W artykule:
- Czego potrzebujesz, aby sprzedawać reklamy na swoim blogu WordPress?
- Rodzaje reklam, które możesz sprzedać na swoim blogu WordPress
- 1. CPC lub reklamy Cost-Per-Click
- 2. CPM czyli reklamy kosztu tysiąca wyświetleń
- 3. Ogłoszenia Zryczałtowane
- 4. Reklamy Partnerskie
- Konfigurowanie banerów reklamowych na twojej stronie
Chcesz sprzedawać reklamy na swoim blogu WordPress? Sprzedaż reklam na blogu lub stronie internetowej jest jednym z najczęstszych sposobów zarabiania pieniędzy w Internecie. W tym artykule pokażemy, jak sprzedawać reklamy na swoim blogu WordPress i wyjaśnimy różne rodzaje dostępnych opcji reklam.
Czego potrzebujesz, aby sprzedawać reklamy na swoim blogu WordPress?
Po pierwsze, musisz upewnić się, że korzystasz z odpowiedniej platformy blogowej. Istnieją dwa rodzaje blogów WordPress, WordPress.com który jest hostowanym serwisem blogowym i WordPress.org zwany także self-hosted WordPress. Zobacz różnicę w naszym porównaniu WordPress.com vs WordPress.org.
WordPress.com posiadaj własny program WordAds i Zezwalaj na reklamy innych firm tylko wtedy, gdy zarejestrujesz się w planie biznesowym.
Z drugiej strony możesz wyświetlać reklamy na własnym hostingu WordPress.org strona po wyjęciu z pudełka.
Jeśli jeszcze nie masz WordPress.org strona internetowa, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami w naszym przewodniku, jak rozpocząć blog WordPress, a będziesz gotowy do pracy w mgnieniu oka.
Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się, jakie reklamy możesz sprzedawać na swoim blogu WordPress.
Rodzaje reklam, które możesz sprzedać na swoim blogu WordPress
Istnieją różne rodzaje reklam, które możesz sprzedawać na swoim blogu WordPress. Jeden typ reklamy może działać lepiej niż drugi w zależności od tematu witryny, odbiorców i ogólnego ruchu.
Możesz także połączyć różne typy reklam, aby stworzyć skuteczną strategię zarabiania na swoim blogu.
1. CPC lub reklamy Cost-Per-Click
Reklamy kosztowe za kliknięcie to najczęstszy rodzaj reklam wyświetlanych na większości witryn. Reklamy są sprzedawane na zasadzie kliknięcia, co oznacza, że możesz otrzymać zapłatę tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie reklamę.
Powodem, dla którego ten typ reklamy jest tak udany, jest to, że działa skutecznie zarówno dla wydawców, jak i reklamodawców. Reklamodawcy uzyskują ruch na swoich stronach internetowych, które mogą wykorzystać do generowania potencjalnych klientów lub zwiększenia sprzedaży. Wydawca może otrzymywać wynagrodzenie za wysyłanie ruchu.
Programy reklamowe, takie jak Google AdSense, pozwalają łatwo sprzedawać reklamy za kliknięcie na swojej stronie. Po zarejestrowaniu się w programie Google AdSense, Twoja strona będzie dostępna dla ogromnej sieci reklamodawców Google.
Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik na temat prawidłowego dodawania Google AdSense w WordPress.
Jedną z wad jest to, że jeśli masz niski ruch lub Twoje reklamy nie są umieszczane w strategicznych lokalizacjach, możesz uzyskać bardzo niski wskaźnik klikalności reklam w swojej witrynie. Jednak wielu właścicieli witryn szybko pokonuje to, optymalizując swoje reklamy w WordPress.
2. CPM czyli reklamy kosztu tysiąca wyświetleń
CPM (cost per mille) lub cost-per-thousand-impression to reklamy, które są sprzedawane w zależności od tego, ile razy są wyświetlane. Oznacza to, że otrzymujesz wynagrodzenie za wyświetlanie reklam w swojej witrynie, niezależnie od tego, czy użytkownicy je klikną, czy nie.
Reklamy CPM często nie generują takich samych przychodów, jakie generowałyby same reklamy kosztu kliknięcia. Mogą jednak być znaczącym źródłem dochodu, jeśli masz stronę o dużym natężeniu ruchu i nie chcesz umieszczać reklam zbyt blisko swoich treści.
Reklamodawcy są szczególnie zainteresowani kupowaniem reklam CPM w witrynach o wysokiej reputacji wśród odbiorców docelowych.
