W artykule:
- Co to są urywki Google?
- Getting Google Featured Snippet using all in One SEO
- Konfigurowanie informacji o wykresie wiedzy w WordPress
- Dodawanie lokalnych informacji biznesowych do wyróżnionych fragmentów
- Dodaj znaczniki schematu SEO w postach / stronach WordPress
- Dodawanie nawigacji panierki w WordPress
- Pobierz linki do stron WordPress w wyszukiwarce Google
- Pojawi się w polu odpowiedzi dla wyszukiwarki Google
Czy chcesz uzyskać fragment Google z witryną WordPress?
Wyróżnione fragmenty to wyróżnione wyniki wyszukiwania Google. Użytkownicy częściej klikają wybrany fragment niż zwykły wynik wyszukiwania.
W tym artykule pokażemy, jak uzyskać fragment Google z witryną WordPress bez wiedzy technicznej.
Oto krótki przegląd rzeczy, które omówimy w tym artykule:
- Co to są urywki Google?
- Getting Google Featured Snippet using all in One SEO
- Konfigurowanie informacji o wykresie wiedzy w WordPress
- Dodawanie lokalnych informacji biznesowych do wyróżnionych fragmentów
- Dodaj znaczniki schematu dla postów / stron
- Dodawanie nawigacji panierki w WordPress
- Pobierz linki do stron WordPress w wyszukiwarce Google
- Pojawi się w polu odpowiedzi dla wyszukiwarki Google
Co to są urywki Google?
Google wyróżnione fragmenty są podświetlone wyniki, które są wyświetlane na górze strony powyżej pozycji jeden, dlatego są one również znane jako pozycja 0.
W wyróżnionym fragmencie Google może wyświetlić wynik wyszukiwania w polu odpowiedzi lub wyróżnić go za pomocą mikrodanych z twojej witryny.
Na przykład, jeśli Google uważa, że Twoja witryna odpowiednio odpowie na pytanie użytkownika, pojawi się na górze z odpowiednim tekstem wyświetlanym jako opis.
Podobnie Google używa również Schema.org metadane do pobierania ważnych informacji ze stron internetowych i wyświetlania ich w wynikach wyszukiwania u góry. Na przykład, jeśli szukasz lokalnej firmy, ich odpowiednie informacje biznesowe będą na górze.
Wybrane fragmenty mogą ulepszyć strony produktów w Twoim sklepie internetowym, lepiej zaprezentować przepisy, wyróżnić oferty nieruchomości i nie tylko.
Ulepszone wyświetlanie wyszukiwania wyróżnionych fragmentów poprawia organiczną liczbę kliknięć i zapewnia więcej wolnego ruchu na twojej stronie.
Dlatego wszyscy właściciele inteligentnych firm optymalizują swoją stronę internetową, aby mogli mieć maksymalne szanse na pojawienie się jako polecane fragmenty w wyszukiwarce Google.
Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się, jak uzyskać urywki Google dla postów i stron WordPress.
Getting Google Featured Snippet using all in One SEO
Google używa Schema.org metadane i ich interfejs API knowledge graph do wyświetlania różnych typów wyróżnionych fragmentów.
Schema markup to specjalne słownictwo, którego można użyć w kodzie HTML treści, aby nadać wyszukiwarkom większy kontekst na temat twojej witryny i poszczególnych stron.
Na początku było to trudne dla małych firm, ponieważ wymagało dużo kodowania.
Ale tak już nie jest, dzięki wtyczkom, takim jak All in One SEO dla WordPress.
Jest to najlepsza wtyczka SEO WordPress na rynku, z której korzysta ponad 2 miliony stron internetowych. Pomagają w łatwej optymalizacji witryny pod kątem wyższych pozycji w wyszukiwarkach.
AIOSEO automatycznie dodaje Schema.org wsparcie, które pomaga dostarczać informacje dla Google Knowledge Graph. Ma pełną obsługę SEO WooCommerce, lokalne SEO, obrazy, wiadomości, optymalizację wideo i wiele innych.
Najpierw musisz zainstalować i aktywować wtyczkę All in One SEO for WordPress. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji zostaniesz poproszony o uruchomienie Kreatora konfiguracji. Jest to najprostszy sposób na szybkie wybranie najlepszych ustawień SEO dla Twojej witryny.
Potrzebujesz pomocy w konfiguracji? Zobacz nasz kompletny przewodnik, Jak zainstalować i skonfigurować wszystko w jednym SEO dla WordPress.
Teraz, jeśli postępujesz zgodnie z kreatorem konfiguracji, podstawowe ustawienia witryny, które mają być wyświetlane w polecanych fragmentach, są już ustawione.
Ale pokażemy Ci, co robią i jak je zmienić, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Konfigurowanie informacji o wykresie wiedzy w WordPress
Po pierwsze, musisz odwiedzić Wszystko w jednym SEO ” wygląd wyszukiwania strona i przewiń w dół do sekcji Wykres wiedzy.
Stąd możesz powiedzieć wyszukiwarkom, kogo reprezentuje Twoja strona internetowa (tj. organizacja lub osoba fizyczna). Następnie możesz podać swój numer telefonu służbowego, logo i informacje o typie kontaktu.
Nie zapomnij kliknąć przycisku Zapisz zmiany, aby zapisać swoje ustawienia.
Informacje o wykresie wiedzy są wykorzystywane przez wyszukiwarki do wyświetlania paneli wiedzy. Panele te pojawiają się, gdy ktoś szuka organizacji lub konkretnej osoby.
Dodawanie lokalnych informacji biznesowych do wyróżnionych fragmentów
Ponad 40% wszystkich wyszukiwań w Internecie ma lokalne intencje. Większość z tych wyszukiwań prowadzi do sprzedaży, ponieważ użytkownicy szukają wskazówek i rzeczy do kupienia w ich pobliżu.
