W artykule:
Niedawno jeden z naszych czytelników zapytał nas, jak mogą stworzyć wyskakujące okienko z przyciskami tak/nie?
Być może widziałeś te używane w liście e-mail optin lub innej specjalnej ofercie na dużej stronie internetowej. Te wieloetapowe kampanie tak / nie mogą być bardzo skuteczne w poprawie współczynnika konwersji.
W tym artykule pokażemy, jak stworzyć optin tak/nie dla swojej witryny WordPress.
Co To jest Optin tak/nie i dlaczego go używać?
Optin tak/nie jest wyskakującym formularzem, który ma 2 opcje, przyciski lub linki. Możesz kliknąć „tak”, aby się zgłosić lub „nie”, aby odrzucić ofertę.
Czasami są one nazywane 2-step optins lub multi-step optins, ponieważ wiążą się one z wykonaniem przez użytkownika 2 kroków zamiast 1.
Oto przykład opcji Tak / nie z zaawansowanych kuponów:
Uwaga: Opcje niekoniecznie muszą mieć etykiety ” tak ” i „nie”.
Może wydawać się dziwne, aby użytkownicy przeszli dodatkowy krok, zanim będą mogli dołączyć do twojego biuletynu e-mailowego lub podjąć inne działania.
Jednak wyskakujące okienka tak / nie mogą być bardzo skuteczne. Dzieje się tak dlatego, że stosują specjalną taktykę psychologiczną zwaną efektem Zeigarnika.
Efekt Zeigarnika jest zasadą, że gdy ktoś rozpoczyna proces, prawdopodobnie go zakończy. W takim przypadku oznacza to, że ktoś, kto kliknie tak, prawdopodobnie wprowadzi swój adres e-mail.
Dodatkowo optin tak / nie daje odwiedzającym wybór. To uczucie wolności jest potężne. To sprawia, że bardziej prawdopodobne, że odwiedzający dokonają pozytywnego wyboru, aby opt-in do listy.
Co więcej, możesz również efektywnie korzystać z opcji „nie”. Na przykład, można utworzyć optin jak ten z WP Mail SMTP. Pojawia się, jeśli użytkownik wygląda, jakby miał opuścić stronę cenową witryny WP Mail SMTP:
Jeśli użytkownik kliknie „Pobierz WP Mail SMTP teraz”, pozostanie na stronie cenowej. Jeśli klikną „najpierw mam kilka pytań”, zostaną przekierowani na stronę kontaktową. Tutaj mogą łatwo skontaktować się z zespołem sprzedaży lub wsparcia, co może ostatecznie doprowadzić do pomyślnej konwersji.
Tworzenie wyskakującego okienka tak / nie dla Twojej witryny
Będziemy używać OptinMonster do tworzenia okienka tak / nie optin.
OptinMonster to najlepsze oprogramowanie do generowania leadów, które pomaga przekonwertować odwiedzających witrynę na klientów i subskrybentów. Pozwala tworzyć piękne wyskakujące okienka, liczniki odliczania, formularze slajdów i wiele więcej, aby popchnąć Użytkowników we właściwym kierunku”
Konfiguracja OptinMonster i tworzenie nowej kampanii
Najpierw zarejestruj się na stronie OptinMonster. Będziesz potrzebował planu Pro lub wyższego, aby utworzyć opcje tak/nie.
Następnie musisz zainstalować i aktywować wtyczkę do WordPressa OptinMonster. Pozwala to połączyć witrynę WordPress z kontem OptinMonster.
Po aktywacji zobaczysz ekran powitalny OptinMonster. Musisz kliknąć przycisk „Połącz swoje konto” i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Następnie Twoja witryna WordPress zostanie połączona z Twoim kontem OptinMonster.
Teraz przejdź do OptinMonster ” Kampanie strona w Twoim adminie WordPress. Wystarczy kliknąć przycisk „Utwórz nową kampanię” u góry, aby utworzyć nową kampanię.
Zostaniesz zabrany bezpośrednio do aplikacji OptinMonster. Użyjemy wyskakującego okienka dla naszego Optina. Możesz wybrać inny typ kampanii, jeśli chcesz.
Następnie wybierz szablon, którego chcesz użyć do kampanii. Użyjemy szablonu Split:
Zostaniesz poproszony o nadanie kampanii nazwy i wybranie witryny, na której chcesz ją pokazać.
Gdy będziesz gotowy, kliknij przycisk „Rozpocznij budowanie”.
Wybrany szablon otworzy się teraz w edytorze kampanii OptinMonster.
Edycja Optin Tak / Nie w OptinMonster
Najpierw musisz utworzyć kampanię Tak/Nie. Po prostu kliknij kartę tak / nie w górnej części ekranu, a następnie kliknij przycisk „Włącz tak / nie dla tej kampanii” :
To nowa część twojej kampanii. Będzie miał główny przycisk z opcją „nie Dziękuję” pod nim:
Uwaga: Niektóre szablony nie mają wbudowanego widoku tak/nie. Dzięki nim zamiast tego otrzymasz puste płótno, aby utworzyć widok tak / nie.
