Chcesz zwiększyć współczynnik konwersji? O to właśnie chodzi w hello bars. Niezależnie od tego, czy chcesz dodać subskrybentów wiadomości e-mail, reklamować specjalne oferty, przyciągać ruch do strony docelowej, czy też ogłaszać ogłoszenia w całej witrynie, bary hello wykonają zadanie.

Czym są bary hello? Paski powitania, bardziej ogólnie nazywane paskami powiadomień, to paski dodawane do górnej lub dolnej części strony internetowej w celu dostarczenia ukierunkowanej wiadomości. W większości przypadków są lepkie, co oznacza, że pozostają umieszczone podczas przewijania w górę lub w dół. Zazwyczaj dostarczają one przekaz marketingowy, ale ich zastosowanie nie ogranicza się do marketingu, a są one realizowane przez wiele, wiele stron internetowych.

Paski powiadomień są popularne po części, ponieważ mogą być używane do osiągnięcia różnych celów:

  • Prowadzić bloga? Biuletyn może zapewnić ogromny wzrost powtarzalnego ruchu, a pasek powiadomień może być używany do dodawania subskrybentów wiadomości e-mail.
  • Masz ogłoszenie, które musi zobaczyć każdy z Twoich gości? Pasek powiadomień może wyświetlać krótką wiadomość i link do strony z dodatkowymi informacjami.
  • Prowadzisz promocję w ograniczonym czasie? Użyj paska powiadomień, aby poinformować odwiedzających o wrażliwej na czas ofercie.
  • Zatrudnianie i myślisz, że odwiedzający Twoją witrynę będą chcieli o tym wiedzieć? Paski powiadomień to świetny sposób na powiedzenie ” zatrudniamy!”

Konfiguracja paska powitalnego jest łatwa i istnieje kilka różnych sposobów na dodanie go do swojej witryny WordPress. Zanim jednak przejdziesz do wdrożenia, ważne jest, aby przemyśleć i opracować plan korzystania z paska powiadomień.

Hello Bar: Plusy, Minusy i najlepsze praktyki

Paski powiadomień mogą być niesamowite. Możesz ich użyć do wyświetlenia ukierunkowanej wiadomości, która dociera do każdego odwiedzającego. Nie są natrętne, ale mogą przyciągać wzrok i są wystarczająco elastyczne, aby można je było wykorzystać do dostarczania wielu różnych rodzajów wiadomości.

Jednak bary powitalne mogą być również nieskuteczne, jeśli są słabo zaimplementowane. Jeśli pasek powiadomień jest też dyskretni odwiedzający mogą go zignorować. Wyskakujące okienka, długo wyśmiewane jako irytujące, przynajmniej upewnij się, że odwiedzający musi zwróć uwagę na wiadomość. Jeśli wiadomość jest na tyle pilna, że uzasadnia przerwanie czasu spędzonego na stronie przez odwiedzających, lepszym rozwiązaniem może być wyskakujące okienko. Ponadto paski powiadomień oferują ograniczone nieruchomości i zwykle są skuteczne tylko w bardzo krótkim zdaniu i linku. Jeśli chcesz wyświetlić bardziej złożony komunikat, pasek powiadomień może nie odpowiadać zadaniu.

Mając to na uwadze, oto trzy rzeczy, które możesz zrobić, aby upewnić się, że hello bar jest tak skuteczny, jak to możliwe:

  • Wyróżnij się. Poważnie, zrób to. Nie szalej, ale pamiętaj, że pasek powitalny nie blokuje niczyjego widoku jak wyskakujące okienko, więc wyróżnij go mocnymi kolorami są hojne czcionki.
  • Wybierz ostrożnie tekst paska powiadomień. Jeśli nie jesteś słownikiem, znajdź go. Komunikaty paska powiadomień muszą być jasne, zwięzłe i wydajne, aby były skuteczne.
  • Zmierz skuteczność i dostosuj w razie potrzeby. Użyj analizy, aby śledzić skuteczność paska powiadomień. Następnie dokonaj korekt i zobacz, co się stanie. Kontynuuj wprowadzanie korekt, aż uzyskasz zadowalające wyniki.

