Jak wysłać e-maile z potwierdzeniem po przesłaniu formularza WordPress

Czy chcesz wysłać e-maile z potwierdzeniem po przesłaniu przez użytkownika formularza na twojej stronie?

E-maile z potwierdzeniem mogą być świetnym sposobem na poinformowanie użytkowników, że otrzymałeś ich wiadomość i że wkrótce skontaktujesz się z nami.

W tym samouczku pokażemy, jak wysyłać e-maile z potwierdzeniem do użytkowników po przesłaniu formularza WordPress (krok po kroku).

How to send confirmation emails after WordPress form submission

Po co konfigurować Automatyczne wiadomości e-mail z potwierdzeniem w WordPress?

E-maile z potwierdzeniem są wysyłane, gdy użytkownik wypełni formularz kontaktowy lub inny formularz w witrynie WordPress.

Wysłanie automatycznej wiadomości e-mail z potwierdzeniem to miły gest. Dodatkowo informuje użytkowników, że otrzymałeś ich informacje. Pozwala to również użytkownikom dwukrotnie sprawdzić swoje wpisy, aby sprawdzić, czy nie popełniono żadnych błędów.

Istnieje wiele dobrych powodów, aby skonfigurować e-maile z potwierdzeniem formularza WordPress:

  • Pozwala na otwarcie linii komunikacji z subskrybentami
  • Może dostarczyć cennych informacji uzupełniających, takich jak linki i samouczki
  • Potwierdźmy, że e-mail to prawdziwy e-mail
  • Może potwierdzić subskrypcję biuletynu e-mail i rozpocząć sekwencję autorespondera
  • Jeśli coś sprzedajesz, masz szansę zaoferować upsell lub cross-sell
  • Jest to świetne rozwiązanie dla dostarczania wiadomości e-mail

Najlepsze jest to, że skonfigurowanie formularza WordPress wyślij e-mail jest łatwe do zrobienia.

Konfigurowanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem po przesłaniu formularza WordPress

W tym samouczku będziemy używać wtyczki WPForms do wysyłania wiadomości e-mail z potwierdzeniem WordPress. Jest to najlepsza wtyczka formularza kontaktowego do WordPress używana przez ponad 4 miliony stron internetowych.

Jeśli masz ograniczony budżet, możesz skorzystać z bezpłatnej wersji o nazwie WPForms Lite, która umożliwia konfigurowanie potwierdzeń e-mail.

Jednak wersja Pro daje dostęp do jeszcze większej liczby funkcji, takich jak warunkowe formularze logiczne, dodatkowe szablony, formularze zamówień, integracja z narzędziami e-mail marketingu i wiele więcej.

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę WPForms. Aby uzyskać więcej informacji na temat instalacji wtyczki, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.

Po zainstalowaniu i aktywowaniu wtyczki kreatora formularzy po lewej stronie pulpitu WordPress pojawi się nowa karta WPForms.

WPForms plugin install menu

Jeśli nie masz jeszcze formularza w swojej witrynie, musisz go utworzyć. Mamy szczegółowy samouczek na temat tworzenia formularza kontaktowego WordPress, który można wykorzystać jako przewodnik, aby rozpocząć.

Następnie nadszedł czas, aby skonfigurować e-mail z potwierdzeniem WordPress. Ta wiadomość e-mail zostanie wysłana automatycznie i poinformuje użytkowników, że wysłanie formularza zostało pomyślnie odebrane.

Aby to zrobić, udaj się do WPForms “Ustawienia” Powiadomienia.

Zauważysz, że powiadomienia e-mail są już włączone.

Jeśli nie chcesz włączać powiadomień, możesz wyłączyć tę opcję.

Leave notifications toggle on

Jeśli chcesz wysłać automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem, musisz pozostawić to ustawienie włączone.

Następnie wybierzemy, do kogo chcemy wysyłać nasze e-maile, dostosowując pola formularza.

Domyślne ustawienie będzie używać inteligentnego tagu admin E-mail {admin_email}. To jest e-mail, którego użyłeś do skonfigurowania swojego bloga WordPress. Spowoduje to wysłanie wszystkich formularzy bezpośrednio do skrzynki odbiorczej.

Aby upewnić się, że odpowiedzi na formularze są również dostarczane do użytkowników, musisz dodać nowy adres e-mail do pola e-mail. Jest to podobne do działania blind carbon copy (Bcc) w standardowych wiadomościach e-mail.

Aby to zrobić, po prostu kliknij opcję “Pokaż Inteligentne Tagi”, która znajduje się bezpośrednio po prawej stronie pola “Wyślij na adres e-mail”.

Send to email address field

Musisz wybrać “E-mail” z rozwijanego menu.

