Wiesz, jak dyskutowaliśmy o znalezieniu większej liczby lepszych klientów dla WordPressa, prawda? Czy kiedykolwiek myślałeś o stworzeniu witryny partnerskiej Amazon na WordPress, aby uzupełnić swoje dochody?

Jako programista stron internetowych jesteś w wyjątkowej pozycji, aby wykorzystać swój zestaw umiejętności do tworzenia niesamowitych treści, które konwertują. Dzieje się tak dlatego, że podczas gdy większość ludzi wyróżnia się tylko treścią (i prawdopodobnie SEO), możesz użyć swoich talentów WordPress, aby stworzyć idealny post – za każdym razem!

Oto jak utworzyć witrynę partnerską Amazon za pomocą WordPress w celu uzupełnienia lub utworzenia strumienia przychodów cyklicznych / pasywnych.

Zbadaj i znajdź swoją (dochodową) niszę produktową

/ Align = “left” /

Jedną z najtrudniejszych części tworzenia witryny partnerskiej jest znalezienie odpowiedniej niszy. Jeśli zdecydujesz się na niszę, która jest zbyt konkurencyjna, prawdopodobnie nie uzyskasz dużej przyczepności. Jeśli wybierzesz niszę, która jest zbyt tania lub zbyt niepopularna, prawdopodobnie nie wygenerujesz dużych przychodów.

Aby skomplikować sprawy, Amazon jest notorycznie oszczędny, jeśli chodzi o dzielenie się przychodami. Mają model biznesowy, w którym mogą oferować najniższe ceny, oferują cienkie jak brzytwa marże z każdego możliwego kąta, więc możesz oczekiwać, że będą wyciskać marże partnerskie tak samo, jak wyciskają marże dostawców.

Udział partnerski zaczyna się od około 1% dla wielu produktów i wzrasta do maksymalnie 10% dla kilku produktów. Wiadomo również, że regularnie podnoszą swoje opłaty, więc nie licz na to, że opłaty zawsze pozostaną takie same.

Opłaty partnerskie Amazon

To nie jest bliskie niektórym programom partnerskim do projektowania stron internetowych, niektóre z nich płacą 50%.

Jeszcze, z Amazon jesteś w stanie sprzedawać produkty, które mogą kosztować $1000+. Przy 5% udziale w przychodach produkt o wartości 1000 USD zwraca 50 USD. Jeśli jesteś w stanie wygenerować sprzedaż 7 produktów dziennie w cenie $1000+ jesteś na dobrej drodze do generowania $10,000/miesiąc.

Niezła propozycja, jeśli O mnie chodzi.

Znalezienie odpowiedniej równowagi wymaga trochę badań. Wymaga to również odrobiny kompromisu.

Dlaczego?

Spędzisz wiele godzin pisząc najlepsze treści w historii, tylko po to, aby spaść płasko na twarz, tylko dlatego, że konkurencja jest tak sztywna. Albo możesz napisać zabójczą treść, która plasuje się, tylko po to, aby uświadomić sobie, że średnia cena sprzedaży jest niższa niż $20, co sprawia, że śmiesznie trudno jest osiągnąć zysk.

Poza tym, jest kwestia konkurencji. (Nie jesteś pierwszym, który chce uzyskać pasywny strumień dochodów…)

Niektóre nisze są bardzo konkurencyjne: piękno, moda, określone rodzaje technologii. Jest wiele innych (up and coming) lub niepopularnych nisz, które są niedoszacowane.

Z drugiej strony nie należy wybierać niszy wyłącznie w oparciu o jej potencjał. Chodzi o to, że jeśli masz zamiar cieszyć się pracą na tej stronie, musisz spędzać czas na pracy nad czymś, co kochasz.

Konieczne jest, aby Jeśli masz zamiar być tym, który będzie pracował przede wszystkim nad tym, powinieneś być przynajmniej szczęśliwy, pracując w niszy.

Większość z nas ma hobby poza naszą pracą nad projektowaniem stron internetowych, w których czasami stajemy się ekspertami. Niezależnie od tego, czy jest to kemping, wędkarstwo, gry komputerowe lub konsolowe, technologia, moda, uroda, Majsterkowanie, Ulepszanie domu, większość z nas ma coś, co może nas zająć poza naszymi “godzinami pracy.”

