Jak sprawdzić ruch w witrynie dla dowolnej witryny (7 narzędzi)

Czy chcesz sprawdzić ruch w witrynie dla dowolnej witryny, w tym własnej?

Sprawdzanie ruchu w witrynie pozwala zobaczyć, jak dobrze działa Twoja witryna i jak wypada w porównaniu z konkurencją.

W tym artykule pokażemy, jak sprawdzić ruch w witrynie za pomocą różnych narzędzi online.

How to check website traffic for any site (7 tools)

Dlaczego Warto Sprawdzić Ruch W Witrynie?

Sprawdzając statystyki witryny, możesz łatwo zobaczyć, jak działa Twoja witryna.

Dane o ruchu w witrynie pokażą ci, skąd pochodzi twój ruch, w jaki sposób odwiedzający angażują się w Twoją witrynę i jakie strategie marketingu cyfrowego działają.

Jeśli chcesz uzyskać więcej subskrybentów e-maili, większą sprzedaż dla swojego sklepu online lub po prostu większy ruch ogólny, musisz regularnie sprawdzać analitykę witryny.

Śledząc ruch w witrynie, będziesz wiedzieć, gdzie obecnie znajduje się Twoja witryna i co możesz zrobić, aby ją ulepszyć.

Dlaczego warto sprawdzić ruch na stronie konkurencji?

Analiza statystyk ruchu na stronie konkurencji może ujawnić wiele przydatnych informacji, takich jak:

  • Strony i posty przynoszące konkurentom największy ruch
  • Jakie słowa kluczowe oceniają twoi konkurenci
  • Kanały, które napędzają ich największy ruch

Wszystkie te informacje można wykorzystać do poprawy strategii content marketingowej, budowania linków, procesu badania słów kluczowych i innych.

Rozumiejąc, co przynosi konkurencji największy ruch, będziesz w stanie kierować te same słowa kluczowe i tematy, aby generować większy ruch na swojej stronie.

Najlepsze narzędzia do sprawdzania ruchu w witrynie (w tym konkurencji)

Istnieje wiele bezpłatnych i płatnych narzędzi do sprawdzania ruchu, z których możesz korzystać. Każdy z nich ma unikalne cechy, które je wyróżniają.

Większość ekspertów korzysta z wielu narzędzi do sprawdzania szacunków ruchu w witrynie dla swoich konkurentów. Zawsze zalecamy czytelnikom wypróbowanie co najmniej dwóch różnych narzędzi do analizy statystyk ruchu w sieci.

Korzystając z różnych narzędzi, będziesz w stanie wypełnić luki i uzyskać dokładniejsze statystyki ruchu dla dowolnej witryny.

Gdy Twoja witryna WordPress i budżet rosną, możesz zainwestować w wiele narzędzi, aby uzyskać więcej informacji i zdominować swój rynek.

Powiedziawszy to, przyjrzyjmy się najlepszym narzędziom, aby sprawdzić, ile ruchu otrzymuje strona internetowa.

1. SEMRush

SEMRush

SEMRush to wszechstronne narzędzie do analizy ruchu i badania konkurencji. Jest to najlepsze narzędzie do analizy i monitorowania ruchu na dowolnej stronie internetowej.

Używamy tego narzędzia w WPBeginner do badania słów kluczowych, śledzenia rankingów słów kluczowych i wielu innych.

Po wprowadzeniu adresu URL konkurenta otrzymasz szczegółowy podział całkowitego ruchu konkurencji.

Będziesz mógł zobaczyć ważne wskaźniki witryny, takie jak miesięczny ruch w czasie, rozkład ruchu według kraju, słowa kluczowe, które przynoszą największy ruch i wiele innych.

SEMRush Domain Overview Stats

Karta Traffic Analytics podaje liczbę unikalnych odwiedzających, całkowitą liczbę wizyt, średni czas trwania wizyty, liczbę odsłon stron i współczynnik odrzuceń, który otrzymuje witryna.

