W artykule:
- Dlaczego warto używać serwera SMTP do wysyłania wiadomości e-mail WordPress?
- Instalacja WP Mail SMTP plugin dla WordPress
- Wysyłanie wiadomości e-mail WordPress za pomocą serwera SMTP Sendinblue
- Wysyłanie wiadomości e-mail WordPress za pomocą serwera SMTP Gmail
- Wysyłanie wiadomości e-mail WordPress za pomocą serwera MailGun SMTP
- Wysyłanie wiadomości e-mail WordPress za pomocą serwera SMTP SendGrid
- Sprawdzanie, czy Twoja poczta SMTP działa
- Inne darmowe Opcje SMTP Mailer
Czy chcesz używać darmowego serwera SMTP do wysyłania wiadomości e-mail WordPress?
Domyślnie WordPress korzysta z funkcji poczty PHP, która nie jest niezawodna i często oznacza wiadomości e-mail jako spam. Korzystanie z serwera SMTP jest najlepszym sposobem na zapewnienie dostarczania wiadomości e-mail WordPress.
W tym artykule pokażemy, jak używać darmowego serwera SMTP do wysyłania wiadomości e-mail WordPress.
Dlaczego warto używać serwera SMTP do wysyłania wiadomości e-mail WordPress?
Często właściciele witryn skarżą się na WordPress nie wysyłanie problemu e-mail. Najprostszym sposobem na naprawienie tego jest użycie serwera SMTP, dzięki czemu e-maile WordPress trafiają do skrzynek odbiorczych innych osób.
Domyślnie WordPress wysyła wiadomości e-mail za pośrednictwem poczty PHP. Niestety, nie wszystkie serwery hostingowe WordPress są poprawnie skonfigurowane do korzystania z poczty PHP.
Nawet jeśli e-maile zostaną wysłane pomyślnie, mogą zostać błędnie zidentyfikowane jako spam. Oznacza to, że można je automatycznie usunąć, nigdy nie będąc widzianym.
Najlepszym sposobem na dostarczenie wiadomości e-mail WordPress jest użycie serwera SMTP. Jest to standardowy protokół wysyłania wiadomości e-mail w Internecie.
Serwery SMTP używają odpowiedniego uwierzytelniania, aby upewnić się, że wiadomość e-mail jest wysyłana przez autoryzowanego nadawcę. Poprawia to dostarczalność, a twoje e-maile bezpiecznie trafiają do skrzynki odbiorczej użytkowników.
Teraz, aby podłączyć witrynę WordPress do korzystania z serwera SMTP, potrzebujesz wtyczki, aby nawiązać to połączenie. Będziemy używać wtyczki WP Mail SMTP, która jest najlepszą wtyczką SMTP dla WordPress.
Dostępna jest również darmowa wersja WP Mail SMTP.
Mając to na uwadze, rzućmy okiem na to, jak skonfigurować WP Mail SMTP, a następnie jak podłączyć go do popularnych darmowych serwerów SMTP.
Instalacja WP Mail SMTP plugin dla WordPress
Pierwszym krokiem jest zainstalowanie i aktywacja wtyczki WP Mail SMTP. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji musisz przejść do WP Mail SMTP ” ustawienia strona w obszarze administracyjnym WordPress, aby skonfigurować wtyczkę.
Musisz zacząć od podania adresu e-mail i nazwy. E-maile WordPress będą wysyłane z tego adresu e-mail i nazwy.
Powinieneś pozostawić zaznaczone pole „siła z poczty e-mail”. Zapewnia to, że wszystkie wiadomości e-mail z witryny WordPress są wysyłane z tego adresu e-mail za pośrednictwem serwera SMTP.
Tip: Wystarczy sprawdzić „Wymuś z nazwy”, aby wszystkie e-maile pochodziły z tej samej nazwy, niezależnie od ustawień wtyczek, takich jak WPForms.
Następnie musisz wybrać usługę wysyłkową SMTP. Wystarczy kliknąć na ten, którego chcesz użyć.
Omówimy krok po kroku instrukcje dla wielu różnych darmowych serwerów SMTP. Musisz zachować kartę ustawienia SMTP WP Mail, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami dla wybranego serwera SMTP.
