W artykule:
- Dlaczego musisz znać swoich odbiorców?
- Dowiedz się więcej o swoich czytelnikach i subskrybentach za pomocą Google Analytics
- Konfigurowanie Google Analytics dla WordPress przez MonsterInsights
- Śledzenie linków RSS w Google Analytics
- Przeglądanie raportów dla linków kanału RSS w Google Analytics
- Wyszukiwanie Informacji O Abonencie
- Znajdź informacje o subskrybentach w MailChimp
- Znajdź informacje o subskrybentach w AWeber
Czy chcesz dowiedzieć się, kto czyta i subskrybuje twój blog WordPress? Częścią budowania bloga jest zrozumienie, w jaki sposób użytkownicy czytają i wchodzą w interakcję z Twoimi treściami. W tym artykule pokażemy, jak znaleźć, kto czyta i subskrybuje twój blog WordPress.
Dlaczego musisz znać swoich odbiorców?
Zrozumienie odbiorców ma kluczowe znaczenie dla sukcesu Twojego bloga lub firmy. Pomaga dowiedzieć się: które strony w Twojej witrynie są najbardziej popularne wśród użytkowników? Jak użytkownicy znaleźli te strony? Skąd pochodzą ci użytkownicy? A co jeszcze przeglądali na twojej stronie?
Wszystkie te informacje pomagają zdecydować, jaki rodzaj treści działa dla odbiorców. Pomaga również dowiedzieć się, co nie działa z czytelnikami.
Pozwala to planować i tworzyć lepsze treści.
Powiedziawszy to, rzućmy okiem na to, jak dowiedzieć się więcej o swoich czytelnikach i subskrybentach.
Dowiedz się więcej o swoich czytelnikach i subskrybentach za pomocą Google Analytics
Google Analytics jest najbardziej wszechstronną analizą dostępną obecnie na rynku. Może być używany do śledzenia odwiedzających witrynę, a także subskrybentów kanału RSS.
Najpierw musisz odwiedzić stronę Google Analytics i założyć konto. Zajrzyj do działu “Jak zarejestrować się w Google Analytics” w naszym przewodniku, jak zainstalować Google Analytics w WordPress szczegółowe instrukcje.
Konfigurowanie Google Analytics dla WordPress przez MonsterInsights
W tym samouczku będziemy używać wtyczki MonsterInsights. Jeśli już korzystasz z wtyczki i skonfigurujesz ją w swojej witrynie WordPress, możesz przejść do następnego kroku.
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zainstalować i aktywować wtyczkę Google Analytics by MonsterInsights. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz przewodnik krok po kroku, jak zainstalować wtyczkę WordPress.
Po aktywacji musisz odwiedzić Insights ” Ustawienia strony i kliknij na “Uwierzytelnij się za pomocą konta Google” guzik.
Spowoduje to otwarcie okna dialogowego, w którym zostaniesz poproszony o zezwolenie wtyczki Google Analytics na dostęp do konta Google.
Kliknij przycisk Zezwalaj, aby kontynuować.
Wyskakujące okienko wyświetli teraz kod, który musisz skopiować i wkleić do ustawień wtyczki Google Analytics w Twojej witrynie WordPress.
Gdy to zrobisz, wtyczka pobierze teraz Ustawienia konta z konta Google Analytics. Następnie musisz wybrać swój profil analytics, klikając Wybierz profil.
Kliknij przycisk Zapisz zmiany, aby zapisać ustawienia.
To wszystko, co udało Ci się skonfigurować Google Analytics przez MonsterInsights na swojej stronie internetowej. Aby uzyskać szczegółowe instrukcje, zapoznaj się z naszym Przewodnikiem dla początkujących, jak korzystać z Google Analytics dla witryny WordPresss.
Śledzenie linków RSS w Google Analytics
Google Analytics może nie tylko śledzić odwiedzających odwiedzających Twoją witrynę, ale może również śledzić linki do twojej witryny z innych źródeł, takich jak Kanał RSS, biuletyn e-mail, linki społecznościowe itp.
Zobacz nasz przewodnik, Jak śledzić linki w WordPress za pomocą Google analytics.
Jeśli ręcznie udostępniasz łącza, możesz dodać własne parametry adresu URL. Ale linki w kanale RSS i biuletynie są automatycznie generowane przez WordPress.
Oto jak możesz śledzić linki RSS w WordPress za pomocą wtyczki Google Analytics by MonsterInsights.
Przejdź do Analityka ” Ustawienia w obszarze administracyjnym WordPress i kliknij na Zaawansowane tab.
Zaznacz pole obok ‘Tag linki w kanale RSS ze zmiennymi kampanii’ opcja i kliknij przycisk Zapisz zmiany.
To wszystko, pomyślnie włączyłeś śledzenie linków w swoim kanale RSS.
Przeglądanie raportów dla linków kanału RSS w Google Analytics
Zaloguj się do Pulpitu nawigacyjnego Google Analytics, a następnie odwiedź Stronę raportowania. Przejdź do Akwizycja “Cały Ruch” Źródło / Medium tab.
Tam znajdziesz RSS jako źródło i jako medium w raportowaniu. Możesz go kliknąć, aby dokładniej sprawdzić, którą zawartość kliknęli.
Wyszukiwanie Informacji O Abonencie
Aby znaleźć informacje o subskrybencie, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to dać użytkownikom możliwość subskrybowania bloga za pośrednictwem biuletynu e-mailowego. Zobacz, dlaczego powinieneś od razu zbudować swoją listę e-mailową.
Mamy również e-mail marketing 101 przewodnik, który pomoże Ci zbudować listę e-mail w WordPress.
Omówimy, jak znaleźć informacje o subskrybentach w dwóch najpopularniejszych platformach e-mail marketingu wśród naszych użytkowników.
Znajdź informacje o subskrybentach w MailChimp
Jeśli używasz MailChimp, ma on własną wbudowaną analizę. Raporty te informują o tym, jak przebiegały kampanie Newslettera i kampanie RSS na e-mail.
Po prostu zaloguj się na swoje konto MailChimp i kliknij Raporty z górnego menu.
Zobaczysz listę e-maili wysłanych do subskrybentów. Kliknij przycisk Wyświetl raport obok wiadomości e-mail.
To pokaże Ci przegląd kampanii. Dostarczy Ci również informacji, takich jak liczba użytkowników, którzy otworzyli lub nie otworzyli Twojego e-maila, odrzucone adresy e-mail, raporty o nadużyciach, liczba kliknięć, kliknięte linki itp.
Znajdź informacje o subskrybentach w AWeber
Jeśli używasz AWeber w WordPress jako dostawcy listy e-mail, możesz użyć wbudowanej funkcji raportów AWeber. Pokaże Ci, jak przebiegały kampanie newslettera lub RSS na e-mail.
Po prostu zaloguj się na swoje konto AWeber, a następnie kliknij Raporty.
Pulpit raportowania zapewnia szczegółowy przegląd ogólnych stawek otwierania i klikania. Możesz zagłębić się w raporty, klikając skróty w lewym menu.
To wszystko, mamy nadzieję, że ten artykuł pomógł Ci znaleźć, kto czyta i subskrybuje twój blog WordPress. Możesz również zobaczyć naszą listę przydatnych narzędzi 40 do zarządzania i rozwijania swojego bloga WordPress.
Jeśli podoba Ci się ten artykuł, zasubskrybuj nasz kanał YouTube dla samouczków wideo WordPress. Znajdziesz nas również na Twitterze i Facebooku.