Szukasz sposobu na przesyłanie plików PDF do swojej witryny WordPress?

WordPress pozwala łatwo przesyłać pliki PDF i udostępniać je do pobrania. Możesz używać plików PDF do pobierania, aby rozwijać swoich subskrybentów e-maili, a nawet sprzedawać pliki do pobrania w formacie PDF w obszarze tylko dla członków.

W tym artykule udostępnimy, jak przesłać pliki PDF do witryny WordPress, aby powiększyć listę, zaakceptować treści generowane przez użytkowników, a nawet utworzyć obszar tylko dla członków.

How to upload PDF files in WordPress

Po co przesyłać pliki PDF w WordPress

Pliki PDF są jednym z najpopularniejszych formatów plików i istnieje wiele korzyści z przesłania ich do witryny WordPress.

Możesz zmienić przeznaczenie zawartości, konwertując długie przewodniki i samouczki do plików PDF. Następnie zaoferuj je użytkownikom jako ekskluzywną zawartość lub użyj ich do zbudowania listy e-mailowej.

Kolejną zaletą przesyłania plików PDF jest to, że możesz go użyć, aby zwiększyć zaangażowanie użytkowników i obniżyć współczynnik odrzuceń. Pozwalając odwiedzającym pobierać pliki PDF i wykonywać akcję, możesz łatwo zmniejszyć wysoki współczynnik odrzuceń.

Możesz nawet używać plików PDF, aby oferować ekskluzywne treści premium tylko dla członków dla płacących subskrybentów w ramach kursu lub witryny członkowskiej.

Mając to na uwadze, zobaczmy, jak przesyłać pliki PDF w WordPress.

Video Tutorial

Subskrybuj WPBeginner

Jeśli wolisz pisemne instrukcje, po prostu czytaj dalej.

Prześlij pliki PDF w WordPress

Jeśli chcesz tylko przesłać plik PDF i udostępnić go wszystkim w swojej witrynie, jest to najprostsza metoda, ponieważ działa bez instalowania żadnej wtyczki.

Przesyłanie plików PDF w WordPress jest podobne do przesyłania obrazów i innych plików multimedialnych na swojej stronie internetowej.

Aby rozpocząć, zaloguj się do obszaru administracyjnego WordPress, a następnie przejdź do Media. Następnie kliknij przycisk” Dodaj nowy”.

click the add new button

Po prostu przeciągnij i upuść plik PDF w WordPress lub kliknij przycisk “Wybierz pliki”, aby go przesłać.

drop files to upload

Następnie plik PDF zostanie przesłany do witryny WordPress.

Dodaj plik PDF do posta lub strony w WordPress

Po przesłaniu pliku PDF, następną rzeczą do zrobienia jest dodanie ich do swoich postów lub stron.

Ważne jest, aby pamiętać, że domyślnie WordPress nie pozwala na osadzenie pełnych dokumentów PDF. Zamiast tego możesz dodać je jako linki do pobierania w swoich postach na blogu. Ale nie martw się, pokażemy Ci, jak osadzać pliki PDF w dalszej części tego samouczka.

Aby rozpocząć, najpierw musisz otworzyć edytor bloków WordPress, a następnie dodać nowy post lub edytować istniejący, aby dodać plik PDF.

Następnie Dodaj blok plików w edytorze.

add file block in wordpress editor

Następnie kliknij opcję “Biblioteka multimediów” i wybierz plik PDF, który chcesz dodać do posta lub strony.

select media library button

Następnie musisz wprowadzić tytuł i edytować nazwę pliku. WordPress pozwala również pokazać przycisk pobierania. Możesz nawet zmienić tekst przycisku i połączyć go z samym plikiem PDF lub stroną załącznika.

edit file name and download button

Gdy będziesz zadowolony ze zmian, przejrzyj przesłany plik PDF, a następnie opublikuj go.

pdf file download preview

Jest to najszybszy i najprostszy sposób wyświetlania przesłanych plików PDF w witrynie WordPress. Jeśli jednak chcesz wyświetlić pełne dokumenty PDF, będziesz potrzebować wtyczki PDF WordPress.

Postępuj zgodnie z naszym szczegółowym przewodnikiem na temat osadzania plików PDF, arkuszy kalkulacyjnych i innych w postach na blogu WordPress, aby uzyskać więcej informacji.

Profesjonalne wskazówki, jak w pełni wykorzystać przesyłane pliki PDF

Po przesłaniu pliku PDF możesz zrobić o wiele więcej.

