W artykule:
Chcesz założyć profesjonalny markowy adres e-mail z Outlook.com? Microsoft Outlook premium pozwala na użycie własnej nazwy domeny do utworzenia biznesowego adresu e-mail. W tym artykule pokażemy, jak skonfigurować niestandardowy markowy adres e-mail za pomocą Outlook.com.
Co To jest profesjonalny markowy adres e-mail?
Profesjonalny e-mail to ten, w którym znajduje się nazwa Twojej firmy. Na przykład, support@yourdomain.com to profesjonalny adres e-mail. Mając na uwadze, że yourdomain@yahoo.com nie jest to profesjonalny adres e-mail.
Istnieje wiele sposobów tworzenia profesjonalnego adresu e-mail. Możesz użyć wbudowanego serwera pocztowego, który jest dostarczany z większością firm hostingowych WordPress. Zobacz nasz artykuł o tym, jak stworzyć bezpłatny biznesowy adres e-mail w pięć minut.
Działałoby to w przypadku większości witryn startowych przy skromnym budżecie. Brakuje jednak kilku krytycznych funkcji, takich jak lepsza ochrona przed spamem i antywirusem, zwiększone bezpieczeństwo, łatwe zarządzanie kontem i inne.
Jeśli chcesz korzystać z zaawansowanych funkcji wymienionych powyżej, potrzebujesz profesjonalnej usługi e-mail firmy, która współpracuje z istniejącą nazwą firmy (aka nazwa domeny).
Czym jest Outlook.com?
Outlook to usługa poczty e-mail oferowana przez firmę Microsoft. Możesz utworzyć darmowy yourname@outlook.com konto do korzystania z usługi. Jeśli jednak chcesz stworzyć profesjonalny markowy adres e-mail z Outlook.com, następnie musisz zarejestrować się w usłudze Office 365.
Jest to usługa płatna już od $12.50 za Użytkownika / miesiąc. Obejmuje 1 TB pamięci OneDrive, najnowszy Outlook, Word, Excel i PowerPoint na komputer PC lub Mac.
W WPBeginner używamy i zalecamy G Suite od Google dla biznesowych adresów e-mail, ponieważ jest bardziej opłacalny (zaczyna się od $5 / miesiąc). Preferujemy również Google Cloud, ponieważ nasz zespół zna Gmaila i inne aplikacje Google.
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym porównaniem G Suite i Office 365, aby dowiedzieć się, jak wypada Outlook.com.
Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się, jak stworzyć niestandardowy adres e-mail z marką Outlook.com.
Rejestracja w programie Outlook Premium w usłudze Office 365
Najpierw musisz odwiedzić witrynę Office 365 i zarejestrować się w subskrypcji Business Premium. Jest to jedyna subskrypcja, która obejmuje wsparcie dla niestandardowych domen.
Zostaniesz poproszony o podanie danych osobowych. Następnie kliknij przycisk Dalej, aby kontynuować i wprowadzić informacje o płatności.
Po zarejestrowaniu się wylądujesz w panelu administracyjnym Office 365. Stąd musisz odwiedzić Konfiguracja ” Domeny strona do dodania własnej domeny.
Spowoduje to przejście do strony ustawień domen. Śmiało i kliknij przycisk „Dodaj domenę”, aby kontynuować.
Na następnym ekranie zostaniesz poproszony o wprowadzenie nazwy domeny, którą chcesz skonfigurować. Po wprowadzeniu nazwy domeny kliknij przycisk Dalej, aby kontynuować.
Usługa Office 365 sprawdzi teraz nazwę domeny, a następnie poprosi o zweryfikowanie własności, dodając informacje do ustawień DNS domeny.
Aby to zrobić, musisz powrócić do strony ustawień domeny. W zależności od rejestratora domeny ta strona będzie znajdować się na twoim koncie. Musisz znaleźć opcję Ustawienia DNS.
Jeśli Twoja domena jest zarejestrowana przez firmę hostingową WordPress, ustawienia domeny znajdziesz w pulpicie nawigacyjnym cPanel oznaczonym jako „edytor stref” lub „edytor stref DNS”.
