Zapobieganie spamowi subskrypcji newslettera w WordPress

Niedawno jeden z naszych czytelników zapytał nas, jak zapobiec spamowi przy zapisie do newslettera w WordPress?

Czasami boty spamowe wypełniają twoje formularze subskrypcji newslettera i dodają fałszywe adresy e-mail do twojej listy e-mail. To kosztuje, a dostawcy usług e-mail mogą oznaczyć twoje e-maile jako spam.

W tym artykule wyjaśnimy, jak zapobiegać spamowi przy zapisywaniu się do newslettera w WordPress i utrzymywać zdrową listę e-mailową i wolną od spamu.

Preventing newsletter signup spam in WordPress

Co to jest SPAM z subskrypcją newslettera i dlaczego temu zapobiegać?

Zapisz się do newslettera spam jest wtedy, gdy bot wypełnia formularz i dołącza do twojej listy e-mailowej.

Dzieje się tak, ponieważ niektóre spamujące po prostu wypełniają wszystkie formularze, z którymi się spotykają. Chcą przekazać Ci wiadomość.

Podczas gdy spam z subskrypcją newslettera może być mniej zauważalny niż SPAM z komentarzami i spam z formularzy kontaktowych, nadal może powodować problemy.

Prawie wszystkie usługi e-mail marketingu pobierają opłaty na podstawie liczby subskrybentów, których masz na liście. Oznacza to, że możesz w końcu płacić za subskrybentów, którzy są tylko botami, co jest stratą Twoich pieniędzy.

Ponadto, jeśli wysyłasz e-maile na adresy e-mail botów, które nie istnieją, może to potencjalnie zaszkodzić reputacji nadawcy.

Istnieje kilka sposobów zapobiegania spamowi przy zapisie do newslettera, a w tym artykule omówimy wszystkie najlepsze metody:

  • Użyj double optin, aby zapobiec spamowi subskrypcji newslettera
  • Użyj reCAPTCHA w formularzu subskrypcji newslettera
  • Użyj inteligentnej usługi weryfikacji leadów
  • Sprawdź listę pod kątem podejrzanych adresów e-mail lub aktywności

Użyj Double Optin, aby zapobiec spamowi subskrypcji newslettera

Double optin, czasami nazywany potwierdzonym optin, jest przydatny na kilka sposobów. Oznacza to, że ludzie muszą potwierdzić, że chcą otrzymywać Twoje e-maile.

Gdy użytkownik po raz pierwszy się zarejestruje, otrzymuje specjalny e-mail z przyciskiem lub linkiem do kliknięcia. Jeśli nie klikną tego, nie otrzymają żadnych dalszych wiadomości e-mail. Oto przykład z listy e-mailowej Elegant Themes:

Confirmation email (double optin) from Elegant Themes

Ta metoda zatrzymuje wiele spambotów od stania się pełnymi członkami twojej listy. Nie będą one liczone w całkowitej liczbie subskrybentów, gdy Twoja usługa e-mail marketingu wystawia Ci rachunki.

Double optin ma również wiele innych zalet:

  • Będziesz wysyłać e-maile tylko do osób, które naprawdę chcą być na twojej liście.
  • Nie będziesz wysyłać adresów e-mail, które nie istnieją. Może się to zdarzyć, jeśli ktoś błędnie wpisuje swój adres e-mail podczas rejestracji.
  • Twoje e-maile będą bardziej prawdopodobne. Niektórzy dostawcy poczty wymagają podwójnego optin w celu dostarczania wiadomości e-mail.

Wszystkie renomowane usługi e-mail marketingu oferują double optin. Często jest domyślnie włączona.

Ustawienie Double Optin Ze Stałym Kontaktem

Stały kontakt jest na szczycie naszej listy najlepszych usług e-mail marketingu. Łatwo jest skonfigurować double optin dla stałych list kontaktów.

Najpierw zaloguj się do konta e-mail marketingu stałego kontaktu. Następnie kliknij swoje imię i nazwisko w prawym górnym rogu i kliknij łącze „Moje Ustawienia”:

Click the 'My Settings' link in the dropdown from your name

Następnie kliknij łącze „zarządzaj kontaktami e-mailowymi”. Spowoduje to przejście do strony Kontakt e-mail.

