Jak budować lojalność klientów w WordPress z gamifikacją (2 sposoby)

Chcesz budować lojalność klientów w WordPress dzięki grywalizacji? Gamification pozwala nagradzać lojalnych klientów i użytkowników punktami i innymi zachętami. Może to pomóc w budowaniu lojalności klientów i zwiększaniu zaangażowania i konwersji w Twojej witrynie. W tym artykule pokażemy Ci, jak możesz budować lojalność klientów w WordPress za pomocą grywalizacji.

How to build customer loyalty in WordPress with gamification (2 ways)

Dlaczego budować lojalność klientów z Gamification w WordPress?

Dodanie gamifikacji do WordPress pozwala nagradzać odwiedzających różnymi zachętami, gdy podejmują określone działania w Twojej witrynie, takie jak pozostawienie recenzji, komentowanie lub zakup produktu.

Może to pomóc w poprawie lojalności klientów, ponieważ twoi klienci poczują się bardziej zaangażowani w witrynę WordPress, gdy zostaną nagrodzeni rabatami, punktami wymienialnymi i innymi.

Korzystanie z gamifikacji w celu nagradzania lojalności klientów może być świetnym sposobem na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym lub zwiększenie konwersji na dowolnej witrynie.

Mając to na uwadze, pokażmy Ci dwa różne sposoby budowania lojalności klientów dzięki grywalizacji w WordPress. Po prostu skorzystaj z szybkich linków poniżej, aby przejść od razu do metody, której chcesz użyć.

  • Dodaj gamifikowany program lojalnościowy do swojego sklepu internetowego
  • Dodaj gamified popup do swojego sklepu online lub witryny

Metoda 1. Dodaj Gamifikowany Program Lojalnościowy do swojego sklepu internetowego w WordPress

Zanim zaczniesz, musisz mieć już skonfigurowany działający sklep WooCommerce. Jeśli nadal budujesz swój sklep, zapoznaj się z naszym przewodnikiem krok po kroku, jak założyć sklep internetowy.

Będziesz także chciał się upewnić, że wybierzesz wysokiej jakości hosting WooCommerce i profesjonalny motyw WooCommerce.

Następnie możesz dodać gamifikowany program lojalnościowy do swojego sklepu.

Najprostszym sposobem na to jest użycie wtyczki Advanced Coupons. Jest to najlepsza wtyczka kodu kuponu dla WordPress używana przez sklepy internetowe 10,000.

Uwaga: Możesz kupić zaawansowane kupony i wtyczki programu lojalnościowego razem, otrzymując “pakiet Wszystko W Jednym”. Co najmniej musisz uzyskać wtyczkę programu lojalnościowego, aby utworzyć własny program lojalnościowy.

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik dla początkujących, jak zainstalować wtyczkę WordPress.

Kiedy już to zrobisz, musisz udać się do Kupony ” Program Lojalnościowy w panelu administracyjnym WordPress, a następnie kliknij opcję menu “Ustawienia”.

Przeniesie cię to do ekranu, na którym możesz zmienić wartość swoich punktów rewards.

Loyalty Program plugin settings

Możesz ustawić “stosunek ceny do zdobytych punktów”, w którym użytkownik otrzyma 5 punktów za każdego wydanego dolara. “Stosunek punktów do ceny wykupionej” to liczba punktów potrzebnych do osiągnięcia dolara. W tym przypadku 10 punktów równa się jednemu dolarowi.

Możesz również zmienić nazwę, jeśli chcesz, aby punkty nazywały się inaczej w Twoim sklepie.

Następnie kliknij opcję menu “zdobywanie punktów”. Tutaj możesz wybrać ustawienia dotyczące sposobu zdobywania punktów.

Points earning settings

Jeśli przewiń w dół do sekcji “ilość punktów”, możesz wybrać działania, które zdobędą punkty.

Po prostu kliknij przełącznik dla każdej akcji, którą chcesz zdobyć punkty.

Point amounts toggle

Na tej stronie możesz również ustawić liczbę punktów, które użytkownik może zdobyć za akcję.

Następnie kliknij opcję menu “Realizacja i wygaśnięcie”.

Pozostawimy domyślne ustawienia, ale możesz dostosować minimalną liczbę punktów przed wymianą, czas wygaśnięcia punktów i wiele innych.

Redemption and expiry settings

Po wprowadzeniu zmian w programie nagród zostanie on automatycznie zapisany, więc nie musisz się martwić o zapisanie zmian.

Teraz twoi użytkownicy mogą zdobywać punkty za każdym razem, gdy kupują przedmioty, zostawiają opinię, realizują pierwsze zamówienie i nie tylko.

Earn points example

Metoda 2. Buduj lojalność dzięki Gamified Popups w WordPress

Innym sposobem na dodanie gamifikacji do witryny WordPress i nagradzanie lojalnych klientów jest spin to win popup. Możesz użyć tego rodzaju okienka, aby udostępnić zniżki, oferty specjalne i inne korzyści jako nagrodę.

Oto, jak może wyglądać dla odwiedzających:

OptinMonster spin to win popup example

Ten typ wyskakującego okienka może zachęcić odwiedzających do podjęcia działań w sklepie internetowym lub stronie internetowej, kusząc klientów ekskluzywnym kodem rabatowym lub umową.

Najprostszym sposobem na dodanie spin to win i gamified popups do WordPress jest OptinMonster. Jest to najlepsza wtyczka do generowania leadów dla WordPressa używana przez ponad 1,2 miliona stron internetowych.

OptinMonster

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik, Jak dodać spin, aby wygrać optins w WordPress i WooCommerce.

Po aktywacji i konfiguracji wtyczki możesz w pełni dostosować, jak będą wyglądać Twoje gamified popups i dla kogo będą wyświetlane.

OptinMonster edit spin the wheel popup

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci nauczyć się budować lojalność klientów w WordPress za pomocą gamifikacji. Możesz również zapoznać się z naszymi wyborami ekspertów najlepszych rejestratorów nazw domen i naszym przewodnikiem krok po kroku, jak rozpocząć własny podcast.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like

7 Najlepsze Wtyczki Do Kompresji Obrazu WordPress W Porównaniu (2021)

W artykule: 1. EWWW Image Optimizer2. Optimol3. ShortPixel Image Optimizer4. reSmush.it5. Kompresuj…

Jak i dlaczego należy ograniczyć próby logowania w WordPress?

W artykule: Dlaczego warto ograniczyć próby logowania w WordPress?Jak ograniczyć próby logowania…

Jak umożliwić użytkownikom wybór metody płatności w formularzach WordPress?

W artykule: Dlaczego oferować wiele metod płatności w WordPress?Jak skonfigurować formularz płatności…

Jak automatycznie tweetować po opublikowaniu nowego postu w WordPress

W artykule: Dlaczego automatycznie tweetować nowe posty na Twitterze?Automatycznie udostępniaj nowe posty…