W artykule:
Czy chcesz dodać pełnoekranową matę powitalną na swojej stronie?
Mata powitalna to pełnoekranowa dynamiczna nakładka, która pomoże ci uzyskać więcej subskrybentów newslettera, pobrań e-booków, sprzedaży produktów itp.
W tym artykule podzielimy się, jak stworzyć matę powitalną dla witryny WordPress wraz z kilkoma wspaniałymi przykładami maty powitalnej, z których można się uczyć.
Dlaczego Mata powitalna może zwiększyć konwersje
Więcej niż 70% odwiedzających opuszczających Twoją witrynę nigdy nie powróci, chyba że przekonwertujesz ich na subskrybenta poczty e-mail lub klienta.
Mata powitalna to duży, pełnoekranowy ekran, który blokuje widok reszty treści witryny, aby przyciągnąć uwagę użytkownika.
To może brzmieć jak zły pomysł, ale to świetny sposób, aby od razu przekazać wiadomość odwiedzającym.
Jeśli odwiedzający nie chcą tego, co oferujesz, mogą po prostu zamknąć matę powitalną.
Podobnie jak wyskakujące okienka exit-intent, maty powitalne Są skuteczne w zwiększaniu współczynnika konwersji.
Oczywiście będziesz chciał dać ludziom dobry powód, aby się zarejestrować. Jeśli nie masz jeszcze magnesu ołowianego, możesz zaoferować kod rabatowy, a nawet darmowy.
Oto dwa bardzo różne przykłady mat powitalnych, które mają bardzo wysoki współczynnik konwersji:
Powyższe jest mile widzianą matą, której używamy na naszym blogu WPForms i bardzo dobrze się konwertuje.
Poniższy zrzut ekranu to mata powitalna, której używamy, aby dać jeden z naszych magnesów ołowianych, który naprawdę dobrze sprawdza się w zachęcaniu użytkowników do dołączenia do naszego biuletynu e-mailowego:
Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się, jak łatwo dodać matę powitalną do swojej witryny.
Jak stworzyć matę powitalną na swoją stronę
Najpierw musisz zarejestrować konto OptinMonster. Jest to najlepsze oprogramowanie do generowania leadów na świecie i pozwala łatwo tworzyć formularze optin, w tym maty powitalne.
Uwaga: Założyciel WPBeginner, Syed Balkhi, po raz pierwszy zbudował OptinMonster, aby pomóc rozwijać naszych własnych subskrybentów i sprzedaż. Teraz jest to wtyczka premium, która jest używana przez setki tysięcy stron internetowych.
Następnie musisz zainstalować i aktywować wtyczkę do WordPressa OptinMonster. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Wtyczka łączy aplikację OptinMonster z Twoją stroną internetową. Po aktywowaniu wtyczki kliknij Menu OptinMonster na pulpicie nawigacyjnym WordPress, aby połączyć swoje konto.
Po tym, jesteś gotowy, aby stworzyć swoją matę powitalną.
Tworzenie Mat powitalnych dla Twojej strony internetowej
Na pulpicie nawigacyjnym WordPress kliknij przycisk „Utwórz nową kampanię”, aby rozpocząć tworzenie maty powitalnej.
To przeniesie Cię na stronę OptinMonster.
Następnie wybierz „pełnoekranowy” dla rodzaju kampanii.
Musisz wybrać szablon kampanii. Użyjemy szablonu „wejście”, ale możesz wybrać inny, jeśli chcesz.
Po kliknięciu przycisku „Użyj szablonu” zobaczysz ekran kreatora kampanii w ten sposób:
Tutaj możesz zmienić wszystko, co chcesz. Będziesz chciał edytować tekst, aby pasował do Twojej oferty.
Po prostu kliknij dowolny element, a zobaczysz, że możesz go edytować w lewym okienku.
Następnie przejdź do Ustawienia Optin ” Tło Pełnoekranowe. Kliknij na 'kolor tła’ i ustaw wartość a (Alfa) na 100.
Zapewnia to, że mata powitalna nie będzie w ogóle przezroczysta, więc żadna z treści witryny nie będzie widoczna.
Następnym krokiem jest wpuścić matę powitalną. Możesz to zrobić, klikając przycisk „Strona główna” po lewej stronie, a następnie klikając „Ustawienia pełnoekranowe”.
Stąd, trzeba przełączyć ’ wyświetl slajd strony?’opcja włączona, żeby była zielona.
Oznacza to, że mata powitalna zsunie się z góry ekranu, zamiast blaknąć w widoku.
Następnie musisz przełączyć się na widok „sukces” Twojej maty powitalnej. Oto, co użytkownicy zobaczą po wykonaniu żądanej akcji.
Gdy będziesz zadowolony z maty powitalnej, możesz skonfigurować sposób wyświetlania jej na swojej stronie.
Pierwsze powitalny Mata do wyświetlania na swojej stronie
Możesz ustawić sposób wyświetlania okienka powitalnego maty, przechodząc do zakładki reguły wyświetlania w OptinMonste.
