W artykule:
Chcesz wybrać biznesowego dostawcę VoIP, ale nie wiesz, który z nich jest odpowiedni dla Twoich potrzeb?
VoIP to termin używany dla służbowej usługi telefonicznej, który pozwala korzystać z zaawansowanych funkcji zarządzania połączeniami do wykonywania połączeń telefonicznych bezpośrednio z komputera lub urządzenia mobilnego.
W przeciwieństwie do starej szkoły nieporęcznej konfiguracji telefonu, biznesowy VOIP jest idealnym rozwiązaniem telefonicznym dla małych firm. Możesz obniżyć tradycyjne koszty telefonu, jednocześnie uzyskując bardziej wydajny system telefoniczny.
W tym artykule wyjaśnimy, czym jest biznesowy VoIP i jak wybrać najlepszego dostawcę biznesowego VoIP dla Twojej firmy.
Ponieważ musieliśmy wybrać dostawcę VoIP dla naszej własnej firmy, podzielimy się również naszym porównaniem najlepszych dostawców telefonów VoIP dla małych i rozwijających się firm.
Czym jest VoIP?
VoIP lub Voice over IP to termin używany do opisania usługi telefonii internetowej. W przeciwieństwie do tradycyjnej usługi telefonicznej, która korzysta z telefonu stacjonarnego, usługi VoIP wykorzystują internet do odbierania i wykonywania połączeń.
Stworzyliśmy przewodnik dla początkujących o tym, czym jest VoIP i jak działa. Oto szybka reprezentacja wizualna:
Korzyści z korzystania z VoIP
Oto tylko niektóre z zalet korzystania z biznesowego systemu telefonicznego VoIP:
- Możesz odbierać połączenia przychodzące za pomocą komputera (aplikacja komputerowa), zestawów telefonów VoIP, a nawet telefonu komórkowego (Android / iOS).
- Możesz udostępnić jeden numer kilku pracownikom.
- Możesz łatwo śledzić czas trwania połączenia, czasy wstrzymania, czasy oczekiwania i ogólne wykorzystanie.
- Większość biznesowych usług VoIP obejmuje przekierowanie połączeń, identyfikator rozmówcy, oczekiwanie na połączenia, routing połączeń, nieograniczone rozszerzenia i wiele innych.
- Możesz użyć tego samego biznesowego numeru telefonu w dowolnym miejscu.
- Daje Ci numer telefonu biznesowego, dzięki czemu nie musisz udostępniać swojego osobistego numeru telefonu klientom.
- Biznesowy VoIP oferuje niższe stawki połączeń lokalnych i międzynarodowych.
- Popularni biznesowi dostawcy VoiP obejmują również funkcje business SMS, faksowania, wiadomości zespołowych i wideokonferencji.
Biznesowa technologia VoIP oferuje dużą elastyczność i swobodę, a także ułatwia firmom każdej wielkości posiadanie biznesowego numeru telefonu. Niezależnie od tego, czy jesteś małą firmą 1-osobową, rosnącym zespołem 10-osobowym, czy ustanowioną firmą z ponad 100 osobami, możesz korzystać z biznesowego VoIP.
Jeśli jednak nie wybierzesz najlepszego biznesowego dostawcy VoIP, możesz napotkać poważne wyzwania.
Na przykład jakość głosu w połączeniach VoIP zależy od połączenia internetowego (przepustowości) i dostawcy usług, z którego korzystasz.
W przeciwieństwie do telefonów stacjonarnych, połączenie VoIP zostanie utracone podczas przerwy w dostawie prądu lub zakłóceń w Internecie, ale nie powinno to mieć wpływu na większość małych firm, jeśli jesteś dobrze przygotowany.
Powiedziawszy to, omówmy, kiedy jest odpowiedni czas, aby zacząć myśleć o biznesowym rozwiązaniu VoIP.
Czy Twoja Firma Potrzebuje Rozwiązania VoIP Business Phone?
W każdej firmie zapewnienie ludziom sposobu kontaktu z tobą jest pomocne w budowaniu zaufania i zwiększaniu sprzedaży.
Podczas uruchamiania Strony internetowej większość właścicieli firm dodaje formularz kontaktowy, który ułatwia użytkownikom kontakt za pośrednictwem poczty e-mail.