Śmiało edytuj widok Tak / Nie, ile chcesz. Wystarczy kliknąć na część szablonu, którą chcesz zmienić. Będziemy edytować tekst nagłówka:
Edycja obrazu jest łatwa. Po prostu kliknij na niego, a następnie prześlij obraz, którego chcesz użyć:
Możesz także zmienić przyciski tak i nie. Po prostu kliknij na nich, aby edytować przyciski. Łatwo jest zmienić ich tekst, kolor i wiele innych.
Wystarczy wprowadzić zmiany w panelu po lewej stronie, a podgląd Optina zostanie automatycznie zaktualizowany.
Domyślnie kliknięcie przycisku ” Tak ” przeniesie użytkownika do widoku kampanii. Kliknięcie przycisku ” nie ” spowoduje zamknięcie kampanii.
Możesz zmienić te działania, jeśli chcesz, wybierając przycisk, a następnie klikając menu rozwijane „Akcja kliknij przycisk”. Ustawimy nasz przycisk „nie”, aby przekierowywał do adresu URL:
Teraz musisz edytować widok optin kampanii. Jest to widok, który użytkownicy zobaczą po kliknięciu przycisku „Tak”.
Wystarczy kliknąć zakładkę Optin u góry ekranu, aby edytować widok optin:
Następnie Edytuj tekst, obraz i wszystko, co chcesz zmienić, jak wcześniej.
Na koniec musisz zmienić widok kampanii „sukces”. To jest ekran, który użytkownicy zobaczą po wprowadzeniu swojego adresu e-mail.
Najpierw kliknij kartę sukces u góry ekranu. Następnie kliknij rzeczy, które chcesz edytować.
Oto gotowy widok sukcesu dla naszego optin:
Po zakończeniu tworzenia opcji optin kliknij przycisk „Zapisz” u góry ekranu.
Podłączanie Optin do listy e-mail
Jeśli używasz optin do zbierania adresów e-mail, musisz połączyć go z usługą e-mail marketingu.
Aby to zrobić, kliknij kartę integracje, a następnie kliknij przycisk „Dodaj nową integrację” :
Następnie wybierz dostawcę poczty e-mail z listy rozwijanej. OptinMonster przekaże ci instrukcje dotyczące połączenia Twojego konta z tym dostawcą poczty e-mail.
Po połączeniu konta kliknij kartę Zasady wyświetlania kampanii.
Ustawianie reguł wyświetlania kampanii tak/nie
Domyślnie optin pojawi się po 5 sekundach przebywania użytkownika na dowolnej stronie. Dla naszych optin, mamy zamiar dać im trochę dłużej, aby sprawdzić naszą stronę i produkty pierwszy.
Aby zmienić regułę wyświetlania, po prostu kliknij przycisk „Edytuj” po prawej stronie:
A teraz zmień zasadę. Ustawimy czas na stronie na co najmniej 15 sekund:
Na tej stronie możesz również wybrać jedną z wielu różnych zasad. Na przykład możesz wyświetlić optin tak/nie tylko na określonej stronie, na przykład na stronie z cenami.
Upewnij się, że zostawiłeś opcję ” następnie…”, aby „pokazać widok kampanii: tak/nie” dla Twojego optin.
Po ustawieniu reguł wyświetlania kliknij przycisk „Zapisz” u góry ekranu.
Umieszczenie Optin tak / nie na swojej stronie
Teraz nadszedł czas, aby twój optin żył w Twojej witrynie.
Najpierw musisz kliknąć kartę Publikuj u góry ekranu. Następnie ustaw suwak stanu na „aktywny” zamiast ustawienia „wstrzymany”:
Twój optin tak/nie będzie od razu dostępny na twojej stronie. Musisz umieścić go na żywo w WordPress zbyt.
W panelu administracyjnym WordPress przejdź do OptinMonster ” Kampanie następnie kliknij przycisk „Odśwież kampanie”:
Powinieneś zobaczyć swoją kampanię tutaj. Śmiało i kliknij link „Edytuj ustawienia wyjściowe” :
Tutaj musisz upewnić się, że ” Włącz kampanię na miejscu?”pole jest zaznaczone, a następnie kliknij przycisk „Zapisz Ustawienia”:
Twoja kampania będzie teraz dostępna na twojej stronie internetowej. Oto jak nasz wygląda na naszej stronie demo:
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak stworzyć optin tak/nie dla swojej witryny WordPress. Możesz również polubić nasz artykuł na temat najlepszych wtyczek do ankiet WordPress, aby zwiększyć zaangażowanie użytkowników, i najlepszych wtyczek do tworzenia stron WordPress do tworzenia niestandardowych stron docelowych.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.