Używanie retargetingu plików cookie do wyświetlania niestandardowych wiadomości na miejscu w WordPress

Czy chcesz używać retargetingu plików cookie w WordPress? Retargeting plików Cookie jest tajnym narzędziem, z którego korzysta już wiele najpopularniejszych stron internetowych.

Umożliwia wyświetlanie użytkownikom niestandardowych wiadomości na miejscu w oparciu o ich wcześniejsze zachowanie, co pomaga zwiększyć sprzedaż.

W tym artykule pokażemy, jak używać retargetingu plików cookie w WordPress do wyświetlania niestandardowych wiadomości na stronie i konwersji boos.

Using cookie retargeting to show custom onsite messages in WordPress

Retargeting plików Cookie to technika marketingowa, w której strony internetowe wykorzystują pliki cookie do śledzenia zachowań użytkowników i oferowania spersonalizowanych doświadczeń.

Istnieją dwa rodzaje technik retargetingu plików cookie.

Po pierwsze, istnieje retargetowanie plików cookie poza witryną. Ta metoda służy do śledzenia aktywności użytkowników w sieci.

Facebook pixel i Google remarketing to dwa najbardziej popularne programy reklamowe, które pozwalają wykorzystać ich ogromny zasięg i wyświetlać ukierunkowane reklamy osobom odwiedzającym Twoją witrynę.

Po drugie, istnieje retargeting plików cookie na miejscu, który umożliwia wyświetlanie użytkownikom ukierunkowanych wiadomości w oparciu o sposób interakcji z Twoją witryną.

Czym są pliki cookie?

Pliki cookie to małe pliki tekstowe zawierające fragmenty danych. Witryny internetowe ustawiają pliki cookie w przeglądarkach użytkowników, aby przechowywać tymczasowe informacje, takie jak status logowania, preferencje użytkownika, szczegóły sesji i inne.

Istnieje wiele sposobów, w jakie właściciele witryn wykorzystują wiadomości retargetingowe na miejscu, aby zwiększyć konwersje i zwiększyć sprzedaż.

Na przykład sklepy eCommerce mogą wyświetlać użytkownikom niestandardowe oferty na podstawie interakcji z innymi ofertami. Pozwala to na stworzenie dynamicznego lejka sprzedaży, który prowadzi użytkowników do dokonania zakupu.

Innym scenariuszem użycia byłoby generowanie leadów. Dzięki retargetingowi na miejscu, jeśli użytkownik zamknie jeden formularz rejestracji, możesz pokazać mu inną wiadomość z inną ofertą.

Wiadomości retargetingowe na miejscu są bardzo skuteczne, ponieważ:

  • Wyświetla spersonalizowane wiadomości użytkownikom w momencie, gdy są już zaangażowani w Twoją witrynę.
  • Umożliwia tworzenie niestandardowych kampanii, które stają się lepsze z każdą interakcją użytkownika, dopóki nie przekonwertują
  • Oszczędzasz pieniądze na płatnych kampaniach reklamowych, wykorzystując do maksimum istniejący ruch w witrynie

Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się, jak używać retargetingu plików cookie w WordPress.

Tworzenie kampanii retargetingu On-Site w WordPress

Najlepszym sposobem tworzenia wiadomości retargetingowych na miejscu jest użycie OptinMonster. Jest to najlepsze oprogramowanie do optymalizacji konwersji i generowania leadów na świecie.

Możesz go użyć do łatwego tworzenia przyciągających uwagę formularzy rejestracyjnych, wyskakujących okienek, mat powitalnych, ofert in-line, ofert niestandardowych i innych.

Najpierw musisz zarejestrować konto OptinMonster. Będziesz potrzebował przynajmniej planu Pro do retargetingu plików cookie i planu wzrostu dla kampanii następczych.

OptinMonster website

Następnie musisz zainstalować i aktywować wtyczkę OptinMonster. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.

Ta wtyczka działa jako łącznik między witryną WordPress a aplikacją OptinMonster.

Po aktywacji należy kliknąć na OptinMonster menu na pasku bocznym administratora WordPress, aby połączyć WordPress z kontem OptinMonster.

Connect OptinMonster

Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby autoryzować swoją stronę za pomocą OptinMonster.

W tym samouczku najpierw utworzymy kampanię, aby skonfigurować plik cookie i zaoferować użytkownikom zniżkę. Następnie stworzymy retargeting na miejscu i kolejne kampanie.

Zacznijmy od naszej pierwszej kampanii. Wystarczy kliknąć przycisk „Utwórz nową kampanię”, aby uruchomić program OptinMonster builder.

