Blogowanie gości stało się potężnym sposobem na uzyskanie ekspozycji. W Internecie jest mnóstwo artykułów, które mówią o tym, jak napisać świetny post dla gości. Mieliśmy jednak trudności ze znalezieniem artykułu, który obejmowałby stronę wydawcy. Jakie są korzyści z przyjmowania postów gości dla wydawcy? Jak przyciągnąć blogerów gości? Które posty powinienem zaakceptować, a które odrzucić? Jak skutecznie zarządzać blogerami gości? Jakiego rodzaju konfiguracji WordPress potrzebuję? Czy istnieją wtyczki WordPress, które mogą pomóc? Czego należy unikać? Jeśli kiedykolwiek miałeś te pytania, to jesteś we właściwym miejscu. W tym artykule pokażemy, jak skutecznie przyciągnąć i zarządzać blogerami gości w WordPress.

Korzyści z przyjmowania postów gości dla wydawców

Wszyscy wiedzą, że blogowanie gości ma mnóstwo korzyści dla autora gości lub firmy, którą reprezentują. Ale co z tego masz jako wydawca?

  • Nowa Perspektywa – Każdy autor przynosi swoją unikalną perspektywę z ich pisania. Twoi odbiorcy polubią małą zmianę tempa.
  • Nowa Publiczność – Często autor gościnny udostępni opublikowany post swoim odbiorcom.
  • Nowe Połączenie – Pozwalając drugiej osobie na gościnne publikowanie postów w Twojej witrynie, automatycznie budujesz z nią relację. Zwiększa to twoje szanse na wzajemną pomoc w przyszłości.
  • Nowy Post – Dostajesz jeden dodatkowy post na swojej stronie, którego nie musiałeś pisać. Możesz wykorzystać ten czas na coś innego.

Teraz, gdy widzisz korzyści z akceptowania postów gości na swojej stronie. Jesteśmy prawie pewni, że zaczniesz. Jak więc przyciągasz blogerów gości w WordPress?

Przyciąganie blogerów gości w WordPress

Istnieją różne sposoby przyciągania blogerów gości w WordPress. Najprostszym sposobem na to jest stworzenie strony “napisz do nas” na swojej stronie. Często blogi sprawiają, że ta strona jest bardzo widoczna. Niektórzy umieszczają link w swojej głównej nawigacji:

List25 Write for Us Header Example

Inni umieszczają go po każdym poście w bio autora lub na każdym poście autora gościa.

Guest Author Call to Action after Author Bio

Niektórzy oferują nawet nagrody pieniężne dla autorów gości.

Get Paid to Write

Chodzi o to, że musisz zrób to widoczne że akceptujesz posty gości na swojej stronie. Wybór tego, jak wybitny chcesz to zrobić, zależy od Ciebie.

Innym sposobem uzyskiwania postów gości jest publikowanie postów gości na innych stronach. Często blogerzy mają tendencję do odwzajemniania postów gości. To może się świetnie udać, szczególnie jeśli jesteś w tej samej niszy. Na koniec możesz dołączyć do społeczności blogerów gości. MyBlogGuest zdecydowanie jest jednym z najlepszych miejsc do tego.

Gdy zaczniesz otrzymywać zgłoszenia gości, jak określić, co jest dobre, a co nie? Musisz ustalić zasady.

Zasady przyjmowania postów gości i czego unikać?

Odkąd Google zaczęło rozprawiać się z płatnymi linkami tekstowymi, firmy SEO i spamerzy polegają na postach gości, aby podnieść Luz. Z tego powodu, bez względu na to, jak popularny jest Twój blog,zobaczysz co najmniej kilka postów gości. Kiedy twój blog jest stosunkowo nowy i otrzymujesz prośbę o wpis gościa, jesteś naprawdę podekscytowany. W tym podnieceniu popełniasz błąd zatwierdzając sub-par lub nawet niskiej jakości posty. Oto kilka zasad, które stosujemy:

Zapytaj, Jakie słowo kluczowe / linki zwrotne chcesz? – Ze względu na rangę i autorytet WPBeginner podchodzi do nas wiele firm SEO i spamerów. Często te firmy są bardzo trudne w kwestii linków zwrotnych. Nigdy nie będą określać, dla której firmy piszą. Nie możesz powiedzieć po ich e-mailu, ponieważ używają jakiegoś ogólnego adresu e-mail Gmaila lub yahoo. Nie chcemy linkować do jakiejś spamowej strony (np. porno, drukarki atramentowe, firma ubezpieczeniowa itp.). Nie chcemy również linkować do konkretnego słowa kluczowego. Teraz, jeśli nie zadasz tego pytania przed rękami, napiszą artykuł dla Ciebie i dodadzą link zwrotny. W tym momencie, jeśli odrzucisz ich post, wygląda to źle. Lepiej nie tracić czasu, więc zabierz to z drogi.

Zapytaj o pomysły na temat i podsumowanie przed ostatnim postem – Często te firmy SEO i spamerzy mają zwykle wcześniej napisane artykuły. Powiedzą więc, że chcemy pisać na Twoim blogu, ale nie sugerują pomysłów. Jeśli powiesz po prostu wyślij post gościa, pożałujesz tej decyzji. Ponieważ są szanse, że otrzymasz wcześniej napisany post, który został opublikowany na wielu stronach. Zawsze najlepiej jest poprosić ich o pomysły tematyczne wraz z krótkim podsumowaniem. To pokazuje, jak wykwalifikowani są.

