W artykule:
Czy chcesz łatwo utworzyć niestandardową stronę z podziękowaniami WooCommerce?
Niestandardowa strona z podziękowaniem za potwierdzenie zamówienia to świetny sposób na połączenie się z nowymi klientami, a nawet uzyskanie dodatkowej sprzedaży.
W tym artykule pokażemy, jak krok po kroku utworzyć niestandardową stronę z podziękowaniami WooCommerce.
Po co dostosowywać stronę WooCommerce Thank You w WordPress?
Tworzenie niestandardowej strony z podziękowaniami WooCommerce umożliwia nawiązanie kontaktu z klientami podczas dokonywania zakupu.
Potwierdzenie zamówienia lub strona z podziękowaniem może wydawać się niewielką częścią twojego sklepu internetowego, ale może być bardzo cenną częścią procesu sprzedaży.
Problem polega na tym, że domyślna strona z podziękowaniem WooCommerce nie jest tak naprawdę zoptymalizowana pod kątem konwersji.
Dlatego właściciele inteligentnych firm budują dobrze zaprojektowaną i wysoko konwertującą stronę podziękowań, aby zastąpić domyślną opcję.
Istnieje wiele sposobów korzystania ze stron z podziękowaniami WooCommerce:
- Polecaj produkty upsell i zwiększaj sprzedaż
- Oferuj kody kuponów na powtarzające się zakupy
- Wyróżnij swoje najlepiej sprzedające się produkty
- Kieruj klientów do najbardziej przydatnych treści
Mając to na uwadze, pokażmy Ci, jak łatwo stworzyć niestandardową stronę z podziękowaniami WooCommerce, krok po kroku.
Jak łatwo tworzyć niestandardowe strony z podziękowaniami WooCommerce
SeedProd to najlepszy kreator stron typu „przeciągnij i upuść” WordPress używany przez ponad milion stron internetowych. Pozwala łatwo stworzyć niestandardową stronę z podziękowaniami WooCommerce, aby zwiększyć sprzedaż i rozwijać relacje z klientami.
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Uwaga: dostępna jest darmowa wersja SeedProd, ale użyjemy wersji Pro, ponieważ zawiera bloki WooCommerce, których potrzebujemy.
Po aktywacji wtyczki należy przejść do SeedProd ” Ustawienia i wprowadź swój klucz licencyjny.
Jeśli nie masz tego gotowego, możesz znaleźć swój klucz w sekcji Konta na stronie SeedProd.
Następnie przejdź do SeedProd ” Strony i kliknij przycisk „Dodaj nową stronę docelową”, aby utworzyć nową stronę z podziękowaniami.
Na tej stronie musisz wybrać szablon. Znajdziesz tu dziesiątki profesjonalnie zaprojektowanych szablonów stron z podziękowaniami do wyboru.
Po prostu wybierz filtr strony „Dziękuję” i znajdź szablon „strona z podziękowaniami”.
Następnie najedź na nią kursorem i kliknij ikonę „Checkmark”.
Następnie musisz nazwać nową stronę z podziękowaniami, a następnie kliknąć „Zapisz i rozpocznij edycję strony”. Nazwa, którą podasz stronie, będzie również adresem URL.
Teraz nadszedł czas, aby rozpocząć edycję strony z podziękowaniami za pomocą Kreatora przeciągnij i upuść.
Po prawej stronie zobaczysz podgląd na żywo swojej strony. Aby edytować element strony, po prostu kliknij na element, a menu edycji pojawi się po lewej stronie.
Panel opcji po lewej stronie zawiera elementy, które można przeciągnąć i upuścić na stronę potwierdzenia zamówienia.
Teraz zaczniemy dodawać kilka bloków i dostosowywać je, aby bardziej przypominały stronę z podziękowaniami WooCommerce.
Najpierw dodamy blok sprzedaży, aby promować inny produkt. Jest to świetny sposób na wygenerowanie większej sprzedaży dla Twojego sklepu.
Kiedy ktoś dokona zakupu, jest bardziej prawdopodobne, że kupi ponownie, zwłaszcza jeśli jest to związane z tym, co właśnie kupił.
Aby to zrobić, kliknij opcję „sekcja” w menu po lewej stronie. Spowoduje to wyświetlenie ekranu z różnymi sekcjami zawartości. Wybierz opcję „Bohater”, a następnie wybierz „Bohater 2”, klikając ikonę „Plus”.
Spowoduje to wstawienie sekcji na Twoją stronę.
Teraz kliknij ikonę obrazu i wstaw obraz produktu, który chcesz promować.
Następnie zrób to samo dla tytułu produktu i kopii produktu.
Następnie usuń przycisk, najeżdżając na niego kursorem myszy i klikając ikonę „Usuń blok”.
Następnie przeciągnij Blok „Dodaj do koszyka” w sekcji „WooCommerce”.
Zastąpi to stary przycisk, który łączy się z Twoim produktem WooCommerce.
Następnie kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”, aby wyświetlić menu edycji. Musisz wprowadzić swój „identyfikator produktu”, aby automatycznie został dodany do koszyka klienta.
Jeśli nie znasz swojego identyfikatora produktu, możesz go znaleźć, przechodząc do Produkty ” Wszystkie Produkty i lokalizowanie produktu.
Następnie przejdź z powrotem do edytora, wprowadź identyfikator produktu i Włącz suwak „bezpośrednio do kasy”.
Możesz także w pełni dostosować wygląd przycisku, dodać tekst podrzędny, zmienić kolor i nie tylko.
Następnie dodaj nagłówek, aby promować swój produkt upsell.