- Wysyłanie E-Maili WordPress Za Pomocą Sendinblue
- Wysyłanie Wiadomości E-Mail WordPress Za Pomocą Gmaila
- Wysyłanie E-Maili WordPress Za Pomocą MailGun
- Wysyłanie E-Maili WordPress Za Pomocą SendGrid
Uwaga: Jeśli nie czujesz się bardzo pewnie z rzeczami technicznymi, zalecamy aktualizację do elitarnego konta WP Mail SMTP. Mają fantastyczną usługę konfiguracji białych rękawic, która pomoże Ci przejść przez proces konfiguracji.
Wysyłanie wiadomości e-mail WordPress za pomocą serwera SMTP Sendinblue
Sendinblue pozwala wysyłać do 300 darmowych e-maili dziennie z twojej witryny.
Najpierw musisz utworzyć konto na stronie Sendinblue. Po potwierdzeniu adresu e-mail zostaniesz poproszony o wybranie planu cenowego Sendinblue.
Po prostu kliknij przycisk „Kontynuuj z bezpłatnym planem”.
Otrzymasz wiadomość tekstową z kodem potwierdzającym do wprowadzenia. Następnie zobaczysz pulpit nawigacyjny Sendinblue.
Zanim przejdziesz dalej, musisz utworzyć subdomenę w swojej witrynie, na przykład mail1.yourdomain.com
.
Aby to zrobić, zaloguj się na konto hostingu lub rejestratora domeny, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami dodawania subdomeny.
Jeśli używasz Bluehost, musisz przejść do Domeny ” Subdomeny strona pod pulpitem hostingu.
Po prostu wprowadź subdomenę, której chcesz użyć (np. mail1), a następnie kliknij przycisk Utwórz, aby kontynuować. Bluehost doda subdomenę do twojego hostingu.
Po utworzeniu subdomeny musisz dodać ją do swojego konta Sendinblue.
Dodawanie subdomeny do Sendinblue
Na koncie Sendinblue musisz przejść do strony ustawień. Na tej stronie przewiń do sekcji „Twoi nadawcy i domeny” i kliknij przycisk „Konfiguruj” pod nim.
Następnie kliknij kartę domeny, a następnie przycisk „Dodaj nową domenę”.
Śmiało i wprowadź całą subdomenę, np. mail1.yoursite.com
. Upewnij się, że zaznaczyłeś pole, aby potwierdzić, że chcesz używać nazwy domeny do cyfrowego podpisywania wiadomości e-mail. Następnie kliknij przycisk Zapisz.
Po zapisaniu zobaczysz wyskakującą listę sposobów weryfikacji domeny. Domyślną metodą jest hostowanie pliku, ale wymaga to utworzenia pliku HTML i przesłania go przez FTP.
Zamiast tego zalecamy użycie metody „Dodaj wpis DNS”. Daje to specjalny kod, którego musisz użyć do weryfikacji subdomeny.
Tip: Nie martw się, jeśli zamkniesz to okienko przez pomyłkę. Możesz wrócić do niego, klikając link „zweryfikuj tę domenę” obok swojej subdomeny.
Następnie musisz otworzyć ustawienia DNS dla swojej domeny na koncie hostingowym. Twój host powinien mieć instrukcje do tego.
W Bluehost musisz przewinąć rekordy DNS w dół do sekcji TXT.
Następnie utwórz nowy rekord TXT DNS.
Dla rekordu hosta (czasami nazywanego hostem lub nazwą) musisz wprowadzić swoją subdomenę, np. mail1.yourdomain.com
. W zależności od hosta internetowego może już zostać wprowadzony dla Ciebie lub może być konieczne wprowadzenie całości lub części.
Dla wartości (zwanej również wartością TXT lub danymi TXT) wystarczy skopiować specjalny kod z Sendinblue.
Upewnij się, że zapisałeś swój rekord DNS TXT. Po wykonaniu tej czynności wróć do Sendinblue i kliknij ” rekord dodany. Proszę to zweryfikować.
