Jak skonfigurować śledzenie konwersji w WordPress i WooCommerce

Niedawno jeden z naszych czytelników zapytał nas, jak utworzyć wyskakujące okienko z przyciskami Tak / Nie?

Być może widziałeś je używane w opcjach listy e-mailowej lub innej specjalnej ofercie w dużej witrynie. Te wieloetapowe kampanie typu Tak / Nie mogą bardzo skutecznie poprawić współczynnik konwersji.

W tym artykule pokażemy, jak utworzyć opcję Tak / Nie dla swojej witryny WordPress.

Creating a yes/no optin for your WordPress site

Co to jest opcja tak / nie i dlaczego warto z niej korzystać?

Opcja Tak / Nie to wyskakujący formularz z 2 opcjami: przyciskami lub linkami. Możesz kliknąć „Tak”, aby wyrazić zgodę, lub „Nie”, aby odrzucić ofertę.

Czasami są nazywane 2-etapowymi opcjami lub wieloetapowymi opcjami, ponieważ wymagają one wykonania przez użytkownika 2 kroków zamiast 1.

Oto przykład opcji wyboru Tak / Nie z Zaawansowanych kuponów :

An example of a Yes/No optin from Advanced Coupons

Uwaga: Opcje nie muszą koniecznie mieć etykiet „Tak” i „Nie”.

Może wydawać się dziwne, że użytkownicy przechodzą przez dodatkowy krok, zanim będą mogli dołączyć do biuletynu e-mail lub podjąć inne działania.

Jednak wyskakujące okienka Tak / Nie mogą być bardzo skuteczne. Dzieje się tak, ponieważ używają specjalnej taktyki psychologicznej zwanej efektem Zeigarnika.

Efekt Zeigarnika to zasada mówiąca, że ​​kiedy ktoś zaczyna proces, prawdopodobnie go kończy. W tym przypadku oznacza to, że osoba, która kliknie Tak, prawdopodobnie poda swój adres e-mail.

Dodatkowo opcja Tak / Nie daje odwiedzającym wybór. To poczucie wolności jest potężne. Zwiększa to prawdopodobieństwo, że odwiedzający dokonają pozytywnego wyboru i zdecydują się na zapisanie się do Twojej listy.

Jeszcze lepiej, możesz też efektywnie używać opcji „Nie”. Na przykład, możesz utworzyć opcję taką jak ta z WP Mail SMTP . Pojawia się, jeśli wygląda na to, że użytkownik zamierza opuścić stronę z cenami w witrynie WP Mail SMTP:

A Yes/No optin from WP Mail SMTP

Jeśli użytkownik kliknie „Get WP Mail SMTP Now”, pozostanie na stronie z cenami. Jeśli kliknie „Mam najpierw kilka pytań”, zostanie przekierowany na stronę Kontakt. Tutaj mogą łatwo skontaktować się z zespołem sprzedaży lub wsparcia, co ostatecznie może doprowadzić do pomyślnej konwersji.

Tworzenie wyskakującego okienka Tak / Nie dla Twojej witryny internetowej

Będziemy używać OptinMonster do tworzenia wyskakującego okienka akceptacji Tak / Nie.

OptinMonster to najlepsze oprogramowanie do generowania potencjalnych klientów, które pomaga przekształcić odwiedzających witrynę internetową w klientów i subskrybentów. Pozwala tworzyć piękne wyskakujące okienka, liczniki czasu, wsuwane formularze i nie tylko, aby popychać użytkowników we właściwym kierunku ”

The OptinMonster Yes/No popup live on our demo website

Konfiguracja OptinMonster i tworzenie nowej kampanii

Najpierw zarejestruj się na stronie OptinMonster . Będziesz potrzebować planu Pro lub wyższego, aby tworzyć opcje tak / nie.

Następnie należy zainstalować i aktywować wtyczkę OptinMonster WordPress . Pozwala to połączyć witrynę WordPress z kontem OptinMonster.