Jak Inne Strony Używają Hello Bars

Bary Hello są wszędzie w społeczności WordPress i są używane do różnych celów. Oto pięć przykładów pasków powiadomień używanych w popularnych blogach i firmach WordPress, aby uzyskać przepływ kreatywnych soków.

wpmu dev blog screenshot

WPMU DEV

Nie szukamy dalej niż na tym blogu dla naszego pierwszego przykładu hello bar. Ten pasek powiadomień pojawia się, jeśli odwiedzasz naszego bloga bez logowania. Jeśli chcesz zobaczyć go w akcji, po prostu otwórz okno przeglądarki prywatnej lub incognito i spójrz. Po otwarciu strony przewiń w dół, aż pojawi się pasek powitalny.

Jest kilka rzeczy, które powinieneś zauważyć w tym barze hello. Po pierwsze, używamy jasnego koloru i pogrubionego tekstu wielkich liter, aby zwrócić uwagę na najważniejsze słowa w wiadomości. Po drugie, bar hello oferuje coś namacalnego: 14 dni bezpłatnego dostępu i stały rabat. Oferowanie czegoś namacalnego znacznie zwiększa skuteczność hello bar.

WPEngine website screenshot

WP Engine

WP Engine wykorzystuje odważny kolor i oferuje namacalną nagrodę. Ten pasek powiadomień składa się w całości z odważnego pomarańczowego koloru, co wyróżnia cały pasek. Pojawia się na stronie blogu WP Engine i dostarcza komunikat marketingowy, który sprzedaje usługi WP Engine oparte na wielu korzyściach: rabat 20%, szybsze witryny i ulepszone konwersje.

Osobiście podejrzewam, że wydajność tego paska powiadomień można poprawić. Gdybym pracował z WP Engine, Chciałbym przeprowadzić testy A/B z dwiema modyfikacjami, aby sprawdzić, czy można poprawić wydajność paska powiadomień.

  1. Chciałbym skrócić i uprościć przesłanie. Sprzedaż trzech różnych funkcji w jednej krótkiej wiadomości to za dużo.
  2. Zwiększyłbym wagę i rozmiar czcionki, aby wiadomość była łatwiejsza do odczytania.

Podejrzewam, że ten konkretny Pasek powitalny będzie działał lepiej z tymi modyfikacjami, a testy A/B można wykorzystać do identyfikacji tekstu i projektu, który przyniósł najlepsze wyniki.

ManageWP website screenshot

ManageWP

Hello bar w ManageWP zmierza w zupełnie innym kierunku.

Ten pasek powiadomień to hybrydowa konstrukcja, która zawiera nawigację witryny zagnieżdżoną na pasku powiadomień. Podobnie jak WPMU DEV ’ s hello bar, ten pasek powiadomień próbuje sprzedawać usługi ManageWP za pomocą bezpłatnej wersji próbnej. Jednak w przeciwieństwie do WPMU DEV i WP Engine, pasek powiadomień ManageWP jest bardzo stonowany i wtapia się w ogólny schemat kolorów i wygląd strony.

Ponieważ ManageWP połączyło pasek nawigacji z paskiem powiadomień, zastosowanie bardziej stonowanego projektu ma sens. W takim przypadku pasek powiadomień istnieje jako część podstawowego komponentu witryny, a nie jako samodzielny widżet marketingowy. Skakanie ze strony jest niepotrzebne, gdy funkcjonalność menu nawigacyjnego naturalnie zwróci uwagę na wiadomość.

iThemes website screenshot

iThemes

Pasek powiadomień iThemes jest klasycznym przykładem marketingu hello bar. Konstrukcja paska powiadomień powoduje, że wyróżnia się on na tle reszty strony, a wiadomość, którą dostarcza, jest ukierunkowana i pilna.

Używanie paska powiadomień do dostarczania wiadomości wrażliwych na czas może być skuteczne, o ile nie jest przesadzone. Użyj paska powiadomień, aby przez cały czas wyświetlać ofertę „specjalną” lub „ograniczoną”, a odwiedzający szybko zorientują się, że oferta nie jest tak „specjalna”, jak się wydaje.