Tip: Zmiany DNS mogą trwać nawet 24-48 godzin, aby propagować je w Internecie. Jeśli weryfikacja nie powiedzie się, spróbuj ponownie za kilka godzin.
Po wykonaniu tej czynności musisz również wprowadzić dwa kolejne rekordy DNS TXT, aby Sendinblue mógł uwierzytelnić e-maile wysyłane z Twojej domeny. Poprawia to wydajność.
W Sendinblue kliknij menu rozwijane „Zarządzaj” obok swojej domeny, a następnie wybierz opcję „Uwierzytelnij tę domenę”.
Następnie zobaczysz wyskakujące okienko ze szczegółami rekordów DNS, które musisz dodać. Wystarczy dodać pierwsze 2 rekordy DNS. Trzeci to ten, który już dodałeś, a czwarty nie jest potrzebny.
Po prostu dodaj je do swojej domeny na koncie hostingowym lub rejestratorze domen w taki sam sposób jak wcześniej. Następnie, śmiało i kliknij ’ rekord dodany. Proszę zweryfikować przycisk dla każdego z nich.
Teraz musisz tylko zakończyć włączanie Sendinblue w swojej witrynie WordPress. Po prostu wróć do strony ustawień SMTP WP Mail, którą otworzyłeś wcześniej i znajdź pole klucza API.
Następnie kliknij łącze „Pobierz klucz API v3”.
Ten link otworzy poprawną stronę Twojego konta Sendinblue w nowej karcie. Tutaj wystarczy skopiować klucz API.
Po skopiowaniu wróć do WP Mail SMTP i wklej klucz API.
Upewnij się, że po wykonaniu tej czynności klikniesz „Zapisz Ustawienia”.
Wszystko gotowe. Musisz tylko poczekać na Sendinblue, aby aktywować swoje konto.
Teraz nadszedł czas, aby przetestować, czy twój e-mail działa.
Wysyłanie wiadomości e-mail WordPress za pomocą serwera SMTP Gmail
Możesz użyć bezpłatnego konta Gmail do wysyłania wiadomości e-mail SMTP. Jeśli nie masz jeszcze konta Gmail, utwórz je przed wykonaniem pozostałych instrukcji.
Najpierw zaloguj się do swojego administratora WordPress, gdzie powinieneś już zainstalować WP Mail SMTP. Na WP Mail SMTP ” ustawienia strona, wybierz Gmail jako swój mailer.
Zobaczysz opcje wprowadzenia identyfikatora klienta i tajemnicy klienta. Istnieje również adres URL, który będziesz musiał skopiować później, więc pozostaw tę kartę otwartą.
Następnie przejdź do Witryny Google Developers Console. Musisz zgodzić się na warunki. Następnie kliknij przycisk „Utwórz projekt”.
Teraz nadszedł czas, aby stworzyć swój nowy projekt. Wszystko, co musisz zrobić, to wpisać nazwę, której chcesz użyć. Następnie kliknij przycisk Utwórz.
Zobaczysz teraz pulpit nawigacyjny z nowym projektem wybranym w rozwijanym menu u góry ekranu.
Musisz kliknąć przycisk „Włącz interfejsy API i usługi”.
Następnie zobaczysz bibliotekę API. Po prostu wpisz „Gmail” w pasku wyszukiwania.
Strona zostanie odświeżona. Pierwszym wynikiem powinno być Gmail API. Śmiało i kliknij na niego.
Następnie zobaczysz informacje o interfejsie API Gmaila. Wystarczy kliknąć przycisk Włącz.
Włączenie API może potrwać kilka sekund. Następnie kliknij przycisk „Utwórz poświadczenia”.
Na następnym ekranie musisz wybrać następujące opcje.
Którego API używasz? Gmail API
Skąd będziesz wywoływać API? Przeglądarka internetowa (Javascript)
Do jakich danych będziesz mieć dostęp? Dane użytkownika
Następnie kliknij ” jakich danych uwierzytelniających potrzebuję? guzik.
Następnie pojawi się okienko z monitem o utworzenie ekranu zgody OAuth. Wystarczy kliknąć link „Skonfiguruj ekran zgody”, aby to zrobić teraz.
