Nikt nie chce czytać Nudnego biuletynu e-mail. Według Marketo przeciętny użytkownik jest narażony na 2900 wiadomości medialnych każdego dnia, ale zwróci uwagę tylko na 52 i zapamięta tylko cztery. To są zniechęcające liczby, nie wspominając o cholernie dużej konkurencji.

Jeśli chodzi o e-mail marketing, pomysł jest prosty: musisz tworzyć treści, które inspirują ludzi do zrobienia czegoś. Ale w praktyce wymyślanie tej treści może być trudne.

Więc jak możesz upewnić się, że Twoje wiadomości są jedną z czterech, które ludzie naprawdę pamiętają? Poniżej znajduje się siedem najlepszych błędów e-mail, które robią firmy i jak je naprawić.

Rozmiar Ma Znaczenie

Mówimy o długości akapitów, kopii i e-maili w sprawach ogólnych. Według marketera i bestsellera New York Timesa Jeff Walker w swojej książce Start, powinieneś starać się, aby Twoje biuletyny były dość krótkie i precyzyjne.

Short email example
Może nie wygląda to na dużo, ale krótsze e-maile często przyciągają największą uwagę.

Od pięciu do 10 akapitów jest zwykle więcej niż wystarczające. Twoje akapity powinny być również zwięzłe i zawierać od jednego do czterech zdań. Jeśli twoje e-maile są jeszcze krótsze, to w porządku.

Im dłużej są Twoje e-maile, tym mniej prawdopodobne będzie, że subskrybenci będą czytać twoje e-maile do końca. Wiele osób po prostu patrzy, aby zrozumieć istotę tego, co mówisz. W rzeczywistości pomaga wyróżnić najważniejsze informacje i wezwać do działania po podpisaniu nazwiska za pomocą PostScriptu.

Na przykład pisanie czegoś takiego może pomóc czytelnikom pozostać na dobrej drodze do osiągnięcia ogólnego celu:

“P. S. nie będziesz chciał przegapić mojej nowej darmowej serii wideo 22 narzędzia do opanowania biuletynu e-mailowego. Zawiera wskazówki, których użyłem do zarobienia pierwszego miliona dolarów.”

Oczywiście to, co piszesz, powinno być dostosowane do Twojej firmy iw tym przypadku powinno zawierać link w tytule, który kieruje czytelników do darmowej serii wideo.

Otrzymałem wiele biuletynów e-mailowych, które po wydrukowaniu na papierze mają kilka stron. Obejmują one najnowszy post nadawcy na blogu, studium przypadku wielkości posta na blogu, aktualizację miejsca pobytu nadawcy i wreszcie prezentację ich najnowszego produktu lub usługi. Chyba nie przeczytałem ani jednego z tych e-maili, a większość ludzi nie.

To samo dotyczy postów na blogu i artykułów. Jeff Chandler z WP Tavern przyznał w odcinku 191 swojego podcastu WPWeekly, że nie czyta dokładnie artykułów. Nie jest sam. Według badań przeprowadzonych przez Medium, idealna Długość postu to 7 minut lub 1600 słów.

Może pomóc nie skupiać się na osiągnięciu określonej liczby słów, ale raczej na byciu jasnym i zwięzłym. Twoje akapity powinny nadal zawierać od jednego do czterech zdań i pamiętaj, aby nie powtarzać się ani nie wyjaśniać jednego punktu.

Nie musisz przechowywać wiadomości e-mail i kopiować tak krótko, jak temat, ale nie powinny być również nowością. Pomyśl o jakości nad ilością.

Oferuj Realną Wartość

W swojej premierze Książki Jeff Walker podkreśla również znaczenie oferowania realnej wartości czytelnikom. Oznacza to przekazywanie bitów informacji, które zmienią życie czytelnika na lepsze, ponieważ odnoszą się do Twojej firmy lub produktu.

Nie musisz oddawać farmy i nie musi to być ogromna transformacja, ale musi być zauważalna dla czytelników. Muszą być w stanie łatwo zastosować wskazówki i zobaczyć bezpośrednie wyniki.