Ta funkcja przypomina przeglądanie konta Google Analytics twojego konkurenta.

SEMRush Traffic Analysis

Kolejna doskonała funkcja o nazwie Analiza ruchu masowego pozwala analizować poziomy ruchu dla wielu konkurentów naraz.

W zależności od planu cenowego możesz porównać do 200 witryn. Daje to pełny obraz twojej niszy, stron internetowych, które uzyskują największy ruch i wszelkie możliwości ruchu, na których możesz działać.

Znajdziesz również szczegółowe raporty analizy ruchu, które dostarczają informacji, takich jak strony, które wysyłają najwięcej ruchu odsyłającego, które strony w ich witrynie są najcenniejsze i które lokalizacje przynoszą im największy ruch.

Możesz skorzystać z 14-dniowego okresu próbnego lub ograniczonego bezpłatnego planu, który daje dostęp do podstawowych danych witryny.

Jeśli chcesz mieć pełne raporty, plany premium zaczynają się od $ 119.95 miesięcznie, co daje pełny dostęp do źródeł ruchu konkurencji, rankingów, mediów społecznościowych i innych.

2. SimilarWeb

SimilarWeb

SimilarWeb to internetowy kontroler ruchu na stronie internetowej, który daje przegląd ruchu konkurencji i które kanały są najcenniejsze.

Zamiast tylko dostarczać ruch z wyszukiwania, otrzymasz szczegółowe raporty o całej strategii ruchu w witrynie.

Po uruchomieniu strony internetowej za pomocą narzędzia otrzymasz podział ogólnego ruchu, w tym raport z poszczególnych krajów.

SimilarWeb Traffic Overview Screenshot

Otrzymasz metryki zaangażowania, takie jak współczynnik odrzuceń, liczba stron wyświetlanych na wizytę, średni czas trwania wizyty i najlepsze źródła ruchu dla tej witryny.

Poza organicznym ruchem w wyszukiwarkach znajdziesz płatne słowa kluczowe, które przynoszą ruch w witrynie, które kanały społecznościowe są najcenniejsze i sieci reklamowe, których strona używa do zarabiania.

SimilarWeb Social Media Overview

Na koniec otrzymasz szczegółowy podział odbiorców witryny, rodzaju innych witryn, które ich interesują, najlepszych witryn odsyłających i listę witryn konkurencyjnych, które możesz dalej badać.

Bezpłatna wersja narzędzia zapewnia przydatne dane o ruchu drogowym. Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych raportów, możesz utworzyć konto enterprise z niestandardowymi cenami.

3. Google Search Console

Google Search Console

Google Search Console to darmowe narzędzie od Google, które pozwala analizować ruch w wyszukiwarkach.

To narzędzie daje pełny obraz tego, jak witryna jest postrzegana przez wyszukiwarki.

Google Search Console website traffic data

Pokazuje liczbę wyświetleń, kliknięć, współczynnik klikalności (Ctr) i średnią pozycję słów kluczowych w wyszukiwarkach.

Pomaga to zrozumieć, jakie słowa kluczowe są w rankingu i jaką liczbę wyszukiwań przynoszą. Te informacje mogą pomóc w poprawie ruchu.

Na przykład, jeśli znajdziesz się w rankingu na pozycji 11, możesz zoptymalizować post na blogu, aby spróbować przenieść go na pierwszą stronę wyników wyszukiwania.

Możesz także sprawdzić, które strony są indeksowane, czy występują błędy i nie tylko.

Po dodaniu witryny do Google Search Console możesz rozpocząć przeglądanie danych witryny.

Najprostszym sposobem jest połączenie konta Google Search Console z All in One SEO. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik, Jak dodać swoją witrynę WordPress do Google Search Console.

Możesz również użyć narzędzia MonsterInsights, wymienionego poniżej, aby wyświetlić rankingi słów kluczowych w obszarze administracyjnym WordPress za pomocą danych Google Search Console.