Ekran zgody OAuth otworzy się w nowej karcie. Tutaj musisz wybrać typ „zewnętrzny”, a następnie kliknąć przycisk Utwórz.
Uwaga: Utrzymamy aplikację w trybie testowym. W rzeczywistości nie będzie on dostępny publicznie.
Następnie wprowadź nazwę aplikacji i wybierz swój adres e-mail do wiadomości e-mail pomocy technicznej.
Następnie przewiń w dół do sekcji autoryzowane domeny, kliknij przycisk „Dodaj domenę”, a następnie wprowadź nazwę domeny.
Tip: Musisz wpisać nazwę domeny bez http
, https
, lub www
na początku.
Następnie wprowadź swój adres e-mail.
Następnie kliknij przycisk „Zapisz i kontynuuj”.
Po prostu kliknij przycisk „Zapisz i kontynuuj” na ekranie zakresów. Na ekranie „Testuj użytkowników” kliknij przycisk „Dodaj użytkowników” i wprowadź swój adres Gmaila.
Następnie naciśnij „Zapisz i kontynuuj” ponownie.
Po przejściu do podsumowania przejdź do drugiej karty, aby skonfigurować poświadczenia projektu.
Tutaj możesz wpisać dowolną nazwę lub po prostu pozostawić domyślną nazwę.
W polu 'Authorized JavaScript origins’ musisz wpisać nazwę domeny swojej witryny.
W „autoryzowane URI przekierowania” musisz wprowadzić adres URL przekierowania z ustawień WP Mail SMTP.
Następnie zobaczysz przycisk „Odśwież” poniżej tego. Kliknij przycisk, a następnie kliknij przycisk „Utwórz identyfikator klienta OAuth”, który się pojawi.
Zakończyłeś tworzenie aplikacji internetowej Google. Wystarczy kliknąć przycisk Gotowe.
Zobaczysz teraz swoją nową aplikację internetową na liście. Śmiało i kliknij ikonę edycji obok niego.
Tutaj zobaczysz identyfikator klienta i tajemnicę klienta.
Musisz je skopiować i wkleić na stronę ustawień SMTP WP Mail. Następnie kliknij przycisk „Zapisz Ustawienia”.
Strona zostanie odświeżona. Musisz ponownie przewinąć w dół i kliknąć przycisk „Zezwól wtyczce na wysyłanie wiadomości e-mail za pomocą konta Google”.
Spowoduje to otwarcie okienka, w którym musisz wybrać swoje konto e-mail. Następnie pojawi się ekran ostrzegawczy. Po prostu kliknij link „Zaawansowane”, a następnie kliknij „Przejdź do wpmailsmtp.com’ link do kontynuowania.
Uwaga: Jest to całkowicie bezpieczne, aby kontynuować, ponieważ jest to twoja własna aplikacja, którą stworzyłeś.
Pojawi się okienko z prośbą o przyznanie uprawnień. Śmiało i kliknij przycisk Zezwalaj.
Na koniec musisz potwierdzić swój wybór i ponownie kliknąć przycisk Zezwalaj.
Po wykonaniu tej czynności zostaniesz przekierowany z powrotem do WP Mail SMTP. Zobaczysz komunikat potwierdzający, że Twoja witryna została pomyślnie połączona z projektem Google API.
Teraz nadszedł czas, aby przetestować, czy twój e-mail działa.
Wysyłanie wiadomości e-mail WordPress za pomocą serwera MailGun SMTP
MailGun to kolejny popularny dostawca poczty SMTP. Pozwala wysyłać do 5000 wiadomości e-mail miesięcznie za darmo, przez 3 miesiące.
Najpierw musisz wejść na stronę MailGun i kliknąć przycisk „Rozpocznij wysyłanie”, aby założyć konto.
Musisz podać dane swojej karty kredytowej. Jeśli wyślesz więcej niż 5000 wiadomości e-mail lub będziesz kontynuować po pierwszych 3 miesiącach, Twoja karta zostanie obciążona stawką 0,80 USD za 1000 wiadomości e-mail.
