Kiedy myślisz o najlepszym sposobie zarządzania witryną WordPress, twoja pierwsza myśl prawdopodobnie przechodzi do trzech S: bezpieczeństwa, szybkości i SEO.

Chociaż są to istotne elementy utrzymania i zarządzania zewnętrznym wyglądem witryny WordPress, jest o wiele więcej, o których powinieneś wiedzieć, aby skutecznie zarządzać swoją witryną. Dotyczy to witryny własnej firmy WordPress, a także witryn, które budujesz dla klientów.

W istocie kluczem do skutecznego zarządzania witryną WordPress jest skorzystanie ze znanych najlepszych praktyk zarządzania biznesem, a następnie zastosowanie tych samych zasad w Twojej witrynie. W ten sposób możesz użyć bardziej holistycznego podejścia, które obejmuje wszystkie aspekty witryny, a nie tylko wewnętrzne mechanizmy, które zapewniają, że pozostaje ona bezpieczna, szybka i zoptymalizowana pod kątem wyszukiwania (chociaż te nadal mają znaczenie).

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak lepiej zarządzać witryną WordPress, zapoznaj się z poniższymi wskazówkami 10.

Wskazówki 10, aby lepiej zarządzać witryną WordPress

Kiedy zbliżasz się do zarządzania witryną WordPress, pomyśl o tym w ten sposób: nie jesteś tylko programistą WordPress; jesteś właścicielem firmy WordPress. A jako właściciel firmy powinieneś dbać o osiąganie nie tylko krótkoterminowych, ale i długoterminowych celów biznesowych. Wydajność i bezpieczeństwo oczywiście pozostaną tego częścią, ale nie są to jedyne czynniki, które teraz mają dla ciebie znaczenie.

Tak więc, jako właściciel firmy WordPress zarządzający witryną WordPress (lub witrynami swoich klientów), oto wskazówki 10, które pomogą Ci lepiej śledzić wszystko.

1. Wyznacz Cele

Kiedy jesteś w trakcie budowania nowej witryny WordPress, łatwo jest zapakować się w bezpośrednie cele:

  • Zbuduj stronę, która jest szybka.
  • Zbuduj responsywną witrynę.
  • Zbuduj witrynę, która nie złamie się przy najmniejszym zagrożeniu bezpieczeństwa lub błędzie użytkownika.

Ale są też długoterminowe cele, o których musisz pomyśleć. Na przykład:

  • Ile konwersji potrzeba, aby Ty lub twój Klient osiągnęli zysk?
  • Ilu odwiedzających dziennie jest potrzebnych, aby osiągnąć ten cel konwersji?
  • Czy ta strona będzie musiała w pewnym momencie skalować?

Poświęć trochę czasu, aby pomyśleć o tym, co wyobrażasz sobie dla tej strony internetowej, poza estetyką i wydajnością. Chociaż dobrze zaprojektowana strona jest świetna, twój Klient nie będzie zadowolony, jeśli nie wykona pracy, którą powinien wykonać. Jeśli strona nie jest konwersja będzie kosztować je jeszcze więcej pieniędzy w przyszłości do.

2. Użyj odpowiednich narzędzi

Co byś pomyślał, gdyby hydraulik przyszedł do Twojego domu, ale miał tylko młotek w narzędziu? Prawdopodobnie poprosiłbyś ich, aby wyszli i poszli po odpowiednie narzędzia, aby naprawić nieszczelny kran. Twoi klienci mają te same oczekiwania, jeśli chodzi o ich strony internetowe. Nie chcą, żebyś używał przestarzałych metod ani narzędzi. Chcą najlepszych z najlepszych i oczekują, że wiesz, jak z nich korzystać.

