jest ograniczona. Umożliwienie klientom przeglądania produktów w Twojej witrynie pozwala mieć większą kontrolę nad rozmową.

Okazja do zaangażowania

W związku z tym recenzje produktów dają możliwość rozmowy lub nawiązania kontaktu z klientami. We wspomnianym wcześniej badaniu Bright Local 30% konsumentów stwierdziło, że chce, aby marki odpowiadały na opinie pozostawione na ich produktach. Pokazuje to, że słuchasz swoich klientów i jesteś gotów poświęcić trochę czasu, aby przynajmniej to przyznać. Jeśli możesz zrobić więcej-np. zadawać pytania, pracować z nimi nad rozwiązaniem problemu itp.- nawet lepiej.

Ułatwia Podejmowanie Decyzji

Problematyczne jest dawanie klientom zbyt wielu możliwości wyboru. Wiele witryn e-commerce opiera się na sprzedaży dużych ilości zapasów. Nie ma nic, co można zrobić, aby zmniejszyć ilość wyboru tam, z wyjątkiem wdrożenia systemu bułki tartej, aby mogli odfiltrować liczbę produktów w widoku na raz.

Ale recenzje produktów mogą również w tym pomóc. Recenzje kładą nacisk na najpopularniejsze i dobrze przyjęte produkty. W ten sposób ludzie mogą zawęzić liczbę produktów, na które patrzą, wyszukując te, które są Najwyżej oceniane.

Przewaga Konkurencyjna

Włączenie recenzji i ocen w witrynie WordPress może dać ci przewagę nad konkurencją. Gdy trafisz na stronę internetową, która nie zawiera recenzji produktów, może sprawić, że twoja będzie bardziej przejrzysta w kwestii sprzedawanych produktów. Gdy jest wystawiona na stronę internetową, która czy Dołącz recenzję, daje klientom szansę na porównanie obok siebie, aby wyraźniej określić, które produkty są lepiej odbierane.

SEO Boost

Czasami recenzje produktów mogą działać na Twoją korzyść w celach SEO. To zależy od kilku rzeczy.

Na początek ranking wyszukiwania Twojej witryny WordPress może pomóc w wyświetlaniu tych recenzji produktów na górze wyników wyszukiwania. Jeśli masz już uprawnienia w Google, pojawią się Strony produktów–i odpowiadające im oceny.

Po drugie, jeśli twoi klienci odwołują się w kółko do tych samych słów kluczowych w swoich recenzjach (miejmy nadzieję, że również do nazwy produktu), Twoje strony produktów mogą zacząć lepiej oceniać te słowa kluczowe. Możesz nawet zdecydować się na aktualizację własnego SEO na stronie, aby zaspokoić słowa kluczowe preferowane przez klientów.

Ulepszanie Produktu

Recenzje produktów nie są tylko dobrą rzeczą w WordPress ze względu na ulepszenia w postrzeganiu, które mogą pożyczyć marce. Jeśli zwrócisz wystarczająco dużą uwagę na to, o czym piszą klienci–co lubią, czego nie lubią, a także na ich sugestie dotyczące poprawy–te informacje mogą być naprawdę cenne. Może się okazać, że wystarczająco dużo opinii inspiruje nowy kurs zmian w celu ulepszenia produktu.

Najlepsze recenzje produktów motywy i wtyczki do WordPress

platformy eCommerce, takie jak WooCommerce i Easy Digital Downloads, są już wyposażone w integrację z recenzjami. Jeśli jednak chcesz mieć większą kontrolę nad recenzjami produktów niż tylko podstawy, potrzebujesz pomocy wtyczki WordPress.

Jeśli używasz WooCommerce lub innego kreatora sklepów w WordPress, istnieje wiele wysokiej jakości rozszerzeń i wtyczek do wyboru.

Sprawdź nasz post na temat najlepszych tematów recenzji i wtyczek. Na pewno znajdziesz taki, który jest idealny dla Ciebie i Twojej witryny WordPress.

Jak bezproblemowo dodać recenzje produktów do swojej witryny WordPress

Teraz, gdy masz listę narzędzi, które pozwalają zrobić więcej z recenzjami – jak przesyłanie zdjęć i filmów, zachęcanie odwiedzających do pozostawienia recenzji, ściąganie recenzji ze źródeł zewnętrznych itp.- przyjrzyjmy się, jak bezproblemowo dodać recenzje produktów do swojej witryny WordPress.