Po zakończeniu kliknij przycisk „Utwórz konto” u dołu ekranu.
Następnie zobaczysz pulpit nawigacyjny swojego konta.
Zanim przejdziesz dalej, poszukaj wiadomości weryfikacyjnej od Mailgun w swojej skrzynce odbiorczej. Musisz kliknąć link w tym e-mailu, aby aktywować swoje konto Mailgun.
Tip: Otrzymasz również wiadomość e-mail z informacją, że klucz API został dodany do Twojego konta Mailgun. To normalne.
Po kliknięciu tego łącza zostaniesz poproszony o wprowadzenie i zweryfikowanie numeru telefonu komórkowego. Następnie ponownie zobaczysz pulpit nawigacyjny Mailgun.
Teraz musisz utworzyć subdomenę w swojej witrynie, na przykład mg.yourdomain.com
.
Aby to zrobić, zaloguj się na swoje konto hostingowe i postępuj zgodnie z instrukcjami dodawania subdomeny. Jeśli używasz Bluehost, musisz przejść do Domeny ” Subdomeny strona.
Po utworzeniu subdomeny wróć do pulpitu Mailgun i przejdź do Wysyłanie ” Domen strona.
Następnie musisz wprowadzić subdomenę utworzoną wcześniej na koncie hostingowym.
Po prostu pozostaw „region domeny” ustawiony dla nas, chyba że jesteś w UE.
Kliknij łącze ” Ustawienia zaawansowane (DKIM)”, aby otworzyć ustawienia DKIM.
W tym miejscu należy pozostawić zaznaczone pole „Utwórz autorytet DKIM” i wybrać 2048 dla „długości klucza DKIM”.
Następnie kliknij przycisk „Dodaj domenę”.
Zobaczysz teraz instrukcje weryfikacji domeny w kroku „dodaj rekordy DNS do wysłania”.
Musisz zalogować się na swoje konto hostingowe i dodać określone rekordy DNS do subdomeny. Twój host powinien być w stanie udzielić Ci instrukcji.
W Bluehost musisz przewinąć rekordy DNS w dół do sekcji TXT.
Następnie utwórz pierwszy nowy rekord DNS TXT.
Dla rekordu hosta (czasami nazywanego hostem lub nazwą) musisz wprowadzić swoją subdomenę, np. mg.yourdomain.com
. W zależności od hosta internetowego może już zostać wprowadzony dla Ciebie lub może być konieczne wprowadzenie całości lub części.
Dla wartości (zwanej również wartością TXT lub danymi TXT) wystarczy skopiować specjalny kod pod „wprowadź tę wartość” z Mailgun.
Upewnij się, że zapisałeś swój rekord DNS TXT.
W przypadku drugiego rekordu TXT DNS musisz wprowadzić rekord hosta pokazany w kolumnie „Nazwa hosta”. Następnie wprowadź długi kod z kolumny „wprowadź tę wartość” dla wartości.
Po zapisaniu drugiego rekordu DNS TXT, należy również dodać rekordy MX z konta Mailgun.
Wprowadzasz je w taki sam sposób, jak rekordy TXT. Upewnij się tylko, że wybrałeś MX dla każdego z nich. Aby uzyskać więcej pomocy, sprawdź nasz artykuł na temat zmiany rekordów MX.
Tip: Twój host może nie zezwalać na Dodawanie rekordów MX do subdomeny. Jeśli tak, to w porządku, aby kontynuować bez użycia rekordów MX. Należy jednak pamiętać, że podczas wysyłania wiadomości e-mail do siebie może pojawić się błąd weryfikacji nadawcy, jeśli używasz tego samego adresu e-mail, Co adres From.
To wszystko, co musisz zrobić. Nie musisz dodawać rekordów DNS do śledzenia.
Po wprowadzeniu rekordów TXT i MX kliknij przycisk „Sprawdź ustawienia DNS” u dołu strony.
Następnie zobaczysz ekran z pytaniem, w jaki sposób chcesz wysłać e-maile.
Zignoruj to i przejdź do Ustawienia ” klucz API strona. Tutaj musisz kliknąć przycisk Widok obok prywatnego klucza API, a następnie skopiować go.
