W artykule:
- Dlaczego Budowanie listy e-mail jest tak ważne?
- Czym jest Constant Contact?
- Jak skonfigurować stały kontakt
- Dodawanie formularzy stałego kontaktu w WordPress
- Dodawanie domyślnych formularzy stałego kontaktu w WordPress
- Dodawanie formularzy stałego kontaktu z OptinMonster
- Wysyłaj posty WordPress na swoją stałą kontaktową listę e-mailową
Czy używasz ConstantContact do marketingu e-mailowego? Chcesz połączyć ConstantContact z witryny WordPress? W tym ostatecznym przewodniku pokażemy, jak połączyć Constantkontakt z WordPress.
Dlaczego Budowanie listy e-mail jest tak ważne?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego każda strona internetowa w Internecie chce mieć twój adres e-mail? Niezależnie od tego, czy tworzysz konto na Facebooku, Twitterze czy New York Times, wszyscy chcą twojego adresu e-mail.
Odpowiedź jest śmiertelnie prosta. E-mail to najlepszy sposób dotarcia do klientów.
Niedawne badanie wykazało, że małe firmy otrzymują $40 z powrotem za każdego dolara wydanego na e-mail marketing. Jest to najskuteczniejszy sposób przekształcania odwiedzających w Klientów.
Możesz dowiedzieć się więcej na ten temat, czytając nasz artykuł o tym, dlaczego od razu powinieneś zacząć budować swoją listę e-mailową.
Teraz, gdy wiesz, jak ważne jest budowanie listy e-mail, zobaczmy, jak zacząć od stałego kontaktu, aby zbudować listę e-mail dla witryny WordPress.
Czym jest Constant Contact?
Constant Contact jest jednym z najpopularniejszych dostawców usług e-mail marketingu na świecie. Specjalizują się w wysyłaniu masowych wiadomości e-mail do klientów, zarządzaniu listami e-mail i prowadzeniu skutecznych kampanii e-mail marketingowych.
To może być dość przytłaczające dla małych firm, aby rozpocząć własną listę e-mail. Constant Contact sprawia, że nawet początkujący mogą prowadzić kampanie e-mailowe jak profesjonalista.
Jest to usługa płatna z bezpłatnym 2-miesięcznym okresem próbnym. Po okresie próbnym ceny zaczynają się już od 20 USD miesięcznie.
Jak skonfigurować stały kontakt
Najpierw musisz odwiedzić stronę stałego kontaktu i Zarejestrować Konto.
Po rejestracji wylądujesz na pulpicie stałego kontaktu. Zobaczysz trzy proste kroki, które pomogą Ci zacząć.
Krok 1: Konfigurowanie pierwszej listy e-mail
Najpierw musisz kliknąć na „Utwórz swoją pierwszą listę” link. Spowoduje to wyświetlenie okienka, w którym musisz podać nazwę swojej listy e-mail i niektóre adresy e-mail, które chcesz dodać do niej.
Następnie kliknij przycisk Zapisz listę, aby kontynuować.
Krok 2: Dodaj informacje o swojej organizacji
Ustawa CAN-SPAM wymaga poprawnego adresu pocztowego we wszystkich wychodzących e-mailach marketingowych. Stały kontakt ułatwia przestrzeganie tego prawa, podając informacje o organizacji. Constant Contact automatycznie doda te informacje w stopce wiadomości e-mail.
Musisz kliknąć na „Dodaj informacje o swojej organizacji” link. Przeniesie Cię do formularza, w którym musisz podać informacje o swojej firmie.
Musisz podać adres swojej strony internetowej i adres pocztowy. Zostaniesz również poproszony o wybranie branży dla swojej firmy i przesłanie logo obrazu.
Nie zapomnij kliknąć przycisku Zapisz, aby zapisać ustawienia i przejść do następnego kroku.