Kliknij blok „nagłówek” i przeciągnij go nad swoim produktem upsell. Następnie dodaj swój kuszący slogan.
Po zakończeniu wprowadzania zmian kliknij przycisk „Zapisz” lub rozwijaną pozycję „Opublikuj”, jeśli chcesz, aby Twoja strona była aktywna.
Dodaj kod kuponu powtórnego zakupu w WooCommerce
Możesz dać swoim Klientom unikalny kod kuponu, który oferuje im zniżkę na rebuying produktu.
Kupon kody są jednym z najlepszych sposobów, aby uzyskać klientów, aby dokonać kolejnego zakupu. WooCommerce ma standardowe kupony, ale są dość ograniczone.
Zalecamy korzystanie z wtyczki Advanced Coupons. To najlepsza wtyczka kodu kuponu WordPress dla Twojego sklepu internetowego i jest bardzo przyjazna dla początkujących.
Aby uzyskać więcej informacji na temat konfigurowania wtyczki, zobacz nasz przewodnik, jak tworzyć inteligentne kupony w WooCommerce.
Po aktywacji przejdź do Kupony ” Licencja wprowadź klucz licencyjny produktu i e-mail aktywacyjny, a następnie kliknij „Aktywuj”.
Następnie przejdź do Kupony ” Dodaj Nowy aby utworzyć nowy kupon.
Najpierw możesz kliknąć „Wygeneruj kod kuponu” lub utworzyć własną nazwę kodu kuponu.
Gdy to zrobisz, znajdź zakładkę „Ogólne”, tutaj utworzysz zniżkę.
Wybierz opcję „procentowy rabat” i wprowadź procentowy rabat.
Następnie kliknij kartę „ograniczenie użycia”.
Następnie wybierz produkt, który chcesz zastosować rabat w polu „produkty”.
Następnie kliknij kartę „limity użycia”.
W polu „Limit wykorzystania na kupon” wprowadź 1. To ogranicza, ile razy kupon może być użyty.
Przed wyjściem z ekranu kliknij przycisk „Publikuj” lub „Zapisz”.
Gdy to zrobisz, wróć do edytora SeedProd.
Możesz dodać kod kuponu do istniejącej strony z podziękowaniami WooCommerce lub utworzyć nową stronę z podziękowaniami.
Dodamy kod kuponu do naszej istniejącej strony z podziękowaniami, aby dać naszym klientom kolejny bonus.
W edytorze stron kliknij sekcję nowy blok, a następnie wybierz swój układ.
Następnie wybierz blok „tekst” i przeciągnij go na stronę.
Tutaj możesz wpisać swój kod kuponu tekst.
W drugim bloku możesz dodać obraz produktu, który właśnie kupił.
Wystarczy przeciągnąć blok „obraz” do Edytora Stron, a następnie przesłać obraz produktu.
Następnie musisz dodać blok nagłówka, aby Twoi klienci wiedzieli o kodzie kuponu.
Po prostu przeciągnij nad blokiem nagłówków i dodaj swój nagłówek.
Oto jak będzie wyświetlany kod kuponu.
Możesz nadal dostosowywać to do własnych potrzeb.
Dodaj siatkę Najlepiej Sprzedających Się Produktów w WooCommerce
Dodając swoje najlepiej sprzedające się produkty do stron z podziękowaniami, możesz łatwo zwiększyć sprzedaż.
Udowodniono, że produkty te sprzedają się, więc istnieje już duża szansa, że twoi klienci są gotowi do zakupu.
Aby to zrobić, po prostu przeciągnij blok „najlepiej sprzedające się produkty” z sekcji „WooCommerce”.
Istnieje wiele innych rodzajów siatek produktów, które możesz dodać, takich jak produkty sprzedażowe, Najwyżej oceniane produkty, Najnowsze produkty i inne.
Aby uzyskać więcej informacji na temat dodawania najlepiej sprzedających się produktów w WooCommerce, zobacz nasz przewodnik dotyczący wyświetlania popularnych produktów w WooCommerce.
Pro tip: możesz skonfigurować śledzenie konwersji WooCommerce, aby monitorować kliknięcia i konwersje, aby jeszcze zwiększyć sprzedaż ze stron z podziękowaniami WooCommerce.
Przekierowanie domyślnego WooCommerce dziękuję do nowej strony w WordPress
Po opublikowaniu strony z podziękowaniami na Żywo musisz przekierować tę stronę w WooCommerce.
W ten sposób, gdy odwiedzający dokonają zakupu, zostaną przekierowani na nową stronę.
Możesz to zrobić, modyfikując pliki motywów WordPress. Jednak najprostszym sposobem jest użycie wtyczki WordPress.
Zalecamy korzystanie z bezpłatnego przekierowania dzięki dla wtyczki WooCommerce, jest bardzo prosty w użyciu i pomoże ci po prostu dodać przekierowanie.
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji przejdź do WooCommerce ” Ustawienia a następnie kliknij kartę „Produkty”.
Następnie kliknij link „Thanks Redirect for WooCommerce”.
Gdy to zrobisz, kliknij pole „Włącz przekierowanie globalne” i wprowadź nowy adres URL strony WooCommerce w polu „Adres URL przekierowania dzięki”.
Następnie kliknij „Zapisz zmiany”, a twoja nowa strona z podziękowaniem przekieruje, gdy klienci zrealizują zamówienie.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci stworzyć niestandardowe strony z podziękowaniami WooCommerce. Możesz również zobaczyć naszą listę najlepszych wtyczek WooCommerce dla Twojego sklepu i nasz przewodnik SEO WooCommerce, aby uzyskać większy ruch.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.