Jak utworzyć niestandardową stronę koszyka WooCommerce (bez kodowania)

Czy chcesz utworzyć niestandardową stronę koszyka WooCommerce?

Domyślna strona koszyka WooCommerce nie jest zoptymalizowana pod kątem konwersji. Optymalizując układ strony koszyka, możesz znacznie poprawić konwersje i uzyskać większą sprzedaż.

W tym artykule pokażemy, jak dostosować stronę koszyka WooCommerce bez wiedzy technicznej.

How to create a custom WooCommerce cart page (no coding)

Po co tworzyć niestandardową stronę koszyka WooCommerce w WordPress?

Tworzenie niestandardowej strony koszyka WooCommerce daje szansę na zwiększenie konwersji sprzedaży w sklepie internetowym.

Badania pokazują, że prawie 7 na 10 klientów porzuci Twój koszyk i nigdy nie wróci.

Optymalizując domyślną stronę koszyka WooCommerce, możesz zwiększyć sprzedaż bez zwiększania bieżącego ruchu.

OptinMonster cart page example

Kiedy odwiedzający mają przedmioty w koszyku, są bardzo blisko zakończenia zakupu. Twoja strona koszyka WooCommerce powinna zrobić wszystko, co możliwe, aby doszło do konwersji.

Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się, jak możesz dostosować stronę koszyka WooCommerce bez kodu.

Jak stworzyć niestandardową stronę koszyka WooCommerce w WordPress

SeedProd to najlepszy kreator stron typu „przeciągnij i upuść”używany przez ponad milion stron internetowych. Pozwala łatwo utworzyć niestandardową stronę koszyka WooCommerce, aby zwiększyć sprzedaż.

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.

Uwaga: istnieje darmowa wersja SeedProd, której możesz użyć, ale w tym samouczku użyjemy wersji Pro, ponieważ ma wbudowane bloki WooCommerce, których potrzebujemy.

Po aktywacji wtyczki musisz przejść do SeedProd ” Ustawienia i wprowadź klucz licencyjny produktu.

Enter SeedProd license key

Możesz znaleźć swój klucz licencyjny pod informacjami o koncie na stronie SeedProd.

Gdy już to zrobisz, przejdź do SeedProd ” Strony i kliknij przycisk „Dodaj nową stronę docelową”, aby utworzyć stronę koszyka.

Add new SeedProd cart page

Następnie musisz wybrać szablon strony koszyka. Istnieje dziesiątki profesjonalnie zaprojektowanych szablonów, których możesz użyć. Po znalezieniu szablonu, który Ci się podoba, najedź na niego i kliknij ikonę „zaznacz”.

Użyjemy 'pustego’ szablonu, ponieważ pozwala nam dodawać tylko te sekcje, które chcemy.

Select SeedProd template

Następnie zostaniesz poproszony o nadanie nazwy stronie koszyka, a następnie kliknij „Zapisz i rozpocznij edycję strony”.

Spowoduje to przejście do Kreatora przeciągania i upuszczania, w którym możesz rozpocząć tworzenie niestandardowej strony koszyka.

Najpierw dodamy blok obrazu i prześlemy logo. Możesz dostosować to tak, aby wyglądało jak nagłówek bez możliwości kliknięcia, aby zmniejszyć porzucanie.

Dzięki temu Twoja marka jest na miejscu, ale odwiedzający mają mniej wyjść, więc są bardziej skłonni do dokonania zakupu.

Następnie po prostu wybierz blok „obraz” i przeciągnij go na stronę. Następnie prześlij swoje logo z biblioteki obrazów.

Add image block header

Możesz to całkowicie dostosować za pomocą panelu Opcje po lewej stronie.

Następnie kliknij blok zawartość i pasek boczny w sekcji ” Wybierz układ:”.

Select SeedProd layout

Pozwala to utworzyć sekcję dla koszyka, a także sekcję referencji.

Następnie znajdź blok „koszyk”w sekcji WooCommerce i przeciągnij go.

Add WooCommerce cart block

Możesz dostosować każdą część koszyka, w tym wybór czcionki, kolory, przyciski i inne.

Customize WooCommerce cart block

Następnie możesz dodać blok referencji. Działają one jako dowód społeczny dla odwiedzających i pokazują im, że podejmują właściwą decyzję.

Znajdź blok „Referencje” i przeciągnij go do otwartej sekcji.

Add testimonials block

Masz pełną kontrolę nad wyglądem swoich referencji.

Istnieje możliwość dodania zdjęcia klienta, zmiany referencji, dodania stanowiska i nie tylko.

Customize testimonials block

Jeśli chcesz dodać wiele opinii, wykonaj te same kroki powyżej.

Kolejnym świetnym pomysłem jest dodanie gwiazdki pod swoją referencją.

Po prostu wybierz blok „gwiazdki” i przeciągnij go pod swoją opinię.

Add star rating block

Jeśli chcesz utworzyć niedobór, aby zachęcić swoich klientów do zakupu teraz, możesz dodać zegar niedoboru do koszyka.

Wszystko, co musisz zrobić, to wybrać Blok „Countdown Timer” i przeciągnąć go na górę koszyka. Następnie wybierz opcję „licznik odwiedzin”, aby timer odświeżył się dla wszystkich odwiedzających.

Countdown timer evergreen block

Następnie dodaj nagłówek informujący kupujących, że mają ustalony okres, aż ich koszyk straci ważność.