WPBeginner website screenshot

WP początkujący

A teraz coś zupełnie innego.

Pasek powiadomień w Początkujący WP przyjmuje rzeczy w nowym kierunku i promuje nowe treści, a nie produkt lub usługę. Dlaczego? Odpowiedź ma związek z faktem, że WP Beginner to zupełnie inny rodzaj strony niż którykolwiek z pozostałych, na które patrzyliśmy do tej pory.

W WPMU DEV nie uwzględniamy dowolny linki partnerskie w naszych wpisach na blogu. Tak więc, chociaż z pewnością chcemy, abyś często odwiedzał nasz blog i czytał każdy post, nie zarabiamy pieniędzy, gdy czytasz nasz blog i klikasz linki w naszych artykułach. Jesteśmy firmą premium WordPress produkty, które po prostu dzieje się mieć najlepszy blog WordPress w Internecie. WP Beginner działa na zupełnie innym modelu przychodów. Ich celem jest doprowadzenie do jak największego ruchu na swoim blogu, utrzymanie tych gałek ocznych na swoim blogu tak długo, jak to możliwe, i zachęcenie odwiedzających do klikania linków partnerskich zawartych w postach i paskach bocznych.

Kiedy myślisz o początkującym modelu biznesowym WP, zachęcanie odwiedzających witrynę do odwiedzania innych popularnych treści wywołujących kliknięcie ma sens. Pozwala odwiedzającym dłużej czytać (i klikać) i zwiększa ich szanse na zarobienie prowizji przy zakupie hostingu lub produktu WordPress z linku na swojej stronie.

Witaj bary zajmują pierwszorzędne nieruchomości na twojej stronie. Nie używaj ich zbyt pochopnie. Używaj ich do dostarczania ważnych wiadomości.

Żeby było jasne, nie krytykuję początkującego WP. Zwracam na to uwagę, aby odnieść się do kwestii: użyj paska powiadomień, aby sprzedać to, co zarabia na Twoją firmę.

To, co musisz wziąć z tych przykładów, to przykłady. Na czym opiera się Twoja firma? W jaki sposób Twoja strona internetowa zarabia pieniądze? To jest rzecz, której potrzebujesz, aby reklamować się za pomocą paska powiadomień.

  • Czy zarabiasz pieniądze z newslettera e-mail? Zareklamuj swój newsletter za pomocą paska powiadomień.
  • Czy zarabiasz pieniądze sprzedając produkty lub usługi? Reklamuj te produkty i usługi za pomocą paska powiadomień.
  • Czy zarabiasz pieniądze z linkami partnerskimi osadzonymi w postach na blogu i artykule? Reklamuj swoją najbardziej klikalną treść za pomocą paska powiadomień.

Jak zrobić pasek powitania / powiadomienia

Jeśli chcesz dodać pasek powiadomień do swojej witryny WordPress, masz kilka opcji do rozważenia. Jeśli lubisz dokładnie wiedzieć, co dzieje się w kodzie witryny i masz podstawowe umiejętności HTML i CSS, możesz stworzyć własny. Jeśli chcesz uzyskać więcej funkcji, istnieje wiele wtyczek paska powiadomień dostępnych z katalogu wtyczek WordPress.

Istnieje również kilka witryn internetowych widżetów marketingowych, takich jak Hello Bar, SumoMe i GetSiteControl, które ładnie integrują się z WordPress i oferują paski powiadomień i inne widżety marketingowe.

Roll Your Own

screenshot from tutorial on making your own css alert bar
Niech Joshua Hibbert nauczy Cię, jak zrobić czysty Pasek alertów CSS

Paski powiadomień można tworzyć za pomocą czystego HTML i CSS. Oznacza to, że możesz dodać jeden do witryny WordPress, modyfikując tylko dwa pliki: nagłówek.php oraz styl.css. Jak zawsze, przed dokonaniem ręcznych modyfikacji witryny WordPress, zawsze Utwórz kopię zapasową i skonfiguruj motyw potomny.

