Codziennie pomagamy dziesiątkom użytkowników, zapewniając im bezpłatną pomoc WordPress za pośrednictwem naszego Twittera lub formularza kontaktowego. Jako wolontariusz zapewniający bezpłatne wsparcie, od czasu do czasu trudno nie denerwować się nowymi użytkownikami, którzy zadają pytania oskarżycielskim tonem, nie poświęcając czasu i uwagi na przeczytanie lub przeszukanie przeszłych informacji. Jednocześnie rozumiemy uczucie, że jesteśmy całkowicie przytłoczeni tak wieloma informacjami, ponieważ w pewnym momencie również byliśmy początkujący. W tym artykule pokażemy Ci, jak prawidłowo poprosić o wsparcie WordPress i je uzyskać.

How to Properly Ask for WordPress Support and Get It

Zanim zapytasz, zrozum to:

Zanim poprosisz o wsparcie WordPress lub pomoc dotyczącą konkretnej wtyczki lub motywu, musisz zrozumieć, że WordPress jest projektem społeczności open source. Zapraszamy wszystkich do tworzenia pluginów, motywów, dodawania łatek do core ’ a, sugerowania/naprawiania błędów itp. WordPress jest darmowy, podobnie jak większość motywów i wtyczek, których z nim używasz.

Poszczególni twórcy wtyczek lub autorzy motywów to Nie zawsze częścią oficjalnego podstawowego zespołu WordPress. Często wtyczki, które wydają dla Za darmo czy coś, co stworzyli na własny użytek w wolnym czasie, czy coś, co stworzyli dla klienta. Więc jeśli nie sprzedają wtyczki lub motywu, powinieneś założyć, że nie zarabiają na tym pieniędzy.

Większość z tych programistów zarabiać na robieniu projektów freelance klientów. Mimo że większość programistów nie ma nic przeciwko pomaganiu w kilku małych rzeczach, każdy będzie miał inny punkt, w którym będzie chciał otrzymywać wynagrodzenie za dodatkowe wsparcie. Im więcej pełen szacunku i wdzięczny że jesteś, tym bardziej skłonni będą Ci pomóc za niewielką lub bezpłatną opłatą.

Just Be Nice

Pamiętaj, że nic nie płacisz za korzystanie z wtyczki, więc najmniej możesz zapłacić deweloperowi to szacunek :)

Video Tutorial

Subskrybuj WPBeginner

Jeśli wolisz pisemne instrukcje, Kontynuuj czytanie.

Jak prawidłowo zadać właściwe pytanie?

Najlepsze miejsce, aby poprosić o wsparcie dla darmowych wtyczek, znajduje się na forach wsparcia. Możesz znaleźć forum wsparcia, przechodząc do strony konkretnej wtyczki w repozytorium i klikając kartę wsparcie (zapewnia to, że twoje pytanie wsparcia jest oznaczone dla autora wtyczki)

WordPress Plugin Support Menu

Zanim utworzysz wątek pomocy technicznej, upewnij się, że przejrzałeś stronę FAQ. Najlepiej jest również wygooglować problem, aby sprawdzić, czy ktoś inny już na niego odpowiedział.

W wątku wsparcia chcesz być pełen szacunku, jasny i zwięzły. Błędnym przykładem może być:

Hej koleś, jest problem z wtyczką @ # $1. Nie twórz *&%^, jeśli nie działa. Zmarnowałem X godzin na tę głupią rzecz. Chcesz pomóc?

Jeśli napiszesz oskarżycielskim tonem w ten sposób, wyjdziesz jako a$$. Są szanse, że nigdy nie otrzymasz żadnej pomocy.

Należy pamiętać, że prosisz eksperta, aby wziął swój cenny czas i odpowiedział na twoje pytanie za darmo. Jednym z najlepszych sposobów na okazanie szacunku jest lista wszystkiego, co zrobiłeś do tego momentu, aby rozwiązać problem. To pokazuje, że nie jesteś jakimś trollem, który po prostu chce, aby inni wykonywali swoją pracę za darmo. Właściwym sposobem zadawania pytań byłoby:

Dziękujemy za stworzenie niesamowitej wtyczki XYZ. Z jakiegoś powodu, nie mogę sprawić, by to działało dobrze, i byłbym wdzięczny, gdybyś mi w tym pomógł.

Używam wersji WordPress:
Nazwa wtyczki Wersja:

Zrobiłem to.:

Spodziewałem się, że plugin to zrobi:

Zamiast tego zrobił to: (dołącz tutaj wszelkie komunikaty o błędach)

Moja strona jest hostowana z:

Wypróbowałem następujące rozwiązania:

Próbowałem problemu w następujących przeglądarkach:

Dziękuję za poświęcenie czasu na pomoc. Naprawdę to doceniam. :)

W wiadomości wsparcia, takiej jak powyżej, zajmujesz się wszystkimi możliwymi rzeczami, które programista Musiałby odpowiedzieć na twoje pytanie. Czasami mogą poprosić o wyświetlenie adresu URL witryny i / lub listy aktywowanych wtyczek.

