W artykule:
- E-mail Marketing a Media społecznościowe-co jest lepsze?
- Czego potrzebujesz, aby zacząć budować swoją listę e-mailową?
- 1. Zbieraj Adresy E-Mail Ze Swojej Strony Na Facebooku
- 2. Użyj Facebook Retargeting / Remarketing Pixel
- 3. Wykorzystaj reklamy na Facebooku do promowania stron z ofertami specjalnymi
- 4. Dodaj linki do swoich stron rejestracji w filmach YouTube
- 5. Uruchom Kampanię Reklamową Na Twitterze
- 6. Promuj Stare Posty Za Pomocą Ukierunkowanych Optins
- 7. Użyj tablic Pinteresta do generowania leadów
- 9. Poproś influencerów o udostępnienie linków do Twoich ofert specjalnych
Czy chcesz korzystać z mediów społecznościowych, aby zwiększyć liczbę subskrybentów e-maili? Jeśli nie korzystasz z mediów społecznościowych, aby zbudować listę e-mail, tracisz ogromną szansę. W tym artykule omówimy, dlaczego integracja poczty e-mail i mediów społecznościowych jest tak ważna dla każdej firmy i pokażemy, jak korzystać z mediów społecznościowych, aby zwiększyć liczbę subskrybentów wiadomości e-mail w WordPress.
E-mail Marketing a Media społecznościowe-co jest lepsze?
Jednym z najczęstszych pytań, które otrzymujemy od nowych właścicieli firm, jest to, co jest lepsze, jeśli chodzi o e-mail marketing vs media społecznościowe?
Platformy mediów społecznościowych oferują doskonałą okazję do interakcji z użytkownikami i utrzymania ich zaangażowania. Jednak nic nie przebije e-mail marketingu, jeśli chodzi o zaangażowanie.
Pierwszy, e-mail marketing jest bardzo opłacalny. Za każdy wydany $1 e-mail marketing generuje $ 38 w zamian. Z drugiej strony mniej niż połowa marketerów zgadza się, że media społecznościowe w ogóle dają im zwrot z inwestycji.
Platformy społecznościowe, takie jak Facebook, ściśle kontrolują twój zasięg do własnych obserwujących. Tylko około 2% fanów na Facebooku zobaczy Twoje aktualizacje. Nawet twoje tweety są widoczne dla użytkownika przez bardzo krótki czas, zanim zostaną zepchnięte przez inne tweety. Platformy społecznościowe zachowują również prawo do zablokowania konta w dowolnym momencie i z dowolnego powodu.
Nawet jeśli marketing w mediach społecznościowych działa teraz dobrze,nie jest to gwarantowane. Serwisy społecznościowe przychodzą i odchodzą (nikt już nie korzysta z Friendster, MySpace czy Digg). Kiedy znikają, cała ciężka praca, którą wkładasz w budowanie następców, również zniknęła.
E-mail daje bezpośredni dostęp do subskrybentów. Najważniejsze, posiadasz swoją listę e-mailową i nikt nie może zabrać Twoich użytkowników.
Nie mówimy, że nie powinieneś używać mediów społecznościowych do promowania swojej witryny. Należy jednak skupić się bardziej na budowaniu listy e-mailowej w celu uzyskania wyższego zwrotu z inwestycji i długoterminowych celów marketingowych.
Wielu odnoszących sukcesy właścicieli witryn powie Ci, że nie rozpoczęcie listy e-mailowej było największym błędem, który popełnili podczas rozpoczynania. Zobacz nasz artykuł na temat tego, dlaczego budowanie listy e-mail jest tak ważne dzisiaj, aby uzyskać więcej informacji na ten temat.
Przekonany o znaczeniu listy e-mail? Zobaczmy, jak możesz wykorzystać swoje profile w mediach społecznościowych, aby uzyskać jeszcze więcej subskrybentów wiadomości e-mail.
Czego potrzebujesz, aby zacząć budować swoją listę e-mailową?
Istnieją trzy rzeczy, które trzeba będzie rozpocząć budowanie listy e-mail.
- Strona internetowa lub blog
- Usługa e-mail marketingu
- Lead generation software
Wszystkie trzy z nich są dość łatwe do skonfigurowania bez uczenia się żadnych umiejętności technicznych.
Jeśli nie masz jeszcze strony internetowej lub bloga, zapoznaj się z naszym przewodnikiem krok po kroku, jak założyć bloga.