Oto kilka profesjonalnych wskazówek, jak korzystać z przesyłania plików PDF, aby powiększyć listę e-mail, zmierzyć liczbę pobrań, umożliwić użytkownikom przesyłanie plików PDF, a nawet sprzedawać pliki PDF jako zawartość premium.

1. Oferuj ulepszenia zawartości, aby zbudować listę e-mailową

Jednym z najszybszych sposobów na zwiększenie listy e-mail jest oferowanie ulepszeń treści odwiedzającym witrynę.

Ulepszenia zawartości to dodatkowa zawartość, którą ludzie mogą pobrać w zamian za swój adres e-mail. Możesz przekształcić swoje posty na blogu w pliki PDF, a następnie umożliwić użytkownikom pobieranie ich po zarejestrowaniu się na liście e-mail.

content upgrade example

Najprostszym sposobem na dodanie ulepszeń treści w WordPress jest OptinMonster.

Jest to najlepsza wtyczka do generowania potencjalnych klientów, która pozwala tworzyć piękne formularze opt-in, takie jak wyskakujące okienka, formularze rejestracji w treści, pływający pasek, pola przewijania itp.

Korzystając z Kreatora przeciągnij i upuść oraz różnych gotowych szablonów, możesz tworzyć i wyświetlać opcję aktualizacji zawartości za pomocą kilku kliknięć.

Oto Przykładowe wyniki aktualizacji treści z jednej z naszych innych stron internetowych:

Content Upgrade stats

Blog OptinMonster ma jeszcze więcej pomysłów na aktualizację treści, które możesz wykorzystać, aby uzyskać więcej subskrybentów wiadomości e-mail.

2. Mierz statystyki pobierania PDF w WordPress

Gdy zaczniesz oferować różne pliki PDF do pobrania, ważne jest, aby dowiedzieć się, które Pliki działają, a które nie.

Aby zmierzyć pobieranie plików PDF w WordPress, możesz użyć MonsterInsights. Jest to najlepsza wtyczka Google Analytics dla WordPress używana przez ponad 2 miliony stron internetowych.

Po włączeniu automatycznie śledzi pobrane pliki w witrynie.

Raport Monsterinsights Top Download Links pomaga sprawdzić, które pliki PDF mają najwięcej pobrań. Możesz użyć tych informacji, aby utworzyć więcej dokumentów PDF na podobne tematy.

monsterinsights top download links

3. Zezwalaj użytkownikom na przesyłanie plików PDF

Oprócz samodzielnego przesyłania plików PDF w WordPress, możesz także zezwolić użytkownikom na przesyłanie plików PDF do witryny bez udzielania im dostępu administratora.

W tym celu musisz utworzyć formularz przesyłania pliku. Zalecamy korzystanie z WPForms, ponieważ jest to najlepsza wtyczka formularza kontaktowego WordPress używana przez ponad 4 miliony stron internetowych.

Po aktywacji wystarczy utworzyć formularz przesyłania pliku za pomocą WPForms i umożliwić użytkownikom przesyłanie dokumentów PDF.

file upload form preview

4. Utwórz obszar dokumentów PDF tylko dla członków

Jeśli chcesz sprzedawać pliki PDF jako pliki do pobrania cyfrowego lub przesyłać premium zawartość PDF do obszaru tylko dla członków, możesz to zrobić w WordPress za pomocą wtyczki członkostwa.

Zalecamy korzystanie z MemberPress, ponieważ jest to wiodąca platforma członkowska, która pozwala tworzyć kursy, dodawać treści tylko dla członków i nie tylko.

Stworzyliśmy kompletny przewodnik krok po kroku, jak utworzyć witrynę członkowską w WordPress.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak przesyłać pliki PDF do witryny WordPress. Możesz również zapoznać się z naszym przewodnikiem dotyczącym tworzenia biuletynu e-mailowego oraz naszym porównaniem najlepszych wtyczek i narzędzi SEO WordPress, aby zwiększyć ruch.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

6 Najlepszych bramek płatności WooCommerce dla WordPress

W artykule: Jak wybrać najlepszą bramkę płatności WooCommerceTop WooCommerce bramek płatności dla…

14 Najlepsze wtyczki WordPress SEO i narzędzia, których powinieneś używać

W artykule: Rzeczy, które musisz wiedzieć o wtyczkach i narzędziach WordPress SEO1.…

Czeka nas rozwój sportów motorowych

W artykule: Jaki jest związek między popularyzacją sportów motorowych a poprawą kultury…

Jak dodać nagłówki bezpieczeństwa HTTP w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Czym są nagłówki bezpieczeństwa HTTP?Dodawanie nagłówków bezpieczeństwa HTTP w WordPress1.…