Jeśli jesteś już kompetentnym programistą front-end, możesz sprawdzić się już teraz i zabrać się do pracy. Jeśli jednak chcesz, aby samouczek przeprowadził Cię przez proces tworzenia paska powiadomień, oto dwie opcje do rozważenia:

  • Jak zrobić czysty Pasek alertów CSS: samouczek autorstwa Joshua Hibbert, może pokazać, jak zbudować czysty Pasek alertów HTML i CSS, który jest ukryty po kliknięciu na niego.
  • Pop From Top Notification: szybki samouczek Chrisa Coyiera da ci sposób na wyświetlenie paska powiadomień z kompatybilnością między przeglądarkami, który ukryje się automatycznie po zadanym przedziale czasu.

Po utworzeniu powiadomienia możesz dodać je do witryny WordPress, dodając odpowiedni CSS do motywu styl.css plik i HTML do Twojego motywu nagłówek.php plik.

  • Hello Bar

    Hello Bar website screenshot

    Hello Bar jest imiennikiem, po którym wszystkie bary hello są nazwane. W rzeczywistości Hello Bar to jeden produkt z paskiem powiadomień, ale Hello Bar odniósł tak duży sukces, że stał się nazwą defacto dla wszystkich pasków powiadomień o podobnym stylu–podobnie jak Klennex, Pomadka, rolki i bandaże to nazwy marek, które są używane w odniesieniu do całych kategorii produktów.

    Możesz uzyskać oryginalny Hello Bar na swojej stronie w ciągu kilku minut. Hello Bar sprawia, że jest to głupie-łatwo utworzyć pasek powiadomień, a to proste w użyciu z WordPress.

    Aby rozpocząć, odwiedź Hello Bar, Zarejestruj się, połącz swoją witrynę, wystylizuj swój hello bar i kliknij Zapisz I Opublikuj. Następnie zainstaluj Pasek powitalny, który właśnie utworzyłeś, na jeden z dwóch sposobów: dodając pojedynczą linię HTML do swojej witryny lub pobierając i instalując niestandardową wtyczkę WordPress o konfiguracji zerowej.

    Możesz użyć paska powitania do różnych celów: do zbierania adresów e-mail, podawania numeru telefonu kontaktowego, łączenia się z kanałami mediów społecznościowych, wyświetlania ogłoszenia lub zachęcania odwiedzających do odwiedzenia linku. Użyj Hello Bar dla najczęstszego celu: zbierania adresów e-mail i możesz synchronizować adresy e-mail z kilkoma popularnymi platformami e-mail marketingu, w tym MailChimp, AWeber, Constant Contact i kilkoma innymi.

    Hello Bar jest darmowy dla maksymalnie 10 witryn, ale zawiera logo Hello Bar na każdym pasku. Aby pozbyć się logo lub utworzyć Paski dla więcej niż 10 witryn, musisz zarejestrować konto premium.

    Zainteresowany Hello Bar?

    Rozpocznij
  • SumoMe

    SumoMe website screenshot

    SumoMe oferuje paski powiadomień i wiele innych narzędzi marketingowych. Aby rozpocząć korzystanie z SumoMe, Zarejestruj konto, a następnie dodaj SumoMe do swojej witryny WordPress. SumoMe możesz dodać do swojej witryny na dwa różne sposoby:

    • Dodaj krótki skrypt bezpośrednio do nagłówek.php lub do funkcje.php z wp_enqueue_script funkcja.
    • Z wtyczką SumoMe WordPress.

    Po dodaniu SumoMe do witryny możesz utworzyć pasek powiadomień, który SumoMe wywołuje Smart Bar.

    Pasek jest wysoce konfigurowalny. Możesz w pełni dostosować kolor i wiadomość, kontrolować częstotliwość wyświetlania paska temu samemu odwiedzającemu, integrować się z platformami e-mail marketingu w celu zbierania adresów e-mail i wiele więcej.

    SumoMe jest bezpłatne dla 1 miliona miesięcznych odsłon. Jeśli jednak twój ruch przekracza ten poziom, jeśli chcesz usunąć markę SumoMe lub chcesz uzyskać dostęp do funkcji premium, musisz zarejestrować konto premium.