Wiele firm i organizacji ma lokalizacje handlowe i biura, które klienci mogą odwiedzić.
Możesz dodać te informacje za pomocą All in One SEO i pozwolić wyszukiwarkom automatycznie wyświetlać je w wyróżnionych fragmentach.
Najpierw przejdź do Wszystko w jednym SEO ” lokalne SEO strona i aktywuj lokalną funkcję SEO.
Po aktywacji możesz wybrać, czy Twoja organizacja lub firma ma wiele lokalizacji. Jeśli tak, możesz śmiało dodawać te lokalizacje, w przeciwnym razie możesz przewinąć w dół, aby dodać informacje o swojej firmie.
Następnie przejdź do zakładki godziny otwarcia, aby dodać godziny pracy.
Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź nasz artykuł na temat dodawania godzin pracy w WordPress.
Na koniec musisz połączyć się i zweryfikować swoją firmę za pomocą witryny Google Moja Firma. Daje to większą kontrolę nad wyglądem Twojej firmy w wynikach wyszukiwania Google i zwiększa szanse na częstsze pojawianie się w wyróżnionych fragmentach.
Dodaj znaczniki schematu SEO w postach / stronach WordPress
Wszystko w jednym SEO automatycznie dodaje odpowiednie znaczniki schematu dla Twojej treści. Możesz jednak przejrzeć te ustawienia i zmienić je w razie potrzeby.
Po prostu przejdź do Wszystko w jednym SEO ” wygląd wyszukiwania strony i przejść do zakładki typy zawartości. Stąd zobaczysz wszystkie wymienione typy postów (Posty, strony, produkty).
Musisz kliknąć „schemat” dla typu postu, aby zmienić jego domyślne ustawienia.
Co zrobić, jeśli nie chcesz zmienić typ schematu dla wszystkich postów? Cóż, AIOSEO pozwala zmienić znaczniki schematu dla poszczególnych postów,stron i innych typów postów.
Po prostu Edytuj post lub stronę, którą chcesz zmienić, i przewiń w dół do okna ustawień AIOSEO pod edytorem postów.
Ta funkcja jest szczególnie przydatna dla firm, które używają stron do sprzedaży produktów z lub bez użycia wtyczek e-commerce. Następnie możesz po prostu edytować stronę docelową produktu i zmienić jej typ schematu na produkt.
Dodawanie nawigacji panierki w WordPress
Innym sposobem na przekształcenie oferty wyszukiwania w bardziej rozbudowany fragment polecany jest korzystanie z nawigacji nawigacyjnej.
Nawigacja Breadcrumb informuje użytkowników, gdzie znajdują się na stronie internetowej w stosunku do strony głównej. Jest on następnie wyświetlany jako szlak linków i pojawiał się również w wynikach wyszukiwania.
Możesz także wyświetlić ścieżkę nawigacyjną breadcrumb na swojej stronie internetowej. Umożliwia to użytkownikom poruszanie się w górę i w dół, przeglądanie kategorii i odkrywanie kolejnych produktów i treści.
W przypadku wyszukiwarek All in One SEO automatycznie dodaje wymagane znaczniki do kodu HTML Twojej witryny. Jeśli jednak chcesz wyświetlić bułkę tartą na swojej stronie, możesz przejść do Wszystko w jednym SEO ” Ustawienia Ogólne strona i przełącz na kartę bułka tarta.
Stąd musisz włączyć bułkę tartą, a następnie użyć jednej z dostępnych metod, aby wyświetlić linki. Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź nasz artykuł o tym, jak dodać linki nawigacyjne do breadcrumb w WordPress.
Pobierz linki do stron WordPress w wyszukiwarce Google
Linki do stron to dodatkowe linki, które Google może wyświetlać pod określonym wyszukiwanym terminem. Zazwyczaj pojawiają się one dla nazw marek i stron internetowych, ale mogą pojawić się również dla innych rodzajów wyszukiwań.
Aby uzyskać łącza do witryny, musisz dodać swoją witrynę do Google Search Console i przesłać mapę witryny XML.
Możesz zwiększyć swoje szanse na uzyskanie linków do witryny, tworząc odpowiednią strukturę witryny. Obejmuje to dodanie wszystkich ważnych stron dla Twojej witryny i użycie kategorii, aby prawidłowo zorganizować strukturę witryny.
Pojawi się w polu odpowiedzi dla wyszukiwarki Google
Co jest lepsze niż ranking # 1 dla słowa kluczowego?
Ranking # 0 w polu odpowiedzi.
Pola odpowiedzi To wyniki wyszukiwania, które pojawiają się na górze, a Google uważa je za odpowiedzi na zamiary wyszukiwania użytkownika.
Skrzynki odpowiedzi mają średni wskaźnik klikalności wynoszący 32%, co czyni je bardzo lukratywnymi. Szczególnie w przypadku słów kluczowych z polami odpowiedzi intencyjnej zakupu mogą prowadzić do sprzedaży i zwiększyć konwersje.
Jedynym sposobem, aby pojawić się w polach odpowiedzi jest poprawa jakości treści. Upewnij się, że jest wyczerpujący i odpowiada na pytania użytkowników pod różnymi kątami.
Zobacz nasz szczegółowy samouczek, jak pojawiać się w polach odpowiedzi Google z postami i stronami WordPress.
Mamy nadzieję, że ten samouczek pomógł ci uzyskać wyróżnione fragmenty w Twojej witrynie WordPress. Możesz również zobaczyć nasz przewodnik, jak uzyskać większy ruch na swojej stronie ze sprawdzonymi wskazówkami i naszym porównaniem najlepszych usług e-mail marketingu.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.