Example post with value
Twoje posty i e-maile powinny pomóc odwiedzającym rozwiązać problem. To jest, gdzie wartość jest, że można zaoferować.

Na przykład, jeśli sprzedajesz wtyczki, jeden z biuletynów lub postów może nakreślić wskazówkę, aby odblokować pomocną funkcję w jednej z wtyczek, która zwykle pozostaje niezauważona. Im więcej Ta wskazówka przyniesie korzyści użytkownikom, tym lepiej.

Kupony i rabaty też nie są odpowiedzią. To jest w porządku, aby oferować je od czasu do czasu, ale chyba że jesteś sprzedawcą dyskontowym, sklep spożywczy lub firma w inny sposób gwarantuje to, każdy e-mail, który wysyłasz, nie powinien zawierać kuponu.

Możesz się zastanawiać, dlaczego rabaty nie są znakiem rozpoznawczym prawdziwej wartości, gdy oszczędzają subskrybentom prawdziwe pieniądze. To dlatego, że kupony nie przekonują subskrybentów, że Twoje produkty lub usługi są warte ciężko zarobionych pieniędzy.

Z drugiej strony, jeśli możesz zademonstrować, w jaki sposób jeden aspekt Twojej firmy może być niezwykle pomocny dla czytelników, pozwalając im go wypróbować, mogą zobaczyć z pierwszej ręki, ile wartości ma dla nich Twoja firma.

Oferując kilka wskazówek dotyczących Twojej firmy, które również pomagają w tworzeniu małej transformacji dla subskrybentów, możesz pozycjonować swoją firmę jako wartościową.

Nie bądź egoistą-mów o swoim Czytelniku, nie o Tobie

Inną kwestią, która pomoże Ci zaoferować większą wartość subskrybentom, jest stworzenie z nimi emocjonalnego związku. Rozmawiając o swoich subskrybentach i ich problemy, a nie o Tobie i co ty może je zaoferować, można wykazać, że dbasz o nich i ich wyniki.

Z pewnością ważne jest, aby zaprezentować się jako ekspert w swojej dziedzinie i porozmawiać o sobie, aby biuletyny miały większą wagę do nich, ale jest na to czas i miejsce. Przez większość czasu twoje e-maile nie są tym miejscem.

Zamiast tego spotkaj się z czytelnikiem, gdzie się znajduje, i rozwiąż problem, który ma, i zaoferuj rozwiązanie. Jeśli subskrybują Twój biuletyn, to dlatego, że uważają, że możesz pomóc im rozwiązać problem, czy to dodając więcej funkcji do swojej witryny WordPress, aby zwiększyć sprzedaż, czy sprawiając, że czują się, jakby pomagali w dobrej sprawie, gdy przekazują darowiznę.

Jeśli mówisz do tego i piszesz, aby pomóc im rozwiązać kawałek układanki, możesz zdobyć zaangażowanych czytelników, którzy powieszą każde Twoje słowo. Brzmi świetnie, ale jak możesz to robić?

Po pierwsze, musisz zidentyfikować problem, który możesz rozwiązać dla swoich czytelników.

Jeśli możesz rozwiązać jedną z ich podstawowych potrzeb, masz przepis na zaangażowanych użytkowników. Co zaskakujące, większość produktów i usług może pasować do podstawowych potrzeb danej osoby.

Jeśli nie jesteś pewien, co to jest dla Twojej firmy, ta koncepcja jest szczegółowo wyjaśniona w jednym z naszych innych postów: prosta Psychologia, która zwiększy konwersję witryny WordPress o 110%.

Maslow's hierarchy of needs
Hierarchia Maslowa pokazuje podstawowe potrzeby człowieka. Problem, który może rozwiązać Twoja firma, powinien należeć do jednej z tych kategorii.

Gdy już to odkryjesz, zaczniesz pracować nad ulepszeniem biuletynów e-mailowych. Pamiętaj, aby używać prostego języka, ponieważ jest łatwiejszy i szybszy w czytaniu i pomaga utrwalić ideę, że jesteś taki jak oni, aby mogli zaufać i odnosić się do ciebie.

