W artykule:
- Dlaczego warto uruchomić Facebook Giveaway w WordPress?
- Prowadzenie Facebook Giveaway w WordPress
- Punkt 1. Tworzenie Pierwszej Kampanii Na Facebooku
- Punkt 2. Dodawanie kolejnych akcji do prezentów na Facebooku
- Krok 3: Zaprojektuj Swój Facebook Giveaway, aby się wyróżniać
- Punkt 4. Dostrajanie Ustawień Prezentów
- Punkt 5. Dodaj swój Facebook Giveaway do posta lub strony WordPress
- Punkt 6. Promocja Prezentów Na Facebooku
- Punkt 7. Ogłoszenie Zwycięzców Konkursu
Czy chcesz zwiększyć zaangażowanie w swojej witrynie, jednocześnie zwiększając liczbę obserwujących na Facebooku?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi tak, musisz uruchomić konkurs na Facebooku. Facebook może pomóc w przyciągnięciu uwagi użytkowników do twojej strony na Facebooku i pomóc ci uzyskać więcej polubień / obserwujących na Facebooku.
W tym przewodniku pokażemy, jak prawidłowo dodać Prezenty na Facebooku w WordPress, aby zwiększyć zaangażowanie i uzyskać więcej polubień / wyświetleń.
Dlaczego warto uruchomić Facebook Giveaway w WordPress?
Zasady Facebooka nie pozwalają na rozdawanie nagród za Polubienia.
Zasady te nie ograniczają jednak wysyłania gości do strony na Facebooku lub grupy z twojej witryny.
Uruchomienie Facebook giveaway na swojej stronie WordPress pozwala wskazać użytkownikom stronę na Facebooku, co ostatecznie skutkuje większą liczbą obserwujących i zaangażowania na swojej stronie na Facebooku.
Upominki pozwalają również dodawać inne wskaźniki zaangażowania jednocześnie, takie jak proszenie użytkowników o dołączenie do biuletynu e-mailowego, przeglądanie profilu na Instagramie, oglądanie filmów na YouTube i wiele innych.
Prezenty i konkursy mogą stać się wirusowe ze względu na akcje udostępniania społecznościowego, które zwiększają twój zasięg i pomagają znaleźć nowych użytkowników.
Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się, jak łatwo uruchomić Prezenty na Facebooku w WordPress, aby uzyskać więcej polubień i zaangażowania.
Prowadzenie Facebook Giveaway w WordPress
W tym samouczku będziemy używać RafflePress. Jest to najlepsza wtyczka do prezentów WordPress na rynku.
RafflePress ułatwia projektowanie prezentów za pomocą Kreatora przeciągnij i upuść. Możesz dodać zdjęcie z nagrodami, wybrać daty, losowo wybrać zwycięzców i użyć szablonów, aby szybko uruchomić nowe kampanie z nagrodami.
Zawiera akcje społecznościowe, które kierują użytkowników do kanałów społecznościowych, w tym Facebooka. Możesz wykonać akcję obowiązkową, aby dołączyć do prezentów. Jest również wyposażony w loginy społecznościowe i integruje się ze wszystkimi popularnymi platformami e-mail marketingu.
RafflePress został założony przez założyciela WPBeginner, Syeda Balkhi, aby pomóc nam zwiększyć zaangażowanie na naszej własnej stronie i działa naprawdę dobrze.
Mając to na uwadze, zacznijmy twoją pierwszą kampanię na Facebooku.
Punkt 1. Tworzenie Pierwszej Kampanii Na Facebooku
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę RafflePress. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Możesz również użyć wtyczki RafflePress lite za darmo, ale ze względu na ten samouczek pokażemy wersję Pro.
Po aktywacji wtyczka doda nowy element menu oznaczony RafflePress do paska bocznego administratora WordPress.
Kliknięcie go przeniesie Cię do ustawień wtyczki i zostaniesz poproszony o wprowadzenie klucza licencyjnego. Możesz znaleźć te informacje pod swoim kontem na stronie RafflePress.
Następnie musisz odwiedzić RafflePress ” Dodaj Nowy aby uruchomić giveaway builder.
Najpierw musisz podać tytuł swojego prezentu, a następnie wybrać szablon. RafflePress zawiera kilka gotowych szablonów dla konkretnych kampanii, w tym jeden do rozwijania strony na Facebooku.
Spowoduje to uruchomienie Kreatora prezentów z wybranymi działaniami, które użytkownicy muszą wykonać, aby dołączyć do konkursu. Nadal możesz dodawać / usuwać akcje do swoich prezentów (więcej na ten temat później).
