Z naszego doświadczenia i badań wielu ekspertów branżowych wynika, że odwiedzający wyszukiwarki są bardziej skłonni do klikania ukierunkowanych reklam niż stali czytelnicy. W tym artykule podzielimy się techniką, która pozwoli Ci zarabiać więcej na swoich blogach, po prostu wyświetlając reklamy tylko odwiedzającym wyszukiwarkę. Podczas gdy Twoi stali goście nie widzą tych reklam. Działa to bardzo dobrze z ukierunkowanymi jednostkami reklamowymi Pay-Per-Click (PPC), takimi jak Google Adsense.

Uwaga: technika pokazana w tym artykule może być używana do wyświetlania innych treści oprócz reklam kierowanych do odwiedzających Twoją witrynę w wyszukiwarkach. Być może specjalny kod rabatowy, wiadomość powitalna itp.

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to otworzyć swoje funkcje.plik php i wklej poniższy kod:

$ref = $_SERVER['HTTP_REFERER'];
$SE = array ('/search?', 'images.google.", "web.info.com', ' Szukaj.", "del.icio.us/search", "soso.com', '/ Szukaj/','.yahoo.');
foreach ($SE as $source) {
  if (strpos($ref,$source)!= = false) {
    setcookie ("sevisitor", 1, time()+3600, "/", ".wpbeginner.com"); 
    $sevisitor=true;
  }
}
 
function wpbeginner_from_searchengine () {
  global $sevisitor;
  if ($sevisitor= = true / / $_cookie["sevisitor"] = = 1) {
    return true;
  }
  return false;
}

Uwaga: w linii setcookie pamiętaj o zmianie .wpbeginner.com do własnej domeny witryny.

Następnie po prostu otwórz miejsce, w którym chcesz umieścić tę reklamę lub specjalną treść (głównie w singlu.php może jednak być dowolnym innym plikiem, takim jak sidebar.php itp) i wklej następujące:

<?php if (function_exists ('wpbeginner_from_searchengine')) {
  if (wpbeginner_from_searchengine ()) {?>
    WSTAW SWÓJ KOD TUTAJ
<?php } } ?>

Powyższy kod analizuje, czy Agent odsyłający pochodzi z dowolnego typu adresu URL wyszukiwania, w tym Google, Yahoo, Delicious itp. Jeśli przeglądarka odwiedzającego mówi, że agent odsyłający pochodzi z dowolnej witryny wyszukiwania, którą określiliśmy, będzie przechowywać plik cookie w przeglądarce o nazwie „sevisitor” przez 1 godzinę od momentu, w którym odwiedził Twoją witrynę. Większość odwiedzających nie przechodzi na drugą stronę, ale jeśli Twoja witryna jest zoptymalizowana pod kątem zwiększenia odsłon lub ma interesującą zawartość, odwiedzą dodatkowe strony. W takim przypadku WordPress wyświetli reklamę specyficzną dla wyszukiwarek, którą podałeś tym użytkownikom przez godzinę od momentu, gdy po raz pierwszy odwiedzili Twoją witrynę. Jeśli ten użytkownik zarejestruje Twoją witrynę i wróci do niej dzień później, ponieważ podoba mu się Twoja witryna, zostanie uznany za zwykłego czytelnika i nie zobaczy treści specyficznych dla wyszukiwarek.

Mamy nadzieję, że wykorzystasz ten kod, aby zwiększyć przychody z reklam. Jeśli ci się spodoba, możesz podzielić się tym artykułem ze znajomymi.

Źródło: Scratch99

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…