    Zainteresowany SumoMe?

    Pobierz
  • GetSiteControl

    GetSiteControl website screenshot

    GetSiteControl zapewnia możliwość dodania paska powiadomień lub okna powiadomień w jednej z dziewięciu różnych pozycji na stronie internetowej.

    Powiadomienie może być wykonane w celu osiągnięcia siedmiu różnych celów: dodawania subskrybentów, zapewnienia środków kontaktu, reklamy promocji, linkowania do ankiety, dodawania mediów społecznościowych follow linki, dodawanie serwisów społecznościowych współdzielenie linki lub dodanie monitu czatu.

    To dużo mocy z jednej usługi.

    Podobnie jak SumoMe i Hello Bar, GetSite Control można zainstalować ręcznie dodając trochę JavaScript do nagłówka witryny lub pobierając i instalując wtyczkę WordPress. GetSiteControl jest darmowy do korzystania z jednej strony internetowej. Jeśli jednak chcesz zarządzać więcej niż jedną witryną z jednego konta lub uzyskać dostęp do zaawansowanych funkcji, takich jak testy A/B i ankiety rozgałęziające, musisz zarejestrować konto premium.

    Zainteresowany GetSiteControl?

    Pobierz
  • 8 stopniowy pasek powiadomień

    8Degree Notification Bar for WordPress plugin screenshot

    Ta wtyczka WordPress nie pochwala się wieloma aktywnymi instalacjami ani mnóstwem recenzji. Jest to jednak najpotężniejsza, darmowa wtyczka paska powiadomień ogólnego przeznaczenia, którą wypróbowałem.

    Po instalacji Wtyczka ta dodaje nowy element menu najwyższego poziomu o nazwie Pasek Powiadomień do menu administratora. Wtyczka może być używana do tworzenia jednego paska powiadomień naraz, a dostępnych jest wiele opcji. Jedną z naprawdę fajnych funkcji oferowanych przez tę wtyczkę jest możliwość wyświetlania ikon mediów społecznościowych dla kont Facebook, Twitter, LinkedIn i Google Plus bezpośrednio na pasku powiadomień.

    Inną opcją jest możliwość wyświetlania paska powiadomień tylko raz każdemu odwiedzającemu i umożliwienie odwiedzającym odrzucenia paska powiadomień. Możesz wyświetlić prostą wiadomość HTML lub formularz zgody na e-mail. Możesz przesunąć pasek na górę lub na dół strony, dostosować wysokość paska powiadomień, zmienić kolory i zmienić kolejność ikon mediów społecznościowych w dowolnej kolejności.

    Jeśli używasz paska powiadomień, aby wyświetlić formularz rezygnacji z wiadomości e-mail, subskrybowane adresy e-mail są zapisywane na stronie ustawienia wtyczki w obszarze administracyjnym WordPress. Stamtąd możesz pobrać wszystkie subskrybowane adresy e-mail w formacie CSV i zaimportować je do wybranej platformy e-mail marketingu.

    Zainteresowany 8degree Notification Bar?

    Pobierz
  • Pasek Powiadomień WPFront

    WPFront Notification Bar plugin screenshot

    Jeśli chcesz wykonać niestandardowe skrypty z przycisku na pasku powiadomień, pasek powiadomień WPFront jest najlepszym rozwiązaniem.

    Zainstalowanie i aktywacja tej wtyczki spowoduje dodanie nowej pozycji menu najwyższego poziomu zatytułowanej WPFront z dwoma podmenu. Pierwszy to ekran marketingowy z informacjami o wszystkich wtyczkach WPFront. Drugi, Pasek Powiadomień, zawiera jednostronicowe menu ustawień, z którego można skonfigurować pasek powiadomień.