Facebook Facebook, Odwiedź nas na Facebooku I Zobacz post na Facebooku lub akcje wideo.
Zacznijmy dostosowywać ten prezent, dodając nasze szczegóły nagrody. Po prostu kliknij ikonę edycji obok tytułu nagrody w lewej kolumnie.
Najpierw musisz podać tytuł nagrody. Następnie możesz podać krótki opis i dodać zdjęcie nagrody.
Uwaga: Potrzebujesz pomocy w znalezieniu pomysłów na nagrody? Oto 105 sprawdzone pomysły na nagrody konkursowe dla wirusowych prezentów.
Tuż pod tytułem będziesz mógł wybrać daty rozpoczęcia i zakończenia rozdawania.
Punkt 2. Dodawanie kolejnych akcji do prezentów na Facebooku
Teraz, gdy wykonałeś podstawową konfigurację do rozdawania, dodajmy kilka sposobów, aby użytkownicy mogli dołączyć do rozdawania.
Musisz przejść do zakładki „akcje” w kreatorze prezentów i zacząć dodawać akcje do swojego prezentu.
Na przykład możesz poprosić użytkowników o dołączenie do listy e-mail, wyświetlenie profilu na Instagramie, Pintereście lub Twitterze, wysłanie tweeta, odwiedzenie strony lub produktu WooCommerce w swoim sklepie i tak dalej.
Po prostu kliknij akcję i dodaj ją do swojego prezentu. Kreator pokaże Ci określone ustawienia dla danej akcji.
W tym miejscu musisz podać tytuł akcji, który użytkownicy zobaczą na przycisku akcji w Twoim prezencie.
Następnie musisz przypisać wartość do akcji. Wartość jest liczbą wpisów, które użytkownicy zarobią za wykonanie akcji. Facebooku, to chcesz nadać większą wagę swoim działaniom na Facebooku.
Poniżej masz wybór, aby działanie było obowiązkowe. Użytkownicy nie będą mogli wziąć udziału w konkursie na Facebooku, jeśli nie wykonają obowiązkowej akcji.
Facebooka, łącza do grupy na Facebooku lub łączenia się z usługą poczty e-mail.
Krok 3: Zaprojektuj Swój Facebook Giveaway, aby się wyróżniać
RafflePress oferuje łatwe w użyciu narzędzia do projektowania, aby dostosować wygląd kampanii z nagrodami.
Po prostu przejdź do zakładki projekt, a zobaczysz opcje wyboru układu, koloru przycisku i czcionek do prezentów.
Jeśli planujesz użyć prezentów jako samodzielnej strony docelowej zamiast osadzania jej w poście na blogu, stronie lub widżecie paska bocznego, możesz również wybrać kolor tła strony.
RafflePress pozwala dodać prezenty do dowolnego posta lub strony WordPress. Możesz także utworzyć niestandardową stronę docelową dla konkursu prezentów na Facebooku, korzystając z ulubionego narzędzia do tworzenia stron WordPress i po prostu dodaj tam widżet prezentów (więcej na ten temat później).
Punkt 4. Dostrajanie Ustawień Prezentów
Teraz, gdy twój prezent wygląda świetnie, przejrzyjmy jego ustawienia po raz ostatni. Przejdź do zakładki „Ustawienia” w kreatorze, aby zobaczyć różne opcje.
Wszystkie są bardzo oczywiste, ale przejrzymy je jeden po drugim.
Najpierw musisz kliknąć kartę „Ogólne” i przejrzeć opcje.
Jeśli chcesz utworzyć samodzielną stronę konkursu na Facebooku, możesz to zrobić tutaj. Podaj nazwę strony kampanii pod opcją Permalink strony bez spacji.
Możesz również pokazać i ukryć liczbę zgłoszeń, zwycięzców konkursu i link powered by.
Następnie przejdź do zakładki „Zasady rozdawania”. Tutaj znajdziesz Zasady dołączania do rozdawania nagród. Możesz zacząć od kliknięcia przycisku „Generuj reguły”, aby automatycznie wygenerować reguły za pomocą przykładowego szablonu.
Jeśli chcesz, aby uczestnicy potwierdzili swój adres e-mail, przełącz się na kartę weryfikacja wiadomości e-mail. W tym miejscu włącz funkcję weryfikacji wiadomości e-mail i skonfiguruj opcje wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
RafflePress pozwala śledzić użytkowników,którzy pomyślnie ukończyli akcje rozdawania. Możesz to zrobić, dodając Skrypty śledzenia w zakładce „śledzenie sukcesu”. Na przykład możesz dodać skrypt Google Analytics tutaj lub kod piksela retargetingu Facebooka tutaj.