Krok 3: Wyślij swój pierwszy e-mail
Na koniec musisz kliknąć na „Wyślij swój pierwszy e-mail” link. Constant Contact pokaże Ci wiele pięknych szablonów e-mail do wyboru.
Spowoduje to otwarcie szablonu w programie Constant Contact ’ S live WYSIWYG email composer. To narzędzie do projektowania przeciągnij i upuść pozwala łatwo zaprojektować pocztę e-mail.
Najpierw musisz podać tytuł kampanii. Następnie możesz zastąpić obrazy użyte w szablonie własnymi, dodać własny tekst i branding.
Kliknij przycisk Kontynuuj, gdy jesteś zadowolony z wyniku.
Teraz przejdziesz do strony opcji e-mail. W tym miejscu musisz wybrać listę e-mail, której chcesz użyć, kiedy wysłać wiadomość e-mail lub zmienić nazwę nadawcy i adres e-mail odpowiadający na odpowiedź.
Po zakończeniu kliknij przycisk Wyślij teraz lub zaplanuj, aby kontynuować.
To wszystko, pomyślnie zakończyłeś Zakładanie Konta stałego kontaktu.
Dodawanie formularzy stałego kontaktu w WordPress
Po skonfigurowaniu konta stałego kontaktu następnym krokiem jest zbieranie adresów e-mail, prosząc użytkowników o dołączenie do listy e-mail.
Można to zrobić na wiele sposobów. Możesz skopiować i wkleić kod formularza rejestracji ze swojego konta stałego kontaktu do witryny WordPress.
Możesz również użyć OptinMonster, aby dodać wysoce zoptymalizowane formularze rejestracji do swojej witryny WordPress. Pomoże Ci to uzyskać znacznie więcej subskrybentów e-maili szybciej. Zobacz nasze studium przypadku, w jaki sposób zwiększyliśmy liczbę subskrybentów e-maili o 600% za pomocą OptinMonster.
W tym przewodniku pokażemy Ci obie te metody. Zaczynajmy.
Dodawanie domyślnych formularzy stałego kontaktu w WordPress
Constant Contact posiada wbudowane narzędzia do tworzenia formularzy rejestracji e-mail. Następnie możesz osadzić te formularze w swojej witrynie WordPress.
Najpierw musisz zalogować się do konta stałego kontaktu, a następnie kliknąć „Narzędzia do wzrostu kontaktów” z menu nawigacyjnego na górze.
Na następnej stronie musisz kliknąć przycisk Utwórz formularz rejestracyjny.
Spowoduje to przejście do Kreatora tworzenia formularzy.
Najpierw musisz podać nazwę formularza. Ta nazwa będzie używana wewnętrznie, dzięki czemu można zidentyfikować formularz w Panelu stałego kontaktu.
Następnie musisz podać tytuł i taglin dla formularza. Oba będą widoczne na formularzu.
Na koniec musisz wybrać co najmniej jedną listę e-mail. Użytkownicy rejestrujący się za pomocą tego formularza zostaną dodani do tych list.
Kliknij przycisk Kontynuuj, aby przejść do następnego kroku.
Teraz musisz dodać pola, które chcesz wyświetlić w formularzu rejestracji. Pole adres e-mail jest wymagane. Możesz kliknąć „dodatkowe pola”, aby dodać więcej pól do formularza rejestracji.
Po dodaniu pól formularza kliknij przycisk Kontynuuj.
W ostatnim kroku możesz wybrać kolor czcionki, kolor tła i dodać logo.
Możesz kliknąć przycisk Podgląd, aby zobaczyć, jak wygląda twój formularz. Gdy będziesz zadowolony, kliknij przycisk „Zakończ”.
Zostaniesz przekierowany z powrotem na stronę narzędzia do wzrostu kontaktów. Zauważysz formularz, który właśnie utworzyłeś w sekcji „Dodatkowe formularze rejestracji internetowej”.
Musisz kliknąć menu rozwijane akcje, a następnie wybrać „osadzić kod”.