W szczególności powinieneś użyć:

  • Odpowiedni rodzaj hostingu i plan dla strony internetowej (jeśli masz coś do powiedzenia).
  • Tylko zaufane motywy i wtyczki WordPress.
  • Wireframing, prototyping, storyboarding i inne narzędzia, które usprawniają proces i poprawiają wyniki.
  • Najnowsze trendy w projektowaniu stron internetowych i techniki generowania konwersji.
  • Skalowalne rozwiązania, dzięki czemu w przyszłości można łatwo zaktualizować witrynę.

To nie powinny być rzeczy, które można wymyślić w pracy. Powinny one być na miejscu i częścią twojego procesu przed przystąpieniem do jakiegokolwiek nowego projektu z klientem. Twoja własna strona internetowa powinna również korzystać z tych najlepszych praktyk.

3. Monitoruj Koszty

Kiedy zarządzasz firmą, są pewne sprawy, na których musisz się skupić, takie jak rozwijanie stałej i lojalnej bazy klientów i budowanie pozytywnej reputacji marki. W końcu jednak, jeśli Twoja firma nie może przynieść zysku, cała ta praca w dobrych intencjach nie będzie miała znaczenia. Dlatego ważne jest, aby mieć oko na koszty witryny WordPress.

Obejmuje to takie rzeczy jak:

  • Domena
  • Plan hostingowy i Dodatki
  • Premium WordPress theme
  • Wtyczki Premium WordPress
  • Narzędzia do projektowania i rozwoju WordPress
  • Zarządzane usługi WordPress
  • Inne koszty związane z zarządzaniem klientem, koordynacją zespołu itp.

Jest to ważne z dwóch powodów. Po pierwsze, trzymając się budżetu, możesz upewnić się, że otrzymasz więcej pieniędzy niż zainwestowałeś w witrynę. Po drugie, zrozumienie kosztów budowy i utrzymania strony internetowej pomaga określić, jaki jest rzeczywisty zwrot z inwestycji dla strony internetowej, co z kolei pomaga dokładniej ocenić swoje usługi w przyszłości.

4. Zorganizuj

Ustanowienie ścisłych i dobrze zorganizowanych procesów nie wydaje się zabawne lub sprzyja kreatywności. Niemniej jednak, to jest to, co pozwoli Ci uwolnić się od ciężaru konieczności aktywnego myślenia o tym, co Twoja następna aktywność lub ruch musi być. Dzięki temu możesz być bardziej zwinny i kreatywny w pracy nad tworzeniem stron internetowych.

Aby podejść do tego z nastawieniem biznesowym, kluczem jest tworzenie ustalonych procesów i harmonogramów dla wszystkiego, co robisz, w tym:

  • Znajdowanie klientów
  • Onboarding
  • Zadania związane z tworzeniem stron internetowych
  • Zadania Non-development dla Twoich projektów
  • De-boarding
  • Zadania z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem

Aby śledzić wszystkie sposoby organizowania witryny i firmy, użyj list kontrolnych i dokumentacji, aby wyeliminować zgadywanie.

5. Skup Się

Zbyt łatwo jest rozpraszać się wibrującym smartfonem lub pingiem od współpracownika w dzisiejszych czasach. Jeśli masz nadzieję osiągnąć cele swojej witryny WordPress i chcesz to zrobić w ramach ustalonego budżetu, musisz się skupić. Na szczęście istnieje wiele aplikacji zwiększających produktywność, które pomogą w tym.
Sugerowałbym również zminimalizowanie zakłóceń w pulpicie nawigacyjnym WordPress poprzez deklowanie (dla Ciebie) lub białe etykietowanie (dla Twojego klienta). Pozwoli to utrzymać cyfrową przestrzeń roboczą w czystości i pozwoli skupić się na częściach WordPress, które wymagają twojej uwagi.

6. Wzmocnij Swoich Pracowników

Kiedy po raz pierwszy zaczynałeś jako programista WordPress, prawdopodobnie przeszedłeś do tego z nastawieniem”po prostu zrobię to sam”. Jednak wraz z rozwojem Twojej firmy WordPress Twoje projekty stały się większe, a Ty zarządzałeś większą ich ilością jednocześnie, musiałeś zatrudnić pomoc. Może to być trudne w WordPress.