Jednak w zależności od branży, czasami klienci mogą preferować bardziej natychmiastową komunikację.
Dlatego wiele firm oferuje czat na żywo lub numer telefonu na swoich stronach internetowych. Zapewnienie użytkownikom więcej niż jednego sposobu komunikacji z firmą może poprawić obsługę klienta i zwiększyć sprzedaż.
Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep internetowy do sprzedaży produktów, czy witrynę biznesową do sprzedaży usług, usługa telefonu biznesowego VoIP może pomóc ci rozwinąć firmę bez wysokich kosztów.
Odwiedzający Twoją witrynę mogą łatwo zadzwonić do ciebie, aby poprosić o wycenę, Zadać pytanie przedsprzedażowe,a nawet poprosić o wsparcie.
Krótko mówiąc, biznesowy telefon VoIP umożliwia lepsze zarządzanie i śledzenie połączeń, zbieranie informacji o klientach i budowanie silniejszych relacji z klientami.
Jak wybrać najlepszą usługę VoIP dla Twojej firmy
Istnieje wiele dużych firm oferujących usługi biznesowe VoIP i jest to bardzo konkurencyjna przestrzeń. Obfitość wyborów i wysoce konkurencyjny charakter reklamy utrudnia właścicielom firm wybór najlepszego dostawcy VoIP dla swojej firmy.
Jeśli dopiero zaczynasz, możesz szukać najtańszej usługi telefonicznej VoIP business. Jednak musisz być ostrożny, gdy idziesz tą drogą, ponieważ mogą one nie mieć pewnych funkcji, które później odkryjesz jako niezbędne dla Twojej firmy.
Istnieją też biznesowe systemy VoIP, które nie są łatwe do wdrożenia, transferu lub po prostu zbyt drogie.
Porównując biznesowych dostawców VoIP dla naszej firmy, szukaliśmy równowagi funkcji i rozsądnych kosztów. Oto szybka lista kontrolna, której użyliśmy:
- Koszt połączeń lokalnych i międzynarodowych. Większość biznesowych usług VoIP oferuje różne plany połączeń międzynarodowych. Musisz wybrać dostawcę w oparciu o lokalizację geograficzną swoich klientów.
- Funkcje dostępne w planach VoIP. Wiele firm oferuje różne funkcje, podczas gdy niektóre sprzedają je jako oddzielne dodatki, które zwiększą twoje koszty.
- Aplikacje mobilne i funkcje, które można udostępniać wielu użytkownikom.
- Integracje innych firm, których można użyć do połączenia usługi VoIP z innymi narzędziami, takimi jak oprogramowanie CRM, usługa e-mail marketingu i inne.
Mając to na uwadze, przyjrzyjmy się naszemu wyborowi najlepszych biznesowych dostawców VoIP.
1. Nextiva
Nextiva to najlepsza biznesowa usługa VoIP na rynku. Możemy to śmiało powiedzieć, ponieważ szukając usługi VoIP dla własnej firmy, wybraliśmy Nextiva.
Ich biznesowa usługa VoIP oferuje wszystkie niezbędne funkcje potrzebne rozwijającej się firmie, w tym routing połączeń, automatyczny asystent, bezpłatne połączenia krajowe, poczta głosowa na e-mail i tekst, faks online i wiele innych.
Inne standardowe funkcje obejmują nieograniczone połączenia, bezpłatne przenoszenie numerów, identyfikator rozmówcy, przekazywanie połączeń, niestandardowe pozdrowienia, Wstrzymaj muzykę i wiele innych.
Oferują również bezpłatny numer lokalny lub bezpłatny numer ze swoimi planami.
Udało nam się szybko skonfigurować profesjonalnie brzmiącą wiadomość powitalną z katalogiem i routingiem telefonu, co pomaga naszej małej firmie konkurować z dużymi facetami.
W Nextiva spodobało nam się to, że ich zespół wsparcia był niezwykle pomocny od przedsprzedaży po wdrożenie i konfigurację.
Mimo, że nie potrzebowaliśmy żadnych wymyślnych zestawów telefonicznych ani systemu PBX, dali nam pełne demo i pokazali, jak możemy łatwo korzystać z Nextiva z tradycyjnymi telefonami biurkowymi, telefonami konferencyjnymi, a nawet w środowisku call center / contact center wraz z rozwojem naszej firmy.