Teraz wyobraź sobie, że zamiast po prostu zachować wszystkie badania, które robisz dla siebie, prezentujesz te informacje w ładnie napisanym artykule, gotowym dla ludzi, którzy mają zamiar dokonać zakupu.

Setup review content nicely
Ładnie skonfiguruj zawartość przeglądu

Więc pomimo wielu osób sugerujących, że nie wybierasz swojej niszy w oparciu o preferencje wobec tematu, sugeruję, abyś zrobił coś przeciwnego. Jeśli masz zamiar pracować nad czymś w godzinach “poza szczytem”, upewnij się, że będzie to coś, nad czym lubisz pracować.

Przez chwilę wyobraźmy sobie, że nie pasjonowały mnie wszystkie rzeczy, projektowanie stron internetowych, WordPress, marketing cyfrowy, SEO i wszystkie inne rzeczy, o których nie mogę przestać mówić. Nie byłoby mnie tutaj, dzieląc się z Tobą moim doświadczeniem, prawda? Mało prawdopodobne, bym doszedł do punktu, w którym piszę o tych tematach na stronie autorytetu, prawda?

To jest mentalność, którą powinniście mieć. Jeśli chcesz, aby Twoja witryna odniosła sukces, chcesz uczynić ją witryną autorytetu. A jeśli chcesz być autorytetem lub właścicielem strony autorytetu, musi to być praca miłości, a nie środek do celu.

Skonfiguruj Swoją Partnerską Witrynę WordPress

Jeśli jesteś na tej stronie, najprawdopodobniej jesteś subskrybentem WPMU DEV (lub przynajmniej fanem!). Jeśli nie jesteś, to powinieneś nim zostać! Ponieważ kręcisz się tutaj, masz już znaczną przewagę nad większością właścicieli witryn partnerskich Amazon.

Masz dostęp do mnóstwa wtyczek premium WordPress i koncentratora, aby Twoja witryna była bezpieczna, szybsza i przyjazna dla wyszukiwarek.

Ale najpierw musisz wybrać motyw.

Kiedy odwiedzający odwiedza Twoją witrynę, dokonuje automatycznej oceny, czy Twoja witryna jest godna zaufania, czy nie. Jeśli Twoja strona wygląda tanio, Twoje porady nie będą godne zaufania. Z drugiej strony, jeśli Twoja witryna wygląda jak witryna premium, Twoje treści są bardziej narażone na uwagę, na którą zasługuje.

Korzystanie z motywu premium WordPress sprawia, że Twoja witryna czuje się godna zaufania w oczach i umysłach odwiedzających. Pozwala również na włączenie wielu przydatnych funkcji, które mogą prowadzić więcej konwersji.

Jeśli interesujesz się Cro (lub optymalizacją współczynnika konwersji), będziesz wiedział, że sposób prezentacji informacji, ułatwiający strawienie i podejmowanie logicznych (i łatwych) decyzji, ma ogromną różnicę pod względem konwersji.

Skonfiguruj swoje konto partnerskie Amazon (i uzyskaj je zatwierdzone)

Jeśli planujesz zarabiać przez Amazon, musisz zarejestrować konto partnerskie Amazon. Wystarczy wejść tutaj i Zarejestrować Konto.

Zarejestrowanie zainteresowania zostaniem partnerem Amazon jest jednak łatwą częścią. Nieco trudniej jest uzyskać zatwierdzenie konta.

Zasadniczo, gdy zarejestrujesz się w Amazon, natychmiast otrzymasz dostęp i własny niestandardowy link do produktów Amazon. Jednak nadal nie jesteś poza przeszkodą uzyskania oficjalnego zatwierdzenia jako partner.

Aby to zrobić, musisz przejrzeć swoją witrynę.

Ale zanim to zrobisz, jest jeszcze trudniejszy krok. Musisz dokonać pierwszej sprzedaży partnerskiej za pośrednictwem Amazon. Musisz więc uzyskać treści pisarskie i marketingowe, które są przygotowane do wysyłania użytkowników do Amazon, którzy następnie kupują na podstawie Twoich zaleceń.

Po dokonaniu sprzedaży za pośrednictwem linku Twoja witryna zostanie ustawiona w kolejce do recenzji.

Nie jest łatwo przejść recenzję.