Click the 'Manage Contact Emails' link in your account settings

Na stronie Kontakt e-maile przewiń w dół do sekcji Potwierdź Optin. Tutaj wystarczy kliknąć przycisk „Aktywuj”, aby włączyć double optin:

Activate the double optin option in Constant Contact by clicking the 'Activate' button

Następnie pojawi się okienko z pytaniem, czy chcesz kontynuować. Po prostu kliknij przycisk „Tak, kontynuuj” tutaj:

Confirm that you want to go ahead and use double optin for your email list

Stały kontakt przeniesie cię teraz bezpośrednio do wiadomości e-mail z potwierdzeniem optin. Możesz edytować tekst tego e-maila, jeśli chcesz.

Edit the optin confirmation email that subscribers will receive immediately after joining your email newsletter list

Nowi subskrybenci Twojej listy e-mail otrzymają teraz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Muszą kliknąć przycisk „potwierdź subskrypcję”, aby stać się pełnoprawnymi członkami twojej listy.

Proces jest podobny w przypadku innych usług e-mail marketingu, takich jak Drip, SendinBlue, ConvertKit, MailChimp itp.

Niestety, niektóre spamujące są na tyle sprytne, że mogą kliknąć linki e-mail i potwierdzić swoje członkostwo na liście. W takim przypadku możesz wypróbować niektóre z tych innych metod, aby uniemożliwić im zapisanie się na listę e-mail.

Korzystanie z reCAPTCHA w formularzu subskrypcji newslettera

Korzystanie z reCAPTCHA to świetny sposób, aby zablokować spamowanie przed wypełnieniem formularza i wejściem na Listę w pierwszej kolejności.

Pokażemy Ci, jak używać reCAPTCHA za pomocą 2 popularnych narzędzi, OptinMonster i WPForms.

Używanie reCAPTCHA z OptinMonster, aby zapobiec spamowi przy rejestracji e-mail

OptinMonster to popularne narzędzie do generowania leadów, którego możesz użyć w swojej witrynie WordPress. Umożliwia tworzenie szerokiej gamy formularzy rejestracji e-mail, w tym wyskakujących okienek, formularzy wsuwanych, formularzy wbudowanych, pasków samoprzylepnych i innych.

Możesz łatwo dodać reCAPTCHA do swoich formularzy OptinMonster (optins).

Aby to zrobić, musisz najpierw zarejestrować się w Google reCAPTCHA i zarejestrować tam swoją witrynę. Po prostu postępuj zgodnie z naszymi instrukcjami krok po kroku dotyczącymi korzystania z reCAPTCHA, aby uzyskać pomoc w tym zakresie.

Integracja OptinMonster z Google reCAPTCHA jest prosta. Po prostu zaloguj się na swoje konto OptinMonster, kliknij nazwę swojego profilu, a następnie kliknij link „witryny” w rozwijanym menu:

Select the 'Sites' link from the OptinMonster dropdown

Tutaj wystarczy znaleźć swoją stronę na liście i kliknąć link „Edytuj” obok niej.

Click the 'Edit' link next to the website that you want to use

Teraz przewiń w dół do pól Google reCAPTCHA. Skopiuj klucz witryny i tajny klucz z konta Google reCAPTCHA tutaj:

Enter your Google reCAPTCHA details into OptinMonster

To wszystko, co musisz zrobić. Wszystkie formularze e-mail optin, które utworzysz dla tej witryny, będą teraz automatycznie chronione przed spamem.

Używanie reCAPTCHA z WPForms, aby zapobiec spamowi przy rejestracji e-mail

Jeśli używasz WPForms do formularza rejestracji do newslettera, łatwo jest użyć reCAPTCHA, aby zapobiec dołączaniu botów do twojej listy.

Najpierw musisz włączyć reCAPTCHA pod WPForms ” Ustawienia. Aby to zrobić, potrzebujesz klucza witryny i tajnego klucza od Google. Po prostu postępuj zgodnie z naszymi instrukcjami krok po kroku dotyczącymi korzystania z reCAPTCHA, aby uzyskać pomoc w tym zakresie.

Po włączeniu reCAPTCHA możesz edytować formularz rejestracji do newslettera. Wystarczy kliknąć na pole reCAPTCHA po lewej stronie:

Adding the reCAPTCHA to your newsletter signup form

Następnie zobaczysz komunikat informujący, że reCAPTCHA została włączona dla Twojego formularza. Nie zapomnij zapisać zmian w formularzu.

Twój formularz będzie teraz miał logo reCAPTCHA, pokazujące, że reCAPTCHA jest aktywny.

Większość użytkowników nawet nie zauważy reCAPTCHA, jeśli używasz niewidzialnej wersji, takiej jak my. Zostaną poproszeni o wypełnienie testu reCAPTCHA tylko wtedy, gdy Google uzna, że może być botem.