Najlepsze było to, że wyszli poza granice, mimo że jesteśmy dla nich stosunkowo małym klientem, biorąc pod uwagę, że pomagają dużym firmom, takim jak Taco Bell, Ashleys Furniture, Conan i inni.
W ciągu ostatnich dwóch lat korzystania z Nextiva jako naszej zunifikowanej platformy komunikacyjnej, naprawdę doceniliśmy niektóre z ich innych zaawansowanych funkcji, takich jak spotkania wideo dla połączeń konferencyjnych, konferencje audio i transkrypcja poczty głosowej.
To, co nasz zespół naprawdę lubi w Nextiva, to wysoka jakość połączeń, prawie 100% czasu pracy oraz fakt, że możemy odbierać połączenia telefoniczne w podróży z naszych telefonów iPhone (iOS), Google Android, a także naszych tabletów i laptopów.
Cennik: Zaczyna się od $18.95 / za użytkownika / miesięcznie. W przeciwieństwie do innych biznesowych dostawców VoIP, nie wymagają rocznych kontraktów. Możesz jednak uzyskać zniżki na zakup pakietów przedpłaconych, a także uzyskać niższe stawki, gdy dodasz więcej użytkowników do swojego planu.
2. RingCentral
RingCentral to kolejny doskonały biznesowy dostawca VoIP. Dzięki RingCentral otrzymasz wszystkie standardowe funkcje, jakich można oczekiwać od niezawodnej biznesowej usługi telefonicznej VoIP, takie jak przekierowywanie połączeń, zaawansowane routing, oczekiwanie na połączenia, identyfikacja rozmówcy, wstrzymywanie muzyki i wiele innych.
Oferują one łatwą integrację z usługami innych firm, takimi jak Dropbox, G Suite, Salesforce, Microsoft Outlook, Zendesk i innymi.
Inne godne uwagi funkcje obejmują spotkania online, połączenia wideo, udostępnianie ekranu, konferencje i łatwy w użyciu internetowy panel administracyjny.
Po raz pierwszy odkryliśmy RingCentral organicznie, ponieważ są one bardzo dobrze znane i dość duża firma w przestrzeni biznesowej VoIP. Próbowaliśmy ich systemu telefonicznego przez kilka miesięcy i stwierdziliśmy, że połączenia zawsze są wysokiej jakości.
Chociaż ich oferta funkcji jest świetna, ich ceny są nieco wyższe, chyba że podpiszesz roczną umowę.
Cennik: Już od $34.99 / za użytkownika każdego miesiąca dla pierwszego użytkownika. Ich miesięczne ceny znacznie spadają, gdy przełączysz się na roczny i dodasz drugiego użytkownika ($24.99 za użytkownika). Istnieją dodatkowe koszty dla zaawansowanych funkcji, takich jak automatyczne nagrywanie rozmów, hot desking itp.
3. Telefon Biurowy Ooma
Ooma jest popularnym biznesowym dostawcą telefonów VOIP, który oferuje bezpłatne numery telefoniczne 1-800 w przystępnych cenach. Możesz dodać bezpłatny numer do dowolnego planu biurowego Ooma. Domyślnie będą one wstępnie wybrać bezpłatny numer telefonu dla ciebie, ale masz również możliwość wyboru nowego.
Platforma biurowa Ooma zawiera wszystkie zaawansowane funkcje, których można oczekiwać, takie jak wirtualna recepcjonistka, wybieranie rozszerzeń, wstrzymywanie muzyki, inteligentne aplikacje na telefony komórkowe i wiele innych. Najlepsza ze wszystkich konfiguracja jest bardzo łatwa i możesz to zrobić w ciągu kilku minut.
Cennik: Ich ceny zaczynają się od $ 19.95 miesięcznie na użytkownika bez umów i są dostarczane z bezpłatnym bezpłatnym numerem i funkcjami telefonu biznesowego 35+.
Mają również plan Ooma Office Pro, który kosztuje $ 24.95 miesięcznie i zawiera dodatkowe funkcje, takie jak wideokonferencje, transkrypcja poczty głosowej, ulepszone blokowanie połączeń, nagrywanie połączeń, aplikacja komputerowa i wiele innych.