Następnie potwierdź ich potrzeby. Dr Karyn Hall wyjaśnia, jak to zrobić w swoim artykule na temat Psychology Today. Może to być trudne do zrobienia z daleka, ale kluczem jest podsumowanie doświadczenia, które Twoja grupa docelowa ma w autentyczny sposób.

Jednym z najlepszych sposobów, aby to zrobić, jest również wspomnieć, że masz głębokie zrozumienie, ponieważ również tam byłeś, a następnie krótka anegdota.

Innym świetnym sposobem na pokazanie walidacji jest próba odgadnięcia, co Twoi odbiorcy docelowi mogą czuć i myśleć w oparciu o podobne doświadczenia. Dzięki tej wiedzy możesz dodatkowo potwierdzić swoich czytelników, pisząc, że rozumiesz i akceptujesz ich sytuację i to, jak mogą się czuć.

Jeśli naprawdę możesz napisać, że można doświadczać tego, przez co obecnie przechodzą, tym lepiej, ale to działa tylko wtedy, gdy brzmisz jak prawdziwa osoba. W przeciwnym razie jest to sarkastyczne i bezosobowe.

Wreszcie zaproponuj im rozwiązanie, takie jak to, co zostało omówione w ostatnim punkcie. Zaproponuj kilka wskazówek, a ostatecznie swoje produkty lub usługi.

Uchwycić Ich Wyobraźnię

Pomaga również, Jeśli temat lub tytuł i wprowadzenie chwytają wyobraźnię czytelnika. Jeśli możesz to zrobić, możesz również przyciągnąć ich uwagę.

Możesz dowiedzieć się, jak pisać tytuły slam dunk, testując je w naszym poście, jak poprawić skuteczność tytułów postów WordPress.

Według badaczy user experience z Neilsen Norman Group w swoim artykule How Little Do Users Read?:

“Na przeciętnej stronie internetowej użytkownicy mają czas na przeczytanie maksymalnie 28% słów podczas średniej wizyty; 20% jest bardziej prawdopodobne.”

Jeśli chcesz, aby Twoje wprowadzenie zainteresowało czytelników po przeczytaniu tytułu, spróbuj uwzględnić te same zasady, których używają najlepiej sprzedający się autorzy powieści. Użyj haka, aby utrzymać czytniki na krawędzi siedzeń. George Brown College ma kilka świetnych wskazówek w swoich haczykach zasobów edukacyjnych i Przyciągaczy uwagi.

Jak często jest zbyt często?

Jak wyjaśnia Nir Eyal MBA w swojej książce Hooked, delegowanie tak często, jak to możliwe, jest kluczem do produktów, usług i firm tworzących nawyki. Jeśli jesteś w stanie stworzyć emocjonalne połączenie z czytelnikami, zaoferować prawdziwą wartość i dostarczyć rozwiązania ich problemów, publikowanie często absolutnie działa.

Jeśli w którymś z tych obszarów brakuje Ci informacji, częste publikowanie może prowadzić do tego, że subskrybenci cię ignorują, a nie trzymają się każdego Twojego słowa. Jeśli go przegapiłeś, Przeczytaj wszystkie powyższe sugestie, aby pomóc ci rozwiązać te problemy.

Design jest wszystkim

Po pierwsze, ważne jest przestrzeganie wszystkich obecnie obowiązujących przepisów antyspamowych. Jeśli nie znasz ich, Twoje e-maile mogą trafiać do skrzynek spamowych subskrybentów, a nie do skrzynek odbiorczych. FTC ma świetny post na CAN-SPAM Act, który szczegółowo opisuje, jak postępować zgodnie z amerykańskimi przepisami i unikać skrzynek pocztowych ze spamem.

Email footer example
Ważne jest, aby twój adres pocztowy i link do rezygnacji były widoczne w biuletynach e-mail.

Jeśli wysyłasz e-maile, zbyt wiele obrazów i linków może spowodować, że twoje e-maile zostaną Oznaczone jako spam, ale z drugiej strony, posty na blogu bogate w obrazy pomogą zwiększyć zaangażowanie czytelników. Sztuką jest nauczyć się równoważenia tych dwóch.

