Śledzenie podróży Użytkownika na WordPress lead forms

Czy chcesz śledzić podróż użytkownika na WordPress lead forms?

Śledzenie podróży użytkownika pozwala dokładnie zobaczyć, które strony odwiedzający przeglądają, zanim wypełnią formularz w Twojej witrynie. Te informacje mogą pomóc w pozyskaniu większej liczby potencjalnych klientów i rozwoju firmy.

W tym artykule pokażemy, jak łatwo śledzić podróż użytkownika w formularzu kontaktowym WordPress i formularzach ołowiu.

Tracking user journey on WordPress lead forms

Dlaczego warto śledzić podróż użytkownika dla formularzy WordPress?

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektórzy użytkownicy wypełniają formularze na twojej stronie, a niektórzy nie? Cóż, odpowiedź często leży w tym, jak użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją witryną.

Czy nie byłoby miło, gdybyś mógł zobaczyć kroki, jakie użytkownicy podejmują na twojej stronie, zanim faktycznie wypełnią formularz?

Ta informacja nazywa się user journey i śledząc ją, możesz dowiedzieć się wiele o zachowaniu i aktywności użytkowników na swojej stronie internetowej.

Gdy dowiesz się, co zmusza użytkowników do wypełniania formularzy w Twojej witrynie, możesz ją replikować, aby generować więcej potencjalnych klientów i rozwijać swoją firmę.

Jak śledzić podróż użytkownika dla formularzy WordPress?

Jeśli już śledzisz konwersje w WordPress za pomocą Google Analytics, możesz uzyskać wgląd w aktywność użytkowników przed wypełnieniem formularza w swojej witrynie.

Nie będziesz jednak w stanie dopasować go do rzeczywistego użytkownika, który przesłał formularz i przesłanych przez niego danych.

Tutaj wkracza WPForms.

Jest to najlepsza wtyczka do tworzenia formularzy WordPress na rynku, z której korzysta ponad milion witryn 4. Możesz go użyć do tworzenia wszelkiego rodzaju formularzy w WordPress.

WPForms bezproblemowo integruje się ze wszystkimi najlepszymi usługami e-mail marketingu, obsługuje wiele bramek płatności i jest bardzo łatwy w użyciu.

Jest również wyposażony w Dodatek user Journey, który pozwala zobaczyć, skąd pochodzą Twoi użytkownicy i jaką ścieżkę wybrali, która doprowadziła ich do pomyślnego przesłania formularza.

User journey steps

Możesz również zobaczyć, ile czasu spędzili na każdej stronie przed wypełnieniem formularza.

Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się, jak łatwo śledzić podróż użytkownika dla formularzy WordPress.

Śledzenie podróży Użytkownika dla WordPress Lead Forms

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę WPForms. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.

Uwaga: Będziesz potrzebował przynajmniej planu PRO wtyczki, aby uzyskać dostęp do dodatku user Journey.

Po aktywacji musisz odwiedzić Ustawienia ” Licencja strona, aby wprowadzić klucz licencyjny. Możesz znaleźć te informacje w swoim koncie na stronie WPForms.

Entering your WPForms license key on your site

Następnie musisz odwiedzić WPForms ” Dodatki strona i kliknij przycisk “Zainstaluj dodatek” pod “dodatek podróży Użytkownika”.

Install user journey addon in WordPress

Następnie możesz rozpocząć tworzenie formularzy. WPForms sprawia, że tworzenie dowolnego rodzaju formularza jest bardzo łatwe. Możesz utworzyć prosty formularz kontaktowy, formularz rejestracji e-mail, formularze rejestracji i logowania użytkownika, formularze rezerwacji i inne.

Ze względu na ten tutorial utworzymy formularz kontaktowy.

Po prostu przejdź do WPForms ” Dodaj Nowy strona do utworzenia formularza. Zostaniesz poproszony o podanie tytułu formularza, a następnie wybranie szablonu.

Create new contact form

Użyjemy prostego szablonu formularza kontaktowego.

WPForms załaduje teraz swój Kreator formularzy przeciągnij i upuść z typowymi polami formularzy kontaktowych już utworzonymi dla Ciebie.

Edit contact form

Możesz dodawać nowe pola formularza z lewej kolumny, edytować lub usuwać istniejące pola lub zmieniać ich układ, przesuwając je w górę lub w dół.

Po zadowoleniu z formularza możesz kliknąć przycisk “Zapisz”, aby zapisać formularz i wyjść z kreatora formularzy.

Możesz teraz dodać ten formularz do dowolnego posta lub strony WordPress. Po prostu Edytuj stronę, na której chcesz wyświetlić formularz.

Na ekranie edycji postu musisz kliknąć przycisk Dodaj nowy blok ( + ), a następnie dodać blok WPForms do obszaru zawartości.

WPForms block

W Ustawieniach bloku WPForms musisz kliknąć menu rozwijane, aby wybrać wcześniej utworzony formularz.

Select your form

WPForms wyświetli podgląd formularza w obszarze zawartości.

Możesz teraz zapisać swój post lub stronę i wyświetlić podgląd, aby zobaczyć swój formularz w akcji.

Przeglądanie raportów użytkownika Joruney dla formularzy w WordPress

Po przesłaniu formularza przez kilku użytkowników możesz wyświetlić raporty podróży Użytkownika dla wszystkich wpisów formularza.