3. Ogłoszenia Zryczałtowane
Reklamy ryczałtowe pozwalają sprzedawać spoty reklamowe na swojej stronie internetowej przez określony czas. Możesz wycenić swoje reklamy na podstawie średniego ruchu generowanego przez Twoją witrynę.
Ten rodzaj reklam zapewnia reklamodawcom więcej wyświetleń i kliknięć, a właścicielom witryn pozwala dokładnie wiedzieć, ile zarobią pod koniec okresu.
Reklamodawcy zazwyczaj kupują tego typu reklamy na stronach internetowych o wyższym ruchu odpowiadającym ich docelowym demografiom. Możesz sprzedawać reklamy bezpośrednio za pośrednictwem swojej witryny, tworząc stronę „Zareklamuj się tutaj”. Alternatywnie, można również dołączyć do programów takich jak BuySellAds lub DoubleClick przez Google.
4. Reklamy Partnerskie
Reklamy partnerskie można również nazwać reklamami opartymi na działaniach. Zasadniczo wysyłasz ruch na stronę reklamodawcy, ale zarabiasz tylko wtedy, gdy użytkownik wykona działanie. Może to być coś takiego jak dokonanie zakupu, pobranie oprogramowania, utworzenie konta itp.
Programy partnerskie zapewniają unikalny adres URL z identyfikatorem polecenia. Następnie możesz użyć tego adresu URL do tworzenia banerów, grafiki lub dodawania linków bezpośrednio do artykułów.
Zaletą reklam partnerskich jest to, że otrzymujesz wynagrodzenie znacznie wyższe niż to, co otrzymałbyś za koszt kliknięcia lub koszt za reklamę mille.
Możesz zarejestrować się w programach partnerskich różnych produktów i usług, które chcesz promować. Każdy produkt, usługa i program partnerski mają własne stawki prowizji, warunki i warunki.
Na przykład program partnerski WPEngine pozwala zarabiać na każdej nowej rejestracji, którą wysyłasz. Twoja prowizja będzie zależeć od całej płatności za pierwszy miesiąc użytkownika lub stałej kwoty 200 USD, w zależności od tego, która z tych wartości jest wyższa.
Możesz łatwo zarządzać swoimi linkami partnerskimi w WordPress za pomocą ThirstyAffiliates. Znajdziesz tu również wiele narzędzi i wtyczek, aby zwiększyć swój marketing partnerski.
Konfigurowanie banerów reklamowych na twojej stronie
Po zapoznaniu się z różnymi typami reklam możesz wymyślić strategię zarabiania, która działa dla Ciebie. Nie martw się, jeśli nadal nie jesteś pewien, który jest właściwym wyborem dla ciebie.
Większość właścicieli witryn używa wielu typów reklam, a następnie nadaje im priorytet w oparciu o ich potencjał zarobkowy.
Po wybraniu strategii zarabiania możesz teraz dodawać banery reklamowe do swojej witryny. WordPress ma kilka naprawdę dobrych wtyczek do zarządzania reklamami, których możesz użyć.
Zalecamy używanie AdSanity, jest to jedna z najbardziej przyjaznych dla początkujących wtyczek do zarządzania reklamami dla WordPress.
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę AdSanity. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji wystarczy przejść do Adsanity ” Utwórz Reklamę aby utworzyć pierwszą reklamę.
AdSanity pozwala na tworzenie dowolnego rodzaju reklamy. Możesz utworzyć reklamę hostowaną samodzielnie, reklamę lokalną lub dodać kod reklamowy dostarczony przez program reklamowy, taki jak Google AdSense.
Jeśli korzystasz z reklamy lokalnej, możesz przesłać obraz banera i grafikę. Jeśli jest to reklama innej firmy, możesz śmiało wprowadzić kod reklamowy.
W polu Opublikuj metę możesz również zaplanować wyświetlanie reklamy na określony czas lub zezwolić na jej wyświetlanie w nieskończoność. Nie zapomnij kliknąć przycisku Publikuj lub Aktualizuj, aby zapisać zmiany.
AdSanity pozwala wyświetlać reklamy w dowolnym miejscu na swojej stronie za pomocą widżetów i skrótów. Po prostu przejdź do Wygląd ” Widgety strona i przeciągnij i upuść pojedynczy widżet reklamowy AdSanity na pasek boczny.
Aby uzyskać szczegółowe instrukcje, zobacz nasz artykuł na temat zarządzania reklamami w WordPress z AdSanity.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak sprzedawać reklamy na swoim blogu WordPress. Możesz również zobaczyć nasz przewodnik na więcej sposobów zarabiania pieniędzy w Internecie za pomocą WordPress.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.