W artykule:
Czy chcesz skonfigurować ceny hurtowe w WooCommerce dla zakupów hurtowych i odbiorców hurtowych? Domyślnie WooCommerce pozwala tylko ustawić normalne ceny dla produktu.
W tym artykule pokażemy, jak łatwo skonfigurować ceny hurtowe WooCommerce dla klientów, którzy chcą składać zamówienia zbiorcze.
Kto musi skonfigurować ceny hurtowe WooCommerce
Sklepy internetowe, które mogą realizować zamówienia o dużej ilości, mogą chcieć skonfigurować ceny hurtowe dla odbiorców hurtowych, a także ceny detaliczne dla innych klientów.
Możesz również skorzystać z cen hurtowych, jeśli chcesz oferować rabaty firmom dropshipping.
Teraz problem polega na tym, że domyślnie WooCommerce nie pozwala na konfigurowanie różnych opcji cenowych w zależności od ilości lub typu klienta.
Oznacza to, że klienci hurtowi będą musieli ręcznie składać zamówienia i negocjować rabaty. Nie jest to zbyt skuteczne i spowoduje opóźnienia, które wpłyną na ich doświadczenie w Twoim sklepie.
Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się, jak łatwo skonfigurować ceny hurtowe WooCommerce i umożliwić klientom hurtowym szybkie składanie zamówień.
Ustalanie cen hurtowych dla WooCommerce
W tym samouczku użyjemy pakietu WooCommerce Wholesale Suite. Jest to pakiet trzech wtyczek, które umożliwiają sprzedaż hurtową produktów w sklepie WooCommerce.
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę cen hurtowych. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji musisz odwiedzić Ustawienia ” licencja WWS strona, aby wprowadzić klucz licencyjny. możesz znaleźć te informacje w swoim koncie na stronie wtyczki.
Następnie musisz edytować produkt w WooCommerce lub utworzyć nowy.
Na ekranie edycji produktu przewiń w dół do sekcji „Dane produktów”. Stąd możesz ustawić cenę detaliczną swojego produktu, tak jak zwykle.
Poniżej znajdziesz opcję Ustawienia ceny hurtowej produktu i minimalnej ilości wymaganej do odblokowania cen hurtowych.
Jeśli chcesz ściśle wdrożyć minimalną ilość zamówienia dla klientów hurtowych, możesz ustawić ilość zamówienia hurtowego produktu Krok 1.
Ustalanie cen hurtowych na podstawie ilości
Załóżmy, że chcesz zaoferować różne ceny dla jeszcze większej ilości. Ceny hurtowe WooCommerce również na to pozwalają.
Na stronie edycji produktu przewiń w dół do sekcji ceny i zaznacz pole wyboru opcji „Włącz dalsze rabaty cen hurtowych na podstawie zakupionej ilości”.
Pokaże to ustawienie cen oparte na ilości. Możesz wybrać rolę klienta hurtowego, a następnie wprowadzić ilość początkową i ilość końcową. Na koniec dodaj ceny dla zamówień mieszczących się między tymi ilościami.
Po zakończeniu kliknij przycisk „Dodaj zasadę rabatu ilościowego”.
Powtórz ten proces, jeśli chcesz dodać więcej reguł dotyczących cen opartych na ilości. Możesz teraz zapisać swój produkt lub opublikować go.
Przeglądanie Cen Produktów Hurtowych
Domyślnie ceny produktów hurtowych są dostępne dla użytkowników z rolą użytkownika „klient hurtowy”. Oznacza to, że zalogowani klienci hurtowi zobaczą ceny hurtowe na stronie produktu.
W celach testowych możesz utworzyć nowe konto użytkownika, odwiedzając Użytkownicy ” Dodaj Nowy strona i wybierz „klient hurtowy” jako rolę użytkownika.
Następnie musisz zalogować się za pomocą nowego konta użytkownika i przejść do wcześniej edytowanego produktu. Znajdziesz tam ceny hurtowe wymienione wraz z regularnymi cenami.
Ustalanie globalnych rabatów dla klientów hurtowych
Normalnie, można dodać cenę hurtową dla każdego produktu Ręcznie. Jednak wtyczka cen hurtowych WooCommerce pozwala również ustawić globalne rabaty dla klientów hurtowych.
Wystarczy udać się do WooCommerce ” Ustawienia stronę i przejdź do zakładki ceny hurtowe. Stąd musisz kliknąć na link rabatowy.
Następnie musisz wybrać rolę klienta hurtowego i dodać wartość rabatu w procentach. Po zakończeniu kliknij przycisk Dodaj mapowanie, aby zapisać zniżkę.
Ta globalna zniżka będzie stosowana tylko do produktów, które nie mają skonfigurowanych cen hurtowych. Klienci hurtowi będą mogli skorzystać z rabatu niezależnie od ilości produktu.
Konfigurowanie globalnej Zniżki opartej na ilości
Jeśli chcesz zaoferować globalny rabat oparty na ilości, możesz go skonfigurować na stronie „rabat” w ustawieniach wtyczki.
Wystarczy wybrać rolę klienta hurtowego i dodać ilość początkową / końcową z wartością rabatu w procentach.
Następnie kliknij przycisk Dodaj mapowanie, aby zapisać regułę rabatu.
Tworzenie Ról Klientów Hurtowych
Nie wszyscy klienci hurtowi są tacy sami. Niektórzy mogą zamawiać częściej i w większych ilościach niż inni. Czy nie byłoby miło, gdybyś mógł odróżnić istniejących klientów hurtowych?
Ceny hurtowe WooCommerce pozwalają na to, tworząc hurtowe role klientów.
Domyślnie wtyczka zawiera rolę użytkownika klienta hurtowego, z której można korzystać dla wszystkich klientów hurtowych. Aby utworzyć więcej ról, przejdź do WooCommerce ” Hurtownie strona.
Możesz teraz wybrać rolę użytkownika w globalnych Ustawieniach rabatu lub na stronach produktów, aby oferować różne opcje cenowe.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci skonfigurować ceny hurtowe WooCommerce w Twoim sklepie eCommerce. Możesz również zobaczyć naszą listę najlepszych wtyczek WooCommerce, najlepszych motywów WooCommerce i najlepszego hostingu WooCommerce, aby rozwijać swój biznes.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.