Po utworzeniu wątku pomocy technicznej zawsze możesz ładnie skontaktować się z programistą na Twitterze, co może pomóc w uzyskaniu szybszej odpowiedzi. Przykładem może być tweet:

Hej @ twitterhandle, mam problem z nazwą wtyczki. Byłbym wdzięczny, jeśli możesz pomóc: Link do wątku wsparcia.

Uwaga: odczekaj co najmniej 24 godziny, aby uzyskać odpowiedź. Nie wiesz, w jakiej strefie czasowej znajduje się autor i jak wygląda ich aktualny harmonogram pracy.

Cokolwiek robisz, nie dzwoń do nich, nawet jeśli widzisz ich numer wymieniony na ich stronie internetowej. Nie chcesz również spamować wszystkich kanałów komunikacji. Na przykład wątek wsparcia + tweet jest wystarczająco dobry.

Wątek wsparcia + Tweet + wiadomość na Facebooku + e-mail + Telefon służbowy = Irytujące

Plugin Komercyjny + Motywy

Podczas korzystania z komercyjnej wtyczki lub motywu zawsze zaleca się korzystanie z odpowiednich kanałów wsparcia.

Większość komercyjnych produktów, takich jak WPForms, Elegant Themes, MonsterInsights, wszystko w jednym SEO itp., Ma wyznaczone obszary wsparcia. Zadawanie pytań w dowolnym miejscu poza wyznaczonymi obszarami wsparcia nie przyniosłoby Ci dużej pomocy.

Na przykład: gdy użytkownik przychodzi do nas z prośbą o komercyjne wsparcie tematyczne, po prostu prosimy go o zapytanie na odpowiednich kanałach.

Robimy to nie po to, by być niegrzecznym, ale po to, by postąpić właściwie. Przy zakupie komercyjnej wtyczki lub motywu jest on dostarczany ze wsparciem.

Jeśli pobrałeś komercyjną wtyczkę/motyw bez płacenia za niego za pośrednictwem strony torrent, nie zasługujesz na nasze wsparcie.

Wreszcie, tylko dlatego, że zapłaciłeś za produkt, nie oznacza, że nie powinieneś być miły. Zawsze powinieneś być miły dla osobistego wsparcia.

Większość z tych ludzi naprawdę lubi pomagać innym, ale możesz naprawdę zepsuć im dzień, używając negatywnych słów. Więc proszę, bądź miły.

Rozwiązywanie problemów

Nikt nie lubi pomagać tym, którzy nie chcą pomóc sobie. Zawsze powinieneś spróbować rozwiązać typowe problemy z WordPressem. Najlepszym sposobem na przetestowanie konfliktów wtyczek jest dezaktywacja wszystkich wtyczek WordPress i aktywacja ich jeden po drugim. Można również naprawić inne błędy, które mogą wystąpić, takie jak:

  • 50 + najczęstsze błędy WordPress i jak je naprawić
  • WordPress biały ekran śmierci
  • Wewnętrzny błąd serwera
  • Błąd podczas nawiązywania połączenia z bazą danych
  • Błąd wyczerpania pamięci
  • Wyczyść pamięć podręczną WordPress, jeśli używasz wtyczki buforującej
  • Wykonaj twarde Odświeżanie (Ctrl + F5), aby wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki

Wskazówka bonusowa: Możesz skorzystać z naszego przewodnika na temat robienia zrzutów ekranu i strony Wsparcia Ally, aby wysłać autorowi wtyczki / zespołowi wsparcia najbardziej pomocne informacje,aby mogli zapewnić Ci najlepsze wsparcie.

Wniosek

Zawsze chcesz być miły, prosząc o wsparcie WordPress. Po otrzymaniu zadowalającej rozdzielczości zalecamy szerzenie dobrych słów na temat tego programisty. Możesz również kupić im piwo lub kawę, przekazując kilka dolców.

Na koniec, jeśli masz jakieś pytania WordPress, możesz zadać nam pytanie za pomocą naszego Twittera lub formularza kontaktowego.

Możesz również dołączyć do naszej bezpłatnej grupy WPBeginner Engage na Facebooku, aby uzyskać pomoc od naszych ekspertów WordPress i ponad 75,000+ użytkowników.

You May Also Like

6 Najlepszych bramek płatności WooCommerce dla WordPress

W artykule: Jak wybrać najlepszą bramkę płatności WooCommerceTop WooCommerce bramek płatności dla…

14 Najlepsze wtyczki WordPress SEO i narzędzia, których powinieneś używać

W artykule: Rzeczy, które musisz wiedzieć o wtyczkach i narzędziach WordPress SEO1.…

Czeka nas rozwój sportów motorowych

W artykule: Jaki jest związek między popularyzacją sportów motorowych a poprawą kultury…

Jak dodać nagłówki bezpieczeństwa HTTP w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Czym są nagłówki bezpieczeństwa HTTP?Dodawanie nagłówków bezpieczeństwa HTTP w WordPress1.…