Korzystanie z inteligentnej weryfikacji leadów z DataValidation

DataValidation oferuje usługę weryfikacji e-mail, która sprawdza adresy e-mail na liście. Za jego pomocą można usuwać duplikaty, filtrować tymczasowe i jednorazowe adresy e-mail oraz sprawdzać, czy adresy e-mail są aktywne.

Otrzymasz bezpłatny raport jakości dla wszystkich list przesłanych lub zaimportowanych do aplikacji DataValidation:

Viewing a data validation report for your email list

Następnie można zapłacić, aby pobrać lub wyeksportować tylko adresy e-mail, które są wysokiej jakości. Pozwala to łatwo i szybko usunąć wszelkie spamowanie z listy.

OptinMonster oferuje tę usługę swoim klientom korporacyjnym. Po prostu skontaktuj się z ich zespołem wsparcia, jeśli chcesz, aby ci w tym pomogli.

Sprawdzanie listy pod kątem podejrzanych adresów e-mail lub aktywności

Jeśli nie chcesz płacić za korzystanie z usługi smart lead verification, możesz ręcznie usunąć podejrzane adresy e-mail z listy biuletynów e-mail.

Nie ma idealnego sposobu na identyfikację spamerów, ale jeden z poniższych wskaźników może być dobrym wskazówką:

  • Mają Nietypowo wyglądający adres e-mail, być może z dużą ilością cyfr lub wieloma kropkami.
  • Otwierają 100% Twoich e-maili i klikają każdy link. Chociaż może to być bardzo zaangażowany subskrybent, prawdopodobnie będzie to bot.
  • Nigdy nie otworzyli e-maila od ciebie od bardzo dawna.

Po znalezieniu podejrzanych adresów e-mail na liście możesz po prostu usunąć tych subskrybentów.

Co zrobić, jeśli nie masz pewności, czy niektórzy subskrybenci to prawdziwi ludzie, czy boty? Możesz je oznaczyć, a następnie wysłać e-mailem. Poproś ich o odpowiedź, jeśli chcą pozostać na twojej liście. Następnie, śmiało i usuń każdego, kto nie odpowiada.

Aby dodać tag do Subskrybenta w stałym kontakcie, kliknij zakładkę „kontakty”, a następnie kliknij wybraną listę. Następnie znajdź swojego subskrybenta. Najprostszym sposobem na to jest wyszukiwanie po adresie e-mail.

Finding a contact by email address in Constant Contact

Następnie kliknij trzy kropki po prawej stronie szczegółów abonenta i kliknij link „Edytuj”:

Editing a subscriber in Constant Contact

Tip: Jeśli chcesz usunąć subskrybenta, możesz to zrobić tutaj, klikając link „Usuń”.

Teraz nadszedł czas, aby dodać tagi w sekcji „Tagi” po prawej stronie.

Adding tags to a potential spambot newsletter subscriber in Constant Contact

Po oznaczeniu wszystkich subskrybentów, którzy mogą być spamerami, Utwórz nową kampanię. Przed wysłaniem kampanii użyj opcji „Zawężaj po tagu”, aby wysłać ją tylko do osób z ustawionym tagiem:

Narrowing your Constant Contact list by tag before sending an email

Email newsletter spambot subskrybenci mogą być drogie i irytujące. Upewnij się, że używasz co najmniej jednej z powyższych metod, aby utrzymać swoją listę e-mail zdrową i wolną od botów.

Mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci dowiedzieć się, jak zapobiegać spamowi subskrypcji newslettera w WordPress. Możesz również zapoznać się z naszymi wskazówkami, jak zdobyć więcej subskrybentów biuletynu e-mailowego oraz naszą listą najlepszych narzędzi automatyzacji marketingu.

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.

You May Also Like

Jak naprawić nieprawidłowy błąd JSON w WordPress (Przewodnik dla początkujących)

W artykule: Co powoduje błąd „nieprawidłowa odpowiedź JSON” w WordPress?1. Sprawdź adresy…

Jak zmienić kolor linku w WordPress (poradnik dla początkujących)

W artykule: Dlaczego Linki Są Ważne?Jak dodawać linki w postach i stronach…

Jak naprawić błąd krytyczny w WordPress (krok po kroku)

W artykule: Co To jest błąd krytyczny w WordPress?Co powoduje krytyczny błąd…

Jak zainstalować WordPress lokalnie na komputerze Mac za pomocą MAMP

W artykule: Jak zainstalować MAMP na komputerze MacInstalacja WordPress na komputerze MacWypróbowanie…