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik, jak zobaczyć słowa kluczowe, których używają ludzie, aby znaleźć Twoją witrynę WordPress.

4. Ubersuggest

Ubersuggest

Ubersuggest to bezpłatne i premium narzędzie Neila Patela, które oferuje mnóstwo przydatnych danych o ruchu w witrynie.

Jest prosty w użyciu, a interfejs jest zbudowany dla początkujących. Jeśli nigdy wcześniej nie robiłeś badania słów kluczowych lub analizy ruchu, to narzędzie sprawia, że jest to niezwykle proste.

Funkcja analizatora ruchu daje szczegółowy podział ruchu konkurencji w czasie, słowa kluczowe przynoszące im największy ruch i najpopularniejsze strony w witrynie.

Wszystko, co musisz zrobić, to wprowadzić adres URL witryny, którą chcesz przeanalizować, i kliknąć “Szukaj”.

Ubersuggest traffic overview

Strona “Przegląd ruchu” podaje całkowitą liczbę organicznych słów kluczowych, dla których witryna jest w rankingu, organiczny miesięczny ruch, autorytet domeny i całkowitą liczbę linków zwrotnych.

Możesz również zagłębić się w każdą sekcję raportu o ruchu drogowym. Na przykład możesz rozwinąć wyniki “Top Pages”, aby uzyskać podział każdej opublikowanej strony w witrynie i szacowany ruch, który przynosi w każdym miesiącu.

UberSuggest Top Pages

Wyniki dają również szacunkową liczbę linków zwrotnych, a także liczbę udziałów w Facebooku i Pintereście. Te dane dają ogólny przegląd tego, co musisz zrobić, aby przewyższyć tę stronę w SERPach.

Darmowa wersja narzędzia daje dostęp do danych z ostatnich 3 miesięcy. Plany Premium zaczynają się od $29 miesięcznie, co czyni go jednym z najtańszych narzędzi na tej liście.

5. Serpstat

SERPStat

Serpstat oferuje szeroką gamę różnych narzędzi SEO. To, co zaczęło się od prostego narzędzia do badania słów kluczowych, stało się wszechstronnym narzędziem do analizy strony internetowej.

Mimo że jest pełen funkcji, nadal jest bardzo łatwy w użyciu. Wystarczy wpisać adres URL, a narzędzie wygeneruje raport o ruchu drogowym.

Istnieją funkcje sprawdzania ruchu wraz z analizą linków zwrotnych, audytem witryny i narzędziami śledzenia pozycji.

Funkcje analizy ruchu dają Ci wszelkiego rodzaju przydatne dane na stronie internetowej, w tym organiczne i płatne słowa kluczowe, które napędzają ruch, średnią liczbę odwiedzających witrynę miesięcznie i strony, które uzyskują największy ruch.

Serpstat Keyword Preview

Znajdziesz tu również informacje o trendach, dzięki czemu możesz zobaczyć, jak ranking witryny, ruch i słowa kluczowe działają w czasie.

Bezpłatna wersja narzędzia zapewnia dostęp do części wszystkich danych dostępnych dla nazwy domeny. Plany Premium zaczynają się od $ 69 miesięcznie i dają dostęp do wszystkich danych, które udostępnia narzędzie.

6. Ahrefs

Ahrefs

Ahrefs to jedno z najpopularniejszych narzędzi SEO na rynku, któremu zaufały takie marki jak Netflix, Uber i Facebook. Pomaga zobaczyć, ile ruchu otrzymuje Twoja konkurencja i dlaczego są tak wysoko w rankingu.

Ahrefs przeszukuje ponad 6 miliardów stron internetowych każdego dnia, z ponad 200 milionami witryn w swoim indeksie. To wiele danych, ale daje to przydatne informacje, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję i uzyskać większy ruch.

Interfejs jest bardzo prosty i przyjazny dla użytkownika. Wystarczy wpisać adres URL witryny w polu wyszukiwania, a narzędzie pobierze wszystkie dostępne informacje o witrynie.