Domyślnie kampanie OptinMonster są wyświetlane na wszystkich stronach Twojej witryny po tym, jak odwiedzający był tam przez 5 sekund. Ponieważ jest to mata powitalna, prawdopodobnie będziesz chciał ją natychmiast wyświetlić. Wystarczy zmienić tę wartość na 0 sekund.
Domyślnie Mata powitalna będzie wyświetlana na każdej stronie witryny. Możesz łatwo dołączyć lub wykluczyć określone strony, korzystając z reguł personalizacji OptinMonster.
Istnieje wiele innych opcji personalizacji i kierowania, takich jak lokalizacja użytkownika, jakie elementy mają w Koszyku e-commerce, co zrobili wcześniej w Twojej witrynie itp.
Gdy będziesz gotowy, aby Twoja Mata powitalna była na żywo, po prostu kliknij „Publikuj” u góry ekranu. Musisz przełączyć przełącznik obok pozycji „Status”, aby wyświetlał „na żywo”.
Nie zapomnij kliknąć „Zapisz”, aby zapisać zmiany.
Teraz przejdź do swojej witryny WordPress i kliknij pozycję menu OptinMonster. Powinieneś zobaczyć swoją kampanię welcome mat oraz wszelkie inne utworzone kampanie.
Jeśli nie pojawia się, po prostu kliknij „Odśwież kampanie”, aby pobrać dane ze strony OptinMonster.
Aby sprawdzić kampanię, możesz odwiedzić swoją witrynę w nowym oknie przeglądarki incognito. Powinieneś zobaczyć matę powitalną płynnie przesuwającą się od góry ekranu.
Przykłady świetnych Mat powitalnych
Przyjrzyjmy się kilku przykładom mat z różnych branż. Dla każdego przejdziemy przez to, co robią dobrze, plus wszelkie drobne zmiany, które możemy zasugerować.
1. Osobliwość
Ta powitalna Mata od Singularity zachęciła użytkowników do rejestracji i oglądania transmisji na żywo z Singularity University Global Summit. Był to ogromny sukces i zdobył ponad 2,000 nowych rejestracji e-mail w ciągu poniżej 9 dni.
Szczególnie podobało nam się świetne wykorzystanie logo, wyraźnych czcionek i jasnego ” Remind me!”button.
2. Goins, Pisarz
Ta mata powitalna od Goins, Writer oferuje bezpłatny przewodnik. Jest to przejrzysta, prosta oferta, a minimalistyczny design jest zgodny z resztą strony internetowej.
Uznaliśmy, że przyciski ” tak „i” nie Dziękuję ” są jasne i łatwe w użyciu, a użycie liczb w nagłówku sprawia, że atrakcyjna oferta.
3. AVweb
Ta mata powitalna ma duży, wyraźny obraz małego samolotu. Natychmiast przyciąga wzrok.
Podobał nam się świetny obraz i wyraźne ” Zapisz mnie!”wezwanie do działania. Jednym z małych możliwych poprawek byłoby skrócenie sloganu, aby uniknąć zakrycia górnej części samolotu.
4. Załadowane Krajobrazy
Ta mata powitalna z Loaded Landscapes różni się nieco od innych przykładów. Tło jest lekko przezroczyste.
Spodobała nam się jasna oferta i entuzjazm czerwonego przycisku call to action. Tło strony pod matą powitalną może być trochę rozpraszające,więc warto go zmienić, aby był w pełni nieprzezroczysty.
5. OptimizeMyBnb
Ta mata powitalna została użyta na określonej stronie, powiązanej z książką, którą właściciel witryny sprzedał za pośrednictwem sprzedawców zewnętrznych. Ci sprzedawcy nie przekazali jednak Danych Klientów. Korzystanie z maty powitalnej w ten sposób pomogło przechwycić adresy e-mail klientów.
Czuliśmy, że bardzo wyraźny nagłówek, podtytuł i tekst wezwania do działania działają dobrze. Pomyśleliśmy jednak, że „item” na przycisku powinno być prawdopodobnie „item” w liczbie mnogiej. Podkreśla to znaczenie starannej korekty tekstu powitalnej maty.
Istnieją dziesiątki innych pełnoekranowych przykładów mat powitalnych, które możesz zobaczyć, ale nie dodaliśmy ich wszystkich w tym przewodniku.
Jeśli szukasz więcej inspiracji, oto kilka rzeczy, które możesz zrobić za pomocą pełnoekranowej maty powitalnej:
- Przedstawić ofertę celowaną lub kupon
- Prezentacja nowych produktów i usług
- Poinformuj odwiedzających, czego mogą się spodziewać po stronie
- Zdobądź nowych subskrybentów, podkreślając ich najlepsze treści
- Wskaż odwiedzającym ich profile w mediach społecznościowych
- Zbieraj subskrybentów wiadomości e-mail w ramach fazy prelaunch
Jeśli poważnie myślisz o poprawie konwersji witryny, powitaj matę, a nawet WYJDŹ z pełnoekranowego interstitial to jeden z najwyższych elementów konwersji, które możesz dodać do swojej witryny.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak stworzyć matę powitalną na swojej stronie internetowej i że przykłady okazały się inspirujące. Możesz również zapoznać się z naszym porównaniem najlepszych usług e-mail marketingowych i naszą listą wtyczek WordPress.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.