Podobnie jak chcesz chronić klientów przed uszkodzeniem ich stron internetowych po ich przekazaniu, chcesz chronić swoje witryny WordPress przed pracownikami. Przyznaję, jestem pewien, że zatrudniłeś ludzi, którzy są wykwalifikowani do danego zadania i którym ufasz, ale to nie znaczy, że powinni mieć nieograniczony dostęp do każdej witryny WordPress.

Tak więc twoim celem jest umożliwienie pracownikom zarządzania zadaniami, za które są odpowiedzialni (A to z kolei zmniejszy twój własny ładunek), ale utrzymuj ich na krótkiej smyczy. Możesz to zrobić przez:

  • Dając im unikalny login do witryny WordPress.
  • Ogranicz ich dostęp do pulpitu WordPress na podstawie tego, co muszą zrobić.
  • Śledź aktywność użytkowników w WordPress.

Pamiętaj: tu nie chodzi o mikro-zarządzanie. Zatrudniłeś ich do pracy, więc chcesz dać im wolną rękę. Jednak błędy w witrynach WordPress mogą wyrządzić poważne szkody Twojej firmie, więc musisz kontrolować, co ci użytkownicy są w stanie zrobić, gdy ich nie obserwujesz.

7. Automatyzuj, Gdzie Tylko Możesz

Funkcja Automate pozwala wybrać dni i godziny uruchomienia aktualizacji.

Oprócz zlecania zadań pracownikom, automatyzacja w WordPress jest istotną częścią poprawy przepływu pracy. Istnieje wiele sposobów, aby to zrobić, z których każdy pozwoli Ci zaoszczędzić czas, jednocześnie poprawiając sposób działania Twojej witryny WordPress.

Na przykład, można zautomatyzować:

  • Ustawienia witryny WordPress, w tym struktura permalink, reguły metadanych, konfiguracja bloga, powiadomienia e-mail i inne.
  • Proces bezpieczeństwa i tworzenia kopii zapasowych z wtyczkami.
  • Wydajność i szybkość, nawet w obliczu przepięć ruchu.
  • Monitorowanie czasu pracy.
  • Monitorowanie bezpieczeństwa, wydajności i SEO.
  • Aktualizacje rdzenia, wtyczek i motywów.

8. Dokładnie Zoptymalizuj

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek staje się coraz bardziej skomplikowana, ponieważ nowe rodzaje treści są używane w witrynach WordPress. Jeśli chcesz lepiej zarządzać swoją witryną WordPress, powinieneś uwzględnić te nowe typy SEO, pozostając wyczulonym na zmiany w algorytmie Google, aby Twoja strona zawsze przestrzegała swoich zasad.

  • Oto kroki SEO 20 do optymalizacji witryny WordPress.
  • Oto 9 sposobów optymalizacji obrazów do wyszukiwania.
  • A oto sposoby 10 na optymalizację filmów do wyszukiwania.

Oczywiście, nie powinieneś się na tym zatrzymywać. Co kwartał powinieneś ponownie ocenić SEO swojej witryny i odpowiednio ją zaktualizować.

9. Regularnie Dodawaj Nowe Treści

Statyczna, niezmieniona strona internetowa nie jest dobra dla ciebie ani twoich odwiedzających. Po pierwsze, jeśli nie masz nic nowego do udostępnienia (np. nowy wpis na blogu, nowa oferta na twoje usługi, nowa technika animacji do zastosowania na twojej stronie głównej), to dlaczego masz stronę internetową? Strony internetowe są przedłużeniem Twojej firmy-podmiotu, który chcesz zobaczyć, jak rośnie, a nie stagnacji.

Jeśli obawiasz się, że Twoja witryna nie potrzebuje nowych treści, pomyśl jeszcze raz.