Spowoduje to wyświetlenie okienka z kodem osadzania, aby dodać formularz w dowolnym miejscu. Musisz skopiować ten kod i wkleić go do edytora tekstu, takiego jak Notatnik.
Teraz odwiedź obszar administracyjny WordPress i kliknij Wygląd ” Widgety.
Z listy dostępnych widżetów przeciągnij i upuść widżet tekstowy na pasek boczny, na którym chcesz wyświetlić formularz rejestracji.
Wklej kod skopiowany ze strony Constant Contact w obszarze tekstowym widgetu. Po zakończeniu kliknij przycisk Zapisz, aby zapisać ustawienia widżetu.
To wszystko, możesz teraz odwiedzić swoją stronę internetową, aby zobaczyć formularz rejestracyjny w akcji.
Dodawanie formularzy stałego kontaktu z OptinMonster
Chociaż podstawowe formy są stosunkowo łatwe do dodania, nie są idealne do wysokich konwersji.
Przeciętny użytkownik odwiedzający Twoją witrynę spędza bardzo mało czasu na oglądaniu elementów innych niż treści. Potrzebujesz formularzy rejestracji e-mail, które przyciągną uwagę użytkownika.
Tu wkracza OptinMonster. Jest to najbardziej popularne narzędzie do generowania leadów na rynku. Możesz tworzyć piękne formularze rejestracji, które są zoptymalizowane pod kątem konwersji i A/B testować je bez zatrudniania programisty.
OptinMonster zawiera różne rodzaje formularzy rejestracji, takich jak wyskakujące okienka, paski pływające, formularze po wpisie, formularze paska bocznego, formularze wsuwane, bramki powitalne na pełnym ekranie i inne.
Dostajesz również zaawansowane funkcje, takie jak MonsterLinks (2-step optins), wykrywanie przewijania, testowanie A/B, kierowanie na poziomie strony i inne.
OptinMonster działa świetnie z WordPress i wszystkich popularnych dostawców usług pocztowych, w tym stały kontakt.
Wysyłaj posty WordPress na swoją stałą kontaktową listę e-mailową
Stały kontakt sprawia, że dodawanie treści WordPress do kampanii e-mail jest bardzo proste.
Uwaga: Constant Contact nie oferuje obecnie automatycznego wysyłania wpisów na listę mailingową.
Najpierw zaloguj się do konta stałego kontaktu i odwiedź stronę kampanii. Musisz kliknąć przycisk Utwórz, a następnie wybrać Wyślij nową wiadomość e-mail.
Zostaniesz poproszony o wybranie szablonu wiadomości e-mail. Następnie dotrzesz do ekranu kreatora wiadomości e-mail.
Z lewego panelu przeciągnij i upuść blok „Czytaj więcej” do podglądu wiadomości e-mail. Następnie kliknij blok Czytaj więcej w podglądzie wiadomości e-mail, aby go edytować.
Spowoduje to wyświetlenie wyskakującego okna. Musisz podać adres URL swojego posta na blogu WordPress i kliknąć przycisk podglądu.
Constant Contact automatycznie pobierze obraz z twojego artykułu i podsumowanie artykułu. Możesz kliknąć przycisk Wstaw, aby dodać go do wiadomości e-mail.
Powtórz proces, aby dodać więcej treści z bloga WordPress do wiadomości e-mail. Po zakończeniu kliknij przycisk Kontynuuj.
Następnie przejdziesz do ostatniego kroku tworzenia wiadomości e-mail. W tym miejscu możesz wybrać, czy chcesz wysłać wiadomość e-mail od razu, czy zaplanować ją.
To wszystko, Constant Contact wyśle teraz twój e-mail z treścią bloga do subskrybentów.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak połączyć stały kontakt z WordPress. Możesz również zobaczyć naszą listę przydatnych wskazówek 19, aby przyciągnąć ruch do swojej witryny WordPress.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.