Prostym sposobem na to jest wyświetlenie fragmentu postów na blogu w biuletynach z linkiem do kliknięcia przez czytelników, aby wyświetlić resztę postu na swojej stronie ze zdjęciami i wszystkim. Możesz również wprowadzić i opublikować tytuł jako link, a następnie zaoferować bardziej spersonalizowaną wiadomość, która trafi we wszystkie punkty opisane powyżej.

Ważne jest również, aby wybrać obrazy, które są spójne z Twoją firmą i marką. Canva, łatwe narzędzie do tworzenia obrazu, opublikował świetny artykuł o tym, jak to zrobić, zwany sztuką spójnego wizerunku marki.

Przede wszystkim projekt witryny i biuletynów powinien być prosty, czytelny i łatwy w użyciu. Tutaj przydaje się testowanie A / B. Jeśli chcesz przeprowadzić własne testy, sprawdź naszą własną wtyczkę do testowania motywów a / B.

Możesz także użyć map ciepła, aby aktywnie zobaczyć, gdzie użytkownicy spędzają większość czasu w Twojej witrynie i gdzie brakuje motywu. Sprawdź nasz post, jak używamy Crazy Egg, aby radykalnie ulepszyć nasze strony produktów, aby dowiedzieć się, jak możesz to zrobić dla własnej witryny.

Rozpocznij rozmowę

Nie możesz jednak publikować niekończących się linków do swoich artykułów, niezależnie od tego, czy są to wiadomości e-mail, czy media społecznościowe. Autor bestsellerów Gary Vaynerchuk wyjaśnia to najlepiej w swojej książce The Thank You Economy i swoim artykule, Co “eksperci” mediów społecznościowych robią źle.

Ważne jest, aby nawiązać kontakt z publicznością, a jednym z najlepszych sposobów na to jest nawiązanie prawdziwej rozmowy w mediach społecznościowych.

Innym świetnym sposobem na to jest upewnienie się, że masz obszar komentarzy we wszystkich swoich postach, który jest łatwy w użyciu dla grupy docelowej. To również świetny pomysł, aby zaprosić czytelników do komentowania na końcu swoich postów. Sprawdź nasz post obejmujący najlepsze dostępne wtyczki komentarzy WordPress.

Wystarczy jedno zdanie lub dwa, aby zapytać, co czytelnicy myślą o pomysłach w Twoim poście. Jeszcze lepiej, zadaj im pytanie, na które mogą nie być w stanie odmówić odpowiedzi. Zrób to tak kuszące, jak tytuły postów.

Tworzenie newslettera w WordPress

Aby dowiedzieć się o korzystaniu z wtyczek newslettera w WordPress i jak się układają, sprawdź ten post: Najlepsze wtyczki do marketingu e-mail WordPress.

Wniosek

Przyjrzeliśmy się i ustaliliśmy, w jaki sposób możesz nie angażować odbiorców, a także omówiliśmy, jak naprawić te błędy. Teraz twoja kolej, aby zamienić wiadomości e-mail i skopiować je w wciągającą, konwertującą maszynę, która sprawia, że odbiorcy chcą więcej.

Znalezienie idealnego motywu, który trafi we wszystkie punkty, które zostały objęte, może być również trudne. Jeśli szukasz nowego motywu, sprawdź nasz post: 25 + potężne motywy WordPress zaprojektowane, aby powiększyć swoją listę e-mail. Pamiętaj też, aby wybrać niezawodnego dostawcę usług hostingowych!

Zdjęcie kredyt: FireflySixtySeven.

Co o tym myślisz? Czy są jakieś wskazówki, które zdmuchują to wszystko z wody? Dajcie mi znać i podzielcie się swoimi doświadczeniami w komentarzach poniżej.

Tagi:

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd “nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

9 Najlepsze Darmowe Wtyczki WordPress Author Bio Box

W artykule: 1. Simple Author Box2. Branda3. Autor postu WP4. Author Bio…