Będziesz również potrzebował usługi e-mail marketingu. Pomaga zbierać adresy e-mail, zarządzać listami e-mail i wysyłać wiadomości e-mail. Co najważniejsze, korzystanie z usługi e-mail marketingu pomoże Ci zachować zgodność z przepisami dotyczącymi spamu w wiadomościach e-mail i upewnić się, że wiadomości e-mail nie trafią do folderu spamu.
Zalecamy korzystanie ze stałego kontaktu. Jest to jedna z największych i najpopularniejszych usług e-mail marketingu na świecie. Aby uzyskać więcej rekomendacji, zobacz naszą listę najlepszych usług e-mail marketingu dla małych firm.
Wreszcie, trzeba będzie prowadzić oprogramowanie generacji jak OptinMonster. Jest to najskuteczniejszy sposób przekonwertowania odwiedzających witrynę i obserwujących media społecznościowe na subskrybentów poczty e-mail. Zobacz nasze studium przypadku, w jaki sposób zwiększyliśmy liczbę subskrybentów e-maili o 600% dzięki OptinMonster.
Po skonfigurowaniu witryny, biuletynu e-mail i oprogramowania do generowania leadów możesz zacząć korzystać z tych technik integracji e-mail i mediów społecznościowych.
1. Zbieraj Adresy E-Mail Ze Swojej Strony Na Facebooku
Jeśli masz udaną stronę na Facebooku, możesz mieć wielu fanów, którzy nigdy wcześniej nie odwiedzili Twojej witryny. Łatwym sposobem na konwersję tych fanów na subskrybentów jest dodanie widocznego linku do formularza rejestracji e-mail.
Na szczęście Facebook ułatwił to, wprowadzając przyciski wezwania do działania na stronach biznesowych. Przyciski te są wyświetlane w widocznym miejscu na okładce i są widoczne bez przewijania.
Facebooka, musisz odwiedzić swoją stronę na Facebooku i kliknąć niebieski Dodaj przycisk guzik.
Spowoduje to wyświetlenie wyskakującego okienka z wieloma opcjami. Musisz kliknąć na Skontaktuj się z nami zakładkę, a następnie wybierz Zapisz się.
Następnie musisz podać link do swojej witryny, do której użytkownicy zostaną zabrani po kliknięciu opcji Zarejestruj się.
Link powinien być do strony w Twojej witrynie, która zawiera formularz rejestracji e-mail. Nie zapomnij kliknąć przycisku Dodaj, aby zapisać zmiany.
To wszystko! Odwiedzający Twoją stronę na Facebooku zobaczą teraz widoczny przycisk wezwania do działania, który spowoduje, że zarejestrują się na twojej liście e-mail.
2. Użyj Facebook Retargeting / Remarketing Pixel
Czy zauważyłeś, że po odwiedzeniu strony internetowej często zaczynasz widzieć ich reklamy na Facebooku?
Nazywa się to retargetingiem lub remarketingiem. Facebooka, powszechnie znanego jako piksel Facebooka.
Piksel retargetingowy nie dodaje niczego widocznego dla odwiedzających Twoją witrynę. Po prostu wysyła plik cookie przeglądarki do odwiedzających, aby Facebook mógł ich rozpoznać.
Po opuszczeniu witryny przez odwiedzających i przejściu na Facebooka, będą widzieć reklamy kierowane tylko do nich.
Postępuj zgodnie z naszym przewodnikiem krok po kroku, jak zainstalować Facebook retargeting / remarketing pixel w WordPress. Następnie sprawdź te wskazówki dotyczące optymalizacji reklam na Facebooku pod kątem konwersji.
3. Wykorzystaj reklamy na Facebooku do promowania stron z ofertami specjalnymi
Często ludzie wahają się, czy podać swoje adresy e-mail, ale stają się o wiele bardziej skłonni do udostępniania, gdy oferujesz im coś wartościowego w zamian.
Te specjalne oferty w zamian za adresy e-mail nazywane są również magnesami ołowianymi. Typowe magnesy ołowiane obejmują e-booki, arkusze do ściągania, szablony, raporty, kupony i inne. Im bardziej ukierunkowana jest Twoja oferta do określonej grupy odbiorców, tym więcej adresów e-mail otrzymasz.
Możesz utworzyć stronę docelową lub post na blogu na swojej stronie internetowej, która zawiera magnes wiodący, i użyć kampanii OptinMonster do przechwytywania adresów e-mail. Oto przewodnik, Jak stworzyć swoją pierwszą kampanię OptinMonster, aby zbudować listę e-mailową.
