Chcesz założyć profesjonalny markowy adres e-mail z Outlook.com? Microsoft Outlook premium pozwala na użycie własnej nazwy domeny do utworzenia biznesowego adresu e-mail. W tym artykule pokażemy, jak skonfigurować niestandardowy markowy adres e-mail za pomocą Outlook.com.

Creating a professional branded email address with Outlook

Co To jest profesjonalny markowy adres e-mail?

Profesjonalny e-mail to ten, w którym znajduje się nazwa Twojej firmy. Na przykład, support@yourdomain.com to profesjonalny adres e-mail. Mając na uwadze, że yourdomain@yahoo.com nie jest to profesjonalny adres e-mail.

Istnieje wiele sposobów tworzenia profesjonalnego adresu e-mail. Możesz użyć wbudowanego serwera pocztowego, który jest dostarczany z większością firm hostingowych WordPress. Zobacz nasz artykuł o tym, jak stworzyć bezpłatny biznesowy adres e-mail w pięć minut.

Działałoby to w przypadku większości witryn startowych przy skromnym budżecie. Brakuje jednak kilku krytycznych funkcji, takich jak lepsza ochrona przed spamem i antywirusem, zwiększone bezpieczeństwo, łatwe zarządzanie kontem i inne.

Jeśli chcesz korzystać z zaawansowanych funkcji wymienionych powyżej, potrzebujesz profesjonalnej usługi e-mail firmy, która współpracuje z istniejącą nazwą firmy (aka nazwa domeny).

Czym jest Outlook.com?

Outlook to usługa poczty e-mail oferowana przez firmę Microsoft. Możesz utworzyć darmowy yourname@outlook.com konto do korzystania z usługi. Jeśli jednak chcesz stworzyć profesjonalny markowy adres e-mail z Outlook.com, następnie musisz zarejestrować się w usłudze Office 365.

Jest to usługa płatna już od $12.50 za Użytkownika / miesiąc. Obejmuje 1 TB pamięci OneDrive, najnowszy Outlook, Word, Excel i PowerPoint na komputer PC lub Mac.

W WPBeginner używamy i zalecamy G Suite od Google dla biznesowych adresów e-mail, ponieważ jest bardziej opłacalny (zaczyna się od $5 / miesiąc). Preferujemy również Google Cloud, ponieważ nasz zespół zna Gmaila i inne aplikacje Google.

Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym porównaniem G Suite i Office 365, aby dowiedzieć się, jak wypada Outlook.com.

Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się, jak stworzyć niestandardowy adres e-mail z marką Outlook.com.

Rejestracja w programie Outlook Premium w usłudze Office 365

Najpierw musisz odwiedzić witrynę Office 365 i zarejestrować się w subskrypcji Business Premium. Jest to jedyna subskrypcja, która obejmuje wsparcie dla niestandardowych domen.

Sign up for Office 365 Business premium

Zostaniesz poproszony o podanie danych osobowych. Następnie kliknij przycisk Dalej, aby kontynuować i wprowadzić informacje o płatności.

Office 365 signup

Po zarejestrowaniu się wylądujesz w panelu administracyjnym Office 365. Stąd musisz odwiedzić Konfiguracja ” Domeny strona do dodania własnej domeny.

Set up domain

Spowoduje to przejście do strony ustawień domen. Śmiało i kliknij przycisk “Dodaj domenę”, aby kontynuować.

Add domain

Na następnym ekranie zostaniesz poproszony o wprowadzenie nazwy domeny, którą chcesz skonfigurować. Po wprowadzeniu nazwy domeny kliknij przycisk Dalej, aby kontynuować.

Enter domain name

Usługa Office 365 sprawdzi teraz nazwę domeny, a następnie poprosi o zweryfikowanie własności, dodając informacje do ustawień DNS domeny.

Verify your ownership of domain

Aby to zrobić, musisz powrócić do strony ustawień domeny. W zależności od rejestratora domeny ta strona będzie znajdować się na twoim koncie. Musisz znaleźć opcję Ustawienia DNS.

Jeśli Twoja domena jest zarejestrowana przez firmę hostingową WordPress, ustawienia domeny znajdziesz w pulpicie nawigacyjnym cPanel oznaczonym jako “edytor stref” lub “edytor stref DNS”.

Adding DNS record

Uwaga: powyższy zrzut ekranu pochodzi z Bluehost. Zrzut ekranu hostingu może wyglądać nieco inaczej.

Podczas dodawania rekordu DNS upewnij się, że wprowadzone informacje są zgodne z informacjami wyświetlanymi przez Office 365.

Po wklejeniu rekordu DNS kliknij przycisk “Dodaj rekord DNS”, aby zapisać zmiany.