OptinMonster create new campaign

Przeniesie cię to na stronę OptinMonster, gdzie zostaniesz poproszony o wybór rodzaju kampanii i szablonu.

Możesz wybrać dowolny typ kampanii lub szablon, ale w tym samouczku stworzymy wyskakujące okienko lightbox.

Choose campaign type and template

Następnie zostaniesz poproszony o podanie nazwy kampanii i wybranie witryny. Następnie wejdziesz do interfejsu kreatora kampanii.

Design your first OptinMonster campaign

Jest to potężne narzędzie do projektowania, w którym możesz po prostu wskazać i kliknąć dowolny element, aby go edytować. Możesz także dodawać nowe elementy, takie jak bloki, przyciski, obrazy, kolumny i inne.

Gdy będziesz zadowolony, po prostu przejdź do zakładki Publikuj i rozpocznij kampanię, zmieniając jej status.

Publish your OptinMonster campaign

Teraz domyślnie OptinMonster pokaże tę kampanię wszystkim użytkownikom, którzy odwiedzają Twoją stronę. Użytkownicy będą mogli zamknąć wyskakujące okienko lub wykonać żądaną akcję.

Tworzenie kampanii Retargetingowej w celu wyświetlania niestandardowych wiadomości

Po uruchomieniu pierwszej kampanii dodajmy kolejną kampanię za pomocą funkcji retargetingu.

Kliknij przycisk Utwórz nową kampanię na pulpicie OptinMonster i wybierz typ kampanii i szablon. Ponieważ użyliśmy wyskakującego okienka lightbox, będziemy używać „pływającego paska” jako kampanii retargetingowej.

Choosing campaign type

Następnie wprowadź nazwę kampanii i wybierz stronę internetową. Następnie wejdziesz do narzędzia OptinMonster builder, w którym możesz zaprojektować kampanię za pomocą prostych narzędzi przeciągnij i upuść.

Adding a floating bar with custom message

Możesz edytować tekst optin, dodać minutnik, aby wygenerować FOMO, dodać kupon i wiele więcej.

Gdy jesteś zadowolony z projektu, nadszedł czas, aby wybrać użytkowników, których chcesz pokazać tę niestandardową wiadomość.

Po prostu przejdź do zakładki reguły wyświetlania w konstruktorze.

Display rules tab in OptinMonster

OptinMonster oferuje mnóstwo reguł wyświetlania, z których możesz wybierać. Można również dodać wiele zestawów reguł.

W menu if wybierz „Gość został zamknięty” → „kampania”→, a następnie wybierz poprzednią kampanię.

Następnie musisz przejść do zakładki Publikuj i zmienić status kampanii na aktywny.

Publish your OptinMonster campaign

Możesz teraz odwiedzić swoją witrynę w zakładce Incognito browser, aby zobaczyć swoją kampanię i śledzić wiadomość retargetingową.

Retargeting plików Cookie umożliwia wyświetlanie użytkownikom niestandardowych wiadomości na podstawie ich wcześniejszych działań, stanu koszyka, Historii zakupów i innych.

Pozwala to na tworzenie promocji i upsellów przeznaczonych dla klientów na różnych etapach lejka sprzedaży.

Po prostu stwórz nową kampanię OptinMonster i zaprojektuj ją według własnego pomysłu.

Design cookie retargeting campaign

Po zakończeniu musisz przejść do karty reguły wyświetlania.

W menu if należy wybrać „plik cookie”, a następnie wybrać klucz i wartość pliku cookie.

Cookie key and match

Kluczem jest nazwa pliku cookie, a parametrem wartości jest zawartość pliku cookie. OptinMonster oferuje kilka opcji dopasowania pliku cookie lub jego wartości.

Na przykład, jeśli używasz WooCommerce, możesz używać plików cookie WooCommerce do kierowania użytkowników, którzy dodali produkty do swojego koszyka.

Po dodaniu reguł retargetingu plików cookie opublikuj swoją kampanię.

Publish campaign

OptinMonster wyświetli teraz Twój niestandardowy komunikat na podstawie ustawionych reguł targetowania plików cookie.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak używać retargetingu plików cookie w WordPress do wyświetlania niestandardowych wiadomości na stronie. Możesz również zobaczyć nasz przewodnik, Jak odzyskać porzuconą sprzedaż koszyka w WooCommerce, a także nasze porównanie najlepszego oprogramowania do czatu na żywo dla stron internetowych.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…