Raport przeglądu wyszukiwania zawiera przegląd ruchu organicznego, który otrzymuje witryna, Urząd domeny, najwięksi konkurenci i wiele więcej.

Ahrefs Traffic Stats

Możesz filtrować raport, aby wyświetlić statystyki ruchu za rok, Ostatnie 30 dni lub cały czas.

Mimo że istnieje mnóstwo danych, łatwo jest filtrować i znaleźć dane witryny, których szukasz.

Należy pamiętać, że dane o ruchu pokazują tylko organiczne dane Wyszukiwania, a nie inne źródła, takie jak media społecznościowe.

Jest 7-dniowy okres próbny za $ 7, po tym plany zaczynają się od $99 miesięcznie. Biorąc pod uwagę ilość danych, do których masz dostęp, jest to zaskakująco przystępne.

7. MonsterInsights

MonsterInsights

Jeśli chcesz analizować własny ruch, jedynym narzędziem, którego powinieneś używać, Jest Google Analytics. Jednak samodzielne skonfigurowanie Google Analytics i analiza własnych danych może być trudne.

Zalecamy korzystanie z MonsterInsights, jest to najlepsza wtyczka Google Analytics dla WordPress i używana przez ponad 3 miliony witryn, w tym Microsoft, Yelp, PlayStation i inne.

Pozwala łatwo skonfigurować Google Analytics w WordPress i wyświetlać dane o ruchu bezpośrednio w pulpicie nawigacyjnym WordPress.

MonsterInsights website statistics

Będziesz mógł zobaczyć swoje najlepsze posty, strony, strony docelowe, ruch na stronie głównej i inne. Pomaga to zrozumieć zachowanie użytkowników i znacznie ułatwia rozwój bloga WordPress.

Ostatnie przemyślenia na temat tego, jak sprawdzić ruch na swojej stronie

Istnieją wszelkiego rodzaju narzędzia, których możesz użyć do sprawdzenia ruchu w witrynie i ruchu w witrynie konkurencji.

Sprawdzanie ruchu konkurencji da ci wgląd w twój rynek i co możesz zrobić, aby uzyskać większy ruch. Podczas gdy monitorowanie ruchu na własnej stronie pokaże, czy Twoje SEO, media społecznościowe i inne strategie generowania ruchu działają.

Najlepszym sposobem na sprawdzenie własnego ruchu w witrynie jest monsterinsights. Za pomocą kilku kliknięć możesz wyświetlić dane o ruchu w witrynie bezpośrednio na pulpicie nawigacyjnym WordPress.

Jeśli twoim celem jest przeprowadzenie dogłębnych badań konkurencji i chcesz sprawdzić ruch na dowolnej stronie internetowej, SEMRush jest naszym najlepszym wyborem. Nie tylko daje dokładne dane o ruchu, ale jest to jedno z najlepszych narzędzi SEO na rynku.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomoże Ci dowiedzieć się, jak sprawdzić ruch w witrynie w dowolnej witrynie. Możesz również zapoznać się z naszym najlepszym przewodnikiem SEO WordPress i naszą listą ekspertów 24 musi mieć wtyczki WordPress dla stron biznesowych.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

14 Najlepsze wtyczki WordPress SEO i narzędzia, których powinieneś używać

W artykule: Rzeczy, które musisz wiedzieć o wtyczkach i narzędziach WordPress SEO1.…

Jak łatwo znaleźć i usunąć skradzione treści w WordPress (5 Sposobów)

W artykule: Jak i dlaczego skradziono zawartość witryny?1. Skonfiguruj Automatyczne Powiadomienia O…

Jak dodać nagłówki bezpieczeństwa HTTP w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Czym są nagłówki bezpieczeństwa HTTP?Dodawanie nagłówków bezpieczeństwa HTTP w WordPress1.…

Jak zmienić autora postu w WordPress

W artykule: Zanim zmienisz autora postu WordPressJak zmienić autora z edytora blokówJak…