Twoja strona musi czuć się użyteczna strona, która ma na celu dostarczenie użytecznych informacji dla odwiedzających. Jeśli wygląda na witrynę przeznaczoną wyłącznie do łopaty ruchu w kierunku Amazon dla linków partnerskich, nie przejdzie recenzji.

Zaleca się, aby napisać szereg partnerski neutralne, przydatne elementy treści, które są wyświetlane na stronie głównej, zanim zaczniesz popychać ludzi w kierunku treści partnerskie. Ułatwia to i przyspiesza zatwierdzanie konta.

Łączenie treści z produktami niszowymi na Amazon

Istnieje wiele sposobów łączenia się z Amazon.

Jako bardzo podstawowa koncepcja, możesz po prostu napisać treść, a następnie osadzić widżety Amazon, które automatycznie pokażą zawartość użytkownikowi na podstawie treści, które wyświetlasz.

Jednak jest to trochę hit I miss.

Jeśli piszesz treści ogólne, Twoje szanse na konwersję prawdopodobnie zostaną nieco zmniejszone.

Będziesz chciał pisać treści przeznaczone dla użytkowników, które są przygotowane do konwersji. Użytkownicy, którzy są na dole lejka. Aby używać mniej technicznych terminów, chcesz pisać treści dla użytkowników, które są gotowy do zakupu. Są to ludzie, którzy szukają produktu, który rozwiąże ich potrzeby.

Na przykład użytkownicy, którzy szukają opinii, są zazwyczaj w fazie, gdy już prawie zdecydowali, co chcą kupić, ale po prostu chcą zobaczyć, co inni ludzie mówią o tym produkcie.

Znalezienie dobrych recenzji, podkreślając zarówno mocne, jak i słabe strony tego produktu, zwiększy szanse, że dana osoba dokona sprzedaży zgodnie z Twoją rekomendacją. Zwłaszcza, jeśli jesteś i pozycjonuj się jako ekspert niszowy.

Weźmy na przykład mój projekt. Kilka miesięcy temu zainteresowałem się dronami. Będąc geekiem technologicznym, którym jestem, zużyłem tyle treści o dronach i quadkoptach, ile mogłem. Dołączyłem do kilkunastu grup na Facebooku, czytałem, wchodziłem w interakcje i uczyłem się tyle, ile mogłem. Oglądałem godziny i godziny Filmów na YouTube, aż nie byłem tylko zaznajomiony, ale miałem treści z drona wychodzące z moich uszu.

Zostałem dronem. Tak-względny ekspert w niszy.

W końcu poczułem, że jestem w stanie podzielić się tą wiedzą i doświadczeniem, które zdobyłem dzięki moim zainteresowaniom. W tym momencie zacząłem kupować Drony i pisać recenzje na temat produktów i mojego doświadczenia (i moich rówieśników) przy użyciu tego produktu.

Link to Amazon
Pozycjonuj się jako niszowy ekspert (powiedzmy Drony) i Linkuj do produktów.

Nawet lepsze od recenzji są porównania. Best of lists, czyli head-to-head popularnych produktów.

Dlaczego to mówię? Ponieważ kiedy piszesz dla użytkowników, którzy są przygotowani do konwersji, nie możesz polegać wyłącznie na widżecie Amazon. Musisz połączyć się bezpośrednio z produktami, które pchasz, zwłaszcza jeśli chcesz trafić w liczby, które omówiliśmy na górze.

Kolejną komplikacją jest to, że nie możesz używać obrazów z Amazon na swoich stronach, chyba że użyjesz interfejsu Amazon API do ich wyświetlania.

Potrzebujesz wtyczki WordPress, która pozwala bezpośrednio importować i integrować wybrane produkty z Amazon.

Najlepsze Produkty Integracyjne Amazon

Więc najlepszym rozwiązaniem, jeśli robisz podsumowania produktów lub porównania head-to-head, jest skorzystanie z wtyczki WordPress, która pobiera wybrane informacje z Amazon i prezentuje w sposób zgodny z Amazon Tos.

Istnieje sporo wtyczek Amazon WordPress, więc wspomnę o kilku moich ulubionych.

1. WooZone (Premium)

WooZone to zdecydowanie moja ulubiona Wtyczka WordPress do importowania produktów z Amazon do moich stron partnerskich. Zasadniczo, co robi WooZone, pozwala Ci pobrać dane z Amazon (wybierasz, co chcesz zaimportować), a następnie dodaje te produkty do WooCommerce.