  • Programiści i projektanci stron internetowych mają portfolio, które zawsze mogą korzystać z nowych przykładów pracy.
  • Blogi mogą korzystać z co najmniej jednego nowego posta miesięcznie.
  • Firmy powinny mieć strategiczny harmonogram promocji, które działają przez cały rok, co oznacza, że wyskakujące okienka i inne widżety promocyjne wymagają aktualizacji.
  • Witryny E-commerce często mają nowe zapasy, zmiany cen i roczną sprzedaż przedmuchową–wszystko to wymaga aktualizacji witryny w czasie rzeczywistym, aby to odzwierciedlić.
  • Postawy klientów zawsze się zmieniają, jeśli chodzi o modne projekty lub techniki konwersji,więc Twoja witryna musi dostosować się do nich.

Dbaj o to, aby Twoja witryna była aktualizowana o nowe treści. A jeśli okaże się, że nie masz nowych pomysłów na dodawanie nowych treści, poświęć trochę czasu na testowanie A/B. Na pewno odkryjesz coś nowego i wartego zmiany po obejrzeniu, jak użytkownicy reagują na różne elementy w Twojej witrynie.

10. Zaplanuj Recenzje Stron

Wreszcie ważne jest, aby regularnie przeprowadzać recenzje witryny WordPress. Może się to wydawać powtarzające się w powyższym punkcie, ale chodzi bardziej o zbadanie postępów witryny w kierunku nadrzędnych celów, które ustaliłeś z góry.

Jedna rzecz, z której każdy właściciel firmy jest świadomy, to to, że nie można po prostu ustalić celów, ustawić swoją firmę (lub stronę internetową) na drodze do tych celów, a następnie o nich zapomnieć. Ta ścieżka ciągle się zmienia i mogą pojawić się różne zmienne, które zmuszają cię do ponownego wyobrażenia sobie celów, które miałeś dla swojej witryny.

Musisz aktywnie monitorować swoje postępy i odpowiednio dostosować swoją strategię. Dlatego posiadanie wtyczki Google Analytics i automatyczne raporty z narzędzia są prawdziwym błogosławieństwem dla programistów WordPress. Pomagają one mieć oko na to, co dzieje się z witryną i umożliwiają podejmowanie mądrzejszych, bardziej opartych na dowodach decyzji o tym, co z nią zrobić w przyszłości.

Wrapping Up

Wszystko, co robisz dla witryny WordPress, powinno odzwierciedlać Ciebie jako programistę WordPress. Oznacza to:

  • Wiesz, jak zbudować stronę internetową Od początku do końca, bez konieczności instruowania lub przypominania o tym, jak wykonać swoją pracę.
  • Powinieneś być dobrze zorientowany w najnowszych trendach i jak je realizować.
  • Rozumiesz, co sprawia, że dobre projektowanie stron internetowych i masz ważne powody (a może nawet badania) gotowe do pracy, jeśli klient powinien argumentować przeciwko temu punktowi.
  • Powinieneś wiedzieć, jak stworzyć stronę internetową w rozsądnym terminie i po uczciwych, ale konkurencyjnych kosztach.
  • Masz wiedzę na temat wszystkich rzeczy związanych z tworzeniem stron internetowych, a także wybranej niszy branżowej.

Celem jest być panem swojej domeny, a czasami działania mówią głośniej niż słowa, Gdy chcesz to zademonstrować. Jeśli chodzi o zarządzanie witryną WordPress (lub witrynami klientów), oznacza to wyjście poza bezpieczeństwo/szybkość/SEO Świętej Trójcy. Oznacza to posiadanie systemu odpornego na awarie, który zapewnia wyświetlanie witryny jako firmy wymagającej regularnej opieki i konserwacji, a nie tylko oprogramowania, które wymaga sporadycznej konserwacji.

Do ciebie: co Twoim zdaniem jest najtrudniejszą częścią zarządzania biznesem WordPress?

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…