Po prostu przeciągnij nad blokiem „nagłówek” i wprowadź tekst.

Countdown timer header

Kolejną świetną funkcją do dodania jest sekcja popularnych produktów. Dzięki temu możesz zwiększyć sprzedaż, promując inne popularne produkty, którymi mogą być zainteresowani twoi klienci.

Aby to zrobić, po prostu przeciągnij blok „najlepiej sprzedające się produkty” z sekcji „WooCommerce”.

Możesz również wybrać dowolny z pozostałych bloków produktów, które chcesz dodać.

Add SeedProd products block

Aby uzyskać więcej informacji na temat dodawania popularnych produktów do WooCommerce, zobacz nasz przewodnik dotyczący wyświetlania popularnych produktów w WooCommerce.

Po wprowadzeniu zmian na stronie koszyka możesz je opublikować na żywo, klikając strzałkę obok przycisku „Zapisz” i wybierając „Publikuj”.

Publish cart live

Następnie musisz dostosować adres URL koszyka w Ustawieniach WooCommerce.

Przejdź do WooCommerce ” Ustawienia a następnie kliknij kartę „Zaawansowane”.

WooCommerce cart settings

Następnie wybierz nowy adres URL strony koszyka utworzony za pomocą SeedProd. Pamiętaj, aby kliknąć „Zapisz zmiany” u dołu ekranu.

W zależności od używanego motywu WooCommerce użytkownicy mogą teraz łatwiej przejść do strony koszyka.

View WooCommerce cart dropdown

Pomoże to odwiedzającym zobaczyć ich wózki na urządzeniach mobilnych zbyt.

Możesz nadal dostosowywać stronę koszyka za pomocą SeedProd, dodając nowe bloki i zmieniając projekt, aż będzie idealny.

Kontynuuj test Wypróbuj różne elementy, aby zobaczyć, co najbardziej poprawia konwersje.

Cart page example

Aby śledzić konwersje koszyka WooCommerce, zapoznaj się z naszym przewodnikiem krok po kroku, jak skonfigurować śledzenie konwersji WooCommerce.

Bonus: jak jeszcze bardziej poprawić konwersję strony koszyka WooCommerce

Po utworzeniu niestandardowej strony koszyka WooCommerce możesz jeszcze bardziej poprawić konwersje i zmniejszyć porzucanie koszyka.

Pomaga to uzyskać jeszcze większe przychody z istniejącego ruchu.

Oto kilka prostych sposobów, aby to zrobić.

1. Zmniejsz porzucanie koszyka dzięki wyskakującym wyskakującym okienkom w WooCommerce

Prawie 70 procent wszystkich wózków jest porzuconych. Jednym z najlepszych sposobów na ograniczenie porzucania koszyka jest wyskakujące okienko z czasem.

OptinMonster to najlepsza wtyczka popup WordPress używana przez ponad 1,2 miliona witryn.

OptinMonster WooCommerce popup

Wykorzystuje unikalną technologię Exit-Intent® do wyświetlania wyskakujących okienek dokładnie wtedy, gdy użytkownik ma opuścić witrynę.

Możesz zachęcić ich z powrotem z unikalnym kodem kuponu tylko dla nich.

OptinMonster popup WooCommerce

Jeśli już zaoferowałeś odwiedzającemu kupon, skorzystaj z wyskakującego okienka edukacyjnego, które pomaga w przypadku jakichkolwiek pytań i uspokaja ich o zakupie, na przykład tego z WPForms.

WPForms exit intent popup

Istnieje jeszcze więcej unikalnych wyskakujących okienek i slajdów, które możesz dodać do swojej witryny.

Na przykład, jeśli klient dodaje przedmiot do koszyka i opuszcza go, ale później zwraca, możesz dodać slajd, który oferuje kupon, aby sfinalizować zakup.

OptinMonster cart reminder

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik, Jak utworzyć wyskakujące okienko WooCommerce, aby zwiększyć sprzedaż.

2. Zwiększ sprzedaż dzięki powiadomieniom o aktywności społecznej w WooCommerce

Powiadomienia o aktywnościach społecznościowych informują odwiedzających o nowych zakupach dokonanych w czasie rzeczywistym. Wykorzystuje to FOMO, aby poprawić konwersje i popchnąć je do zakupu.

Najprostszym sposobem dodawania powiadomień o dowodach społecznościowych do strony koszyka WooCommerce jest trustpulse.

TrustPulse WooCommerce notification

Jest to najlepsza wtyczka społecznościowa do WordPress i WooCommerce na rynku i udowodniono, że zwiększa konwersje o 15%.

Można go skonfigurować w ciągu kilku minut i automatycznie wyświetlać bańkę z powiadomieniami o ostatnich zakupach, bezpłatnych rejestracjach próbnych i innych.

Powiadomienia nie będą przeszkadzać w korzystaniu z koszyka lub korzystania z niego. Jedyne, co robią, to poprawiają konwersje w Twoim sklepie.

TrustPulse alert notification

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik na temat korzystania z FOMO w witrynie WordPress, aby zwiększyć konwersje.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomoże Ci stworzyć niestandardową stronę koszyka WooCommerce bez pisania kodu. Możesz również zapoznać się z naszym przewodnikiem krok po kroku, jak poprawić SEO WooCommerce, aby zwiększyć ruch, a także naszymi specjalistami od najlepszych wtyczek WooCommerce dla Twojego sklepu.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…