Krok 1: Zainstaluj wtyczkę eCommerce

Na potrzeby tego przykładu będę używać WooCommerce do zasilania moich produktów i recenzji. Zainstaluj to tak, jak każda inna wtyczka z repozytorium WordPress.

Krok 2: Włącz Recenzje

Wtyczki takie jak WooCommerce i Easy Digital Downloads są już wyposażone w możliwość włączenia funkcji przeglądu produktów. Zróbmy to w następnym kroku.

Przejdź do menu WooCommerce w WordPress. Kliknij Ustawienia i przejdź do karty produkty.

Włącz opinie i ustaw uprawnienia, jeśli chcesz, aby tylko zweryfikowani klienci zostawili odpowiedź. Zrób to samo, jeśli chcesz, aby klienci mogli oceniać Twoje produkty.

Krok 3: Zainstaluj wtyczkę recenzji

Następnie, jeśli zamierzasz użyć wtyczki recenzji, aby poprawić to, co robisz z recenzjami produktów na stronie, zainstaluj ją. W tym przykładzie używam wtyczki WP Customer Reviews.

Zainstaluj i aktywuj go.

Krok 4: Skonfiguruj Wtyczkę Recenzje

Jeśli przejdziesz do ustawień formularza recenzji, zobaczysz, że zostanie wyświetlona prośba o skonfigurowanie wielu pól. Możesz także dodać własne pola niestandardowe.

Jest to pomocne, ponieważ w przeciwnym razie musiałbyś zapłacić za wtyczkę Premium WooCommerce, aby utworzyć bardziej solidne formularze recenzji.

Po ustawieniu sprawdź ustawienia wyświetlania. Na tym ekranie możesz wybrać maksymalną liczbę recenzji wyświetlanych pod produktem.

Zbyt wiele recenzji na stronę może spowolnić czas ładowania, więc ustaw to na rozsądną kwotę.

Krok 5: Włącz recenzje na stronach produktów

Jak wspomniałem powyżej, możesz korzystać z tej konkretnej wtyczki na wiele sposobów. Jeśli nie chcesz przenosić wszystkich recenzji na jedną stronę w swojej witrynie (co prawdopodobnie i tak nie ma większego sensu w przypadku poszczególnych recenzji produktów), Włącz tę funkcję na każdej stronie produktu.

Otwórz dowolną stronę produktu. Przewiń w dół do sekcji WP Customer Reviews.

Zaznaczając to pole, konfigurujesz tę sekcję tak, aby wyświetlała się u dołu strony produktu.

Jak zauważył programista wtyczek, możesz jednak umieszczać recenzje i oceny w dowolnym miejscu na stronie. Musisz tylko użyć specjalnych skrótów.

Zapisz zmiany na swojej stronie po zakończeniu.

Krok 6: Umiarkowane Recenzje

Jeśli wybrałeś moderację recenzji, musisz zwrócić uwagę na recenzje, które przechodzą dla każdego z Twoich produktów. Znajdziesz je w menu recenzje w WordPress.

Jak widać, recenzje produktów są “oczekujące”. Aby przesunąć go na stronę, otwórz recenzję, sprawdź, czy wszystko wygląda dobrze, a następnie naciśnij przycisk Publikuj. Możesz również dodać odpowiedź admina na recenzje tutaj (w przypadku, gdy chcesz podziękować im za pochlebną rekomendację lub przeprosić za problem, którego doświadczyli).

Gdy to zrobisz, recenzja zostanie uruchomiona.

I to wszystko. Jeśli zdecydujesz się na większą funkcjonalność i kontrolę nad recenzjami produktów, możesz użyć jednej z wtyczek lub rozszerzeń premium sugerowanych powyżej.

Wrapping Up

Po prostu upewnij się, że prosisz swoich klientów o pozostawienie recenzji. Możesz to zautomatyzować, tworząc przypomnienia e-mail, które wychodzą po dokonaniu zakupu. Możesz także utworzyć CTA lub widget dla swojej witryny, który zachęci ich do tego. Widok gwiazdek oceniających i monit “Dodaj komentarz” może również wystarczyć. Po prostu rób, co możesz, aby przyciągnąć uwagę klientów.

Przy odrobinie szturchania możesz wygenerować więcej opinii i dyskusji na temat swoich produktów, co z kolei zwiększy zaufanie do innych klientów i doprowadzi Więcej z nich do konwersji.

Do ciebie: czy był kiedyś czas, kiedy klient prosił cię o dodanie recenzji na swojej stronie internetowej, ale ty byłeś niechętny? Dlaczego?

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…