W artykule:
- Dlaczego warto używać piksela retargetingu na Facebooku, aby zwiększyć swój zasięg społecznościowy
- Co to jest piksel retargetingu Facebooka?
- Tworzenie piksela retargetingu na Facebooku
- Instalacja Facebook Pixel w WordPress
- Krok Bonusowy: Tworzenie Niestandardowych Odbiorców Za Pomocą Piksela Facebooka
- Wyświetlanie reklam odbiorcom niestandardowym za pomocą piksela retargetingu Facebooka
Szukasz reklam retargetingowych na Facebooku? Czy chcesz zainstalować piksel remarketingu/retargetingu Facebooka w WordPress? W tym artykule pokażemy, jak zainstalować Facebook remarketing / retargeting pixel w WordPress.
Dlaczego warto używać piksela retargetingu na Facebooku, aby zwiększyć swój zasięg społecznościowy
Syed Balkhi, nasz założyciel i dyrektor generalny, opublikował studium przypadku na temat tego, jak zwiększyliśmy ruch WPBeginner na Facebooku o 332% w 2015 roku. Wywołało to ogromne zainteresowanie naszych czytelników, którzy chcieli wiedzieć, jak mogą zrobić to samo dla swoich stron internetowych.
Facebooka Facebook Ads, można wybrać szeroką gamę odbiorców docelowych. Retargeting pozwala zawęzić grupę odbiorców i uzyskać lepsze wyniki przy mniejszych wydatkach.
Możesz wyświetlać swoje reklamy osobom, które są już zainteresowane Twoją witryną. Ci ludzie są znacznie bardziej skłonni do odpowiedzi na twoje wzmocnione posty i reklamy na Facebooku.
Co to jest piksel retargetingu Facebooka?
Czy zauważyłeś, że po odwiedzeniu strony internetowej zaczynasz widzieć ich reklamy na Facebooku? Nazywa się to retargetingiem lub remarketingiem.
Facebooka, powszechnie znanego jako piksel Facebooka.
Piksel retargetingowy nie dodaje niczego widocznego na twojej stronie. Po prostu wysyła plik cookie przeglądarki do odwiedzających.
Facebook może retargetować użytkowników odwiedzających Twoją stronę na Facebooku.
Przyjrzyjmy się, jak możesz dodać piksel retargetingu Facebooka do swojej witryny WordPress.
Tworzenie piksela retargetingu na Facebooku
Aby to ułatwić, stworzyliśmy samouczek wideo na temat instalacji wtyczki WordPress, który możesz obejrzeć poniżej.
Jeśli jednak chcesz po prostu postępować zgodnie z instrukcjami tekstowymi, możesz postępować zgodnie z naszym samouczkiem krok po kroku, jak zainstalować piksel retargetingu Facebooka w WordPress.
Najpierw musisz zalogować się na swoje konto na Facebooku i odwiedzić Menedżera reklam. Następnie kliknij na Narzędzia ” Piksele aby utworzyć piksel Facebooka.
Po kliknięciu przycisku Utwórz piksel pojawi się okienko. Po prostu wprowadź nazwę swojego piksela, która może być nazwą Twojej firmy lub produktu, a następnie naciśnij przycisk Utwórz piksel, aby kontynuować.
Zobaczysz komunikat o sukcesie z unikalnym identyfikatorem piksela.
Jeśli ktoś inny zarządza sprawami technicznymi w Twojej witrynie,możesz wysłać do niego kod piksela. W przeciwnym razie kliknij przycisk „Zainstaluj piksel teraz”, aby zainstalować go samodzielnie.
Facebook pokaże ci teraz kod pikseli, który musisz zainstalować w swojej witrynie WordPress. Po prostu skopiuj kod piksela, a my pokażemy Ci, jak go zainstalować w WordPress.
Instalacja Facebook Pixel w WordPress
Musisz dodać kod piksela Facebooka tuż przed < / head > w swoim motywie WordPress.
Najprostszym sposobem na to jest użycie wtyczki Wstaw nagłówki i stopki. Po zainstalowaniu i aktywacji wtyczki należy przejść do Ustawienia ” Wstawianie nagłówków i stopek strona.
Możesz wkleić swój kod piksela Facebooka w sekcji nagłówka i kliknąć przycisk Zapisz, aby zapisać zmiany. Zobacz nasz przewodnik, Jak dodać kod nagłówka i stopki w WordPress, aby uzyskać szczegółowe instrukcje.
To wszystko, pomyślnie zainstalowałeś Facebook Pixel na swojej stronie WordPress.
Krok Bonusowy: Tworzenie Niestandardowych Odbiorców Za Pomocą Piksela Facebooka
Teraz, gdy pomyślnie zainstalowałeś Facebook Pixel w swojej witrynie WordPress. Następnym krokiem jest stworzenie niestandardowych odbiorców dla kampanii retargetingowych na Facebooku.
Niestandardowe grupy odbiorców pozwalają kierować reklamy na Facebooku do użytkowników, których już znasz. Tymi użytkownikami mogą być odwiedzający Twoją witrynę, użytkownicy, którzy lubią Twoją stronę lub użytkownicy, którzy zapisali się na Twoją listę mailingową.
Oto jak możesz tworzyć niestandardowe grupy odbiorców na Facebooku.
Wystarczy odwiedzić panel Menedżera reklam na Facebooku i przejść do Narzędzia ” Audiences sekcji.
Spowoduje to wyświetlenie okienka, w którym musisz wybrać rodzaj odbiorców, których chcesz kierować na Facebooku.
Możesz wybrać listę klientów, ruch w witrynie lub aktywność aplikacji. Ze względu na ten samouczek wybieramy ruch w witrynie.
Teraz Facebook zapyta, do których odbiorców witryny chcesz kierować reklamy. Możesz wybrać wszystkich odwiedzających witrynę, osoby, które odwiedzają określone strony, osoby, które nie odwiedzają określonych stron i tak dalej. Możesz także tworzyć własne kombinacje.
Następnie musisz wybrać czas trwania w liczbie dni. Na koniec musisz podać nazwę odbiorców. Użyj czegoś, co pomoże Ci łatwo zidentyfikować tych odbiorców w swoich spostrzeżeniach.
Po zakończeniu kliknij przycisk Utwórz odbiorców, aby zakończyć tworzenie pierwszej niestandardowej grupy odbiorców.
Powtórz ten proces, aby utworzyć więcej niestandardowych odbiorców za pomocą retargetingu na Facebooku.
Wyświetlanie reklam odbiorcom niestandardowym za pomocą piksela retargetingu Facebooka
Prawdziwa zabawa zaczyna się od zaangażowania odbiorców niestandardowych za pomocą reklam na Facebooku.
Zacznij od stworzenia nowej reklamy na Facebooku. Możesz uruchamiać różnego rodzaju reklamy dla różnych celów. Jak zwiększenie postów na stronie, wysyłanie ruchu do witryny, zwiększenie konwersji i tak dalej.
W zależności od tego, jaki cel wybierzesz, będziesz mógł wybrać grupę docelową w pewnym momencie podczas tworzenia reklamy.
W tym samym wyborze odbiorców Facebook pokaże Ci niestandardowych odbiorców i możesz wybrać ich ukierunkowanie na kampanię reklamową.
Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci zainstalować Facebook remarketing / retargeting pixel w WordPress. Możesz również zobaczyć nasz przewodnik, Jak zainstalować i skonfigurować Komentarze Facebooka w WordPress.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.