Zasadniczo tworzysz sklep WooCommerce, korzystając z wybranych produktów z Amazon. Właśnie tego chcemy.

Po zaimportowaniu wybranych produktów możesz użyć krótkiego kodu, aby dodać preferowany produkt do zawartości. Możesz wybrać produkt,lub po prostu umieścić w kodzie Amazon ASIN.

Choose Amazon product to add to your content
Wybierz produkt Amazon, aby dodać go do swoich treści

Jest to podobna wtyczka, która ma również wbudowaną funkcję przekierowywania użytkowników do zlokalizowanej wersji Amazon. Tak więc odwiedzający z Wielkiej Brytanii otrzymają link (wraz z tagiem partnerskim) do Amazon.co.uk -to zasadniczo optymalizuje współczynniki konwersji, ponieważ częściej kupujesz z lokalnej witryny Amazon, a nie z ogólnej Amazon.com

Różnica między tą wtyczką a WooZone polega na tym, że jest to mniej wizualny produkt, a bardziej ręczny Rodzaj wtyczki typu shortcode. Jest bardziej odpowiedni dla tych, którzy chcą absolutnej kontroli i wolą pracować bezpośrednio za pośrednictwem skrótów WordPress i ich parametrów.

Zasadniczo będziesz używał skrótów, aby mieć pełną ręczną kontrolę nad linkami.

AmazonLink setup
Konfiguracja AmazonLink

Istnieje również wtyczka AmazonAssociates Link Builder, która jest obecnie w wersji BETA. Ale nie testowaliśmy tego. Oceny wydają się wisieć wokół 3 gwiazdek, więc zgadujemy, że wymaga to jeszcze trochę poprawy.

Skrót do tworzenia witryny partnerskiej Amazon WordPress

Jeśli wszystkie powyższe wydaje się zniechęcające, możesz zwinąć to wszystko, kupując witrynę partnerską done-for-you. Jeśli szukasz witryn “ready made Amazon affiliate”, w Google, Flippa lub innych marketplaces, znajdziesz wiele opcji.

Spodziewaj się zapłacić od kilkuset dolarów do $ 1000+ za te strony, które zawierają treści i wiekową domenę gotową do rozpoczęcia zarabiania pieniędzy w ciągu 2 do 3 miesięcy.

A propos skrótów … i dodatkowych dochodów

Biorąc pod uwagę, że rynek afiliacyjny jest teraz dość gorący i przewiduje się, że wzrośnie do około 7 mld USD przez 2020 lub więcej, istnieje obecnie dość duży popyt na witryny partnerskie.

Teraz, jako programista WordPress, Marketing treści i witryny rankingowe mogą nie być twoją ulubioną rzeczą.

Ale jest jeszcze więcej sposobów zarabiania pieniędzy.

Sam buduj niszowe witryny Amazon i sprzedawaj je tym, którzy nie są projektantami. Tak jak powiedzieliśmy powyżej, gotowe witryny partnerskie mogą uzyskać więcej niż $1000 za pop. Jeśli jesteś w stanie szybko odtworzyć witryny dla różnych nisz, możesz skonfigurować różne nisze 20, znaleźć dobrą domenę, skonfigurować hosting dla witryny i umieścić je na Flippa.

Gotowy, aby rozpocząć swoje niszowe witryny partnerskie Amazon?

Niezależnie od tego, czy planujesz stworzyć niszową witrynę Amazon dla własnego pasywnego strumienia dochodów, czy chcesz sprzedać kilka gotowych witryn partnerskich, dla tych, którzy nie są projektantami, niszowe witryny partnerskie WordPress Amazon mogą być dość nisko wiszącym owocem pod względem dochodów.

Powyższe sugestie wtyczek i motywów mogą przenieść Twoje witryny na wyższy poziom, zarówno z perspektywy projektu, jak i aspektu optymalizacji współczynnika konwersji.

Czy korzystałeś z witryn Amazon do tworzenia pasywnego strumienia dochodów? A może korzystałeś z podobnej koncepcji gotowych witryn, aby stworzyć dla Ciebie łatwy strumień dochodów? Daj nam znać w komentarzach poniżej.

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…