Następnie musisz wkleić prywatny klucz API do WP Mail SMTP. Poniżej wpisz swoją subdomenę. Upewnij się, że wybrany jest właściwy region, a następnie kliknij przycisk „Zapisz Ustawienia”.
Ostatnim krokiem jest sprawdzenie, czy twój e-mail działa.
Wysyłanie wiadomości e-mail WordPress za pomocą serwera SMTP SendGrid
SendGrid umożliwia wysyłanie do 40 000 wiadomości e-mail w ciągu pierwszych 30 dni. Następnie ich plan daje do 100 darmowych e-maili dziennie.
Najpierw musisz odwiedzić stronę SendGrid i kliknąć przycisk „Start za darmo”, aby utworzyć darmowe konto.
Po utworzeniu konta zobaczysz pulpit nawigacyjny SendGrid.
Pierwszym krokiem jest stworzenie tożsamości nadawcy. Śmiało i kliknij przycisk „Utwórz jednego nadawcę”.
Następnie po prostu wprowadź imię i nazwisko, adres e-mail i adres pocztowy, którego chcesz użyć do wysyłania wiadomości e-mail.
Ważne: Ten adres e-mail musi być taki sam jak ten, którego używasz jako adresu od w Ustawieniach SMTP WP Mail.
Następnie zobaczysz swoje dane wymienione w tabeli nadawców.
Otrzymasz e-mail weryfikacyjny z przyciskiem, który musisz kliknąć, aby zweryfikować ten biznesowy adres e-mail.
Po zweryfikowaniu adresu e-mail wróć do Pulpitu nawigacyjnego SendGrid, klikając łącze Pulpitu Nawigacyjnego na pasku bocznym.
Następnym krokiem jest kliknięcie przycisku Start dla opcji Web API i przekaźnika SMTP.
Na następnym ekranie wybierz opcję przekaźnik SMTP.
Następnie musisz wprowadzić nazwę swojego klucza API i kliknąć przycisk „Utwórz klucz”.
Następnie zobaczysz swój klucz API.
Następnie otwórz swojego administratora WordPress na osobnej karcie i przejdź do WP Mail SMTP ” ustawienia. Powinieneś już wybrać SendGrid dla swojego Mailera. Jeśli nie, wybierz go teraz.
U dołu ekranu pojawi się okno wprowadzania klucza API SendGrid. Po prostu skopiuj i wklej go tutaj, a następnie kliknij przycisk „Zapisz Ustawienia”.
Następnie musisz sprawdzić, czy integracja działa. Najpierw przejdź do zakładki Test E-Mail w Ustawieniach SMTP WP Mail. Następnie wprowadź swój adres e-mail i kliknij przycisk Wyślij e-mail.
Powinieneś zobaczyć komunikat, że testowa wiadomość e-mail została wysłana pomyślnie. Możesz to również sprawdzić w swojej skrzynce odbiorczej.
Teraz, gdy testowa wiadomość e-mail została wysłana pomyślnie, wróć do zakładki ze stroną interfejsu API SendGrid. Śmiało i zaznacz pole „zaktualizowałem swoje ustawienia”. Następnie kliknij przycisk „Dalej: zweryfikuj integrację”.
Na następnym ekranie kliknij przycisk „zweryfikuj integrację”.
Powinieneś wtedy zobaczyć tę wiadomość.
Następnie należy utworzyć i uwierzytelnić subdomenę, aby poprawić dostarczanie wiadomości e-mail.
Tip: Jeśli nie możesz utworzyć i uwierzytelnić swojej subdomeny, wiadomości e-mail z twojej witryny nadal będą wysyłane. Istnieje jednak możliwość, że niektóre wiadomości e-mail mogą nie zostać dostarczone do ich odbiorców.
Tworzenie subdomeny do użycia z SendGrid
Teraz musisz utworzyć subdomenę w swojej witrynie, na przykład sg.yourdomain.com
.
Aby utworzyć subdomenę, Zaloguj się na swoje konto hostingowe i postępuj zgodnie z instrukcjami dodawania subdomeny. Jeśli używasz Bluehost, musisz przejść do Domeny ” Subdomeny strona.