Jeśli chcesz przekierować użytkowników do określonej strony, Przejdź do zakładki przekierowanie sukcesu i wprowadź adres URL strony, na którą chcesz wysłać użytkowników.
Na koniec możesz włączyć / wyłączyć funkcję logowania społecznościowego na karcie logowania społecznościowe. Wyłączenie go spowoduje wyłączenie przycisku login with Facebook w kampanii rozdawniczej.
Twoje prezenty są już gotowe do uruchomienia. Nie zapomnij kliknąć przycisku „Zapisz” w prawym górnym rogu, aby zapisać wszystkie ustawienia.
Punkt 5. Dodaj swój Facebook Giveaway do posta lub strony WordPress
RafflePress ułatwia wyświetlanie prezentów w dowolnym miejscu na stronie WordPress.
Możesz po prostu edytować post lub stronę lub utworzyć nową, a następnie dodać blok loterii do edytora bloków.
Następnie musisz wybrać wcześniej utworzony prezent. Blok RafflePress załaduje teraz podgląd twojego prezentu bezpośrednio w edytorze.
Możesz również dodać swoje prezenty do paska bocznego lub dowolnego innego miejsca za pomocą krótkiego kodu.
Po prostu edytuj swoje prezenty i przejdź do zakładki „Publikuj” w interfejsie konstruktora. Stąd kliknij na shortcode opcja i RafflePress pokaże shortcode można użyć.
Skopiuj krótki kod i edytuj post lub stronę, na której chcesz wyświetlić prezenty. Wystarczy wkleić shortcode wewnątrz edytora postów i gotowe.
Możesz również dodać krótki kod do widżetu paska bocznego. Przejdź do Wygląd ” Widgety strona, a następnie dodaj widżet „tekst” do paska bocznego.
Możesz teraz wkleić swój shortcode wewnątrz ustawień widgetu i kliknąć przycisk Zapisz, aby go zapisać. Następnie możesz wyświetlić podgląd swojej witryny, aby zobaczyć ją w akcji.
Punkt 6. Promocja Prezentów Na Facebooku
Musisz zacząć promować swoje prezenty, aby zbudować oczekiwanie przed rozpoczęciem konkursu. Zalecamy planowanie z wyprzedzeniem, aby dać sobie wystarczająco dużo czasu na nagłośnienie kampanii.
Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby zbudować oczekiwanie na udaną kampanię rozdawniczą.
- Wyślij e-mail do subskrybentów newslettera e-mail.
- Facebook, Twitter, Instagram i wiele innych.
- Uruchom płatną kampanię reklamową(nie jest wymagana, ale pomaga).
- Skontaktuj się z influencerami, blogerami, forami i społecznościami, aby uzyskać informacje.
Wkładając całą ciężką pracę przed wydarzeniem zwiększa szanse kampanii, aby uzyskać wirusowe. Zwiększy to również zwrot z inwestycji w zakresie polubień na Facebooku, obserwujących i nowych subskrybentów, które otrzymasz na swoją stronę.
Punkt 7. Ogłoszenie Zwycięzców Konkursu
Najlepsze w RafflePress jest to, że automatyzuje cały proces. Twoje prezenty zakończą się automatycznie po osiągnięciu ustawionej godziny i daty zakończenia.
Następnie możesz automatycznie wybrać szczęśliwych zwycięzców w losowaniu.
Po prostu przejdź do RafflePress ” Prezenty strona i kliknij link „Need Winners” obok swojego prezentu.
Następnie zobaczysz listę użytkowników, którzy wzięli udział w konkursie. Musisz kliknąć przycisk Wybierz zwycięzcę u góry i wybrać liczbę użytkowników, którzy mogą wygrać oraz czy chcesz zezwolić na niezweryfikowane wiadomości e-mail na wygraną.
Kliknij przycisk „Wybierz zwycięzcę teraz”, aby kontynuować.
RafflePress teraz losowo wybierze zwycięzcę dla twojego prezentu.
Możesz teraz kliknąć na link e-mail zwycięzcy, aby wysłać zwycięzcy wiadomość e-mail o tym, w jaki sposób może odebrać nagrodę.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak łatwo dodać Facebook giveaway w WordPress, aby zwiększyć zaangażowanie. Możesz również zobaczyć te praktyczne wskazówki, których możesz użyć, aby uzyskać większy ruch na swojej stronie WordPress.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.