Po aktywacji zobaczysz ekran powitalny OptinMonster. Musisz kliknąć przycisk „Połącz swoje konto” i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Następnie Twoja witryna WordPress zostanie połączona z kontem OptinMonster.

Click the button to connect your OptinMonster account to your WordPress site

Teraz przejdź do strony OptinMonster »Kampanie w panelu administracyjnym WordPress. Po prostu kliknij przycisk „Utwórz nową kampanię” u góry, aby utworzyć nową kampanię.

Click the button to create a new campaign in OptinMonster

Zostaniesz przeniesiony bezpośrednio do aplikacji OptinMonster. Do wyboru będziemy używać wyskakującego okienka. Jeśli chcesz, możesz wybrać inny typ kampanii.

Select the campaign type for your optin: we recommend using the Popup campaign type

Następnie wybierz szablon, którego chcesz użyć w swojej kampanii. Użyjemy szablonu Split:

Selecting the Split template to use for the Yes/No optin

Pojawi się prośba o nadanie kampanii nazwy i wybranie witryny, w której chcesz ją wyświetlać.

Name your campaign then click the button to start building

Gdy będziesz gotowy, idź dalej i kliknij przycisk „Rozpocznij budowanie”.

Wybrany szablon zostanie teraz otwarty w edytorze kampanii OptinMonster.

The Split campaign template in the OptinMonster campaign editor

Edytowanie opcji Tak / Nie w OptinMonster

Najpierw musisz utworzyć kampanię Tak / Nie. Po prostu kliknij kartę Tak / Nie u góry ekranu, a następnie kliknij przycisk „Włącz Tak / Nie dla tej kampanii”:

Click the button to enable the Yes/No campaign feature

To jest nowa część Twojej kampanii. Będzie miał główny przycisk z opcją „Nie, dziękuję” pod nim:

The Yes/No view will open up, with a yes button and a no thank you link

Uwaga: Niektóre szablony nie będą miały wbudowanego widoku Tak / Nie. Dzięki temu otrzymasz puste płótno do utworzenia widoku Tak / Nie.

Śmiało i edytuj widok Tak / Nie tak często, jak chcesz. Po prostu kliknij część szablonu, którą chcesz zmienić. Zamierzamy edytować tekst nagłówka:

Editing the header text for the Yes/No view of your OptinMonster campaign

Edycja obrazu jest łatwa. Po prostu kliknij go, a następnie prześlij obraz, którego chcesz użyć:

Editing the image in the Yes/No view of your OptinMonster campaign

Możesz także zmienić przyciski Tak i Nie. Po prostu kliknij je, aby edytować przyciski. Łatwo jest zmienić ich tekst, kolor i nie tylko.

Po prostu wprowadź zmiany w lewym panelu, a podgląd Twojego wyboru zostanie automatycznie zaktualizowany.

Editing the Yes/No buttons

Domyślnie kliknięcie przycisku „Tak” przenosi użytkownika do widoku opcjonalnego kampanii. Kliknięcie przycisku „Nie” spowoduje po prostu zamknięcie kampanii.

Możesz zmienić te działania, jeśli chcesz, wybierając przycisk, a następnie klikając menu rozwijane „Działanie przycisku”. Ustawimy przycisk „Nie”, aby przekierowywał na adres URL:

Setting the No button to redirect the user to a different page on the website

Musisz teraz edytować widok opcjonalny swojej kampanii. To jest widok, który użytkownicy zobaczą po kliknięciu przycisku „Tak”.

Po prostu kliknij zakładkę Optin u góry ekranu, aby edytować widok optin:

Click the Optin tab to edit the optin view of your campaign

Następnie edytuj tekst, obraz i wszystko, co chcesz zmienić, tak jak poprzednio.

The finished optin view for the Yes/No campaign

Na koniec musisz zmienić widok „Sukces” kampanii. To jest ekran, który zobaczą użytkownicy po wprowadzeniu swojego adresu e-mail.