Sugerujemy użycie sg.yourdomain.com
dla Twojej subdomeny.
Po utworzeniu subdomeny musisz dodać ją do swojego konta SendGrid.
Aby to zrobić, musisz udać się do Ustawienia ” Uwierzytelnianie Nadawcy strona na koncie SendGrid. W sekcji „Uwierzytelnij swoją domenę”musisz kliknąć przycisk „Rozpocznij”.
Teraz powinieneś wybrać swojego hosta DNS. To jest Twój host witryny, chyba że Twoja nazwa domeny jest zarejestrowana w innej firmie.
W drugim kroku wybierz opcję Tak dla opcji ” Czy chcesz również oznakować linki dla tej domeny?”Oznacza to, że twoje e-maile będą wyświetlane jako pochodzące z Twojej domeny, a nie SendGrid.
Następnie po prostu kliknij przycisk Dalej.
Teraz wprowadź swoją domenę w polu „Domena, którą wysyłasz z”. Poniżej kliknij link „Ustawienia zaawansowane”. Otworzy to nowe możliwości.
Musisz odznaczyć pole „Użyj automatycznych zabezpieczeń” i zaznaczyć pole „użyj niestandardowej ścieżki powrotu”. Następnie wpisz pierwszą część swojej subdomeny jako „ścieżka powrotu”. Na przykład, jeśli twoja subdomena jest sg.example.com
, następnie wpisz sg
.
Gdy to zrobisz, kliknij przycisk Dalej.
Teraz zobaczysz kilka rekordów DNS, które musisz dodać do swojej domeny. Możesz zapoznać się z dokumentacją swojego hosta, aby uzyskać pomoc w tym zakresie.
Po dodaniu rekordów kliknij przycisk „zweryfikuj” u dołu ekranu. Następnie powinieneś zobaczyć komunikat o sukcesie.
Na koniec ponownie przetestuj swój e-mail SMTP, aby upewnić się, że e-maile są wysyłane poprawnie.
Sprawdzanie, czy Twoja poczta SMTP działa
Ostatnim krokiem dla wszystkich tych metod jest wysłanie e-maila testowego, aby upewnić się, że wszystko działa.
Najpierw przejdź do zakładki „Test E-Mail” w Ustawieniach SMTP WP Mail. Następnie wprowadź adres e-mail, na który ma zostać wysłany testowy e-mail, jeśli różni się od domyślnego.
Po prostu kliknij przycisk „Wyślij e-mail”, a twój e-mail zostanie wysłany. Powinieneś zobaczyć wiadomość informującą, że wiadomość e-mail została wysłana pomyślnie.
Następnie sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą, aby upewnić się, że wiadomość testowa dotarła.
Inne darmowe Opcje SMTP Mailer
Istnieje kilka innych darmowych opcji SMTP mailer, których możesz użyć zamiast tych, które omówiliśmy.
- Outlook: Wymaga to dłuższego procesu konfiguracji niż niektóre inne metody, ale zaletą jest to, że możesz wysyłać wiele wiadomości e-mail (do 10 000 na minutę).
- Amazon SES: Ta usługa jest zalecana tylko wtedy, gdy masz pewność co do technologii, ponieważ konfiguracja jest dość złożona. Jest bezpłatny przez pierwszy rok.
- SMTP.com: Jest to solidna i niezawodna opcja. Wadą jest to, że jest za darmo tylko przez pierwsze 30 dni, a następnie trzeba zapłacić, aby z niego korzystać.
Dla wszystkich tych, można uzyskać instrukcje, wybierając mailer NA WP Mail SMTP ustawienia strony, a następnie klikając link dokumentacji. Spowoduje to otwarcie instrukcji w nowej karcie.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci nauczyć się używać darmowego serwera SMTP do wysyłania wiadomości e-mail WordPress. Możesz również zapoznać się z naszymi artykułami na temat najlepszych usług e-mail marketingu i naszego porównania najlepszych aplikacji z numerem telefonu biznesowego (z bezpłatnymi opcjami).
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.