Po prostu przejdź do WPForms ” Wpisy stronę i kliknij na Formularz utworzony wcześniej.

Select the form you want to view

Zobaczysz listę wpisów formularzy przesłanych przez użytkowników. Po prostu kliknij na link ‘View’ obok wpisu formularza, aby zobaczyć pełne szczegóły.

Viewing form entries

Na stronie szczegóły wpisu, u góry zobaczysz pola formularza przesłane przez użytkownika. Poniżej zobaczysz sekcję “podróż użytkownika”.

User journey steps

Pokaże Ci źródło polecenia, które wysłało użytkownika do twojej witryny. Poniżej zobaczysz ścieżkę, którą obrali ze wszystkimi odwiedzonymi stronami prowadzącymi do przesłania formularza.

Pokazuje również, ile czasu użytkownicy spędzili na każdym kroku swojej podróży. Pomaga to zrozumieć, które treści uznali za bardziej angażujące lub pomocne.

Jeśli chcesz również śledzić region geograficzny użytkownika, możesz przejść do WPForms ” Dodatki strona i zainstalować dodatek geo lokalizacji.

Geo Location Addon in WPForms

Pozwoli to na wyświetlenie lokalizacji geograficznej użytkownika wraz z resztą danych podróży Użytkownika.

Geo location tracking for form submissions in WordPress

Wykorzystanie danych podróży Użytkownika do przechwytywania większej liczby potencjalnych klientów

Teraz, gdy możesz śledzić podróż użytkownika dla swoich formularzy lead w WordPress, następnym krokiem jest wykorzystanie tych danych do przechwycenia większej liczby potencjalnych klientów i rozwoju firmy.

Na szczęście istnieje wiele narzędzi, których możesz użyć, aby nakłonić użytkowników do właściwego kierunku.

1. OptinMonster

OptinMonster

OptinMonster to najlepsze oprogramowanie do generowania leadów i optymalizacji konwersji na rynku. Pomaga uchwycić więcej potencjalnych klientów bez wpływu na wrażenia użytkownika w witrynie.

Jest wyposażony w inteligentne wyskakujące okienka lightbox, wyskakujące okienka mobilne, przesuwane pudełka przewijania, liczniki odliczające, pływające banery i wiele innych. Możesz także użyć zaawansowanych funkcji reguł wyświetlania, aby dynamicznie wyświetlać użytkownikom spersonalizowaną zawartość w określonym czasie.

Wszystkie te narzędzia pomagają poprawić podróż użytkownika i stworzyć skuteczną ścieżkę dla wyższych współczynników konwersji formularzy.

2. SeedProd

SeedProd

SeedProd to najlepszy kreator stron docelowych WordPress na rynku. Pozwala szybko tworzyć strony docelowe dla Twoich WordPress lead forms, kampanii sprzedażowych, kampanii reklamowych i innych.

Nie potrzebujesz żadnych umiejętności projektowych, aby tworzyć te strony. Możesz wybrać jedną z dziesiątek pięknych szablonów, a następnie użyć prostego narzędzia przeciągnij i upuść, aby uczynić go własnym.

Co najważniejsze, wszystkie te szablony zostały zaprojektowane w celu poprawy podróży Użytkownika, generowania większej liczby potencjalnych klientów i zwiększenia współczynników konwersji.

3. Wszystko w jednym SEO dla WordPress

AIOSEO

Wszystko w jednym SEO dla WordPress to najlepsza wtyczka SEO WordPress na rynku. Pozwala łatwo zoptymalizować witrynę WordPress, aby uzyskać więcej wolnego ruchu z wyszukiwarek takich jak Google.

Wszystko w jednym SEO zawiera potężne narzędzia SEO, które po prostu działają po wyjęciu z pudełka. Nie musisz nawet być ekspertem SEO, aby z niego korzystać.

Obejmuje lokalne SEO, bogaty schemat, wsparcie eCommerce. zaawansowane mapy witryn XML, SEO health check i inne. Dzięki tym narzędziom użytkownicy mogą łatwo znaleźć Twoją witrynę w wynikach wyszukiwania.

Możesz użyć AIOSEO do dalszej optymalizacji popularnych stron, aby zwiększyć ruch organiczny i potencjalnych klientów.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak łatwo śledzić podróż użytkownika w formularzach ołowiu WordPress. Możesz również zobaczyć nasz najlepszy przewodnik na temat śledzenia konwersji w WordPress, aby uzyskać więcej praktycznych wskazówek, aby zwiększyć konwersje

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

Jak stworzyć katalog stron w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest katalog stron www?Metoda 1: Tworzenie katalogu WordPress…

Jak i dlaczego należy ograniczyć próby logowania w WordPress?

W artykule: Dlaczego warto ograniczyć próby logowania w WordPress?Jak ograniczyć próby logowania…

7 Najlepsze Wtyczki Do Kompresji Obrazu WordPress W Porównaniu (2021)

W artykule: 1. EWWW Image Optimizer2. Optimol3. ShortPixel Image Optimizer4. reSmush.it5. Kompresuj…

Jak zorganizować lub zmienić kolejność stron WordPress z przeciągnij i upuść?

W artykule: Po co zmieniać kolejność stron WordPress?Organizuj swoje strony WordPress za…