4. Konik polny
GrassHopper to popularna usługa biznesowa VoIP odpowiednia dla startupów i rozwijających się firm.
Oferują wirtualne numery telefoniczne poprzez voice over internet protocol (VoIP), umożliwiając przekierowanie połączeń na dowolne numery lub urządzenia. Minusem jest to, że będziesz potrzebował linii telefonicznej do połączeń wychodzących.
Oferują wszystkie funkcje, których można oczekiwać, takie jak czekanie na połączenie, przekazywanie, wstrzymywanie muzyki, zaawansowane routing, poczta głosowa na e-mail i wiele innych. Możesz nim zarządzać z komputera za pomocą przeglądarki internetowej lub aplikacji na telefon komórkowy.
Działa z numerami lokalnymi, bezpłatnymi, próżnymi i możesz wybierać spośród numerów w USA, Kanadzie lub Wielkiej Brytanii.
Cennik: Już od $29 miesięcznie z 1 numerem i do 3 rozszerzeń. Oferują 10% zniżki, jeśli podpiszesz roczną umowę.
5. Phone.com
Phone.com jest kolejnym popularnym wyborem wśród małych firm dostawców usług VoIP. Obejmują one wiele krajów Europejskich i Kanady w lokalnych minutach połączeń. Jeśli działasz w tych lokalizacjach, może to być tania usługa biznesowa VoIP dla Twoich potrzeb.
Ich usługa obejmuje przekazywanie połączeń, routing, czekanie, niestandardowe pozdrowienia i muzykę, konferencje i wiele innych. Możesz również zintegrować swój plan VoIP z popularnym oprogramowaniem CRM, takim jak Salesforce lub Zoho.
Cennik: Już od $12.99 miesięcznie z 300 miesięcznymi minutami. Ich nieograniczony plan zaczyna się od $29.99 miesięcznie za rozszerzenie użytkownika.
6. Vonage
Vonage słynie z oferowania mieszkaniowych usług VoIP, ale oferuje również usługi VoIP dla małych i średnich firm, a także klientów korporacyjnych. Oferują szeroką gamę narzędzi komunikacji biznesowej, w tym VoIP.
Zawiera wszystkie typowe funkcje, takie jak przekazywanie i routing połączeń, identyfikator rozmówcy, oczekiwanie i inne. Poza tym oferują również wiadomości zespołowe i czat, połączenia konferencyjne, integrację CRM, automatyczną obsługę połączeń, nagrywanie połączeń i wiele innych.
Oferują różne plany, z których każdy ma inne funkcje i ograniczenia.
Cennik: Ich plan podstawowy zaczyna się od $19.99 miesięcznie na linię.
Który dostawca VoIP dla biznesu jest dla ciebie?
Po szeroko zakrojonych badaniach uważamy, że Nextiva jest najlepszym biznesowym dostawcą VoIP. Ich plany są odpowiednie dla firm każdej wielkości z imponującym zestawem funkcji i doskonałą obsługą klienta.
Oferują uczciwe ceny, nie wymagają rocznych umów, a ich Obsługa klienta jest na najwyższym poziomie.
Szukając biznesowego rozwiązania VoIP dla naszej firmy, przeprowadziliśmy wiele badań, aby porównać każdą firmę, ich oceny na najlepszych stronach z recenzjami użytkowników, a nawet to, co mówili o nich ich pracownicy.
Ostatecznie wybraliśmy Nextiva do naszego biznesu.
RingCentral przyszedł jako blisko drugi. Oferowali wiele tych samych funkcji, ale w końcu przyszło do ceny, w której Nextiva wyraźnie wygrała.
Uwaga: Sprawdziliśmy również wiele innych biznesowych usług VOIP, które nie są wymienione w tym artykule, takich jak Jive, AT&T, Verizon, Skype, Dialpad, Freshcaller, 8×8 i inne. Zdecydowaliśmy, że nie będzie najlepiej wymienić je wszystkie w tym artykule, ponieważ nie chcemy powodować paraliżu wyboru.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć najlepszego dostawcę VoIP dla Twojej firmy. Możesz również zobaczyć nasze porównanie najlepszego oprogramowania chatbota A. I i najlepszego oprogramowania powiadomień push, aby zwiększyć sprzedaż.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.