Najpierw kliknij kartę Sukces u góry ekranu. Następnie idź dalej i kliknij elementy, które chcesz edytować.

Oto gotowy widok sukcesu dla naszego wyboru:

The finished success view for the Yes/No campaign

Po zakończeniu tworzenia opcji, pamiętaj o kliknięciu przycisku „Zapisz” u góry ekranu.

Make sure you click the Save button to save your changes to the campaign

Podłączanie Twojej opcji do listy e-mailowej

Jeśli korzystasz z opcji zbierania adresów e-mail, musisz połączyć ją z usługą marketingu e-mailowego .

Aby to zrobić, kliknij kartę Integracje, a następnie kliknij przycisk „Dodaj nową integrację”:

Click to add a new integration in OptinMonster

Następnie wybierz dostawcę poczty e-mail z listy rozwijanej. OptinMonster przekaże następnie instrukcje dotyczące połączenia konta z tym dostawcą poczty e-mail.

Select your email provider from the dropdown list

Po połączeniu konta przejdź dalej i kliknij kartę Reguły wyświetlania swojej kampanii.

Ustawianie zasad wyświetlania dla kampanii Tak / Nie

Domyślnie Twoja opcja pojawi się, gdy użytkownik będzie na dowolnej stronie przez 5 sekund. Aby wyrazić zgodę, damy im trochę więcej czasu na sprawdzenie naszej witryny i produktów.

Aby zmienić regułę wyświetlania, po prostu kliknij przycisk „Edytuj” po prawej stronie:

The default display rules for your campaign in OptinMonster

Teraz idź dalej i zmień regułę. Ustawimy czas na stronie na co najmniej 15 sekund:

Edit the display rule for your OptinMonster campaign

Na tej stronie możesz także wybrać spośród wielu różnych reguł. Na przykład możesz chcieć wyświetlać opcję tak / nie tylko na określonej stronie, takiej jak strona z cenami.

Pamiętaj, aby zostawić opcję „Następnie…”, aby „pokazać widok kampanii: Tak / Nie”.

Po ustawieniu reguł wyświetlania kliknij przycisk „Zapisz” u góry ekranu.

Umieszczanie opcji Tak / Nie na żywo w Twojej witrynie

Nadszedł czas, aby zdecydować się na opublikowanie w witrynie.

Najpierw musisz kliknąć zakładkę Publikuj u góry ekranu. Następnie ustaw slajd Stan na „Aktywny” zamiast „Wstrzymany”:

Changing the status of your campaign under the Publish tab

Twoja opcja tak / nie nie będzie od razu dostępna w Twojej witrynie. Musisz również umieścić to na żywo w WordPress.

W panelu administratora WordPress przejdź do OptinMonster »Kampanie , a następnie kliknij przycisk„ Odśwież kampanie ”:

Click the Refresh Campaigns button to see your new campaign listed in your WordPress admin

Teraz powinieneś zobaczyć tutaj swoją kampanię. Śmiało i kliknij link „Edytuj ustawienia wyjściowe”:

Click the Edit Output Settings button for your Yes/No campaign

Tutaj musisz się upewnić, że pole „Włączyć kampanię w witrynie?” Jest zaznaczone, a następnie kliknąć przycisk „Zapisz ustawienia”:

Checking that the Yes/No campaign is enabled on the website

Twoja kampania będzie teraz aktywna w Twojej witrynie. Oto jak wygląda nasz w naszej witrynie demonstracyjnej:

The OptinMonster Yes/No popup live on our demo website

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak utworzyć opcję tak / nie dla swojej witryny WordPress. Możesz również polubić nasz artykuł na temat najlepszych wtyczek do ankiet WordPress , aby zwiększyć zaangażowanie użytkowników, oraz najlepszych wtyczek do tworzenia stron WordPress do tworzenia niestandardowych stron docelowych.

Jeśli podobał Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube z samouczkami wideo WordPress. Możesz nas również znaleźć na Twitterze i Facebooku .

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…