    Menu Ustawienia zawiera wiele opcji, w tym następujące opcje:

    • Włącz lub Wyłącz pasek powiadomień.
    • Umieść pasek u góry lub u dołu strony.
    • Upewnij się, że pasek powiadomień jest lepki, aby pozostał na swoim miejscu podczas przewijania użytkownika lub wybierz opcję wyświetlania paska po przewinięciu określonej ilości miejsca na ekranie.
    • Skonfiguruj wysokość paska, styl, przesunięcie od góry ekranu i ustaw pasek tak, aby zamykał się automatycznie po określonym czasie.
    • Wyświetlaj pasek powiadomień tylko Gościom lub Użytkownikom z określonymi uprawnieniami.
    • Ustaw datę rozpoczęcia i zakończenia, podczas której ma być wyświetlany pasek powiadomień.
    • Ponadto można skonfigurować przycisk na pasku powiadomień, aby otworzyć łącze lub uruchomić trochę niestandardowego JavaScript.

    Zainteresowany paskiem powiadomień WPFront?

    Pobierz
  • Paski powiadomień WP

    WP Notification Bars plugin screenshot

    Jeśli szukasz martwego prostego paska powiadomień, aby wyświetlić krótką wiadomość i link, nie szukaj dalej.

    Po aktywacji paska powiadomień WP poszukaj nowego Paski Powiadomień opcja menu w menu administratora witryny. Stamtąd można kontrolować podstawowe ustawienia paska powiadomień, takie jak kolory, rozmiar czcionki i szerokość.

    Ponadto dostępne są pola, w których należy wprowadzić POWIADOMIENIE TEKSTOWE, tekst łącza i adres URL łącza. Kilka ograniczonych ustawień umożliwia ograniczenie wyświetlania paska powiadomień w zależności od tego, czy przeglądane są strony, posty lub Strona główna. Na koniec możesz również ograniczyć wyświetlanie paska powiadomień do odwiedzających docierających do witryny z Google lub Facebooka w celu uzyskania wysoce ukierunkowanych wiadomości.

    Interesuje Cię WP Notification Bars?

    Pobierz
  • Pasek Powiadomień

    Notification Bar plugin screenshot

    Jeśli chcesz wyświetlić wiadomość w czasie, z pełną kontrolą nad stylizacją paska powiadomień, ta wtyczka od WP Fruits jest warta rozważenia.

    Aktywacja tej wtyczki dodaje nową Pasek Powiadomień pozycja menu najwyższego poziomu. Z menu ustawień jednostronicowych można kontrolować, czy pasek powiadomień jest wyświetlany u góry lub u dołu strony internetowej, a także liczbę milisekund, podczas których pasek powiadomień ma być wyświetlany. Inne opcje obejmują pełną kontrolę nad schematem kolorów i możliwość dostarczenia niestandardowej wiadomości i tekstu łącza.

    Darmowa wersja tej wtyczki zawiera link do WP Fruits Notification Bar Pro w górnym lewym rogu paska powiadomień. Jeśli chcesz usunąć ten link, musisz kupić wersję PRO wtyczki.

    Interesuje Cię pasek powiadomień?

    Pobierz

Kolejne Kroki…

Proszę bardzo. Osiem różnych sposobów na dodanie paska powiadomień do witryny WordPress, który pomoże Ci osiągnąć cele konwersji.

Jaki jest następny krok?

Zanim zaczniesz testować niektóre z tych narzędzi, poświęć kilka minut na przemyślenie celu, który chcesz osiągnąć za pomocą paska powiadomień. Co chcesz osiągnąć?

  • Czy chcesz dodać subskrybentów wiadomości e-mail?
  • Chcesz przyciągnąć ruch do strony docelowej produktu?
  • Chcesz poinformować użytkowników o ważnym ogłoszeniu?

Ważne jest, aby wiedzieć co chcesz osiągnąć, zanim zaczniesz próbować dowiedzieć się jak żeby to zrobić. Zrealizuj swoje cele konwersji, a następnie poświęć czas, aby sprawdzić, czy jedno z przedstawionych przez nas narzędzi może pomóc ci osiągnąć to, co zaplanowałeś.

Czy używasz paska powiadomień na swojej stronie WordPress? Czy uważasz, że są skutecznym sposobem na zwiększenie konwersji odwiedzających?

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…