Następnie musisz przełączyć się z powrotem na portal administracyjny Microsoft Office 365 i kliknąć przycisk zweryfikuj.

Verify domain ownership

Usługa Office 365 sprawdzi teraz, czy rekord DNS jest twoją własnością. Weryfikacja DNS może potrwać od 5 do 10 minut, ponieważ czasami twój DNS nie jest aktualizowany od razu.

Po weryfikacji zostaniesz poproszony o zarządzanie usługami online.

Otrzymasz tutaj dwie opcje: pierwsza to automatyczne Zezwolenie Office 365 na wprowadzanie wymaganych zmian w Ustawieniach DNS, a druga opcja to ręczne zarządzanie rekordami DNS.

Jeśli Twoja domena jest zarejestrowana w GoDaddy, możesz wybrać pierwszą opcję, A Office 365 zajmie się resztą.

W przeciwnym razie wybierz drugą opcję ręcznego zarządzania rekordami DNS.

Setup your online services

Po dokonaniu wyboru kliknij przycisk Dalej, aby kontynuować.

Usługa Office 365 zapyta teraz, którą usługę chcesz skonfigurować. W tej chwili chcemy tylko skonfigurować Exchange, aby korzystać z usługi biznesowego adresu e-mail.

Choose exchange as your service

Kliknij przycisk Dalej, aby kontynuować.

Exchange potrzebuje trzech rekordów DNS do działania. Będziesz mógł je zobaczyć na następnym ekranie.

Adding more DNS records

Po raz kolejny musisz przejść do strony ustawień DNS swojej domeny i dodać te rekordy indywidualnie.

Add MX records

Oto, co robi każdy z tych rekordów DNS.

Po pierwsze, masz rekord MX, który zawiera instrukcje, gdzie dostarczyć wiadomości e-mail. Następnie masz rekord TXT, który pomaga zapobiec fałszowaniu wiadomości e-mail w celu wysyłania spamu. Na koniec masz rekord CNAME, który pozwala oprogramowaniu jak Outlook odkryć i połączyć się z usługą e-mail.

Teraz, jeśli Twoja strona ma już rekord MX, zostanie on zastąpiony tym. Dzięki temu możesz używać serwerów pocztowych programu Outlook do wysyłania i odbierania wiadomości e-mail z niestandardowego adresu e-mail domeny.

Po wprowadzeniu wszystkich rekordów DNS kliknij przycisk zweryfikuj. Usługa Office 365 sprawdzi teraz ustawienia DNS domeny. Jeśli wszystko jest w kolejności, zostaniesz przekierowany z powrotem na stronę domen.

Pomyślnie skonfigurowano nazwę domeny do pracy z programem Outlook.

Jesteś teraz gotowy do utworzenia niestandardowego adresu e-mail domeny za pomocą Outlook.com.

Dodawanie niestandardowego markowego adresu e-mail w Outlook.com

Z pulpitu Office 365 przejdź do Użytkownicy ” Aktywni Użytkownicy a następnie kliknij przycisk Dodaj użytkownika.

Add a user

Na następnym ekranie musisz podać dane osobowe Użytkownika, a następnie wybrać dla niego adres e-mail.

Add user and email address

Następnie kliknij przycisk Dodaj, aby zapisać ustawienia.

Teraz możesz zalogować się za pomocą adresu e-mail i hasła utworzonego we wcześniejszym kroku, aby użyć nowego profesjonalnego adresu e-mail z marką Outlook.com.

Using the Outlook app in Office 365

Możesz także zainstalować aplikacje Office 365 na komputerze Mac i PC, w tym Outlook. Pozwoli to na używanie firmowego adresu e-mail z dostępem offline za pośrednictwem aplikacji Outlook.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak skonfigurować profesjonalny markowy adres e-mail w programie Outlook. Zachęcamy również do zapoznania się z naszym artykułem, w jaki sposób skonfigurować profesjonalny adres e-mail w G Suite i Gmailu.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

6 Najlepszych bramek płatności WooCommerce dla WordPress

W artykule: Jak wybrać najlepszą bramkę płatności WooCommerceTop WooCommerce bramek płatności dla…

14 Najlepsze wtyczki WordPress SEO i narzędzia, których powinieneś używać

W artykule: Rzeczy, które musisz wiedzieć o wtyczkach i narzędziach WordPress SEO1.…

Czeka nas rozwój sportów motorowych

W artykule: Jaki jest związek między popularyzacją sportów motorowych a poprawą kultury…

Jak dodać nagłówki bezpieczeństwa HTTP w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Czym są nagłówki bezpieczeństwa HTTP?Dodawanie nagłówków bezpieczeństwa HTTP w WordPress1.…