Nigdy nie Akceptuj ogólnych lub Listuj pomysłów na posty – Codziennie otrzymujemy od 5-10 wpisów gości. Większość z nich to ogólne posty lub pomysły na listy. Przykłady obejmują “Jak skonfigurować swój blog WordPress”. Poważnie, nie sądzisz, że już omówiliśmy ten temat. Lub byłoby to jak “15 najlepszych wtyczek SEO”. Czy naprawdę potrzebujemy 15 wtyczek? Otrzymujemy mnóstwo takich sugestii i automatycznie je usuwamy.

Jeśli uważasz, że post gościa pomoże Twoim użytkownikom, powinieneś go zaakceptować.

Konfiguracja przyjmowania blogerów gości w WordPress

Teraz, gdy wiesz, jak przyciągnąć blogerów gości w WordPress i czego unikać, doprowadza nas do punktu, jakiego rodzaju konfiguracji potrzebujesz? Jak akceptować posty gości? Jak zarządzać postami gości? Rzućmy okiem na opcje, które masz.

Metoda Indywidualnych Kont Użytkowników

Jest to jedna z powszechnie stosowanych metod. Tworzysz konto dla użytkownika na swoim blogu. Daje im to dostęp do twojego zaplecza, co ułatwia obsługę rzeczy. Autor gości może formatować posty, przesyłać zdjęcia itp. Nie wspominając o tym, że pokazuje również użytkownika, który stworzył post, ponieważ nazwa autora jest inna. Twoi odbiorcy mogą śledzić konkretnego autora gościa, przechodząc do profilu autora na swoim blogu. To wszystko brzmi dobrze, ale jest kilka głównych aspektów, które należy wziąć pod uwagę.

Większość autorów gościnnych to plakaty jednorazowe. Oznacza to, że są szanse, że nie prześlą więcej niż jednego posta gościa. Nie ma sensu mieć tak wielu niedokończonych spraw na swojej stronie. Oczywiście możesz wyłączyć lub zablokować konto użytkownika w WordPress, ale powinieneś być nieco bardziej ostrożny.

Chcesz mieć pewność, że mądrze wybierasz swoje role. Możesz przypisać autorom gości rolę “autora”, ale musisz upewnić się, że odbierasz im niektóre przywileje, takie jak publikowanie postów, edytowanie opublikowanych postów i usuwanie opublikowanych postów. Alternatywnie możesz przypisać im rolę dostawcy i po prostu dać im przywilej przesyłania obrazów/plików. Powinieneś użyć wtyczki członków Justina Tadlocka, aby dokonać modyfikacji ról (np. dodać/usunąć uprawnienia). Jeśli chcesz zobaczyć możliwości / uprawnienia, które ma każda rola użytkownika, sprawdź tę tabelę w Kodeksie WordPress.

Ta metoda działa świetnie w przypadku witryn, które mają wielu autorów, ale jeśli masz jednorazowych blogerów, prawdopodobnie powinieneś rozważyć poniższą metodę.

Generic Guest Blogger Account

Zauważysz kilka blogów, w tym nasze własne, używając ogólnego konta gościa blogera. To jest, gdy po prostu utworzysz jedno konkretne konto i nazwiesz je blogerem Gościa. Wszelkie publikowane posty gości mogą być powiązane z tym kontem. Następnie na początku artykułu dodajesz, kto był oryginalnym autorem. Następnie pod koniec postu dodajesz ich biografię autora. Oto przykład postu gościa na WPBgeinner.

Jak więc akceptujesz posty? Jest kilka sposobów. Możesz użyć staromodnej metody poczty e-mail. Poproś autora gościa o napisanie postu w dokumencie programu Word. Zapisz go w zip wraz ze wszystkimi obrazami i wyślij do ciebie. Jest to dość powszechna metoda, którą widzieliśmy. Alternatywnie można użyć form grawitacyjnych. Utwórz stronę chronioną hasłem w swojej witrynie tylko dla współpracowników gości. Utwórz formularze Grawitacyjne i użyj ich zaawansowanych pól post do zbierania informacji.

Możesz również robić inne fajne rzeczy, takie jak przepisywanie nazwy autora gościa za pomocą niestandardowych pól. Możesz zrobić to samo z author bio i bezproblemowo zintegrować go z projektem. Cokolwiek zrobisz, upewnij się, że jest to przyszłościowe.

Wniosek

Mamy nadzieję, że odpowiedzieliśmy na wszystkie pytania. Chciałem tylko przypomnieć: nigdy, przenigdy nie daj nikomu dostępu na poziomie administratora do twojej witryny, chyba że absolutnie im ufasz. Jeśli masz jakieś pytania lub chciałbyś dodać swoje dane dotyczące blogowania gości i WordPressa, chcielibyśmy usłyszeć od Ciebie w komentarzach.

You May Also Like

6 Najlepszych bramek płatności WooCommerce dla WordPress

W artykule: Jak wybrać najlepszą bramkę płatności WooCommerceTop WooCommerce bramek płatności dla…

14 Najlepsze wtyczki WordPress SEO i narzędzia, których powinieneś używać

W artykule: Rzeczy, które musisz wiedzieć o wtyczkach i narzędziach WordPress SEO1.…

Czeka nas rozwój sportów motorowych

W artykule: Jaki jest związek między popularyzacją sportów motorowych a poprawą kultury…

Jak dodać nagłówki bezpieczeństwa HTTP w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Czym są nagłówki bezpieczeństwa HTTP?Dodawanie nagłówków bezpieczeństwa HTTP w WordPress1.…