Oznacza to adres e-mail użytkownika, który wprowadza do formularza WordPress. Wtyczka użyje tego adresu e-mail do wysłania wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

Pamiętaj, że będziesz potrzebował przecinka między dwoma inteligentnymi tagami.

Send to user and admin email address

Następnie nadszedł czas, aby zmienić temat wiadomości e-mail.

Domyślnym tematem wiadomości e-mail jest”nowy wpis”. Będziesz chciał zmienić to na coś, co ma sens dla Twojego użytkownika.

Default email subject line

Na przykład, jeśli masz prosty formularz kontaktowy, Możesz zmienić temat na coś w stylu: “dzięki za skontaktowanie się!”. Lub, jeśli jest to e-mail z potwierdzeniem zamówienia, “dziękuję za zamówienie!”.

Aby to zmienić, Usuń istniejący tekst znajdujący się w polu pod “tematem wiadomości e-mail” i dodaj nowy temat.

Change email subject line

Teraz możesz zmienić adres e-mail z nazwy.

Warto tutaj użyć nazwy firmy lub strony internetowej.

Aby to zrobić, wystarczy zmienić tekst w polu “od nazwy”.

Change email from name

Następnie masz pole “Od e-maila”.

Możesz zostawić to tak, jak jest, a e-mail będzie taki sam, jak adres e-mail administratora.

Admin from email

Następnie będziesz chciał zmienić pole “Odpowiedz na”, aby użytkownicy mogli odpowiadać na automatyczną wiadomość e-mail.

Jeśli zostawisz to puste, e-mail będzie taki sam jak domyślny adres e-mail administratora.

Reply to email

Nie jest to konieczne, aby go zmieniać, ale są sytuacje, w których chcesz, aby wiadomość e-mail z odpowiedzią była inna niż standardowy adres e-mail.

Na przykład, jeśli masz stronę internetową z fotografiami i masz formularz dla nowych klientów, aby poprosić o wycenę, możesz chcieć, aby te e-maile trafiły na inny adres e-mail.

Ostatnim krokiem jest dostosowanie wiadomości e-mail.

W polu “Wiadomość” możesz wpisać wiadomość e-mail, która zostanie wysłana do każdego, kto wyśle formularz. Możesz także zmienić wygląd zwykłych wiadomości e-mail tekstowych, dodając kod HTML.

Custom email message

Możesz również dołączyć inteligentny Tag {all_fields}, który doda informacje przesłane przez użytkownika do wiadomości e-mail.

Custom email message with all fields

Gratulacje, pomyślnie zainstalowałeś i skonfigurowałeś WPForms, dodałeś formularz do swojej witryny i skonfigurowałeś automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Rozwiązywanie problemu z wysyłaniem wiadomości e-mail WordPress

Jednym dużym problemem, którego doświadcza wielu użytkowników WordPress, jest to, że Twoja witryna przestanie wysyłać wiadomości e-mail WordPress.

WordPress używa PHP do wysyłania wiadomości e-mail, które mogą być fałszywie oznaczone jako spam. Jeśli tak się stanie z Twoimi wiadomościami e-mail, nigdy nie dotrą one do skrzynki odbiorczej użytkownika lub trafią do folderu spam.

Dlatego zalecamy wszystkim używanie SMTP do wysyłania wiadomości e-mail w WordPress. Wtyczka SMTP dodaje kolejny poziom weryfikacji i wysyła wiadomości e-mail za pośrednictwem oficjalnego serwera pocztowego.

Zalecamy korzystanie z WP Mail SMTP. Doskonale integruje się z WPForms i jest najlepszą wtyczką SMTP WordPress.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomoże Ci dowiedzieć się, jak wysyłać e-maile z potwierdzeniem po przesłaniu formularza WordPress. Możesz również zobaczyć nasz przewodnik dotyczący tworzenia formularza kontaktowego z wieloma odbiorcami, a nasz ekspert wybierze 24 niezbędne wtyczki WordPress dla stron biznesowych.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

Jak stworzyć katalog stron w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest katalog stron www?Metoda 1: Tworzenie katalogu WordPress…

Jak i dlaczego należy ograniczyć próby logowania w WordPress?

W artykule: Dlaczego warto ograniczyć próby logowania w WordPress?Jak ograniczyć próby logowania…

7 Najlepsze Wtyczki Do Kompresji Obrazu WordPress W Porównaniu (2021)

W artykule: 1. EWWW Image Optimizer2. Optimol3. ShortPixel Image Optimizer4. reSmush.it5. Kompresuj…

Jak zorganizować lub zmienić kolejność stron WordPress z przeciągnij i upuść?

W artykule: Po co zmieniać kolejność stron WordPress?Organizuj swoje strony WordPress za…