Następnie Utwórz reklamę na Facebooku dla swojej bezpłatnej oferty specjalnej, która łączy się z Twoją stroną docelową. Ta technika jest jeszcze bardziej skuteczna w połączeniu z retargetingiem na Facebooku, ponieważ reklamujesz osoby, które już wyraziły zainteresowanie tym, co masz do zaoferowania.
4. Dodaj linki do swoich stron rejestracji w filmach YouTube
Prowadzisz kanał na YouTube? Możesz pozostać w kontakcie z widzami, dodając połączenia do akcji i adresy URL bezpośrednio w filmach.
Ponownie, mądrze jest oferować użytkownikom zachętę do klikania linków. Wielu marketerów internetowych to robi, oferując treści bonusowe, materiały edukacyjne, kupony i specjalne rabaty.
Możesz łatwo dodać link do swojego filmu, przechodząc do Menedżera wideo, a następnie klikając na Edytuj „karty” Dodaj kartę. Następnie możesz dodać link do swojej witryny.
Gdy użytkownik wyląduje na twojej stronie internetowej, możesz użyć strony docelowej z kampanią OptinMonster, aby pokazać im ukierunkowane oferty. Funkcja wykrywania skierowania OptinMonster ułatwia kierowanie kampanii, dzięki czemu tylko Twoi fani YouTube ją zobaczą.
5. Uruchom Kampanię Reklamową Na Twitterze
Twitter Ads to kolejna platforma społecznościowa, której możesz użyć do zwiększenia wysiłków związanych z generowaniem leadów.
W rzeczywistości Twitter pozwala nawet prowadzić kampanie generowania leadów bezpośrednio w Strumieniu Tweetów użytkownika. W ten sposób użytkownicy mogą zarejestrować się na liście e-mail bez opuszczania Twittera.
Możesz także użyć reklam na Twitterze, aby przyciągnąć ruch do strony docelowej witryny.
6. Promuj Stare Posty Za Pomocą Ukierunkowanych Optins
Jeśli blogujesz od jakiegoś czasu, masz już mnóstwo treści, których Twoi nowi obserwatorzy mogli nie widzieć.
Udostępnianie starych postów pozwala na udostępnianie większej ilości treści użytkownikom na platformach społecznościowych. Zwiększa to zaangażowanie użytkowników na Twoich profilach społecznościowych,a jednocześnie zapewnia większy ruch na twojej stronie.
Możesz użyć wtyczki Revive Old Post, aby automatycznie udostępniać stare posty w serwisach społecznościowych. Szczegółowe instrukcje znajdziesz w naszym przewodniku, jak automatycznie udostępniać stare posty WordPress.
Następnie możesz użyć ukierunkowanych optins, które wyświetlają się tylko odwiedzającym, którzy klikają te Starsze Posty. Możesz korzystać z ulepszeń zawartości, ofert specjalnych, bezpłatnych pobrań itp.
7. Użyj tablic Pinteresta do generowania leadów
Pinterest to kolejna potężna platforma społecznościowa, którą możesz wykorzystać do zwiększenia subskrypcji e-maili. Podobnie jak w przypadku Facebooka i Twittera, możesz oferować swoim obserwującym na Pintereście ulepszenia zawartości, kupony i rabaty.
Możesz także oferować bezpłatne pliki do pobrania, takie jak e-booki, pliki PDF, treści audio lub wideo, i wyświetlać bramę powitalną, aby zachęcić odwiedzających do subskrypcji, gdy tylko odwiedzą Twoją witrynę.
9. Poproś influencerów o udostępnienie linków do Twoich ofert specjalnych
Nie ograniczaj swoich ofert specjalnych do własnych profili społecznościowych. Poproś znajomych, rodzinę i obserwujących o podzielenie się ofertami specjalnymi.
Możesz również skontaktować się z wpływowymi użytkownikami, z którymi jesteś związany, i zapytać, czy mogą Ci pomóc w rozpowszechnianiu informacji. Ludzie uwielbiają pomagać, ale nie będą w stanie tego zrobić, jeśli ich nie poprosisz.
Twoja oferta staje się bardziej wartościowa, gdy jest polecana przez influencerów. To sprawia, że użytkownicy czują, że mogą ci zaufać z ich informacji.
Na razie to wszystko. Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci nauczyć się korzystać z mediów społecznościowych, aby zwiększyć liczbę subskrybentów wiadomości e-mail w WordPress. Możesz również zobaczyć naszą listę najlepszych wtyczek mediów społecznościowych dla WordPress i sprawdzić ten przewodnik dla początkujących, jak zbudować listę e-mail w WordPress, aby uzyskać więcej wskazówek.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.