Uwaga: powyższy zrzut ekranu pochodzi z Bluehost. Zrzut ekranu hostingu może wyglądać nieco inaczej.
Podczas dodawania rekordu DNS upewnij się, że wprowadzone informacje są zgodne z informacjami wyświetlanymi przez Office 365.
Po wklejeniu rekordu DNS kliknij przycisk „Dodaj rekord DNS”, aby zapisać zmiany.
Następnie musisz przełączyć się z powrotem na portal administracyjny Microsoft Office 365 i kliknąć przycisk zweryfikuj.
Usługa Office 365 sprawdzi teraz, czy rekord DNS jest twoją własnością. Weryfikacja DNS może potrwać od 5 do 10 minut, ponieważ czasami twój DNS nie jest aktualizowany od razu.
Po weryfikacji zostaniesz poproszony o zarządzanie usługami online.
Otrzymasz tutaj dwie opcje: pierwsza to automatyczne Zezwolenie Office 365 na wprowadzanie wymaganych zmian w Ustawieniach DNS, a druga opcja to ręczne zarządzanie rekordami DNS.
Jeśli Twoja domena jest zarejestrowana w GoDaddy, możesz wybrać pierwszą opcję, A Office 365 zajmie się resztą.
W przeciwnym razie wybierz drugą opcję ręcznego zarządzania rekordami DNS.
Po dokonaniu wyboru kliknij przycisk Dalej, aby kontynuować.
Usługa Office 365 zapyta teraz, którą usługę chcesz skonfigurować. W tej chwili chcemy tylko skonfigurować Exchange, aby korzystać z usługi biznesowego adresu e-mail.
Kliknij przycisk Dalej, aby kontynuować.
Exchange potrzebuje trzech rekordów DNS do działania. Będziesz mógł je zobaczyć na następnym ekranie.
Po raz kolejny musisz przejść do strony ustawień DNS swojej domeny i dodać te rekordy indywidualnie.
Oto, co robi każdy z tych rekordów DNS.
Po pierwsze, masz rekord MX, który zawiera instrukcje, gdzie dostarczyć wiadomości e-mail. Następnie masz rekord TXT, który pomaga zapobiec fałszowaniu wiadomości e-mail w celu wysyłania spamu. Na koniec masz rekord CNAME, który pozwala oprogramowaniu jak Outlook odkryć i połączyć się z usługą e-mail.
Teraz, jeśli Twoja strona ma już rekord MX, zostanie on zastąpiony tym. Dzięki temu możesz używać serwerów pocztowych programu Outlook do wysyłania i odbierania wiadomości e-mail z niestandardowego adresu e-mail domeny.
Po wprowadzeniu wszystkich rekordów DNS kliknij przycisk zweryfikuj. Usługa Office 365 sprawdzi teraz ustawienia DNS domeny. Jeśli wszystko jest w kolejności, zostaniesz przekierowany z powrotem na stronę domen.
Pomyślnie skonfigurowano nazwę domeny do pracy z programem Outlook.
Jesteś teraz gotowy do utworzenia niestandardowego adresu e-mail domeny za pomocą Outlook.com.
Dodawanie niestandardowego markowego adresu e-mail w Outlook.com
Z pulpitu Office 365 przejdź do Użytkownicy ” Aktywni Użytkownicy a następnie kliknij przycisk Dodaj użytkownika.
Na następnym ekranie musisz podać dane osobowe Użytkownika, a następnie wybrać dla niego adres e-mail.
Następnie kliknij przycisk Dodaj, aby zapisać ustawienia.
Teraz możesz zalogować się za pomocą adresu e-mail i hasła utworzonego we wcześniejszym kroku, aby użyć nowego profesjonalnego adresu e-mail z marką Outlook.com.
Możesz także zainstalować aplikacje Office 365 na komputerze Mac i PC, w tym Outlook. Pozwoli to na używanie firmowego adresu e-mail z dostępem offline za pośrednictwem aplikacji Outlook.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak skonfigurować profesjonalny markowy adres e-mail w programie Outlook. Zachęcamy również do zapoznania się z naszym artykułem, w jaki sposób skonfigurować profesjonalny adres e-mail w G Suite i Gmailu.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.