W artykule:
Czy kiedykolwiek chciałeś umożliwić użytkownikom subskrybowanie określonych autorów w WordPress? Jeśli prowadzisz witrynę WordPress z wieloma autorami, Twoi użytkownicy mogą chcieć subskrybować swojego ulubionego autora. W tym artykule pokażemy, jak umożliwić użytkownikom subskrybowanie poszczególnych autorów w WordPress.
Po co dodawać Subskrybuj autorów w WordPress?
Większość dużych blogów wielu autorów, takich jak Huffington Post, pozwala użytkownikom śledzić swoich ulubionych autorów. Możesz zaoferować tę funkcję w swojej witrynie WordPress dla wielu autorów.
WordPress generuje kanały RSS dla wszystkich autorów, kategorii, tagów, niestandardowych typów postów i komentarzy na twojej stronie. Jednak użytkownicy nie mogą zobaczyć łącza tych kanałów bez wiedzy, gdzie szukać.
Jako właściciel witryny wystarczy dodać linki i opcje subskrypcji, aby użytkownicy mogli subskrybować autorów.
Powiedziawszy to, rzućmy okiem na to, jak umożliwić użytkownikom łatwe subskrybowanie autorów w WordPress.
Dodawanie funkcji Subskrybuj autorów w WordPress
Wszyscy autorzy w Twojej witrynie WordPress mają własny kanał RSS. Ten kanał RSS znajduje się pod adresem URL takim jak ten:
http://www.example.com/author/tom/feed/
Nie zapomnij zastąpić „tom” istniejącym nazwiskiem autora w Twojej witrynie.
Wiele motywów WordPress zawiera sekcję, która wyświetla informacje biograficzne autora na końcu artykułu. Możesz dodać ten kod HTML w sekcji bio autora, aby wyświetlić link do jego kanału RSS.
<a href="http://www.example.com/author/tom/feed" > Subskrybuj posty Toma< / a>
Możesz również automatycznie wygenerować link i użyć skrótu, aby ręcznie wstawić go do postów.
Najpierw musisz dodać ten kod do funkcji motywu.plik php lub wtyczka specyficzna dla witryny.
// Funkcja generowania linku autorskiego kanału RSS function wpb_author_feed () { $authorfeed = get_author_feed_link( get_the_author_id(), "); $authorfeedlink = '<a href='. $authorfeed . '>Subscribe to get more posts from'. get_the_author_meta ('display_name').'' ; return $authorfeedlink; } // Create a shortcode to display the link add_shortcode ('authorfeed', 'wpb_author_feed'); // Włącz wykonanie shortcode w widżetach tekstowych WordPress add_filter ('widget_text', 'do_shortcode');
Możesz teraz po prostu użyć krótkiego kodu [autorfeed]
w swoich postach i automatycznie wygeneruje link do kanału RSS autora postu. Możesz dostosować tekst, który chcesz wyświetlić Dla linku.
Dodaj link Subskrybuj autora na pasku bocznym
Będziemy używać metody shortcode pokazanej powyżej, aby wyświetlić link Subskrybuj autora na pasku bocznym Twojego bloga WordPress. Po prostu przejdź do Wygląd ” Widgety strona i dodaj widżet tekstowy do paska bocznego.
Musisz dodać [autorfeed]
krótki kod w obszarze tekstowym widżetu. Następnie nie zapomnij kliknąć przycisku Zapisz, aby zapisać ustawienia widżetu.
Możesz teraz odwiedzić swoją witrynę, aby zobaczyć pasek boczny w akcji.
Problem z tą metodą polega na tym, że wyświetli widżet na każdej stronie, w tym na stronie głównej, kategorii i archiwach tagów itp.
Musisz zainstalować i aktywować wtyczkę Display Widgets. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji musisz odwiedzić stronę widżetów i edytować dodany wcześniej widżet kanału autora.
Zauważysz nowe opcje kontrolowania wyświetlania widżetów na różnych stronach witryny. Teraz musisz wybrać ’Pokaż na sprawdzonych stronach’, a następnie zaznacz opcję pojedynczy post.
Nie zapomnij kliknąć przycisku Zapisz, aby zapisać ustawienia widżetu.
To wszystko, co możesz teraz odwiedzić swoją witrynę, aby zobaczyć link subskrypcji autora w akcji. Możesz użyć trochę CSS, aby utworzyć przycisk lub dodać ikonę obrazu jako subskrypcję.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak umożliwić użytkownikom subskrybowanie autorów w WordPress. Możesz również zobaczyć nasz przewodnik, Jak naprawić najczęstsze błędy kanału RSS w WordPress.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.